Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:18:51



Τίτλος: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:18:51
Πιστός στο κίνημα "Πάγωσε το βαρέλι" και κλεισμένος μέσα λόγω καιρού αποφάσισα να ξεκινήσω την επισκευή του (δις) συντετριμμένου Groove.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες το μοντέλο φλερτάρισε έντονα με το βαρέλι αλλά η συνέπεια στην ιδεολογία επικράτησε τελικά.
Η γενική κατάσταση:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:19:27
Η κατάσταση του φτερού


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:20:07
Και η κατάσταση της ατράκτου


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:23:03
evan

ζορικη η κατασταση και αφου γλυτωσε το βαρελι - το οποιο πολυ το ηθελε- καλη επιτυχια και καλο κουραγιο


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:26:15
Ευχαριστώ Ηλία. Ξεκινάμε και όπου βγει...

Επισκευάστηκαν οι σπασμένες αεροτομές και συμπληρώθηκαν τα κομμάτια που έλειπαν.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:30:50
Αρκετά κομματάκια συμπλήρωσαν το puzzle του planking (πέτσωμα ελληνιστί)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:39:44
Το μοναδικό συνεχές στοιχείο που ένωνε το φτερό στο σημείο που έσπασε είναι αυτό το ξύλινο spar διαστάσεων 5*30mm.
Όλα τα άλλα στοιχεία της κατασκευής (πηχάκια, χείλος εκφυγής κλπ) σταματούν στο σημείο του σπασίματος


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:43:22
Ανοίγουμε δύο τρύπες κοντά στα πηχάκια, πάνω και κάτω.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:44:29
...και ετοιμάζουμε τα carbon που θα ενισχύσουν την ένωση.(συμβουλή του Βασίλη - εγώ ετοίμαζα καβίλιες από οξιά)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 20:54:22
Χρησιμοποιούμε εποξική κόλλα 24 ωρών και κολλάμε τα δύο κομμάτια του φτερού.
Σε μερικά σημεία χρησιμοποιήθηκε epoxy ενισχυμένη με cotton flock
Τοποθετήθηκαν ενισχύσεις εσωτερικά με τριγωνικά κομματάκια κόντρα πλακέ όπου χρειαζόταν (δεν υπάρχουν φωτογραφίες)
Τέλος συγκρατούμε με ταινίες το φτερό και ελέγχουμε το φτερό κάθε τόσο. Με την 24ωρη epoxy μπορείς να διορθώσεις ακόμη και δύο ώρες μετά την κόλληση.
Το βάζουμε κοντά στο καλοριφέρ και πάμε για ύπνο.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 21:03:08
Με το κολλητήρι χαράζουμε το φιλμ της επικάλυψης και αφαιρούμε το κεντρικό μέρος και 5 εκατοστά δεξιά και αριστερά από τις πλευρές της ατράκτου.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 21:05:16
Επισκευάζουμε το planking συμπληρώνοντας όπου χρειάζεται


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 21:10:04
Και ενισχύουμε όλη την περιοχή με υαλοΰφασμα και ρητίνη - πάνω και κάτω


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 21:34:43
κοιτα που με βαζεις στην τρυπα να ξαναφτιαξω ενα profile 3d που εχει γινει κομματια αλλα το εχω κρατησει.



Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 21:45:18
κοιτα που με βαζεις στην τρυπα να ξαναφτιαξω ενα profile 3d που εχει γινει κομματια αλλα το εχω κρατησει.

Ξεκίνα!  Ο καιρός θα είναι χάλια όλη τη βδομάδα :laugh:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Κυριακή, 27 Φεβ 2011, 23:20:52
κατσε να ξεχαρμασιασω απο το ARISING STAR και μαλλον θα το βαλω σε τροχια το Profile

Ουτως ή αλλως ο Μαρτης βλεπω να ειναι ''βαρυς''


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 2 Μάρ 2011, 20:35:54
Διώχνουμε τις κακές σκέψεις...


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 2 Μάρ 2011, 20:37:25
...και συναρμολογούμε κομματάκι κομματάκι ότι απέμεινε


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 2 Μάρ 2011, 20:38:01
Βγάζουμε πατρόν...


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 2 Μάρ 2011, 20:39:00
...και κόβουμε καινούργια κομμάτια από κόντρα πλακέ πάχους 2mm


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 2 Μάρ 2011, 20:40:18
Τριμάρισμα και έλεγχος εφαρμογής


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 02:42:17
ΑΑΑΑΑΑΑΑ  εδω εχει πολυ δουλεια  :o :o :o :o :o


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 18:07:33
Πιστός στο κίνημα "Πάγωσε το βαρέλι" και εγω, θα καταχραστω λιγο το θεμα, πρωτου  κανω οποιαδηποτε κινηση
Εχω τον παρακατω ''ασθενη'' που ''φλερταρει'' με το βαρελι για εναν λογο

Το φτερο αν και επισκευασιμο η ατρακτος λογο οτι ηταν Profile εχασε μεγαλο μερος της με αποτελεσμα να μην ξερω πως να πατροναρω καινουργια . Το μονο που βοηθαει ειναι στο μπλε τμημα η αρχη της καμπυλης της αεροτομης. Δυστυχως και ολικο μηκος δεν ξερω

Εχετε καμια ιδεα τι μπρω να κανω??

Υ.Γ. Evan συγνωμη για την σφηνα του θεματος


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: Yankos στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 18:30:58
Αφού φαίνεται στη φωτογραφία της σπασμένης ατράκτου πού είναι το χείλος προσβολής και πού είναι το χείλος εκφυγής*
και αφού ξέρεις πόσο πλατύ είναι το φτερό στο φαρδύτερο σημείο του, τότε ξέρεις πόσο θα είναι το μήκος της ατράκτου.
Προσπάθησε να ευθυγραμμίσεις το φτερό με το σταθερό του elevator ώστε να είναι παράλληλα.
Τότε λογικά και ο κινητήρας θα έχει ξανά το σωστό thrust, αυτό μπορείς να το ελέγξεις.

*Νομίζω ότι φαίνεται και το χείλος εκφυγής στη φωτό, εσύ που το βλέπεις πιο καλά δεν είναι αυτό;


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 18:46:24
Yankos εδωσες ρεστα
Δεν το ειχα σκεφτει οτι αυτο ηταν χειλος εκφυγης αλλα σπασμενο κομματι. Βλεπεις ειναι καιρο παρατημενο το αεροπλανο

Αρα εχοντας την αρχη και το τελος της καμπυλης του φτερου θα βγαλω το τελικο μηκος

Το προβλημα ειναι να πετυχω την καμπυλη του φτερου σε ολο το μηκος της

Αν εβγαζα πατρον την αεροτομη στην ακρη του φτερου και το μεγαλωνα δεν θα εβγαινε η αεροτομη στο κεντρο του φτερου?? :worry: :worry: :worry:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: Yankos στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 18:58:48
Όχι απαραίτητα. Σε κάποια μοντέλα η αεροτομή στο ακροπτερύγιο δεν είναι σμίκρυνση της αεροτομής στη ρίζα της ατράκτου.
Μέτρα το μέγιστο πάχος της αεροτομής στο ακροπτερύγιο και της μεγάλης αεροτομής.
Μέτρα και το μήκος της χορδής τους, αν έχουν την ίδια αναλογία τότε πιθανόν να γίνεται.
Μπορεί όμως να μην την έχουν...

(Ας πούμε μπορεί στα άκρα να είναι ο ίδιος τύπος αεροτομής σε σμίκρυνση, αλλά πιο "φουσκωμένος",
ώστε κατά μήκος του φτερού να υπάρχει το ίδιο πάχος και να μη δημιουργείται εκείνη η "ψευτοδίεδρος" που υπάρχει συνήθως από κάτω.
Έτσι ήτανε το Chinn Yak 55 που είχα, 3D profil της extreme flight)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: hlsat στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 19:02:56
Α  ρε συνονοματε εκει κολλησες πως θα βγαλης πατρον για την αεροτομη.Εμπαση περιπτωση αν και υπαρχουν πολλες λυσεις του θεματος σου θα σου πω την μπακαλιστικη που ξερω απο τα παλια χρονια να το ευχαριστηθης.Περνης ενα κοματι συρμα λιγο σκληρο και το κουρμπαρης στο κεντρο του φτερου σου και ετσι εχης το περιγραμμα της αεροτομης.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 19:59:13
Συνονοματε ευχαριστω για την μπακαλιστικη λυση αλλα ηταν και η  καλυτερη :thumbs up: :thumbs up:
Σας ευχαριστω και τους δυο  8) 8) 8)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: v_tolias στις Πέμπτη, 3 Μάρ 2011, 20:36:41
Μην σε ανυσηχεί τόσο αυτό.. Κόψε στο περίπου το αεροτομή στο σημείο που δεν γνωρίζεις και βάζοντας το φτερό στη θέση του(συρταρωτά) θα το τρώς ίγο λίγο με γυαλόχαρτο... Balsa είναι!
Υπομονη χρειάζεται :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 19:32:56
Κλείνει η παρένθεση του Ηλία, έφυγε και ο χαλβάς (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=20564.msg161146#msg161146) από το τραπέζι και συνεχίζουμε.

Ανοίχτηκαν οι 4 τρύπες και τοποθετήθηκαν προσωρινά τα σκέλη προσγείωσης με τα blind nuts


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 19:34:52
Τοποθετήθηκε και κολλήθηκε η πίσω βάση του φτερού με το blind nut


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 19:35:57
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 19:39:55
Βιδώθηκε το φτερό στη θέση του και ήρθε το καινούργιο τμήμα της ατράκτου στη θέση του.

Μία διάφανη μεμβράνη προστατεύει το κεντρικό τμήμα του φτερού για να μη κολλήσει με την άτρακτο.

Μετρήθηκε, στερεώθηκε και κολλήθηκε με epoxy 24 ωρών.

Ενισχύθηκε με υαλοΰφασμα όλη η περιοχή της ένωσης.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 19:41:33
Με υαλοΰφασμα και ρητίνη ενισχύθηκαν και όλες οι κολλήσεις του καινούργιου τμήματος.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: artrap στις Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 22:36:30
Σε μία ανάλογη επισκευή που έκανα πρόσφατα - ίδιος τύπος ατράκτου-  οι πράσινες αποστάσεις στην αρχή βγήκαν στραβά με αποτέλεσμα η κεντρογραμμή του μοντέλου να μην είναι ευθεία στο εμπρός και στο πίσω μέρος (στο 160 cm μήκος ατράκτου οι δύο πράσινες αποστάσεις διέφεραν κατά 7-8 mm. Χρειάστηκε να ξεκολλήσω όλη την κατασκευή, να τριμάρω και να ξανακολήσω τη βάση των σκελών και το firewall. Για να γίνει η μέτρηση χρειάζεται ένας πολύ μακρύς χάρακας που τον εφαρμόζεις με την κόψη στην πλευρά του μοντέλου και μετά μετράς τις αποστάσεις στο ύψος του firewall. Xρησιμοποίησα ένα αλουμινένιο αρμοκάλυπτρο μήκους 1,45 m.
Καλή συνέχεια.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 10:36:14
Σε μία ανάλογη επισκευή που έκανα πρόσφατα - ίδιος τύπος ατράκτου-  οι πράσινες αποστάσεις στην αρχή βγήκαν στραβά με αποτέλεσμα η κεντρογραμμή του μοντέλου να μην είναι ευθεία στο εμπρός και στο πίσω μέρος (στο 160 cm μήκος ατράκτου οι δύο πράσινες αποστάσεις διέφεραν κατά 7-8 mm. Χρειάστηκε να ξεκολλήσω όλη την κατασκευή, να τριμάρω και να ξανακολήσω τη βάση των σκελών και το firewall. Για να γίνει η μέτρηση χρειάζεται ένας πολύ μακρύς χάρακας που τον εφαρμόζεις με την κόψη στην πλευρά του μοντέλου και μετά μετράς τις αποστάσεις στο ύψος του firewall. Xρησιμοποίησα ένα αλουμινένιο αρμοκάλυπτρο μήκους 1,45 m.
Καλή συνέχεια.


Ευχαριστώ artrap,

Στο σημείο που αναφέρεις η διαφορά μου είναι 1.5mm προς τα δεξιά, οπότε συνεχίζω και αν χρειαστεί μειώνω το righthrust από τη βάση της μηχανής


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 11:27:48
ΠΟΥ ΜΙΚΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ . ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: PVassilis στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 16:15:53
Συγνώμη για το χείμαρρο των ερωτήσεων, αλλά έχω φτάσει και εγώ στο σημείο όπου θα πρέπει να ενώσω τη μισή νέα άτρακτο με το παλιό κομμάτι του ουραίου.

-Όσον αφορά την οριζόντια ευθυγράμμιση του οριζόντιου σταθερού της ουράς και φτερού (η χορδή της αεροτομής και το οριζόντιο σταθερό να είναι παράλληλα), τι κάνουμε? Πως το εξασφαλίζουμε κατά την επισκευή? χοντρικά με το μάτι ή όσο καλύτερα μπορούμε με βοήθεια εργαλείων?
- Είναι κάτι για το οποίο μια μικρή απόκλιση δεν πρέπει να μας ανησυχεί πολύ? Πρέπει να είναι παράλληλα?
- Εάν ο κατασκευαστής το είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει έτσι ούτως ώστε το φτερό να έχει διαφορετική γωνία προσβολής σε σχέση με το οριζόντιο σταθερό, τι κάνουμε κατά την επισκευή όταν δεν το γνωρίζουμε από πριν? Είναι πρόβλημα να υποθέσουμε ότι είναι παράλληλα και διορθώνουμε τη κλίση του φτερού μετά από δοκιμές στη πτήση(το οποίο μάλλον θέλει πολύ εμπειρία)? 


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: artrap στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 18:06:28
Εξαρτάται από το είδος του μοντέλου. Οσο πιο πολλές οι απαιτήσεις ακρίβειας στην πτήση, τόσο πιο πολλές και στην γεωμετρία. Νομίζω ότι η μέγιστη ακρίβεια που επιτυγχάνεται με χάρακες, γωνιές κλπ είναι 0,3-0,5 mm, ανάλογα με την εμπειρία και αντίστοιχα για τις γωνίες ανάλογα με το μέγεθος του μοντέλου.

1η ερώτηση. Αν η κοιλιά της ατράκτου, είναι επίπεδη, τοποθετούμε το μοντέλο σε επίπεδη επιφάνεια και συγκρίνουμε τις αποστάσεις των δύο ακροπτερυγίων των φτερών από το επίπεδο, αφού έχουν συγκριθεί και είναι ίσες οι αποστάσεις των δύο ακροπτερυγίων του οριζόντιου σταθερού από το επίπεδο (μέτρηση με γωνιά).  Αν η κοιλιά δεν είναι επίπεδη πρέπει να φτιαχτεί μία βάση που να επιτρέπει σταθερή τοποθέτηση σε επίπεδη επιφάνεια.
Γίνεται και με το μάτι, από κάποια απόσταση, 4-5 μέτρα τουλάχιστον, και σε εξωτερικό χώρο με καλό φως.  Αν όμως το μοντέλο έχει πολύ δίεδρο (>2-3°) νομίζω είναι δύσκολο με το μάτι.
Αν το μοντέλο προέρχεται από γερή πτώση πρέπει να εξασφαλιστεί  προηγουμένως ότι δεν έχει μετακινιηθεί το stabiliser (οι δύο ημιπτέρυγές του να έχουν το ίδιο μήκος) και η καθετότητα stabiliser-fin (ίδιες αποστάσεις κρουφής fin με τα άκρα stabliser.

3η ερώτηση. Συνήθως υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ incidence φτερού και stabiliser, ακόμα και σε ακροβατικά μοντέλα με συμμετρικές αεροτομές, έστω και 0,5°. Στα εκπαιδευτικά μπορεί να είναι και 5°. Οδηγός για την επανατοποθέτηση του φτερού στο αρχικό incidence είναι ότι έχει απομείνει από την υποδοχή του φτερού στην αρχική κατασκευή. Αν δεν έχει απομείνει τίποτα, θα βοηθούσαν φωτογραφίες της ατράκτου και όλων των κομματιών που υπάρχουν από την περιοχή έδρασης του φτερού.
Καλή συνέχεια


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 18:38:28
Συγνώμη για το χείμαρρο των ερωτήσεων, αλλά έχω φτάσει και εγώ στο σημείο όπου θα πρέπει να ενώσω τη μισή νέα άτρακτο με το παλιό κομμάτι του ουραίου.

-Όσον αφορά την οριζόντια ευθυγράμμιση του οριζόντιου σταθερού της ουράς και φτερού (η χορδή της αεροτομής και το οριζόντιο σταθερό να είναι παράλληλα), τι κάνουμε? Πως το εξασφαλίζουμε κατά την επισκευή? χοντρικά με το μάτι ή όσο καλύτερα μπορούμε με βοήθεια εργαλείων?
- Είναι κάτι για το οποίο μια μικρή απόκλιση δεν πρέπει να μας ανησυχεί πολύ? Πρέπει να είναι παράλληλα?
- Εάν ο κατασκευαστής το είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει έτσι ούτως ώστε το φτερό να έχει διαφορετική γωνία προσβολής σε σχέση με το οριζόντιο σταθερό, τι κάνουμε κατά την επισκευή όταν δεν το γνωρίζουμε από πριν? Είναι πρόβλημα να υποθέσουμε ότι είναι παράλληλα και διορθώνουμε τη κλίση του φτερού μετά από δοκιμές στη πτήση(το οποίο μάλλον θέλει πολύ εμπειρία)?  


Γεια σου Βασίλη.

Στο Acrowot (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=18291.0) αλλά και εδώ η βάση του φτερού δεν είχε σπάσει και έτσι το φτερό ήρθε στη θέση του όπως γράφει και ο artrap.
Μπορείς να τραβήξεις νια ευθεία με βάση το stabilizer και με βάση αυτή να τοποθετήσεις το φτερό παράλληλα ή με μια μικρή γωνία προσβολής 0.2˚ - 0.3˚ όπως αναφέρει ο jkon στο βιβλίο (http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092b.htm) του:

"Μην πιστεύεις τα σχέδια που δείχνουν γωνίες πρόσπτωσης 0˚- 0˚. Είναι αδύνατο ένα φτερό με συμμετρική αεροτομή να παράγει άντωση σε 0˚.

Συνήθως βάζουμε το stab στις 0˚ και φέρνουμε το φτερό σε γωνία 0,2˚- 0,3˚. Για παράδειγμα για να στήσεις με αυτές τις γωνίες ένα φτερό με χορδή 40 εκατοστών, το χείλος προσβολής πρέπει να είναι 1,5-2,0 χιλιοστά πιο πάνω από το χείλος εκφυγής. Τα ελαφρύτερα μοντέλα χρειάζονται μικρότερες γωνίες πρόσπτωσης, που είναι και επιθυμητές για ευκολότερο τριμάρισμα"

Γενικά για γωνίες και μετρήσεις εδώ (http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-083a.htm)

Καλή συνέχεια. Πιο μοντέλο είναι;


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: PVassilis στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 19:40:49
Ευάγγελε γεια χαρά,

είναι το Wot4 mk3, το οποίο όπως και το acrowot δεν έχει επίπεδη πάνω ή κάτω επιφάνεια ατράκτου, το οποίο το κάνει δύσκολο στο να τοποθετήσεις τα κομμάτια στην ίδια ευθεία (άρα θα χρειαστεί βάση όπως συμβουλεύει ο atrap). Ίσως κάποια στιγμή ανεβάσω και φωτογραφίες από τη προσπάθειά μου για να ζητήσω συμβουλές σε κάποιο νέο thread. Για παράδειγμα, θα είναι ευκολότερο να ευθυγραμμίσω και κολλήσω  τα κομμάτια της ατράκτου με τα φτερά τοποθετημένα? ή είναι καλύτερα να «διαχειριστώ» τη σωστή τοποθέτηση του φτερού αφού ολοκληρωθεί η άτρακτος?


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 20:04:24
Ευάγγελε γεια χαρά,

είναι το Wot4 mk3, το οποίο όπως και το acrowot δεν έχει επίπεδη πάνω ή κάτω επιφάνεια ατράκτου, το οποίο το κάνει δύσκολο στο να τοποθετήσεις τα κομμάτια στην ίδια ευθεία (άρα θα χρειαστεί βάση όπως συμβουλεύει ο atrap). Ίσως κάποια στιγμή ανεβάσω και φωτογραφίες από τη προσπάθειά μου για να ζητήσω συμβουλές σε κάποιο νέο thread. Για παράδειγμα, θα είναι ευκολότερο να ευθυγραμμίσω και κολλήσω  τα κομμάτια της ατράκτου με τα φτερά τοποθετημένα? ή είναι καλύτερα να «διαχειριστώ» τη σωστή τοποθέτηση του φτερού αφού ολοκληρωθεί η άτρακτος?


Βασίλη περίμενε και μη το προχωρήσεις ακόμη. Ίσως βρω κάτι που σε ενδιαφέρει. Θα σου στείλω π.μ. μέσα στις επόμενες μέρες


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 22:33:59
Μετά από πολλές μετρήσεις και δοκιμές ετοιμάστηκε ένα κομμάτι κόντρα πλακέ 2mm για το άνω μέρος της ατράκτου.
(Σχεδιάστηκε από την αρχή γιατί δεν είχε απομείνει τίποτα)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 22:41:51
Σε ένα παλιότερο θέμα του rcuninerse (http://www.rcuniverse.com/forum/m_2296388/anchors_2296388/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#2296388) βρέθηκαν φωτογραφίες από το εσωτερικό του και έτσι σχεδιάστηκαν και κόπηκαν οι τρύπες για ελάφρωμα.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: carapis στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 09:04:57

  :thumbs up:..., 'ζωγραφιζειειειει' παλι ο Ευαγγελος, οεοοοο... :D

Χρησταρας



Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 20:52:32
Πού'σαι ρε Χρηστάρα. Χάθηκες.

Συνεχίζουμε

Από αυτό...


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 20:53:36
...σχεδιάστηκε και κόπηκε αυτό


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 20:54:34
Με τρία πηχάκια χτίστηκε το εμπρός μέρος...


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 20:55:36
...και επικαλύφθηκε με μπάλσα 1.5mm


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 20:56:21
Μια δοκιμή για να δούμε πως έρχεται η καλύπτρα


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 10 Μάρ 2011, 21:23:08
Αναγεννηση απο τις σταχτες

Keep going :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 17 Μάρ 2011, 08:41:37
Το εμπρός τμήμα περάστηκε με αραιωμένη epoxy.
Κολλήθηκαν οι βάσεις των σέρβο και τοποθετήθηκαν τα σέρβο.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 17 Μάρ 2011, 08:46:23
Μια ματιά για να πάρουμε λίγη ικανοποίηση από την μέχρι τώρα δουλειά. (κοινώς χαλβάδιασμα)


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 17 Μάρ 2011, 08:47:38
Επικάλυψη του φτερού

Από κάτω. Πριν και μετά


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 17 Μάρ 2011, 08:48:54
Από πάνω. Πριν και μετά


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: ilias στις Πέμπτη, 17 Μάρ 2011, 18:15:02
Evan σαν καινουργιο ειναι

Keep going :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Σάββατο, 19 Μάρ 2011, 07:44:22
Οι εργασίες συνεχίζονται

Επικάλυψη της ατράκτου με φιλμ.
Τοποθέτηση διακόπτη, καλύπτρας, δεξαμενής καυσίμων, κινητήρα (O.S. 70FS), σωληνακίων(!) και ντίζας γκαζιού.


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: evan στις Δευτέρα, 21 Μάρ 2011, 21:16:40
Το Groove είναι έτοιμο!

Τοποθετήθηκε, δέκτης, μπαταρία, cowl, muffler, spinner και έλικα.
Συνολικό βάρος 2710gr

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Θοδωρή για την προσφορά του μοντέλου.
Επίσης, ευχαριστώ τον Γιώργο, τον Χρήστο και τον Βασίλη για τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια της επισκευής.
Και όπως πάντα: Η επόμενη φωτογραφία στον αέρα (για τη μεθεπόμενη δεν ξέρουμε  :laugh: )


Τίτλος: Απ: Groove - Επισκευή
Αποστολή από: Kiril στις Τρίτη, 22 Μάρ 2011, 09:19:40
Τετοια βλεπω καθε φορα και αρχιζω να τρωγομαι με τα ρουχα μου...
Ωραιος! :thumbs up: