Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 17:54:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 17:54:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304542
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 170
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 123
    Totale: 125
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη  (Letto 54259 volte)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #120 il: Domenica, 19 Feb 2012, 22:26:09 »

    Ηλια καλημερα.Επειδη τα δυο βασικα κοματια της ατρακτου ειναι απο κοντρα πλακε λογο βαρους εναντι μπαλσας δεν βλεπω τα ανοιγματα να τα εχης κοψη για να ελαφρυνη οπως δειχνη το σχεδιο μην τα ξεχασης η τα αμελησης.

    Χμμμ... το κόντραπλακέ το είχε μέσα το κιτ προφανώς, αλλά δεν είναι παρατραβηγμένο σε τόσο μικρό αεροπλάνο
    να έχει τα πλαϊνά μέρη της ατράκτου από κόντραπλακέ;
    Μου φαίνεται περιττό βάρος.
    Loggato

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #121 il: Domenica, 19 Feb 2012, 23:28:11 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #122 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 08:46:04 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος

    Θα σας φανεί περίεργο, αλλά το κόντρα πλακέ είναι φθηνότερο από την μπάλσα, και κόβεται καλύτερα με την πρέσσα, απ' ότι η μπάλσα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #123 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 10:41:45 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #124 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 17:14:21 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.


    Δεν εννοούσα το μηχάνημα αυτό καθ' εαυτό, αλλά το μαχαίρι που κόβει το ξύλο. Το ακόνισμα του μαχαιριού διαρκεί περισσότερο όταν κόβουν σκληρό ξύλο, παρά όταν κόβουν μαλακό ξύλο.  Περίεργο, αλλά έτσι συμβαίνει.

    Φυσικά αν κόβονται με router, lazer ή με πίεση νερού, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Μιά και το αναφέραμε, αν έχετε κομμάτια μπάλσα ή κόντρα πλακέ κομμένα με lazer, και έχουν στην περιφέρεια καφέ χρώμα από το κάψιμο, να το γυαλοχαρτίσετε πριν προσπαθήσετε να το κολλήσετε, για αλλιώς δεν μπαίνει καλά η κόλλα στους πόρους του ξύλου.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #125 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 18:08:55 »

    Καλησπερα.Πιστευω στην εποχη παραγωγης και κοπης ξυλων απο τις εταιρειες οπως η Pilot δεν υπηρχαν μηχανηματα κοπης ρουτερ , lazer και τετοια οπως τα συνχρονα.
    Η κοπη πρεπη να γινιταν με μεταλικα μαχαιρια καλουπια και με πρεσα κοπης οπως τουλαχιστον ξερω και απο αλλα πραγματα που ηθελαν κοψιμο ( οπως στα εργοστασια παραγωγης παπουτσιων ).
    Ενας ισος ακομη τροπος κοπης για τοτε που και αυτος χρεισιμοποιηθηκε και στα παπουτσια να ηταν και ο παντογραφος.
    Εγω με αυτον εκοβα χοντρα σκληρα πρασινα χαρτονια και μαλιστα υπο κλιμακα δηλαδη με νουμερα αυξησης μεγεθους κατα το επιθυμητο απο την μητρα.
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #126 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 20:06:44 »

    Αρχιζει και παιρνει μορφη η ατρακτος.

    Ερωτηση:Οταν ειναι να βαλω στο επανω και στο κατω μερος την μπαλσα τα νερα του φυλλου θα πρεπει να ειναι παραλληλα ή καθετα με την ατρακτο? Βεβαια στο επανω μερος θα ειναι δυσκολο να πανε καθετα λογω της καμπυλης των εσωτερικων τμηματων


    * IMGP1868.JPG (58.38 KB, 490x368 - visto 754 volte.)

    * IMGP1869.JPG (45.09 KB, 490x368 - visto 599 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #127 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 20:21:30 »

    Στο επάνω κατα μήκος της ατράκτου, στο κάτω παίζει και τα δύο, εγώ θα τα έβαζα κάθετα.

    Το ερώτημα είναι πόσο πάχος θα έχει η μπάλσα στο επάνω μέρος. Αν είναι μαλακή έως 2-2,5 χιλιοστά μπορείς να την καμπυλώσεις βρεγμένη, πιό χοντρή θα πρέπει να κόψεις λωρίδες και να τις κολλήσεις μία-μία στη θέση τους και μεταξύ τους.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #128 il: Lunedì, 20 Feb 2012, 21:10:43 »

    Λιακο καλησπερα.
    Τα νερα στα ξυλα στο εγραψε ο θειος Γιαννης.
    Αυτο που ειδα εγω ειναι οτι παροτι τα εχεις σημαδεψη δεν τα εκοψες πρωτα και θα σε δυσκολεψη τωρα ειναι αυτα που εχω κλειση σε μαυρο κυκλο στην παρακατω φωτο.Ειναι τα κοψιματα για να μπη το πηχακι στο πανω μερος της ατρακτου πριν την κλησης με το φυλλο μπαλσας.


    * Hlsat QB 10L.JPG (45.55 KB, 490x368 - visto 621 volte.)
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #129 il: Martedì, 21 Feb 2012, 19:04:22 »

    hlsat δικιο εχεις αλλα εχω κανει ηδη τα σημαδια οποτε δεν πιστευω να εχω και μεγαλο προβλημα ..Θα δω στην πορεια

    Προς το παρων ετοιμη η βαση των σκελων και η εσωτερικη ενισχυση. Θα χρησιμοποιησω αλουμινενια σκελη και οχι συρματινα οπως εχει το σχεδιο


    * IMGP1870.JPG (31.02 KB, 490x368 - visto 537 volte.)

    * IMGP1871.JPG (32.27 KB, 490x368 - visto 569 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #130 il: Mercoledì, 22 Feb 2012, 07:44:44 »

    ετοιμο και το πανω πηχακι


    * IMGP1872.JPG (54.66 KB, 490x368 - visto 510 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #131 il: Mercoledì, 22 Feb 2012, 22:29:02 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 842



    « Risposta #132 il: Mercoledì, 22 Feb 2012, 23:03:14 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω

    Εγώ θα κολλούσα όσο πιό μεγάλο συνεχόμενο κομμάτι μπορούσα, με τα νερά κατά μήκος της ατράκτου και μετά θα έκοβα αυτό που θα περίσσευε αριστερά-δεξιά. Τέλος, θα έτριβα με γυαλόχαρτο για να φτιάξω καμπύλες τις ακμές...Αν δε μπαίνει ολόκληρο φύλλο, τότε κόψε τμηματικά και βάλε, αλλά ένωνε τα δύο τμήματα πάνω σε νομέα.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #133 il: Mercoledì, 22 Feb 2012, 23:09:13 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #134 il: Giovedì, 23 Feb 2012, 00:57:43 »

    μπηκαν και τα ξυλακια για την βαση του κινητηρα και μπηκε και ο κινητηρας προχειρα

    Εχω δωσει μια μοιρα Right trust αλλα βαση σχεδιου ισως να θελει και αλλο

    Αν εχετε καποια επισημανση ειναι αποδεκτη


    * IMGP1873.JPG (27.7 KB, 490x368 - visto 469 volte.)

    * IMGP1874.JPG (29.42 KB, 490x368 - visto 454 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pagine: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderatore: Serafim)  |  Topic: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.041 secondi con 27 queries.