Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.489 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 22:01:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 22:01:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 20:59]

    από snoopy
    [Σήμερα στις 08:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 14:53]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 19:37:57]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304489
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ME109 Δεν θελει να πεταξει!!!  (Αναγνώστηκε 6661 φορές)
    Baulard
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13



    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 00:46:08 »

    Καλησπέρα σε όλους,
    Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες απαντήσεις!!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Διάβασα προσεκτικά όλα όσα μου γράψατε, έλεγξα κέντρο βάρους, συμμετρίες ατράκτου, εντολές και ρυθμίσεις σέρβο.
    Πήγα σήμερα στη πίστα, 3 μποφόρ, έβαλα στην άκρη όλες τις αναστολές  και είπα «η πετάς η το σπας!» Θυμός Θυμός
    Έδωσα λοιπόν γκάζι, τροχοδρόμησε καμιά 10ρια μέτρα και το σήκωσα με λίγο ελεβάτορ. Το θέμα είναι ότι πάλι βούτηξε αριστερά αλλά το πρόλαβα με δεξί έλερον.  Tongue
    Αφού με την ψυχή στο στόμα κατάφερα να του δώσω αρκετό ύψος, τρίμαρα τα έλερον και έστρωσε!!!!!!!!!!!!!! Grin Grin
    Έπαθα με την πτητικότητα του ΜΕ109, είναι ένα φανταστικό, ευέλικτο καταδιωκτικό!! Αλλά θέλει προσοχή  γιατί είναι γρήγορο και νευρικό, κοινός όχι βαρίδια στα στικς!
    Η προσγείωση με φόβισε λίγο αλλά να είναι καλά ο αέρας, το έφερα πολύ ωραία.  angel
    Πρόσεξα όμως, αφού έλυσα τα φτερά,  ότι  τα έλερον είναι αρκετά δεξιά για να αντισταθμίσουν την ροπή του .45αρι και της 12χ6 προπέλας. Προφανώς θέλει μικρότερη!
    Ευχαριστώ και πάλι όλους σας!
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 02:26:52 »

    εγω θα το ξαναπω : μηπως για καποιο λογο γερνει σε βαρος προς το ενα φτερο?
    μπορει να ειναι η ροπη του μοτερ σε ενα βαθμο αλλα για κανε εναν ελεγχο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 04:45:53 »

    Πρόσεξα όμως, αφού έλυσα τα φτερά,  ότι  τα aileron είναι αρκετά δεξιά για να αντισταθμίσουν την ροπή του .45αρι και της 12χ6
    Ti εννοείς πολύ δεξιά ?? εάν σου τραβάει πολύ κοίτα  και την ισορροπία-κέντρο βάρους  του σκάφους κατα "μήκος" της ατράκτου και ανάλογα βάζεις βαράκι ή στο ένα φτερό ή το άλλο
    Τα πηδάλια καλό θα ήταν να ευθυγραμμιστούν!! και κάτι άλλο διορθώσεις κατά την απογείωση καλό θα είναι να τις κάνεις με το RUDDER όχι με τα aileron  Wink
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 07:20:32 »

    και κάτι άλλο διορθώσεις κατά την απογείωση καλό θα είναι να τις κάνεις με το RUDDER όχι με τα aileron

    Αυτό φίλε Γιώργο δεν είναι κανόνας. Κάθε πηδάλιο ελέγχει ένα άξονα.

    Εξαρτάται από το τι είδους εκτροπή βλέπουν και αντιλαμβάνονται εγκαίρως τα μάτια μας, για να δώσουν την εντολή στον εγκέφαλό μας να κινηθεί το αντίστοιχο στικ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 07:52:43 »

    α) Λείπουν ζωτικές πληροφορίες, όπως το που είναι το κέντρο βάρους και στον διαμήκη και στον εγκάρσιο άξονα, και πόσες μοίρες είναι το side thrust.

    β) η έλικα 12 Χ 6 είναι πράγματι πολύ μεγάλη για την περίσταση. Το πρόβλημα αναλύεται στην ροπή της, και στο ελικόρευμά της.

    Ας δούμε το δεύτερο: Οταν ένα μοντέλο δεν έχει αρκετή ταχύτητα τα σταθερά πτερύγια της ουράς δεν δέχονται αρκετή επίδραση από τον σχετικό άνεμο για να ισορροπήσουν το σκάφος αν εκτραπεί.

    Αντίθετα, το ελικόρευμα που περνάει από επάνω τους, τα προσπερνάει συμμετρικά (ή τα βρίσκει μονόπαντα όπως πχ το fin και το σπρώχνει δεξιά αλλά ας το αφήσουμε προς στιγμή).

    Την στιγμή αυτή, αν κινήσουμε ένα πηδάλιο, και μάλιστα περισσότερο απ' ότι πρέπει, θα γίνει ενεργό από το ελικόρευμα και από τα αερονημάτια του σχετικού ανέμου, ενώ όπως είπα δεν υπάρχει ακόμα αρκετή σταθεροποιητική δύναμη στα σταθερά πτερύγια.

    Το αποτέλεσμα είναι μεγάλη εκτροπή.

    Αυτό πολλές φορές συμβαίνει σε φάση overshoot, που ενώ το μοντέλο έρχεται με χαμηλή ταχύτητα για προσγείωση, αλλάζουμε γνώμη και φουλάρουμε τον κινητήρα τραβώντας προς τα επάνω την μύτη. Το ελικόρευμα και η ροπή της έλικας, θα εκτρέψουν την ουρά στα δεξιά, και την μύτη στα αριστερά.

    Για όσους δεν γνωρίζουν, το μαχητικό Mustang P-51, είχε πολύ ισχυρό κινητήρα και πολύ μεγάλη έλικα. Οι οδηγίες έλεγαν ότι το φουλάρισμα του κινητήρα έπρεπε να γίνει προοδευτικά, ανάλογα με την αποκτούμενη ταχύτητα πρόωσης, ώστε να υπάρχει έλεγχος από τα πηδάλια. Αν ο κινητήρας φουλάρηζε πολύ νωρίς, το αεροπλάνο εξετρέπετο αριστερά, και δεν επανέρχετο στην ευθεία ούτε με όλο το rudder και όλο το aileron δεξιά, με αποτέλεσμα το crash.   

    Επανέρχομαι στην έλικα. Οι διαστάσεις 12 Χ 6 θα ήταν πολύ κατάλληλες για ένα αργό υψηλοπτέρυγο, με μεγάλες αντιστάσεις. Για ένα γρήγορο χαμηλοπτέρυγο, καταλληλότερη είναι η 11Χ7 ή 10Χ8. Και ο κινητήρας θα λειτουργήσει πιό άνετα με το μικρότερο φορτίο. Χώρια που η μεγάλη διάμετρος είναι αποσταθεροποιητικός παράγων παρουσία πλάγιων ανέμων. 


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2008, 08:23:28 »

    Φιλε μου εχεις το καινουργιο σπιτ η το παλιο?Εχω ενα φιλο που εχει το παλιο και κενταει.Αλλα του εχει 46αρα ΟΣ ΑΧ.Ειχα και εγω παλια 40αρα αλλα δεν εκανε δουλεια.Φαινοταν οτι αγκομαχουσε.Ελπιζω να κατατοπισαμε το φιλο μας με το προβληματακι.

    Καλημέρα σας!

    Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο είναι Sad. Όντως με την 40άρα το καημένο αγκομαχάει. Έχω σκοπό να πάρω άλλη μηχανή όμως Wink!

    Παράθεση
    Καλησπέρα σε όλους,
    Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες απαντήσεις!!!!     
    Διάβασα προσεκτικά όλα όσα μου γράψατε, έλεγξα κέντρο βάρους, συμμετρίες ατράκτου, εντολές και ρυθμίσεις σέρβο.
    Πήγα σήμερα στη πίστα, 3 μποφόρ, έβαλα στην άκρη όλες τις αναστολές  και είπα «η πετάς η το σπας!» 
    Έδωσα λοιπόν γκάζι, τροχοδρόμησε καμιά 10ρια μέτρα και το σήκωσα με λίγο ελεβάτορ. Το θέμα είναι ότι πάλι βούτηξε αριστερά αλλά το πρόλαβα με δεξί έλερον. 
    Αφού με την ψυχή στο στόμα κατάφερα να του δώσω αρκετό ύψος, τρίμαρα τα έλερον και έστρωσε!!!!!!!!!!!!!! 
    Έπαθα με την πτητικότητα του ΜΕ109, είναι ένα φανταστικό, ευέλικτο καταδιωκτικό!! Αλλά θέλει προσοχή  γιατί είναι γρήγορο και νευρικό, κοινός όχι βαρίδια στα στικς!
    Η προσγείωση με φόβισε λίγο αλλά να είναι καλά ο αέρας, το έφερα πολύ ωραία. 
    Πρόσεξα όμως, αφού έλυσα τα φτερά,  ότι  τα έλερον είναι αρκετά δεξιά για να αντισταθμίσουν την ροπή του .45αρι και της 12χ6 προπέλας. Προφανώς θέλει μικρότερη!
    Ευχαριστώ και πάλι όλους σας!

    Λοιπόν καταρχάς μπράβο που το κατάφερες Thumbs up! Εγώ στο δικό μου σπιτ, όπως είπα, είχα το ίδιο πρόβλημα. Πήγαινε και αυτό δεξιά. Έβαλα 15γρ βάρος στο αριστερό ακροπτερύγιο και το ίσιωσα.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 16:52:43 »

    Εχω φτιαξει 3 109 της κιοσο.Κανενα δεν ειχε αυτα τα προβληματα.Μηπως εχει στραβοκολλησει καποιο φτερο?

    Εγω παντως φιλε μου του εχω 11Χ7.Με 46αρα μηχανη.Και πεταει θαυμα.Η Κιοσο του προτεινει μεχρι 12Χ8.Τα 10 μετρα που ανεφερες για απογειωση ειναι οριακα.Ασε το να παρει φορα 20-30 μετρα τουλαχιστον.

    Τωρα οσον αφορα το οτι τραβαει αριστερα,ριξε μια ματια στο ραντερ να ειναι ευθεια,και μετα στη μηχανη.Απο την κατασκευη του το μοντελο η μηχανη κοιταει κατα πολθ ελαχιστα δεξια οπως το κοιτας απο πισω.Για να ισσοροπησει την ροπη της μηχανης.Εμενα για να φυγει ευθεια,θελει ενα τακ που λεμε ραντερ και προοδευτικα το γκαζι.Και απογειωνεται πολυ απαλα.

    Πραγματι ειναι νευρικο.Προσεχε μην δωσεις πολυ μεγαλες κινησεις στο ελεβειτορ.Εγω εχω δωσει 2 χιλιοστα πιο πολυ απο οτι λεει η Κιοσο.Και ειναι μια χαρα.Εχε υποψη σου οτι οταν αλλαζει ο καιρος θα θελει και διαφορετικο τριμ στο ελεβειτορ.Λογο συστολης και διαστολης των ντιζων που εχει.Στο ελερον δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.
     
    Καταγράφηκε
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.639



    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 19:43:54 »

    Εχω φτιαξει 3 109 της κιοσο.Κανενα δεν ειχε αυτα τα προβληματα.Μηπως εχει στραβοκολλησει καποιο φτερο?







    o bf 109 malon exi dikio gia kita ta fterasou!!!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.639



    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 19:46:48 »

    ean ine kati tetio otan alazi itaxitita  tha prepi na sou alazi ke to trim!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    Baulard
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13



    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 21:44:26 »

    Είναι αριστερόβαρο λόγο της βαριάς εξάτμισης του super tigre .45 ! Απλά τα πράγματα τελικά και ευτυχώς που έθεσα το ερώτημα εδώ και μου ανοίξατε τα μάτια… Cheesy
    Παρήγγειλα, μεταξύ άλλων,  αυτοκόλλητα βαράκια από το Tower. Που θα ήταν το καλύτερο σημείο να τα κολλήσω?
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 21:58:07 »

    Καλησπερα σε ολους . Το μοντελακι που συζηταμε ειναι ενα 40αρι warbird δηλ οχι και οτι ευκολοτερο .......λιγακι βαρυτερο να ειναι σε συνδιασμο με μια αδυναμη μηχανη ειναι οτι χειροτερο.Το προβλημα ειναι μεγαλυτερο αν βιαστεις να το σηκωσεις τοτε απλα στολαρει ....οχι επειδη ειναι ο κινητηρας υπο γωνια η οτι αλλο ...αν αρχισεις με μια ποιο ομαλη (μεγαλυτερη διαρκεια τροχοδρομισης) απωγειωση εχεις κανει το 60%. μετα τριμαρεις στον αερα και βλεπεις το ζυγισμα και στους 2 αξονες .
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:02:34 »

    Παράθεση
    Που θα ήταν το καλύτερο σημείο να τα κολλήσω?

    Πιστεύω πως καλά θα ήταν το βάρος να μπει στο ακροπτερύγιο. Εκεί το έχω εγώ στο σπιτ και θέλει 2-3 κλικ από το τριμ για να πετάξει ευθεία. Όσο πιο κοντά στην άτρακτο τοποθετείται το βάρος τόσο πιο πολύ βάρος θέλει από ότι όταν τοποθετείται στα άκρα του φτερού. Ελπίζω να βοήθησα.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 20 Οκτ 2008, 00:11:34 »

    Εχω ενα κορσερ 40αρι.Το οποιο εχει στρεβλωση στα φτερα.Ετσι οπως ειναι δινουν κινηση δεξια.Ομως απο τοτε που τριμμαριστηκε δεν αλλαζει τιποτα.Ισως και να το εκαναν ετσι για να πεταξει.Δεν το ξερω.Αν ειναι να βαλεις βαρος,τοτε για να γλυτωσεις λιγο,προσπαθησε να βαλεις την μπαταρια οσο πιο ακρη δεξια μπορεις.Τουλαχιστον να γλυτωσεις λιγο επιπλεον βαρος.Τα μικρα μοντελα εχουν μεγαλη ευαισθησια στο επιπλεον βαρος σε σχεση με τα μεγαλα!!!!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ME109 Δεν θελει να πεταξει!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.