Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 36
    Totale: 40
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αγορά εκπαιδευτικού  (Letto 17059 volte)
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 296



    « Risposta #15 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 22:38:27 »

    Να προτείνω και εγώ... Μπορεί τα πλαστικά να έχουν μειωνεκτήματα...  Θα συμφωνήσω με όσα γράφτηκαν ποιο πάνω.


    Αλλά έχουν για μένα και μερικά πλεονεκτίματα που με κάνουν να τα προτειμώ, σαν εκπαιδευτικα....

    1. Επισκευάζεται πάρα πολύ εύκολα! Κάρφωσα κυριολεκτία το Victor της Aviomodelli, κόπηκε η άτρακτος σε 3 κομμάτια, αλλά μέσα στην ίδια κυριακή το 80% της ζημιάς είχε διορθωθεί. Μόνο με κυανοακρυλική και υαλοϋφασμα. (Όχι και βίδες... βάρβαρο είναι!)

    2. Την φάση της εκπαίδευσης θα την τελιώσεις. Μετά? Τότε θα θες και λίιιιιιιιγο παραπάνω ευελιξία, για κανα ακροβατικούλι, και αυτό στο δίνει καλύτερα ένα τέτοιο αεροπλάνο.

    3. Συχνά υποστηρίζω και αυτήν την άποψη: Το ότι είναι δύσκολο κάτι, δεν σημαίνει ότι δεν είναι και εκπαιδευτικό! Ίσα-ίσα, που όσο ποιο πολύ σε "τυρανήσει" τόσο περισσότερα θα σου μάθει! Π.χ. να προσγειώνεσαι με γρήγορο αεροπλάνο είναι λίγο δύσκολο. Αλλά με σωστή εξάσκηση και λίγη βοήθεια, δεν θα έχεις ζημιά, αντίθετα θα μάθεις να το κάνεις και αυτό.


    Το εκπαιδευτικό μου ήταν πλαστικό. Μετά από μερικούς κουβάδες εποξικής, κυανοακρυλικής, μπογιάς, μερικά κιλά από μέταλλα για ενίσχυση στα σπασίματα, κ.λ.π. Έφτασε να έχει πολύ γρήγορη πτήση στην προέγγηση-προσγείωση. Όμως, αυτό ήταν καλό. Το επόμενο αεροπλάνο που έπιασα στα χέρια μου, το πέταγα για πλάκα, και δεν φοβόμουν τίποτα, παρ'όλο που μπορεί να ήταν η πρώτη φορά που το έπιανα στα χέρια μου....  Thumbs up
    Loggato
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 431



    « Risposta #16 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 23:22:25 »

    Οι προτάσεις πολλές ανάλογα με αυτά που προτιμά ή έχει πετάξει ο καθένας.
    Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι ηλεκτρικό αν ξανάρχιζα από την αρχή, αλλά περί ορέξεως...Ότι πεις εσύ.Απλά φρόντισε να είναι υψηλοπτέρυγο και με κάποια δίεδρη γωνία ώστε να έχει καλύτερη σταθερότητα και χαμηλότερες ταχύτητες πτήσης γενικότερα.

    Κατά τα άλλα πολλούς χαιρετισμούς στην Ρόδο όπου ήρθα φέτος για μια βδομάδα διακοπές και πέταξα και με το υπερελαφρύ του φίλου Νίκου από τον Πεύκο αν θυμάμαι καλά το χωριό.

    Γιώργος
    Loggato
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #17 il: Mercoledì, 12 Set 2007, 23:31:45 »

    Οι προτάσεις πολλές ανάλογα με αυτά που προτιμά ή έχει πετάξει ο καθένας.
    Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι ηλεκτρικό αν ξανάρχιζα από την αρχή, αλλά περί ορέξεως...Ότι πεις εσύ.Απλά φρόντισε να είναι υψηλοπτέρυγο και με κάποια δίεδρη γωνία ώστε να έχει καλύτερη σταθερότητα και χαμηλότερες ταχύτητες πτήσης γενικότερα.

    Κατά τα άλλα πολλούς χαιρετισμούς στην Ρόδο όπου ήρθα φέτος για μια βδομάδα διακοπές και πέταξα και με το υπερελαφρύ του φίλου Νίκου από τον Πεύκο αν θυμάμαι καλά το χωριό.

    Γιώργος



    Όπως λές και εσύ οι προτάσεις είναι πολλές, αλλά αυτό ήθελα και εγώ να ακούσω από κάποιους, οι οποίοι είναι έμπειροι και θεωρώ πως η άποψη τους μετράει
    Τό όνομα του χωριού το είπες "σχεδόν" σωστά Χαμόγελο,απλά έπρεπε να χρησιμοποιήσεις πληθυντικό γιατί είναι "οι Πεύκοι".Άρα έπρεπε να πεις στους Πεύκους Wink
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #18 il: Sabato, 29 Set 2007, 11:18:57 »

    Τελικά επέλεξα αυτό SEAGULL BOOMERANG 40 TRAINER (VALUE SERIES)
    Τι κινητήρα μου προτείνετε να χρησιμοποιήσω? Σαν πρώτη σκέψη είδα αυτόν OS Max 40LA w/E-3030 Silencer και αυτόν OS Max 46LA Blue w/E-3030 Silencer αλλά δεν ξέρω αν είναι κατάλληλοι.

     Specification για 40LA
    Displacement: 6.49cc
    Bore: 21.2mm
    Stroke: 18.4mm
    Power Output: 1.0/15,000 (BHP/rpm)
    Practical RPM: 2,000~16,000
    Weight: 269g
       
     Specification για 46LA
    Displacement: 7.64cc
    Bore: 23.0mm
    Stroke: 18.4mm
    Power Output: 1.2/15,000 (BHP/rpm)
    Practical RPM: 2,000~16,000
    Weight: 272g





    * 5500183.jpg (9.53 KB, 230x141 - visto 545 volte.)
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 496



    « Risposta #19 il: Sabato, 29 Set 2007, 11:40:02 »

    θα προτεινα την 46αρα ωστε μετα να την τοποθετησεις στο επομενο χαμηλοπτερυγο μοντελο σου αν και θα προτημουσα κατι σε ax-fx εκδοσεις
    Loggato

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 674


    Playing some blues...


    « Risposta #20 il: Sabato, 29 Set 2007, 11:43:19 »

      Γιατι  τον LA και οχι τον ΑΧ?Ο LA ειναι αδυναμος κινητηρας δε θα μπορεσεις να τον βαλεις σε αλλο αερομοντελο αργοτερα.Δες καλυτερα τον OSMax 46 AX.Πολυ καλος κινητηρας και αξιοπιστος.
    Loggato

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    cr0c0dil3
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 64



    « Risposta #21 il: Sabato, 29 Set 2007, 12:12:16 »

    Όταν λες αδύναμος τι εννοείς?
    Δεν σκέφτομαι προς το παρόν για επόμενο αερομοντέλο
    Loggato

    Don't drink and drive
    smoke and fly!!!!!!!!!
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #22 il: Sabato, 29 Set 2007, 12:14:14 »

      Γιατι  τον LA και οχι τον ΑΧ?Ο LA ειναι αδυναμος κινητηρας δε θα μπορεσεις να τον βαλεις σε αλλο αερομοντελο αργοτερα.Δες καλυτερα τον OSMax 46 AX.Πολυ καλος κινητηρας και αξιοπιστος.

    Εγώ μέχρι στιγμής μόνο αυτούς χρησιμοποιώ. LA
    συμφωνώ ότι είναι αδύναμοι , αλλά είναι σκυλιά ανήμερα με κουζινέτα.

    http://www.youtube.com/watch?v=0B47RFmzpyo
    Loggato

    Aeolus-Rc
    iosif
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 148



    « Risposta #23 il: Sabato, 29 Set 2007, 12:52:41 »

    Όταν λες αδύναμος τι εννοείς?
    Δεν σκέφτομαι προς το παρόν για επόμενο αερομοντέλο

    Προς το παρον... Αυριο ομως μπορει να αλλαξεις γνωμη.
    Παρε καλύτερα  46ax για να τον εχεις και για αλλα αεροπλανα. Thumbs up
    Loggato
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #24 il: Sabato, 29 Set 2007, 13:00:03 »

    Καλησπέρα σας.
    να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
    όταν λέμε άλλα αεροπλάνα να αναφέρουμε αεροπλάνα άλλης κατηγορίας.
    μπορεί κάποιος να αρέσκεται στα 46αρια και το επόμενο μοντέλο να κάνει με τον προηγούμενο κινητήρα.

    π.χ

    το εκπαιδευτικό μου
    και το σπορ
    με το ίδιο μοτέρ

    φιλικά πάντα  Χαμόγελο

    τρ. όσον αφορά την επιλογή 40 η 46 η 55
    Loggato

    Aeolus-Rc
    S_DECATHLON
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65



    « Risposta #25 il: Sabato, 29 Set 2007, 14:25:01 »

    Οτι και να παρεις να ειναι OS

    Προσωπικα ομως συμφωνω με την αποψη του Iosif  Χαμόγελο

    Loggato
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 457



    « Risposta #26 il: Sabato, 29 Set 2007, 19:08:59 »

    thunder tiger easy trainer 40

    http://www.thundertiger4u.com/thunder-tiger-easy-trainer-super-comboblue-free-side-p-7284.html

    απο τα καλυτερα εκπαιδευτικα - γνωμη μου να πας κατευθειαν σε θερμικο και οχι ηλεκτρικο

    στην θεση σου δεν θα διαλεγα πλαστικα οπως τα ARC τα οποια εχουν την ταση να πεφτουν σαν βαρυδια κατω αν σβησει η μηχανη - βλεπε jupiter  Grin

    είσαι πολύ λάθος αγαπητέ. Θυμός

    αυτό που λες δεν ισχύει για τα ARC διότι k "ανεμοπτερουν" Χαμόγελο και δεν σπάνε με τίποτα Thumbs up δοκιμασμένο και με το παραπάνω

    θα ήταν καλύτερα να πετάξεις εσύ μια φορα με ARC για να δεις την τεραστια διαφορα που έχει Ανεση συγκεκριμένα με το tiger που προτείνεις.

    άσε που το READY βγάζει και όλα τα ακροβατικά Cheesy ενώ το tiger είναι να το βάλεις σε ένα ξύλο να σου δείχνει την φορα του ανέμου idiot2 Grin(plaka kano) Thumbs up Cheesy
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Mag 2013, 10:19:26 da Yankos » Loggato

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 457



    « Risposta #27 il: Sabato, 29 Set 2007, 19:16:48 »

     Γιατι  τον LA και οχι τον ΑΧ?Ο LA ειναι αδυναμος κινητηρας δε θα μπορεσεις να τον βαλεις σε αλλο αερομοντελο αργοτερα.Δες καλυτερα τον OSMax 46 AX.Πολυ καλος κινητηρας και αξιοπιστος.

    Συμφωνω απολυτως με τον κωστη μην τυχόν πάρεις OS LA  θα το μετανοιώσεις και θα σου κοστίσει κιολας. ασε που σέρνεται τον έχει ένας φίλος και τον έχει πετάξει στο ράφι για ομορφιά.

    δες το 46 αχ που σου έχουν είδη προτείνει για να έχεις και κάποια ισχύ. αν και στα μπάλσα δεν χρειάζεται θα σου είναι περιττός ο 46 αλλα για μελλοντική χρήση

    καλο ξεκίνημα  Thumbs up
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Mag 2013, 10:22:55 da Yankos » Loggato

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    S_DECATHLON
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 65



    « Risposta #28 il: Sabato, 29 Set 2007, 19:28:43 »

    thunder tiger easy trainer 40

    http://www.thundertiger4u.com/thunder-tiger-easy-trainer-super-comboblue-free-side-p-7284.html

    απο τα καλυτερα εκπαιδευτικα - γνωμη μου να πας κατευθειαν σε θερμικο και οχι ηλεκτρικο

    στην θεση σου δεν θα διαλεγα πλαστικα οπως τα ARC τα οποια εχουν την ταση να πεφτουν σαν βαρυδια κατω αν σβησει η μηχανη - βλεπε jupiter  Grin

    eisai poli lathos agapite. Θυμός

    ayto pou les den isxiei gia ta ARC dioti k anemopteroun Χαμόγελο k den spane me tipota Thumbs up dokimasmeno k me to parapano

    tha itan kalitera na petakseis esi mia fora me ARC gia na deis tin terastia diafora pou exei Ανεση sigkekrimena me to tiger pou protineis.

    ase pou to READY bgazei k ola ta akrobatika Cheesy eno to tiger eina na to baleis se ena ksilo na sou deixnei tin fora tou anemou idiot2 Grin(plaka kano) Thumbs up Cheesy





    Τα ARC δεν φυμιζονται τοσο για το πλαναρισμα που κανουν πολυ απλα επειδη ειναι πιο βαρια μοντελα απο τα Balsa

    Οσο αφορα το μοντελο που διαλεξε σιγουρα κανει καλο πλαναρισμα ετσι ακομα και αν σβησει ο κινιτηρας δεν θα εχει προβλημα να το προσγειωσει..
    Loggato
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #29 il: Sabato, 29 Set 2007, 20:37:57 »

      Γιατι  τον LA και οχι τον ΑΧ?Ο LA ειναι αδυναμος κινητηρας δε θα μπορεσεις να τον βαλεις σε αλλο αερομοντελο αργοτερα.Δες καλυτερα τον OSMax 46 AX.Πολυ καλος κινητηρας και αξιοπιστος.

    simfono apolitos me ton kosti mhn tixon pareis OS LA  tha to metanoioseis k tha sou kostisei kiolas.ase pou sernete ton exei enas filos k ton exei petaksei sto rafi gia omorfia.

    des to 46 ax pou sou exoun eidi proteinei gia na exeis k kapoia isxi.an k sta mpalsa den xreiazete tha sou einai peritos o 46 alla gia mellontiki xrisi

    kalo ksekinima  Thumbs up

    άλλο ρουλεμάν και άλλο κουζινέτα.
    o LA είναι 30 ευρό φτηνότερος.
    αλλά καλύτερα ΑΧ , εφόσον λέτε οτί όσο πιο γρήγορος είναι τόσο το καλύτερο...
     Χαμόγελο

    Loggato

    Aeolus-Rc
    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Αγορά εκπαιδευτικού
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 24 queries.