Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.103 μηνύματα σε 12.487 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 19 Απρ 2025, 07:49:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 19 Απρ 2025, 07:49:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 02:25]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 02:11]

    από 3DJunk
    [Χθες στις 22:33]

    από spirost
    [Χθες στις 18:03]

    από spirost
    [Χθες στις 17:39]

    από GRELE
    [Χθες στις 15:44]

    από 3DJunk
    [Πέμπτη, 17 Απρ 2025, 20:29:06]

    [Πέμπτη, 17 Απρ 2025, 15:53:20]

    από savasp2
    [Πέμπτη, 17 Απρ 2025, 13:42:26]

    από savasp2
    [Τρίτη, 15 Απρ 2025, 21:49:43]

    [Δευτέρα, 14 Απρ 2025, 21:31:21]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 10 Απρ 2025, 13:41:53]

    από Roinides
    [Τετάρτη, 9 Απρ 2025, 19:06:52]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 8 Απρ 2025, 14:04:57]

    από savasp2
    [Τρίτη, 8 Απρ 2025, 13:40:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307103
    Σύνολο θεμάτων: 12487
    Online σήμερα: 331
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 185
    Συνολικά: 188
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΓΙΑΤΙ ''ΠΕΘΑΝΕ''(?) Ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΛΙΣΜΟΣ  (Αναγνώστηκε 10017 φορές)
    Demetre
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 18:00:50 »

    Hi there. Unfortunately the story with the goat and the wishing neighbor, is alive and well
    Καταγράφηκε
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 494


    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 18:27:44 »

    Exactly!
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    akiste
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 52


    « Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2024, 20:35:52 »

    Μπράβο Αλέξανδρε με γύρισες 45 χρόνια πίσω , στην ηλικία σου τον γνώρισα 
    Καταγράφηκε
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 111


    « Απάντηση #63 στις: Πέμπτη, 24 Οκτ 2024, 17:22:14 »

    Είμαι ο μόνος που του θυμίζει λίγο ''Children of men'' η κατάσταση;...  Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.242


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 25 Οκτ 2024, 21:31:44 »

    Είμαι ο μόνος που του θυμίζει λίγο ''Children of men'' η κατάσταση;...  Cheesy Cheesy Cheesy

    Υπερβολές... 1984 θυμίζει (όχι το έτος)
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 167



    « Απάντηση #65 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 09:09:34 »

    Καλημέρα σε όλους.! Το θέμα που έχει ανοίξει είναι για τα δεδομένα της Ελλάδας το τι γίνεται σε άλλες χώρες το ξέρουμε.. και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, εδώ τι γίνεται! Αν έχεις οικονομική άνεση (πλέον όχι μέσος Έλληνας) χωρίς υποχρεώσεις και ελεύθερο χρόνο , όλα μια χαρά, δεν τα έχεις, απλά το ξεχνάς.Υ.Σ στις ςυποχρεώσεις συμπεριλάβετε και η οικογένειά.
    Καταγράφηκε
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 167



    « Απάντηση #66 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 09:22:02 »

    Καλημέρα σε όλους.! Το θέμα που έχει ανοίξει είναι για τα δεδομένα της Ελλάδας το τι γίνεται σε άλλες χώρες το ξέρουμε.. και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, εδώ τι γίνεται! Αν έχεις οικονομική άνεση (πλέον όχι μέσος Έλληνας) χωρίς υποχρεώσεις και ελεύθερο χρόνο , όλα μια χαρά, δεν τα έχεις, απλά το ξεχνάς.Υ.Σ στις υποχρεώσεις συμπεριλάβετε και η οικογένειά.
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 325



    « Απάντηση #67 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 12:03:36 »

    υπάρχει και αυτόματη μετάφραση στους υπότιλους


    Καταγράφηκε
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 167



    « Απάντηση #68 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2024, 13:01:42 »

    υπάρχει και αυτόματη μετάφραση στους υπότιλους



    👍👍🤣🤣🤣
    Καταγράφηκε
    alexis-krk
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1


    « Απάντηση #69 στις: Τετάρτη, 18 Δεκ 2024, 14:56:18 »

    Καλησπέρα στην παρέα.

    Παρακολουθώντας κι εγώ την συζήτηση, να πω από την δική μου πλευρά ότι μας έχουν καταντήσει στην κατάσταση που, το να πηγαίνεις για ένα καφέ θεωρείται έξοδος και "χόμπι", λόγω των υποχρεώσεων και της ακρίβειας.

    Και μιλάω από την δική μου πλευρά που πετάω στο μοντελοδρόμιο του Μεσολογγίου και σε διάφορες αγροτικές περιοχές όντας κάτοικος Πατρών, όχι κάτοικος Αττικής που δεδομένα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.

    Μακάρι να έρθει πάλι ο καιρός που αυτό το χόμπι θα ανθίσει ξανά.

    Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά σε όλο τον κόσμο.
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.358



    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 31 Δεκ 2024, 15:45:03 »

    Καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά σε όλους!
    Εχουμε μπει σε χειμερία νάρκη αλλά δεν το βάζουμε κάτω! Αλλά 8 χρονάκια και είμαι θα ελεύθερος να πηγαίνω με τους φίλους μου για πτήσεις αν ζούμε μέχρι τότε.
    Τι να κάνουμε ήθελα και δεύτερο παιδί, δεν ήξερα δεν ρώταγα! Υγεία σε όλους!
    Οχι δεν πουλάω τίποτα ακόμα! Taranis for ever!
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 870



    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 31 Δεκ 2024, 17:57:15 »

    Άλλα 8 χρονάκια και είσαι ελεύθερος; Φανταζομαι τον/την παντρευεις, έχει δουλειά και πιαστηκε...κ γι' αυτο ξεμπερδευεις οπως λες  Grin
    Μπα, εγώ νομίζω οτι δεν τελειωνεις ποτε με τις υποχρεωσεις των παιδιων και βεβαια ειναι ευχαριστο αυτο! Καλά να είναι πρωτίστως!
    Παρολα αυτα, τον προσωπικο χρονο για τα χομπυ τον βρισκεις μονος σου. Οφειλεις να τον βρεις, τουλαχιστον.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.068


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #72 στις: Παρασκευή, 21 Μαρ 2025, 11:32:18 »

    Αγαπητοί φίλοι,
    σε συνέχεια άλλων αναρτήσεών μου, επιθυμώ να προσθέσω και τις ακόλουθες προσωπικές μου σκέψεις:

    Στο αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025, που κοινοποίησε η Ομοσπονδία, δεν υπάρχουν Πανελλήνιες διοργανώσεις στις Εθνικές κατηγορίες -GR, όπως δεν υπήρχαν και το 2024. Υπενθυμίζω σχετικό άρθρο κανονισμού της Διεθνούς Αεροναυτικής Ομοσπονδίας (FAI):

    A.9.2 National classes
    In order to attract more participants in model aircraft competitions, each NAC is encouraged to establish further national model aircraft classes in addition to FAI classes. A NAC does not require permission from FAI to have its own classes.

    Και σε ελεύθερη μετάφραση:

    Α.9.2 Εθνικές κατηγορίες (κανονισμοί)
    Για να προσελκύσει περισσότερους αθλητές σε αγώνες αερομοντελισμού, κάθε Εθνική Αερολέσχη (διάβαζε Ομοσπονδία), ενθαρρύνεται να θεσπίσει περαιτέρω εθνικές κατηγορίες αερομοντέλων, επι πλέον αυτών της FAI.

    Οι κανονισμοί της FAI έχουν μεγάλο βαθμό δυσκολίας, προκειμένου να αναδείξουν τον παγκόσμιο ή τον πανηπειρωτικό πρωταθλητή. Στον αντίποδα, οι Εθνικοί κανονισμοί στοχεύουν να δώσουν την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους αερομοντελιστές να διαγωνίζονται σε κατηγορίες με ευκολώτερους κανονισμούς, και με φθηνότερο εξοπλισμό, όπως προτείνει και η FAI.

    Πριν ακόμα εμφανιστεί η προτροπή της FAI, η Ελληνική Ομοσπονδία – με τα προηγούμενα σχήματα και ονόματα - είχε εγκρίνει Εθνικούς κανονισμούς, και επί σειρά ετών προκήρυττε Πανελλήνιους όπως και περιφερειακούς αγώνες. Είναι προφανές ότι οι Εθνικές μας κατηγορίες είναι σε ισχύ, αφού προγραμματίστηκαν και για εφέτος σε αυτές περιφερειακοί αγώνες.
    Αλλά πλέον δεν προγραμματίζονται σε αυτούς Πανελλήνιοι αγώνες.

    Δεν αρκεί ο αερομοντελιστής να θέλει να ενεργεί και ως αθλητής.

    Οι Ελληνες αερομοντελιστές αθλητές, καλύπτουν οι ίδιοι τα έξοδα, αγοράς αγωνιστικού εξοπλισμού, προπόνησης και συμμετοχής τους στους αγώνες. Αλλά δεν μπορεί κανείς να απαιτήσει να διατηρούν τον κατάλληλο εξοπλισμό, να αναλώνουν χρόνο και χρήμα σε προπονήσεις, και να υποβάλλονται στα έξοδα συμμετοχής σε ένα αγώνα που δεν είναι Πανελλήνιος, και που ως περιφερειακός, συνήθως τελείται σε άλλη περιφέρεια, μακριά από την έδρα του.

    Πόσο μάλλον σε ένα αγώνα με κανονισμό FAI, που δεν γνωρίζει κανείς αν θα προσελκύσει τον ελάχιστο αριθμό συμμετοχών και θα διεκπεραιωθεί. Και αν αυτό επαναληφθεί επί δύο, τρία συνεχή έτη δεν θα απογοητευτεί;

    Και όπως είχα ξαναπεί, από την μία ένας αγώνας είναι λίγος για να δικαιολογήσει την χρηματοβόρα και χρονοβόρα προετοιμασία, και από την άλλη η συμμετοχή σε περισσότερους αγώνες το έτος είναι δυνατή μόνο για μεγιστάνες του πλούτου και με άνεση ελεύθερου χρόνου από εργασία και οικογένεια.

    «Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα» όπως λέει και ο λαός.

    Σίγουρα υπάρχουν φθηνές (ως προς τον εξοπλισμό) κατηγορίες. Είναι όμως εύλογο ότι δεν υπάρχει λόγος υπέρμετρων επενδύσεων - όταν αυτό είναι η απαραίτητη συνθήκη - για να συμμετάσχει κάποιος σε ένα απαιτητικό αγώνα με κανονισμό FAI (και με αμφίβολη εξέλιξη), εκτός αν προσδοκά θέση στην Εθνική Ομάδα. Και σωστά ο κανονισμός εσωτερικών διοργανώσεων υποδεικνύει ότι ένας προγραμματισμένος Πανελλήνιος αγώνας μπορεί να γίνει μόνο στο σκέλος του κριτήριου για την επιλογή της Ε.Ο. με λιγότερες από το ελάχιστο όριο των οκτώ συμμετοχών.

    Αλλά και το σωματείο βρίσκεται σε δεινή θέση, αφού για να έχει το δικαίωμα ψήφου στις συνελεύσεις της Ομοσπονδίας πρέπει να καλύψει ένα ελάχιστο αριθμό συμμετοχών αθλητών σε αγώνες, σήμερα αυτός ο αριθμός είναι 8 σε δύο από τα τελευταία τρία έτη. Πως να καλυφθεί αυτή η προϋπόθεση όταν δεν προκηρύσσεται ικανοποιητικός αριθμός αγώνων, ειδικά στις πιο προσιτές Εθνικές κατηγορίες; Η αν έχει μειωθεί το ενδιαφέρον των αερομοντελιστών στην ενασχόληση με τον αθλητικό τομέα;
    Δεν είναι λογικό να μπορεί να έχει ισχυρό λόγο στα τεκταινόμενα;
    Τουλάχιστον, το ευχάριστο είναι ότι, αρκεί μία συμμετοχή κατ’ έτος για να διατηρήσει την ειδική αθλητική αναγνώριση, όποια και αν είναι η βαρύτητα αυτής της αναγνώρισης.

    Και καταλήξαμε σήμερα να συζητάμε για το αν «πέθανε ο αερομοντελισμός»

    Το χόμπυ του Αερομοντελισμου, δεν πέθανε ούτε θα πεθάνει.

    Το εύλογο ερώτημα όμως είναι τι θα απογίνει ο αθλητικός αερομοντελισμός.

    Ι.Κ.
    Η κριτική ελεύθερη
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 626



    « Απάντηση #73 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2025, 23:03:53 »



    Αλλά και το σωματείο βρίσκεται σε δεινή θέση, αφού για να έχει το δικαίωμα ψήφου στις συνελεύσεις της Ομοσπονδίας πρέπει να καλύψει ένα ελάχιστο αριθμό συμμετοχών αθλητών σε αγώνες, σήμερα αυτός ο αριθμός είναι 8 σε δύο από τα τελευταία τρία έτη. Πως να καλυφθεί αυτή η προϋπόθεση όταν δεν προκηρύσσεται ικανοποιητικός αριθμός αγώνων, ειδικά στις πιο προσιτές Εθνικές κατηγορίες; Η αν έχει μειωθεί το ενδιαφέρον των αερομοντελιστών στην ενασχόληση με τον αθλητικό τομέα;
    Δεν είναι λογικό να μπορεί να έχει ισχυρό λόγο στα τεκταινόμενα;
    Τουλάχιστον, το ευχάριστο είναι ότι, αρκεί μία συμμετοχή κατ’ έτος για να διατηρήσει την ειδική αθλητική αναγνώριση, όποια και αν είναι η βαρύτητα αυτής της αναγνώρισης.



    Ι.Κ.
    Η κριτική ελεύθερη


    Καλησπέρα Γιάννη,

    Σε αυτό που αναφέρεσε ίσως μπορεί να δώσει λύση η τεχνολογία.Είναι πολύ κατανοητό ότι το να πας σε ένα άλλο μέρος της χώρας να διαγωνιστείς είναι σχεδόν αδύνατο λόγω του υψηλού κόστους μεταφορικών και διαμονής.Στο αλεξίπτωτο πλαγίας "τρέχει" από πέρισυ νομίζω μια λίγκα για την Ελλάδα συγκεριμένα με καταγραφή των πτήσεων και αντίστοιχη βαθμολόγηση.Στο τέλος του έτους ανάλογα με τη βαθμολογία παίρνεις και την αντίστοιχη θέση ανά κατηγορία.Έτσι τα σωματεία ανά τη χώρα έχουν ενεργούς αθλητές χωρίς αυτοί να είναι αναγκασμένοι να πηγαίνουν σε συγκεκριμένες ημερομηνιές σε αγώνες που γίνονται σε συγκεκριμένα μέρη.

    Στα αερομοντελλιστικά ίσως αυτός ο τρόπος βρίσκει κάποια εφαρμογή πχ ανεβάζοντας τα αρχεία των πτήσεων από τους καταγραφείς των ανεμοπτέρων.Δεν ξέρω αν θα έχει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες αλλά σε κάποιες θα βρεί πεδίο ανάπτυξης.

    Ελπίζω να σκεφτούν οι φίλοι αερομοντελλιστές κάτι σχετικό.


    Αερομοντελλιστικά ,

    Κ.Ζ.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.068


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #74 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2025, 10:07:52 »

    Αγαπητέ Κώστα,
    σε απάντηση της πρότασής σου έχω να παραθέσω τα παρακάτω:

    Το τέταρτο τμήμα του κανονισμού αγώνων αλεξιπτώτου πλαγιάς, χαρακτηρίζει την δραστη-ριότητα με την επωνυμία «σύστημα διαδικτυακής βαθμολόγησης πτήσεων αποστάσεων Leonardo» ως «Πανελλήνιο Διαδικτυακό Αγώνα Αποστάσεων», ενώ συμπληρώνει ότι έχει και επίσημα χαρακτήρα «περιφερειακού αγώνα Β Κατηγορίας».

    Αλλοι προβάλλουν ότι το άρθρο 1.2.11 του κανονισμού εσωτερικών διοργανώσεων της ΕΛΑΟ, περί «διευρυμένου αγώνα» υποστηρίζει την ίδια ως άνω δραστηριότητα.
    Διευκρινίζω ότι, δεν είμαι αντίθετος στο να οργανώνεται η διαδικτυακή καταγραφή επιδόσεων, με την επωνυμία Leonardo. Αν η κατάταξη ικανοποιεί διοργανωτές και συμμετέχοντες αθλητές, καλώς συμβαίνει, και είναι για το καλό του αεραθλητισμού, εύχομαι δε να διέπεται πάντα από ασφάλεια και επιτυχία. Αρκεί να μη γίνεται λανθασμένη ερμηνεία και παράτυπη εκμετάλλευση αυτής της δραστηριότητας.

    Και εξηγούμαι:
    Όπως προκύπτει, στο σύστημα Leonardo, καταγράφονται πτήσεις από αυτοτελείς (έγκυρες) αθλητικές συναντήσεις, οι οποίες ορθά προσμετρώνται στην αξιολόγηση των σωματείων, αλλά και μεμονωμένες – ανεξάρτητες μεταξύ τους – πτήσεις, εκτός ταυτόχρονου συναγωνι-σμού, όπως για προπόνηση ή αναψυχή, σε διαφορικούς τόπους και ημερομηνίες, σε διαφορετικές μεταξύ τους συνθήκες.

    Οι πτήσεις της δεύτερης ομάδας, μπορούν μεν να καταγραφούν στο σύστημα Leonardo, αλλά δεν πρέπει να συνεκτιμώνται στην αξιολόγηση των σωματείων αφού δεν προέρχονται από «αθλητική συνάντηση»  (όπως προκύπτει στην συνέχεια), ωστόσο στο πρόσφατο παρελθόν, τέτοιου είδους μεμονωμένες πτήσεις προσμετρήθηκαν στην αξιολόγηση των σωματείων τους.

    Αυτή η κατάληξη δεν με βρίσκει σύμφωνο.  

    Εχοντας υπ’ όψη τα εξής σχετικά:
    Α) Τον αθλητικό νόμο και τον νόμο 5025/23 Άρθρο 56Δ,
    Άδεια διεξαγωγής αθλητικών συναντήσεων
    Για τους σκοπούς του παρόντος, αθλητική συνάντηση είναι κάθε αυτοτελής αναμέτρηση ή σειρά διαδοχικών αναμετρήσεων μεταξύ προσώπων που κατέχουν την αθλητική ιδιότητα (αθλητών) ή……
    Β) Τους κάτωθι ορισμούς από το λεξικό Μπαμπινιώτη
    «συνάντηση»: Το να βρίσκεται κανείς με κάποιον τυχαία ή ύστερα από συνεννόηση
    «αθλητική συνάντηση»: Αθλητικός αγώνας μεταξύ αντιπάλων ομάδων ή ατόμων
    «αναμέτρηση»: Αγώνας μεταξύ δύο η περισσότερων πλευρών για την ανάδειξη νικητή
    «αυτοτελής»: Αυτός που δεν συνεχίζεται του οποίου το περιεχόμενο ολοκληρώνεται σε μία και μόνη φορά.

    …….θέτω στην κρίση σας τις εξής διαπιστώσεις και συμπεράσματα:

    Οι μεμονωμένες πτήσεις δεν συνιστούν αυτοτελή αναμέτρηση αφού δεν ολοκληρώνεται σε μία και μόνη φορά – αυτοτελώς – αλλά, τμηματικά και ανεξάρτητα, στον χρονικό ορίζοντα του ημερολογιακού έτους.

    Οι μεμονωμένες πτήσεις δεν νοούνται ως διαδοχικές αναμετρήσεις. Διότι διαδοχικές αναμετρήσεις είναι μία σειρά (ως άνω) αναμετρήσεων, που καλούνται πρωτάθλημα ή κύπελο, και όχι μεμονωμένες ατομικές πτήσεις. Αλλά στον ορισμό του συστήματος Leonardo αναφέρεται ρητά ότι δεν πρόκειται περί πρωταθλήματος.

    Οι μεμονωμένες πτήσεις δεν στοιχειοθετούν αθλητική συνάντηση, αφού οι αθλητές δεν βρίσκονται όλοι σε «συνάντηση» (στον ίδιο χώρο, την ίδια χρονική περίοδο) είτε τυχαία, είτε μετά από συννενόηση.

    Είναι προφανές ότι, ακόμα κι’ αν το σύστημα Leonardo χαρακτηρίζεται (στα έγγραφα της ΕΛΑΟ) ως «διευρυμένος αγώνας», και «Πανελλήνιος αγώνας», και «περιφερειακός αγώνας», δεν συμπλέει με την επιταγή του αθλητικού νόμου, άρθρο 56Δ, και ως γνωστόν ο νόμος κατισχύει έναντι κάθε εσωτερικού κανονισμού, ή άλλων εσωτερικών αποφάσεων.
    Είναι απλώς μία καταγραφή επιδόσεων που προκύπτουν, είτε από έγκυρους αγώνες, είτε από μεμονωμένες ανεξάρτητες μεταξύ τους πτήσεις, προπόνησης ή αναψυχής.
    Και, ναι μεν οι επιδόσεις καταγράφονται με «σειρά επιτυχίας» σε πίνακα, αλλά δεν είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους, αφού δεν επετεύχθησαν σε ισότιμες συνθήκες.

    Το ότι οι επιδόσεις είναι άτυπες, και ασύνδετες, ενισχύεται και από την δήλωση ότι «δεν προσμετρώνται οι επιδόσεις των πτήσεων στην επιλογή της Εθνικής Ομάδας».
    Το γεγονός ότι οι μεμονωμένες πτήσεις για αναψυχή ή προπόνηση καταγράφονται στο σύστημα Leonardo, δεν σημαίνει ότι αναβαθμίζονται σε αγωνιστικές πτήσεις.

    Θεωρώ παράτυπο, αντιδεοντολογικό και άδικο, να προσμετρώνται οι ανεξάρτη-τες/μεμονωμένες πτήσεις που καταγράφονται στο σύστημα Leonardo, στην αξιολόγηση των σωματείων, όταν στην πράξη εκτελούνται εκτός ταυτόχρονου (και επίσημου) συναγωνισμού, αλλά για αναψυχή, ή για προπόνηση, και δεν συμπλέουν με το άρθρο 56Δ του αθλητικού νόμου.

    Το «σύστημα διαδικτυακής βαθμολόγησης πτήσεων αποστάσεων Leonardo» δεν είναι αγώνας, και δεν πρέπει να παράγει έγκυρα αγωνιστικά αποτελέσματα.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΓΙΑΤΙ ''ΠΕΘΑΝΕ''(?) Ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΛΙΣΜΟΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.22 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.