Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:15:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:15:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΣΕ AIR SHOW  (Αναγνώστηκε 9183 φορές)
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « στις: Κυριακή, 14 Μάι 2006, 23:54:39 »

    Μια είδηση που μάλλον θα περασει από τα ψιλά γραμματα  των μεγαλων καναλιων προβαλε η ΕΤ1 στο μεταμεσονύκτιο δελτίο ειδήσεων που αφορά αερομοντελισμό .
    Αυτή την φορά για κακό.  Δάκρυ
    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που προλαβα να δω σε Air show του εξωτερικού ενα ζευγαρι σκοτωθηκε και 4 τραυματιστηκαν οταν ενα δυπλάνο επεσε στους θεατες που παρακολουθούσαν το show μάλον από παρεμβολή από ραδιοταξί .
    Το βίντεο εδειξε οτι ολη η επίδειξη λάμβανε χώρα πανω σχεδόν απο τους θεατες με αποτελεσμα την ωρα που το αεροπλάνο εχασε επαφή, απλά με μία στροφή (μισo loop) να καρφωθεί στον κόσμο .
    Τα σχόλια δικά σας Θυμός Θυμός Θυμός

    Υ.Γ. Γιαυτό ελπίζω να μήν κρατά κακία κανένας φίλος αερομοντελιστής, όταν στο πρόσφατο air show στην 111 ΠΜ, οι διοργανωτές (και ειδικά ο κκ Λεονταριτης) εκανε σαφής συστάσεις για περάσματα πάνω από τους θεατές . Η πείρα μετρά Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 01:12:28 »

    Δυστυχώς την ίδια είδηση διάβασα κι εγώ σε ξένο forum.  Το θέμα της ασφάλειας είναι πολύ σημαντικό και δυστυχώς έχω δει πάρα πολλά που με κάνουν να πιστεύω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν έχει γίνει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα.

    Πάντως και στις δύο εκδηλώσεις που παρακολούθησα το σαββατοκύριακο, στο Κερατσίνι και στο Dounis Airfield, τα μέτρα ασφαλείας ήταν πάρα πολύ καλά.  Ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% βέβαιος αλλά πρέπει πάντα να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει κάποιοι να μην βλέπουν τέλεια.

    Ας γίνει αυτό συναίσθηση και στην απλή πτήση του σαββατοκύριακου.  Και μην διστάζετε να κάνετε παρατήρηση σε κάποιον που δεν πετάει με ασφάλεια.  Να είσαστε σίγουροι ότι όλοι αυτοί που δεν μιλάνε συμφωνούν μαζί σας, και ίσως κάποια μέρα να σας ευχαριστήσει και αυτός που παρατηρήσατε.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 09:21:39 »

    Για όποιον θέλει να δει και το βίντεο από την ουγγρική τηλεόραση:

    http://www.hirado.hu/cikk.php?id=116485

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 10:38:14 »

    Τι μπορεί να πει κανείς? Πέρα από το ότι αυτή είναι η ποιο θλιβερή εικόνα του Hobby...Μάλον πως πρέπει να φρεσκάρουμε τις προτεραιότητές μας όταν πετάμε τα μοντέλα μας στο μοντελοδρόμιο και πολύ περισσότερο όταν έχει και θεατές που  έχουν άγνοια της επικινδυνότητας αυτών...

    Παιδιά κουνηθήτε όλοι από τις θέσεις σας και αρχίστε να φτιάχνετε Rules & Regulations πιο αυστηρά από ποτέ. Είναι κρίμα που μετά από τέτοια γεγονότα ξαναέρχονται στην επιφάνεια θέματα ασφάλειας πτήσεων, θα έπρεπε κάθε φορά που πετάμε να είναι το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε. Κάτι που είμαι σίγουρος ότι κανείς μας δεν κάνει στον βαθμο που πρέπει.

    Όπως είπε και ο Σεραφείμ "...Ας γίνει αυτό συναίσθηση και στην απλή πτήση του σαββατοκύριακου.  Και μην διστάζετε να κάνετε παρατήρηση σε κάποιον που δεν πετάει με ασφάλεια.  Να είσαστε σίγουροι ότι όλοι αυτοί που δεν μιλάνε συμφωνούν μαζί σας, και ίσως κάποια μέρα να σας ευχαριστήσει και αυτός που παρατηρήσατε."


    Μάνος
    Καταγράφηκε
    polakis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    ZZzzzzzzzzzz.......ZLIN!


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 14:35:51 »

    Είναι απλό....όταν δεν υπάρχει συνείδηση αυτά θα συμβαίνουν. Είναι η ίδια περίπτωση με τους ηλίθιους θεατές στους αγώνες αυτοκινήτου που εμμένουν να βρίσκονται μέσα στη μέση του δρόμου, λές και ο αγωνιζόμενος έχει υποχρέωση να προσέξει που πηγαίνει. Ήμουν και εγώ αγωνιζόμενος με το τότε Yaris Cup και τα έχω δεί από κοντά..... Sad
    Καταγράφηκε

    www.go4it.gr ART SPECIALIST....vinyls, digital prints, arty stickers
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 15:09:30 »

    Οποτε προσπαθησαμε να εφαρμοσουμε κανονισμους η να θεσπισουμε αυστηροτερους ελεγχους με σκοπο την ασφαλεια ακουσαμε τα χιλια μυρια οπως οτι βαζουμε φρενο στην αναπτυξη του αερομοντελισμου και αλλα πολλα που δεν γραφονται δημοσια.

    Ομως ακομα αρκετοι επιμενουν να πετανε μοντελα με μεγαλες μηχανες  και μεγαλο βαρος και μεγαλη ταχυτητα  με μεντεσεδες κολημενους με σαλιο, ντιζες για χρηση μονο σε υπερελαφρα, μονα σερβο των 2,5 κιλων σε τεραστιες επιφανειες ελεγχου , κομμενες κεραιες για να μη περισευουν,μπαταριες και διακοπτες για τα πανιγυρια και χιλια δυο αλλα  οπου αν τολμησεις να κανεις παρατηρηση εισαι τυχερος αν μονο σε βρισουν.

    και ειναι οι ιδιοι που με την ανοχη μας  επιμενουν να κανουν show και εφε πανω απ τα κεφαλια μας.

    ελπιζω οσοι δουν το βιντεο  να καταλαβουν οτι δεν αρκει να ξερει καποιος να πεταει....χρειαζεται και υπευθυνοτητα σε πολλα αλλα.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 15:32:12 »

    Καλησπέρα και από μένα και σίγουρα το θέμα είναι λυπηρό.

    Από πληροφορίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή αν και είναι αρκετά νωρίς για τελικά συμπεράσματα, το μοντέλο το πετούσε Γερμανός αερομοντελιστής με πάρα πολλές ώρες στο ενεργητικό του και ήταν και αρκετά έμπειρος στα show.

    Το γεγονός συνέβει εξ όσων έχω πληροφορηθεί όταν το μοντέλο δέχτηκε παρεμβολή και ενεργοποιήθηκε το fail safe που στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδείχτηκε ανίκανο να αποτρέψει το ατύχημα γιατί οι προκαθορισμένες θέσεις των πηδαλίων με την θέση που ήταν το μοντέλο οδήγησαν τελικά στο ατύχημα.  Αυτή την στιγμή οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι από τις πρώτες έρευνες της αστυνομίας δεν καταλογίζεται άμεση ευθύνη στον χειριστή όσο στον οργανωτή που δεν έκανε συστάσεις για την χρήση κινητών στην ευρεία περιοχή του show. Κατά πάσα πιθανότητα η παρεμβολή προκλήθηκε από την χρήση κινητής τηλεφωνίας.

    Μόλις υπάρχουν νεότερα θα υπάρξει νέα ενημέρωση. Αυτά όμως που αναφέρονται στις προηγούμενες καταχωρήσεις επί του θέματος είναι γεγονότα που συμβαίνουν και όχι μόνο σε shows αλλά και κάθε Σαββατοκύριακο όπου τα θέματα ασφαλείας είναι χαλαρότερα.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως το γεγονός είναι γεγονός που θα έχει αντίκτυπο σε όλους μας διεθνώς γιατί κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω των δελτίων ειδήσεων αρκετών μεγάλων δικτύων.

    Μόλις έχω περισσότερα στοιχεία θα το ξανασυζητήσουμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 18:09:22 »

    Κύριε administrator, σας παρακαλώ να μεταφέρετε το θέμα " ασφάλεια πτήσεων " σε ξεχωριστό thread. Οσο είναι στο "καφές κ.λ.π." θα ξεφύγει η σημασία του από ορισμένους κουφιοκέφαλους.

    Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν πολλές συμβουλές για την πρόληψη του ατυχήματος στο βιβλίο μου,
    αρχίζοντας από το κεφάλαιο "εισαγωγή"

    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-053.htm

    Σας προτρέπω να ρίξετε - και πάλι - μιά ματιά, σε όλα τα συναφή κεφάλαια.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 18:38:08 »

    Θα γυρίσω ένα post ποιο πριν και θα ήθελα να ρωτήσω:

    Σας φαίνεται να μπαίνει σε Fail Safe το αεροπλάνο???

    Προσωπικά σε ότι Giant Scale πετάω (Κανονικά θα έπρεπε σε όλα τα αεροπλάνα/ελικόπτερα κλπ), και μετά από βοήθεια/συστάσεις που ζήτησα από τον Bill Hempel/Αμερική ρυθμίζω το Fail Safe ως εξής:

    Futaba Tx/ Rx

    1. Ch Aux =>Ignition Cut off set to OFF
    2. Ch 3 => Throttle Fully Closed
    3. Ch 1 => Ailerons Fully Deflected
    4. Ch 2 => Elevator Fully Deflected/Down
    5. Ch 4 => Rudder Fully Deflected/ Any direction


    Έτσι στην Αμερική ορίζεται σαν Fail Safe- Controlled Crash.

    Από ότι βλέπω στο replay όμως ο κινητήρας έχει max (ίσως max) ώση. υπενθυμίζω ότι με το που κλείσει το Ignition Cut Off  η προπέλα σταματάει ακαριαία.Κάτι που ΔΕΝ γίνεται στο video...

    Eυχαριστώ,

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 19:20:37 »

    Πράγματι, Μάνο, και εγώ παρατήρησα ότι ο κινητήρας δεν έκοψε.

    Το ερώτημα είναι ένα... αν δεν είχε PCM με fail safe, αλλά απλό FM , μήπως μπορούσε να ανακτήσει τον έλεγχο νωρίτερα από τη βουτιά;

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 19:35:19 »

    Γιάννη όσο καιρό πετάω έχει συμβεί αρκετές φορές να έχω παρεμβολές (Glitch) αλλά σε απλούς δέκτες. (FM). Πάντα το αεροπλάνο για κάποια millisec δεν "ακούει" αλλά μετά επανέρχεται σε έλεγχο...βέβαια σε GAS εφαρμογές αυτό είναι πρόβλημα..
    Εδώ δεν δείχνει κάτι τέτοιο, μιας και εάν είχε την παραμικρή "ανάκτηση αισθήσεων" ο πιλότος σύμφωνα και με τον Αντώνη ήταν έμπειρος και σίγουρα θα είχε πάρει τον έλεγχο πίσω.

    Επίσης είναι πολύ δύσκολο σε ένα μεγάλο μοντέλο της τάξης του 40-50% να βάλει κάποιος έμπειρος μοντελιστής απλό δέκτη, μιας και κατά 99% έχουν Gas κινητήρα ο οποίος απαγορευτικά δεν πρέπει να λειτουργεί με FM. (εκτος λίγων περιπτώσεων)


    Ελπίζω να μάθουμε από τα διεθνή αερομοντελιστικά νέα πληροφορίες...  Sad , διότι από τις ειδήσεις των δικών μας καναλιών.....no comments


    Μάνος
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 20:06:49 »

    Καλησπέρα,

    Τις πληροφορίες αυτές τις έχω μέσω του CIAM από τον Γερμανό εκπρόσωπο καθώς και από τα πρώτα reports της τοπικής αστυνομίας πάλι μέσω του CIAM. Ο γερμανός αυτός λένε οι πληροφορίες ήταν αρκετά έμπειρος στο θέμα των air shows και είχε αρκετές συμμετοχές σε παρόμοιες συναντήσεις. Επίσης αναφέρουν και περίπτωση παρεμβολής από κινητό τηλέφωνο.

    Σε αναμονή περισσοτέρων πληροφοριών.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 21:27:34 »

    Αντώνη περιμένουμε νεότερα...

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 21:59:53 »

    Φάση έχουν οι δημοσιογράφοι. Τώρα ασχολήθηκαν με το θέμα αερομοντελισμός. Τόσα σόου γίνονται, τόσοι αγώνες αερομοντελισμού πουθενά δεν είναι παρόντες. Και το βίντεο από ερασιτέχνη είναι ο οποίος το έδωσε προφανώς για να πάρει κάποια φράγκα και να δώσει τροφή στους δημοσιογράφους οι οποίοι κυνηγάνε το κλάμα και όχι την ενημέρωση τελικά. Μη μασάτε και τα ατυχήματα είναι μέρος του χόμπυ. Μη μας το χαλάνε κάποιοι δημοσιογραφίσκοι που δεν έχουν με τι να παίξουν και κάποιοι  Αυτοεξηγούμενο που τους δίνουν τέτοιου είδους τροφή. Κάποτε όταν γίνονταν οι αγώνες στη Νέα Ραιδεστό είπα κάποιον γνωστό από την ΕΤ3 να έρθει να τους καλύψει. Η απάντηση ήταν δεν μπορώ δεν κάνω δεν ράνω μ...κίες τούμπανα. Βρε του λέω είναι πανελλαδικό γεγονός θα μάθει ο κόσμος πολλά όμορφα πράματα κλπ τίποτα. Αμα τούλεγα θάχουμε ατυχήματα, τραυματίες, σκωτομένους να δείτε πώς θάτρεχε....
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 22:05:31 από sfyris » Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 15 Μάι 2006, 23:31:29 »

    Από αρκετή προσωπική εμπειρία έχω να πω ότι οι δημοσιογράφοι έρχονται, αν τους καλέσεις, ακόμα θα σεβαστούν το γεγονός (εκδήλωση ή αγώνας) αν οι οργανωτές τους το εξηγήσουν όπως πρέπει.

    Ο θάνατος δύο ανθρώπων και ο τραυματισμός άλλων δύο από αερομοντέλο δεν είναι καθόλου απλό γεγονός. Θα μπορούσε ο καθένας μας ή συγγενείς μας να είναι στην θέση τους. Είναι ασυνήθιστο και λυπηρότατο γεγονός και είναι φυσικό να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας. Δεν είδα την εκπομπή αλλά νομίζω οτι οι δημοσιογράφοι έκαναν την δουλειά τους.

    Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε από την μεριά μας είναι να φροντίζουμε σε καθημερινή βάση να μην ξαναγίνουν τέτοια ούτε μικρότερα.

    Ενα ατύχημα είναι πάντα μέσα στις πιθανότητες και δεν πρέπει να βιαστούμε για συμπεράσματα αλλά πρέπει να είναι συνεχής η μέριμνα για να μην έχουμε ατυχήματα ή συμβάντα που μπορεί να προβλεφθούν.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ ΣΕ AIR SHOW
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.024 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.