Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:37

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αγορά CMPro F4U Corsair 120  (Gelesen 4423 mal)
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 103



    « am: Dienstag, 13 Mδr 2007, 16:41:11 »

    Μετά από 3 μήνες αναμονής επιτέλους βρήκα δουλειά και είμαι έτοιμος για την πρώτη αγορά ενώς αεροπλάνου που θα μου αρέσει κιόλας.Είναι αυτό που αναγράφω στον τίτλο.Όλο αυτο το διάστημα που ήμουν άνεργος διάβαζα για αυτο το μοντέλο στο ιντερνετ ο Τριφωνας με καλεσε στο Hobbybox να ερθω να το δω 2 φορες.Ο ανθρωπος με εβαλε κιολας να το πεταξω και τον ευχαριστω παρα πολυ.Του ζητω και ενα συγνωμη ξερει αυτος...Πηρα γνωμες απο πολλους και οδευω τωρα σιγα σιγα να το αγορασω.

    Βρηκα το μοντελο σε ενα μαγαζι λοιπον σε πολυ καλη τιμη και ειμαι τωρα σε σκεψη ακομα τι κινητηρα να παρω και τι retracts.Oi 3 μηνων μελετες μου λενε για βενζινη με κινητηρα 25cc retracts century jet για το συγκεκριμενο μοντελο που εχουν κιολας.

    Οι ερωτησεις μου λοιπον.

    1) Αν παω βενζινη θα εχω προβλημα με παρεμβολες με μια Optic 6 που εχω αλλα θα βαλω pcm δεκτη.
    2) Αξιζει να βαλω air retracts ή και μηχανικα κανεις τη δουλεια σου.Υποψην οτι πρεπει να ειναι rotating για αυτο το μοντελο.
    3) Τι servos να βαλω και αν παρω μηχανικα και για ολα τα αλλα.

    Εχω παρει καποιες γνωμες αλλα θα ηθελα να γινει μια κουβεντα παραπανω και εδω.Ετσι και αλλιος μας εχουν φαει οι ελικοπτεραδες σε ερωτησεις και ολοι οι αεροπλαναδες καθεστε!
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #1 am: Dienstag, 13 Mδr 2007, 20:17:18 »

    Καλησπερα .. ωραιο το f4u  ηταν μια εναλακτιη επιλογη μου καποτε ,τελικα με κερδισε ενα P-47 .Τωρα για βενζινα δεν νομιζω να πειραζει που εχεις 6καναλη optic μια χαρα ειναι οσο για το αν θελει pcm δεν μπορω να σου πω ....στα κιβινα που λες παιζουν διαφορα μοτερ πχ,FUJI, MVVS , KΑΙ THOR αλλα πρωσοπικα θα εβαζα μια 90 διχρονη glow η 120 διχρονη πρπσωπικη επιλογη μια 91fx h 120 ax + kaznaki in cowl  και θα  εισ;αι καλυτερα απο βαρος και , απλα χωρις ηλεκτρονικες εητρα μπαταριες κτλ κτλ ,, Retracts αν θελεις περιστρεφομενα δεν  νομιζω να  ειναι καλη ιδεα τα μηχανικα και δεν ξερω αν υπαρχουν. καλη επενδυση ειναι τα αερος αλλα με μεταλικη βαση οχι πλαστικα.
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #2 am: Dienstag, 13 Mδr 2007, 20:27:07 »

    1) Αν παω βενζινη θα εχω προβλημα με παρεμβολες με μια Optic 6 που εχω αλλα θα βαλω pcm δεκτη.
    2) Αξιζει να βαλω air retracts ή και μηχανικα κανεις τη δουλεια σου.Υποψην οτι πρεπει να ειναι rotating για αυτο το μοντελο.
    Χωρις να εχω ασχοληθει αμεσα με βενζινες αλλα γενικα και με αρκετα μεγαλα αεροπλανα,απο οτι ξερω απο τη στιγμη που εχεις PCM δεκτη δεν θα εχεις προβλημα(οι βενζινες δημιουργουν παρεμβολες απο την ηλεκτρονικη)..Θα σου πουν για μεγαλυτερη σιγουρια και αλλοι που εχουν ασχοληθει περισσοτερο με βενζινες Thumbs up Thumbs up
    Οσο για τα retracts και εγω θα συμβουλευα αερος!!
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 103



    « Antwort #3 am: Dienstag, 13 Mδr 2007, 21:19:52 »

    Εχει κανεις retracts της robart ή της Century jet rotating να μας πει τι πρεπει να προσεξω?Ανδρεα σιγουρα ο 2χρονος ειναι ακομα καλυτερη λυση αλλα γουσταρω να εχω και ηχο καλο!Ετσι και αλλιος θελει βαρος μπροστα πιο πολυ απο 2χρονο. Tαχυτητα o 2xronos κανει αλλα ενας 120αρης τετραχρονος δεν κανει αρα πας για saito 150 η YS 140 αλλα και ακριβοι ειναι και πιο ακριβα τα καυσιμα και δεν ξερω αν και απο κραδασμους θα ειναι χειροτερα απο μια 25αρα cc βενζινα.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 13 Mδr 2007, 21:28:21 von Eraser » Gespeichert
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 103



    « Antwort #4 am: Dienstag, 13 Mδr 2007, 21:31:00 »

    Τωρα τι σας βαζω και σας να μου απαντατε.Οτι μελετησα μελετησα θα παω να παρω εκει 25αρηcc και air retracts και οτι κανω...
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 14 Mδr 2007, 22:20:29 »

    καλη τυχη Cheesy
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 458



    « Antwort #6 am: Donnerstag, 15 Mδr 2007, 10:45:07 »

    Ουάου, μου αρέσει το F4U!!!

    Με το καλό και στη δουλειά και φυσικά στο αεροπλάνο.
    Αν και είμαι άσχετος (με το συμπάθειο), για τις παρεμβολές από την ηλεκτρονική των βενζινοκινητήρων έχω ακούσει ότι κάποιοι προτιμούν να βάζουν πρώτα δέκτη PPM για να κάνουν range check και αφού σιγουρευτούν ότι όλα είναι καλά να βάζουν τον PCM.
    Αυτό γιατί το PCM μπορεί να "μασκάρει" κάποια προβλήματα που δεν πρέπει να υπάρχουν.

    Οι φίλοι που ξέρουν από βενζίνες σίγουρα θα βοηθήσουν σ' αυτά, όπως και στο setup, τα μέτρα ασφάλειας κλπ.

    Καλή συνέχεια,
    Γιώργος
    Gespeichert
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #7 am: Donnerstag, 15 Mδr 2007, 21:36:33 »

    Γειά σου Eraser,

    Μπράβο ρε φίλε τα κατάφερες τελικά. Πάρε τον βενζινοκινητήρα αλλά πρόσεξε μερικά πράγματα.
    1ον Αν ο κινητήρας έχει ηλεκτρονική τότε βάλε την ηλεκτρονική όσο πιο μπροστά μπορείς π.χ. μπροστά απο το Firewall και μακρυά απο τον δέκτη.
    2ον αν έχει "μανιατό" τότε δεν έχεις μεγάλα προβλήματα.
    Παρόλα αυτά ο PCM δεκτης είναι η καλύτερη λύση. Στα δικά μου βενζινοκίνητα έχω και απλόυς PPM/FM αλλά η ηλεκτρονική είναι δίπλα ακριβώς απο τον κινητήρα και απο την έξω μεριά του φαϊργουόλ με αποτέλεσμα να μην έχω "glitch".
    Στα retracts τα Σέντσουρι είναι καλλίτερα παρασάγγες απο τα Robart. Αφενός γιατί έχουν μεταλικές βάσεις αφετέρου γιατί είναι φταγμένα να αντέχουν μεγαλύτερο βάρος. (η Robart χρησιμοποιεί κάτι λαμάκια της πλάκας)
    Άντε και καλές πτήσεις,
    Είμαι σίγουρος οτι θα το πάς μια χαρά.
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Freitag, 16 Mδr 2007, 09:20:51 »

    Μπράβο ρε φίλε τα κατάφερες τελικά. Πάρε τον βενζινοκινητήρα αλλά πρόσεξε μερικά πράγματα.

    1. Να προσγειώνεσαι πριν τελειώσει το καύσιμο.........
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 458



    « Antwort #9 am: Freitag, 16 Mδr 2007, 12:02:34 »

    2. Να χτυπάς τα Zero πριν σε χτυπήσουν αυτά Thumbs up
    Gespeichert
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #10 am: Freitag, 16 Mδr 2007, 12:26:34 »

    Σωστός ο "Θείος Γιάννης" Wink

    και ξέρει πολύ καλά τι λέει Ποοολύ άνεση......την τελευταία φορά πέταγα ένα Ρ-47 Giant της Hangar9 έμεινα απο καύσιμο idiot2 idiot2......(πέταγε ωραία το άτιμο!! και δεν κατάλαβα πώς πέρασε η ώρα!!!) οπότε αφού ολοκληρώθηκε ένα "low pass"  και εκεί που πήγαινα να στρίψω και να βγω ηπίνεμα για να συνεχίσω την πτήση.......ο κινητήρας "έβηξε" πίνοντας και την τελευταία σταγόνα απο το τεπόζιτο Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη.......Η κατάληξη με βρήκε με πολύ λίγες ζημιές (ήμουν και κολόφαρ..ς) Cheesy Cheesy Cheesy έσπασε η σωλήνα σύνδεσης των φτερών και η σέλα χρειάστηκε περίπου 1/μιση ώρα επιδιόρθωση. Στην επόμενη πτήση του σίγουρα θα είμαι πιο προσεκτικός police .....!! Thumbs up
    Καλές πτήσεις σε όλους και να ακούτε τον "θείο" ξέρει τι λέει....!!
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.113


    « Antwort #11 am: Freitag, 16 Mδr 2007, 14:21:01 »

    Σωστός ο "Θείος Γιάννης" Wink

    και ξέρει πολύ καλά τι λέει Ποοολύ άνεση......την τελευταία φορά πέταγα ένα Ρ-47 Giant της Hangar9 έμεινα απο καύσιμο idiot2 idiot2......(πέταγε ωραία το άτιμο!! και δεν κατάλαβα πώς πέρασε η ώρα!!!) οπότε αφού ολοκληρώθηκε ένα "low pass"  και εκεί που πήγαινα να στρίψω και να βγω ηπίνεμα για να συνεχίσω την πτήση.......ο κινητήρας "έβηξε" πίνοντας και την τελευταία σταγόνα απο το τεπόζιτο Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη.......Η κατάληξη με βρήκε με πολύ λίγες ζημιές (ήμουν και κολόφαρ..ς) Cheesy Cheesy Cheesy έσπασε η σωλήνα σύνδεσης των φτερών και η σέλα χρειάστηκε περίπου 1/μιση ώρα επιδιόρθωση. Στην επόμενη πτήση του σίγουρα θα είμαι πιο προσεκτικός police .....!! Thumbs up
    Καλές πτήσεις σε όλους και να ακούτε τον "θείο" ξέρει τι λέει....!!
    Τρύφωνας

    Δασκαλε σεταρε τα Timers Cheesy  devil
    Gespeichert

    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #12 am: Freitag, 16 Mδr 2007, 17:19:17 »

    Βαράτε μαθητούδια!!! buck2 buck2 buck2 εδω μου ταιριάζει το λαϊκό ρητό: "δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν εκράτησες..... Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη."
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 103



    « Antwort #13 am: Dienstag, 27 Mδr 2007, 00:57:33 »

    Ξερει κανεις αν αυτος ο κινητηρας ειναι καλος ή θα φαω τα μουτρα μου? Ή να παρω μια G26 ?πιο ελληνικο μαγαζι εχει G26?


    CRRC GF26I-SP Gasoline engine

    Displacement (cc): 26cc
    (2.2HP) Stroke: 28mm Bore: 34mm Weight: 1100g (2.46 lbs) Carburetor: CRRCpro butterfly type with pump Ignition: 6VDC-CDI, Automatic timing adjustment Fuel: 93 plus octane premix 40~25:1

    Τριφωνα ή οποιος αλλος ξερει εχετε δοκιμασει τα μηχανικα retracts της ιδιας της CMP?Σκεφτομαι να γλυτωσω κανα φραγκο!Θυμαμαι και μια κουβεντα τοτε στο hobby box ενως εκει "Αμα τα retracts ειναι rotating παρε μηχανικα και αφηνε τα κατω απο την 2η πτηση της ιδιας μερας μεχρι να ξανα πας σπιτι!Και με αερα να παρεις δεν κλειδωνουν ευκολα" Εκτος αν κανω πουπουλενιες προσγειωσεις!



    * gf26.jpg (59.54 KB, 660x450 - angeschaut 297 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 27 Mδr 2007, 01:37:59 von Eraser » Gespeichert
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 103



    « Antwort #14 am: Dienstag, 27 Mδr 2007, 01:02:55 »

    Αντε ας βαλω και μια photo του μοντελου που θα αγορασω να δειτε τι κουκλι ειναι!  Ποοολύ άνεση


    * corsair120l.jpg (41.95 KB, 640x480 - angeschaut 298 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 27 Mδr 2007, 01:25:36 von Eraser » Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: Αγορά CMPro F4U Corsair 120
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 25 Zugriffen.