Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.241 Membres / Dernier membre: Dudleynes
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 3 Mai 2024, 06:02:08

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 3 Mai 2024, 06:02:08

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6241
    Dernier: Dudleynes
    Stats
    Total des messages: 304425
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 109
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 84
    Total: 84
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Απολυτη αρχη  (Lu 7139 fois)
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 662



    « Répondre #15 le: Vendredi, 2 Fιvr. 2007, 13:59:01 »

    Περικλή σου συνιστώ να διαβάσεις πέντε πράγματα για τις αεροτομές, τα φτερά, την γωνία προσβολής και την λειτουργία των "High lift devices"......
    Όταν λέμε Flat φτερό.....αεροτομή ...εννοούμε την αεροτομή με το μεγαλύτερο "lift" μετά την "undercumber"......κάπου νωμίζω έχεις μπερδευτεί και δε μας τα λές καλά...
    Journalisée

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 662



    « Répondre #16 le: Vendredi, 2 Fιvr. 2007, 14:07:00 »

    Οι αεροτομές ως επι το πλείστον έχουν διάφορες καμπυλότητες, χορδές, μεγέθη και ονόματα...H Clark πχ που είναι Flat στο κάτω μέρος της, έχει το μεγαλύτερο lift μετα απο τις undercumber......H ημισυμμετρική έχει λιγότερο, και η συμμετρική είναι ουδέτερη (ίδια πίεση με την υποπίεση)....
    Ελπίζω να κατάλαβες τώρα ορισμένα πράγματα....είμαι στη διάθεση σου για κάθε άλλη επεξηγηση
    Τρύφωνας
    Journalisée

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 352



    « Répondre #17 le: Vendredi, 2 Fιvr. 2007, 14:25:56 »

    Με τις ορολογίες είναι λίγο συγκεχυμένα τα πράγματα, αυτό είναι αλήθεια... Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το Extra 330S (από τα λίγα που ξέρω)δεν απευθύναται σε αρχάριο. Αν δηλαδή εμένα με ρωτούσε κάποιος " Τι να πάρω ρε Περι για να μάθω να πετάω;" , το παραπάνω μοντέλο δεν θα το πρότεινα είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό.

    Φιλικά,
    Περικλής

    ΥΓ. Κάθε βοήθεια δεκτή οσον αφορά τις ορολογίες περι φτερών κλπ.
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #18 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 21:43:43 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ -ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
    Ηρθε η ωρα (νομιζω) να μπω στα θερμικα αεροπλανα μετα απο αρκετο καιρο στα ηλεκτρικα.

    Προκειται να μου δωσει ενας φιλος ενα ARISING STAR .40 της SEAGULL
    γιανα μπω στο θερμικο παιχνιδι.
    Ειπαμε λοιπον να παρω εναν OSmax .46ΑΧ νατου βαλω και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα επανω
    και να δοκιμασω την τυχη μου.
    Ο φιλος θεωρει οτι αφου μπορω και πεταω σχεδον τα περισσοτερα ηλεκτρικα δεν θα εχω κανενα προβλημα.

    Ομως τα 600-1000γρ με τα 3 κιλα εχουν διαφορα που με φοβιζει αφηστε που φοβαμαι παντα αν ο κινητηρας σβησει σε μια ασχημη στιγμη τι θα γινει.
    Ο φοβος μου ειναι τετοιος που θα βαλω επανω μονο επωνυμα πραγματα για να αποφυγω τα προβληματα

    σιγουρα ο καινουργιος κινητηρας θα χρειαστει στρωσιμο (διαβασα και το βιβλιο του θειου Γιαννη) αλλα και ο φιλος
    θα προσφερθει να τον στρωσουμε μαζι.

    Ρωταω λοιπον ολους σας

    Τι θα πρεπει να προσεξω οσο αφορα την πτηση ενος θερμικου απο την απογειωση μεχρι την προσγειωση
    ή στο στησιμο του αεροπλανου??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #19 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 21:58:46 »

    Σε γενικές γραμμές οτι πρόσεχες και με τα ηλεκτρικά.
     η απογείωση και η προσγείωση σε κάθε ιπτάμενο μέσο σταθερών πτερύγων υπόκεινται στις ίδιες αρχές.

    Οπότε αν απογείωνες προσγείωνες ηλεκτρικά μοντέλα δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις με θερμικό.

    εκείνο που θέλω να σου τονίσω ( είναι ένα από τα θέματα που με τρελαίνουν  Crazy2 ) ειnαι σχετικά με το θέμα του στρωσίματος.  RTFM ( read the fuc.. manual )
    το manual της OS είναι πολύ καλό αναλυτικό και κατατοπιστικό τόσο για το στρώσιμο όσο και για την ρύθμιση .

    Πάντα πριν χρησιμοπιοήσουμε οτιδήποτε ΠΡΕΠΕΙ να κατανοούμε το βιβλίο οδηγιών . Το διάβασμα του κάνει την χρήση του προϊόντος ποιο εύκολη και μας γλιτώνει απο δυσάρεστες περιπέτειες


    καλές πτήσεις
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #20 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 23:06:25 »

    ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΦΤΙ Undecided Undecided Undecided
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 360



    « Répondre #21 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 23:44:49 »

    ολα θα πανε καλα, ομως θα νιωσεις καπως......σαν να'ναι η πρωτη φορα παλι , και καλα θα ειναι για να εισαι πιο προσεκτικος  Wink
    Αν αλλαζει κατι ειναι η ταχυτητα που θα ερχεσαι για πρσγειωση ( δεν ξερω τι πετας απο ηλεκτρικα) , ομως παντα προσοχη , προσχη και ΠΡΟΣΟΧΗ!!! και σαφως ελεγχους πριν απο καθε απογειωση ( κινησεις,   μπαταρια πομπου και δεκτου , κλπ κλπ ) (jcon )
    καλες πτησεις
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #22 le: Mercredi, 9 Mai 2007, 23:58:04 »

    Ηλία έχεις πετάξει Formoza, πετάς πτέρυγες, τι φοβάσαι; Ενα .40 trainer;

    Τα μεγάλα μοντέλα είναι πιο σταθερά και προβλέψιμα. Βάλε στην αρχή λίγο μικρότερες κινήσεις, είτε από το horn, είτε από τον πομπό και τελείωσες.

    Το μόνο που πρέπει να μάθεις παραπάνω είναι να βάζεις μπροστά και να ρυθμίζεις σωστά τον κινητήρα.

    Κι αν σου σβήσει; Το προσγειώνεις χωρίς κινητήρα. Δεν έχουν και καμμιά τρομερή ταχύτητα προσγείωσης.

    Είμαστε και εκτός θέματος, δεν ξεκινάς από την αρχή  laugh
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Απολυτη αρχη
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.034 secondes avec 28 requêtes.