Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα με καύσιμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 11 Ιούν 2016, 11:50:48



Τίτλος: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 11 Ιούν 2016, 11:50:48
Καλησπέρα σε όλους!

Σε αυτό το θέμα θα δούμε το τελικό σχέδιο του G700Z που σύντομα θα είναι διαθέσιμο στο http://www.blackoutmods.com (http://www.blackoutmods.com)

Έχουν γίνει αρκετές αλλαγές από το prototype μοντέλο που είδαμε εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=44789.0 (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=44789.0)

Όχι μόνο στο Design αλλά και σε διάφορα σημεία του ΚΙΤ με σκοπό τη μείωση του βάρους, καλύτερο ζύγισμα & ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία, που θα δούμε ένα ένα με τη σειρά..


Θα χαρώ να συζητήσουμε όλοι μαζί μικρές λεπτομέρειες σχετικά με το τελικό προϊόν και να έχω ένα ειλικρινές feedback από εσάς.



Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τρίτη, 27 Δεκ 2016, 12:10:44
Χρόνια πολλά σε όλους.

Sneak Preview..

G700Z - Carbon Parts

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/g700z.jpg)





Πλάκες ευθυγράμμισης κινητήρα
(Περιλαμβάνονται στο ΚΙΤ)



(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/Ratio-plates-2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/Ratio-plates.jpg)

Πλάκες Ακαμψίας, ευθυγράμμισης κινητήρα & συστήματος μετάδοσης ( καμπάνα – συμπλέκτη – γρανάζι) με δυνατότητα ρύθμισης του Gear Mesh σε συνδιασμό με slotted - οβάλ τρύπες στο σασί!

Τέλος στα προβλήματα ευθυγραμμίσεων και λάθος αποστάσεων στα γρανάζια.

Με σύνολο 4ΜΜ καθαρό ανθρακόνημα, η περιοχή αυτή είναι αρκετά άκαμπτη έτσι ώστε να επηρεάζεται στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια πτήσεων 3D, με αποτέλεσμα τα γρανάζια και τα ρουλεμάν να αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής!

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Πέμπτη, 29 Δεκ 2016, 11:49:26
Σύστημα μετάδοσης.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

Kαμπάνα συμπλέκτη κατασκευασμένη στον τόρνο με ένα πιάσιμο.

Ασφάλιση με c-clip.

Γρανάζι 17T MOD1.

Στήριξη με 2 bearing blocks & 4 ρουλεμάν (κωδικοί Align).

1 X 12X24X6
2 X 10X19X5
1 X 5X13X4


Gear Ratio : 115/17 = 6.76

Στο μέλλον θα έχουμε και slant pinion 17Τ έτσι ώστε να είναι συμβατή η χρήση των slant κεντρικών γραναζιών της Align με επιλογές οδόντωσης 110Τ, 112Τ & 115Τ και gear ratios 6.47, 6.58 & 6.76 αντίστοιχα.

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gearbox-1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gearbox-2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gearbox-3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gearbox-4.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gearbox-5.jpg)

Τέλος στα στραβο-γυρίσματα..

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: kgiova στις Πέμπτη, 29 Δεκ 2016, 16:47:07
Ωραίες δουλειές , :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:, καλή χρονιά !!!


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 31 Δεκ 2016, 15:25:12
Ωραίες δουλειές , :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:, καλή χρονιά !!!

 :) Καλή Χρονιά Κώστα! Υγεία, ευτυχία & δημιουργία σε όλους!


Βάση οπτικού αισθητήρα Governor.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov1.jpg)

Μια ανάγκη που ανακάλυψα ότι υπάρχει όταν κάνουμε μετατροπή σε gasser..

Στα ελικόπτερα με gasser κινητήρα υπάρχει η επιλογή χρήσης Governor με μαγνήτη και σένσορα στην καμπάνα αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι και τόσο βολικό..

Αν και στο εμπόριο υπάρχει η λύση του 'Stator Gator', μιας συσκευής που μετατρέπει τους παλμούς από την σπίθα του μπουζιού σε σήμα για Governor, μπορώ να πω ότι μετά από δοκιμές δεν έμεινα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.

(http://www.thestatorgator.com/images/e.jpg)

Το κύκλωμα που έχει μέσα είναι αρκετά noisy (παράγει αρκετό ηλεκτρονικό θόρυβο ) δεν είναι 100% αξιόπιστο στη λειτουργία του και αν το επιλέξει κανείς θα πρέπει να θυσιάσει τον διακόπτη διακοπής λειτουργίας του κινητήρα αφού συνδέεται πάνω στο πηνίο και αυτό..


Μετά από αρκετές δοκιμές κατέληξα ότι για Governor σε Gasser κινητήρα δεν υπάρχει καλύτερη και πιο clean λύση από τον οπτικό αισθητήρα Governor. Η πιο αξιόπιστη λύση για να έρθει το σήμα είναι το βολάν του κινητήρα που έχει ισχυρούς μαγνήτες αλλά δεν ήταν και η πιο εύκολη διότι χρειάζεται μια κατασκευή για βάση.

Στο G700Z Prototype έχω φτιάξει μια πρόχειρη βάση με ένα λαμάκι αλλά για το τελικό προϊόν σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να σχεδιάσω μια όμορφη βάση από carbon για να γίνει σωστά η δουλειά ανεξαρτήτως κατασκευαστικών ικανοτήτων του χρήστη και να μπορεί ταυτόχρονα να υπάρχει και ο διακόπτης διακοπής λειτουργίας του κινητήρα (KILL Switch)..

Υποστηρίζεται η τοποθέτηση όλων των αισθητήρων Governor που εγώ γνωρίζω, καθώς υπάρχουν και τρύπες για Futaba αλλά και αυλάκια για πιάσιμο με tire-Up.


(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov4.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov5.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov6.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gov7.jpg)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: GPPMS στις Σάββατο, 31 Δεκ 2016, 22:18:41
Και οχι μονο αυτο φιλε μου αλλα και το μεγαλο μειονεκτημα του stator gator ειναι οτι εκτος του οτι ειναι δυσευρετο δουλευει μονο με futaba governor.


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: konanagno στις Κυριακή, 1 Ιαν 2017, 01:36:56
Καλή χρονιά σε όλους !!! μετά από πολυετή εμπειρία με το δίδυμο S_Gator- GV1 μπορώ να διαβεβαιώσω ότι είναι η πλέον ευκολη, καθαρή και αξιοπιστη plug-and-play εφαρμογή για RC Zenoahs, και συγκεκριμένα :
1) η απουσία του kill switch  δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι το μοτερ το σβηνω παντα απο switch στον πομπο (μηδενιζοντας το γκαζι)...ειδικα σε ελικοπτερικές  εφαρμογες το kill switch πρακτικά 2ιναι απολύτως άχρηστο κ ακομα περισσοτερο σε καταστάσεις ανάγκης, όπου είναι αδύνατο να βάλεις χέρι να πατησεις το kill switch με τα blades να σπαρταρανε...
2) με την αξιοπιστία δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα εφόσον το GV1 είναι σωστά σεταρισμενο...
3) το θέμα του θορύβου το αντιμετώπισα μόνο όταν το καλωδιο του  STATOR GATOR ήταν πολύ πολύ κοντά η ακουμπαγε το καλωδι8 της μπουζοπιπας, οπότε κ τρελαίνονταν τα ηλεκτρονικά ...



Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Κυριακή, 1 Ιαν 2017, 03:38:25
Καλή χρονιά σε όλους !!! μετά από πολυετή εμπειρία με το δίδυμο S_Gator- GV1 μπορώ να διαβεβαιώσω ότι είναι η πλέον ευκολη, καθαρή και αξιοπιστη plug-and-play εφαρμογή για RC Zenoahs, και συγκεκριμένα :
1) η απουσία του kill switch  δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι το μοτερ το σβηνω παντα απο switch στον πομπο (μηδενιζοντας το γκαζι)...ειδικα σε ελικοπτερικές  εφαρμογες το kill switch πρακτικά 2ιναι απολύτως άχρηστο κ ακομα περισσοτερο σε καταστάσεις ανάγκης, όπου είναι αδύνατο να βάλεις χέρι να πατησεις το kill switch με τα blades να σπαρταρανε...
2) με την αξιοπιστία δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα εφόσον το GV1 είναι σωστά σεταρισμενο...
3) το θέμα του θορύβου το αντιμετώπισα μόνο όταν το καλωδιο του  STATOR GATOR ήταν πολύ πολύ κοντά η ακουμπαγε το καλωδι8 της μπουζοπιπας, οπότε κ τρελαίνονταν τα ηλεκτρονικά ...





Καλή Χρονιά!

Φίλε Κωστή. Ήμουν σίγουρος ότι θα υπάρξει κάποιο post για το governor και το stator Gator όπως το δικό σου για αυτό και δεν αναφέρθηκα με λεπτομέρειες στο θέμα πιο πριν..

Πριν αρχίσω την επιχειρηματολογία σχετικά με το θέμα, να κάνω ξεκάθαρο ότι συμφωνώ μαζί σου στα εξής :

Ναι, ο συνδυασμός GV1 + Stator Gator δουλεύει. Όμως το πρόβλημα είναι το Stator Gator από μόνο του..

Ναι και εγώ δεν χρησιμοποιώ το KILL switch στους Κινητήρες μου, μου είναι παντελώς άχρηστοι αφού χρησιμοποιώ διακόπτη Throttle Cut από τηλεκατεύθυνση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν κάποιος για τους δικούς του λόγους θέλει να τον έχει στο μοντέλο του θα πρέπει να υποχρεωθεί να τον αφαιρέσει για να έχει Governor..

Το Stator Gator, αν και λειτουργεί με το GV1, είναι πολύ θορυβώδης ηλεκτρονική διάταξη και γίνεται πολύ σοβαρό το πρόβλημα αν το καλώδιο ή το ίδιο τοποθετηθεί κοντά στο καλώδιο του μπουζί όπως παρατήρησες και ο ίδιος..

Αφού λοιπόν είναι ξεκάθαρο σε τι συμφωνούμε (έστω και μερικώς), πάμε λίγο να δούμε τα υπόλοιπα..




Για να είναι επιτυχημένο ένα προιόν, θα πρέπει ο χρήστης να έχει επιλογές, να αισθάνεται ελεύθερος και να μην του επιβάλλεται η χρήση συγκεκριμένων εξαρτημάτων που ενδεχομένως δημιουργούν προβλήματα και ίσως είναι και δυσεύρετα.. Όπως πολύ σωστά τόνισε και ο φίλος Γιώργος πιο πάνω.


Με τον όρο Clean εννοούμε την ολική καθαρή λειτουργία των ηλεκτρονικών διατάξεων σε οποιοδήποτε συνδυασμό επιθυμεί ο χρήστης κάθε φορά χωρίς περιορισμούς.



Το ότι το Stator Gator λειτουργεί σε συνδυασμό με το GV1 της Futaba δεν σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει και σε συνδυασμό με άλλες ηλεκτρονικές διατάξεις...



Και εξηγούμαι :



Ο θόρυβος υπάρχει και είναι αρκετός. Αυτό, πέρα του ότι μπορείς να το δεις καθαρά με ένα παλμογράφο, αποδεικνύεται και από το φαινόμενο με την απόσταση από το μπουζί.
Όχι, το πρόβλημα δεν είναι το μπουζί.. απλά γίνεται πιο έντονο όταν πλησιάζει γιατί απλά υπάρχει.

Αυτό που κάνει το φαινόμενο υποφερτό και τα Gasser ελικόπτερα ανά τον κόσμο μπορούν και πετούν με αυτό, είναι ότι απλά παρεμβάλλεται μεταξύ του Stator Gator και των άλλων  (δέκτης – Gyro – Servos), άλλη μια ηλεκτρονική διάταξη που εκ των πραγμάτων λειτουργεί σαν μια ακόμη θωράκιση.. Ποια είναι αυτή? Η μονάδα GV1!

Χωρίς το GV1 ενδιάμεσα από το Stator Gator και τα ευαίσθητα στο θόρυβο ηλεκτρονικά δεν έχει καμιά ελπίδα το μοντέλο να σηκωθεί και να μείνει στον αέρα..
Σαφώς και μπορεί όποιος θέλει να το ρισκάρει.. ναι μπορεί να φανεί τυχερός.. ναι μπορεί να μην του παρουσιαστεί ποτέ πρόβλημα.. Μακριά μου να πετάει μόνο και όλα οκ!



Πριν από αρκετά χρόνια που είχα κατασκευάσει ένα μεγάλο Gasser για αεροφωτογραφίσεις, είχα χρησιμοποιήσει το WOOKONG-H της DJI χωρίς GPS..

Η πρώτη μου επιλογή λοιπόν μετά από τις απόψεις ‘έμπειρων δοκιμαστών του Internet’, ήταν απλά το Stator Gator που σε συνδυασμό με τον εσωτερικό Governor του Wookong θα ήταν μια πολύ απλή και ‘clean’ λύση..

Ο θόρυβος όμως που πέρναγε μέσα στην κεντρική μονάδα από το Stator Gator, ήταν τόσο ισχυρός που περιοδικά είχα κόκκινες ενδείξεις στο LED του WOOKONG και απώλεια ελέγχου του ελικοπτέρου εν πτήση!

Σαφώς και το μοντέλο δεν έπεσε ποτέ αφού στα διαστήματα που έχανα τον έλεγχο αναλάμβανε το WOOKONG και κρατούσε Level το ελικόπτερο (έμπαινε σε Fail Safe mode)..

Με ταλαιπώρησε όμως αρκετά να ανακαλύψω την πηγή του προβλήματος αφού με ζεύξη Futaba Faast 2.4Ghz δεν θα μπορούσε να υπάρχει θέμα με το σήμα.. άρα κάτι πιο σκοτεινό συνέβαινε…

Το εύρηκα το φώναξα όταν αποσύνδεσα το Stator Gator από τη μονάδα και πέταξα το ελικόπτερο με καμπύλες.. Τότε ως δια μαγείας τα κόκκινα στο LED εξαφανίστηκαν και μαζί και όλα τα προβλήματα!

Λένε όμως ότι για να χαρακτηριστεί ένα πείραμα επιτυχές, θα πρέπει να μπορεί να επαναληφθεί.. Έτσι λοιπόν με την ασφάλεια που είχε αποδείξει ότι μου παρείχε το WOOKONG ξανά σύνδεσα το Stator Gator για άλλη μια δοκιμή… Μαντέψτε!

Ναι… Fail Safe, όλα κόκκινα και το ελικόπτερο στον αυτόματο




Τέλος για να μη μακρηγορούμε κιόλας, τοποθέτησα ένα οπτικό αισθητήρα και ένα μαγνήτη στην καμπάνα και σήκωσα το ελικόπτερο με τον Governor του WOOKONG ενεργοποιημένο..
Όλα τέλεια.



Με αυτά και με αυτά λοιπόν, δεν θέλω ούτε να φανταστώ ότι θα συνδέσω αυτό το πράγμα (Stator Gator) απευθείας επάνω σε μια μονάδα Flybarless και θα σηκώσω το ελικόπτερο στον αέρα!!

Για να μην αναφερθώ στο τι αντίκρισα στην οθόνη του παλμογράφου όταν συνέδεσα το Stator Gator για να δω το σήμα που φέρνει στον ακροδέκτη του….. αυτό το πράγμα πάντως κυματομορφή σήματος σωστής ηλεκτρονικής διάταξης δεν ήταν..

Και για να καταλήξω,

Μια ηλεκτρονική συσκευή ή είναι αξιόπιστη ή οχι. Ολίγο ή υπό συνθήκες αξιοπιστία δεν υπάρχει._

Για χαρακτηρίσω ένα προϊόν αξιόπιστο θέλω μετά από ότι δοκιμές μπορώ να πραγματοποιήσω με αυτό, όχι μόνο να καταφέρει να λειτουργεί.. αλλά να μην έχει φανεί καν ότι οι δοκιμές έλαβαν χώρα!

Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι για να είναι κάτι αξιόπιστο, δουλεύει, και δεν μπορεί να δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, διότι πρόβλημα στο ελικόπτερο σημαίνει 99% πτώση.

Το Stator Gator λειτουργεί σε συνδυασμό με το GV1 και αυτό υπό συνθήκες!

Αυτό μαζί και με όλα τα παραπάνω, εμένα με κάνει να το θεωρώ αναξιόπιστο και καθόλου σοφή επιλογή.

Αυτά από την δική μου μικρή εμπειρία με RC Zenoahs.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 2 Ιαν 2017, 19:33:18
Συνεχίζοντας με τα του κινητήρα,

Engine Heat Deflector.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

Οι RC κινητήρες σε ελικόπτερο δημιουργούν ένα μικρό θεματάκι με τον θερμό αέρα που βγαίνει προς τα επάνω..

Με ένα κομμάτι carbon έχουμε σφράγιση του σημείου έτσι ώστε να μην περνάει ο θερμός αέρας από τον κινητήρα μέσα στα ηλεκτρονικά.


(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/heat_deflector1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/heat_deflector2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/heat_deflector3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/heat_deflector4.jpg)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τρίτη, 3 Ιαν 2017, 12:12:22
Βάση κινητήρα (Carbon 4ΜΜ)
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount.jpg)



Στο prototype είχα χρησιμοποιήσει 6ΜΜ carbon αλλά όπως έδειξε ήταν υπερβολή και δεν υπάρχει λόγος τελικά.

Προσδίδοντας τρομερή ακαμψία και με ακόμη λιγότερο βάρος, είναι η καλύτερη λύση για να γίνει ο κινητήρας ένα σώμα με το σασί!

Η βάση τοποθετείται στον κινητήρα με 4 βίδες Μ5 και στη συνέχεια με 2 μεταλλικές βάσεις της Align (HN7084T) τοποθετείται ο κινητήρας στο frame.

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount4.jpg)



Στη συνέχεια μπαίνει η βάση του συμπλέκτη & ο συμπλέκτης της Zenoah.



(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount5.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/engine_mount6.jpg)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 4 Ιαν 2017, 12:37:09
Ολοκληρώνοντας το τμήμα του κινητήρα,

Engine Bottom Plate.
(Περιλαμβάνεται στο ΚΙΤ)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/bottom1.jpg)



Τίποτα το ιδιαίτερο σε αυτό το κομμάτι, 2ΜΜ Carbon και slotted τρύπες για το δέσιμο με το frame.



(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/bottom2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/bottom3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/bottom4.jpg)

Τώρα ο κινητήρας με governor sensor, Heat deflector, δύο βάσεις απο ανθρακονήματα και με 12 Μ3 βίδες  (8 επάνω και 4 κάτω) είναι έτοιμος για τοποθέτηση στο main frame.

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 12:20:05
Main Frame

Τοποθετήθηκαν στις θέσεις τους τα bearing blocks, η καμπάνα με το κεντρικό γρανάζι (pinion), οι μεταλλικοί αποστάτες, οι βάσεις, το antirotation bracket και τα ράφια..

Δεν σφίγγουμε ακόμη το ακέφαλο allen στο pinion.. Το αφήνουμε να πάει στο ύψος που θα χρειαστεί μόνο του αβίαστα επάνω στον άξονα της καμπάνας..

Προσοχή, αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Αν σφίξουμε τώρα το allen, υπάρχει πιθανότητα κατά την τοποθέτηση του δεύτερου frame να ζοριστεί το όλο σύνολο gearbox, με αποτέλεσμα να ζορίζονται τα ρουλεμάν και να μειωθεί η διάρκεια ζωή τους..

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build6.jpg)



Τα ράφια στερεώνονται με tire ups και για αντικραδασμική προστασία τοποθετούνται 4 skid dampers από Trex450 (HZ022A).

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build4.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build5.jpg)



Στη συνέχεια μπαίνει το δοχείο καυσίμου ( dubro - 8oz) και φυσικά ο κινητήρας..

Σε αυτή τη φάση δεν έχει μπει κόλλα σπειρωμάτων σε καμιά βίδα.

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build7.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build8.jpg)



Στη συνέχεια τοποθετείται και το δεύτερο frame ξανά χωρίς κόλλα στις βίδες..

Εδώ μπορούμε να σφίξουμε καλά όλες τις βίδες εκτός από τις βίδες του gearbox & και τις βίδες του μεσαίου bearing block του κεντρικού άξονα.



(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build9.jpg)



Αφού ρυθμίσουμε τις αποστάσεις των γραναζιών με λίγο χαρτί, τότε μπορούμε να σφίξουμε όλες τις υπόλοιπες βίδες και το ακέφαλο allen του pinion…

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build10.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/build11.jpg)


Αφαιρώντας τα χαρτάκια από τα γρανάζια θα πρέπει να έχουμε ομαλό γύρισμα των γραναζιών (ούτε πολύ σφιχτό ούτε πολύ χαλαρό).

Τέλος βάζουμε κόλλα σπειρωμάτων σε όλες τις βίδες μία προς μία.

Το σασί τώρα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τα ηλεκτρονικά..

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: rOEN911 στις Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 15:37:21
 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Markhelis στις Πέμπτη, 12 Ιαν 2017, 16:34:05
Πολύ ωραία δουλειά, εύγε φίλε μου!!!  :thumbs up:  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Κυριακή, 15 Ιαν 2017, 00:22:28
:thumbs up:

Πολύ ωραία δουλειά, εύγε φίλε μου!!!  :thumbs up:  :thumbs up:

 :)

Σήμερα ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών και το αρχικό σετάρισμα του CGY 750..  

Στη φωτό, μια λεπτομέρια και στο εσωτερικό η μπαταρία GENS ACE 3500Mah για πολλές-πολλές gasser πτήσεις!  8)smiley

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/el1.jpg)


Λίγη ακόμη δουλίτσα με τα του κινητήρα (δοχείο καυσίμου - σωληνάκια) και το βενζινοκίνητο 'robot' θα πάει για maiden flight... :-\



Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 18:44:53
Καλησπέρα σε όλους.

Σήμερα έγινε η πρώτη δοκιμαστική πτήση του G700Z FBL.

Αν και πέταξα μόνο σε Normal και με κανονική εξάτμιση αυτό ήταν αρκετό για να πάρω μια πρώτη εικόνα από το μοντέλο..

Μπορώ να πω ότι είναι πολύ ελαφρύτερη η αίσθηση, άμεσο και απόλυτο. Είναι ‘Robot’.

Πρόβλημα δεν είχα κανένα, ούτε trim δεν χρειάστηκε να βάλω και το ζύγισμα είναι τέλειο.

Το μοντέλο ακόμη και στο ρελαντί (που το μοτέρ βαράει..), στο swash δεν έδειχνε το παραμικρό.
Στον αέρα επίσης ήταν καρφωμένο και άκουγε ακαριαία τις εντολές των sticks.

Ο Governor κρατούσε τις στροφές απίστευτα τέλεια στις αλλαγές του Pitch ενώ έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερος από τον GV1..


Αν και δεν πέταξα ακόμη αρκετά με αυτό.. Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την FBL αίσθηση.


Τώρα πρέπει να κάνω ρυθμίσεις στο FBL για να το φέρω στα μέτρα μου όσο αφορά το πτητικό στίλ και να δοκιμαστεί σε IDLE UP με περισσότερες στροφές..

Ελπίζω να μη τρελαθεί το FBL και γίνει ένα ιπτάμενο robot που έχει πάθει εγκεφαλικό..  :-\

Θα δούμε..


Και μια φωτό για το αρχείο..

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/g700z-maiden.JPG)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 19:51:08
Εξαιρετική δουλειά και παρουσίαση.
Καλές πτήσεις Διονύση!


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: ArgyrisGiannetakis στις Πέμπτη, 19 Ιαν 2017, 21:04:36
Μπράβο φίλε Διονύση!Καταπληκτική παρουσίαση λεπτομερεστατη!!Καλές πτησεις!!Αντε και το Μποξερ τωρα!! :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: kgiova στις Παρασκευή, 20 Ιαν 2017, 12:22:30
συγχαρητήρια ! ! !  άψογη δουλειά , παρουσίαση , εκτέλεση ! καλές πτήσεις ! προσγειώσεις !!!


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Παρασκευή, 20 Ιαν 2017, 19:07:48
Καλησπέρα ξανά.


Εξαιρετική δουλειά και παρουσίαση.
Καλές πτήσεις Διονύση!

Ευάγγελε σε ευχαριστώ πολύ!

Μπράβο φίλε Διονύση!Καταπληκτική παρουσίαση λεπτομερεστατη!!Καλές πτησεις!!Αντε και το Μποξερ τωρα!! :thumbs up:

Αργύρη να σαι καλά φίλε!! Ναι ναι τώρα το Boxer!! αλλά αυτό θα χρειαστεί χρόνο ακόμη...   :)

συγχαρητήρια ! ! !  άψογη δουλειά , παρουσίαση , εκτέλεση ! καλές πτήσεις ! προσγειώσεις !!!



Κώστα Thanks!
Με αυτό θα περάσω τα 200 λίτρα που έχω κάνει με το άλλο!




Σήμερα το ελικόπτερο πέταξε full 3D..

Πραγματικά είναι άψογο. Μετά από μερικές ρυθμίσεις στο FBL πέταξα 5 tanks χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στις 1850 και 1950 στροφές.

Τώρα από απόδοση τι να πω… λόγο έλλειψης του flybar και λιγότερου βάρους, το ελικόπτερο με την απλή εξάτμιση πετάει όπως το άλλο με την πίπα συντονισμού!

Φαντάζομαι ότι όταν το συντονίσω και αυτό θα είναι πραγματικά εντυπωσιακό..

Όλα good.

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 21 Ιαν 2017, 15:52:28
Καλησπέρα.

Σήμερα έκανα ακόμη 4 tanks ρυθμίζοντας το ελικόπτερο.

Αν και είχε λίγο αέρα δε φάνηκε να το επηρεάζει ιδιαίτερα..

Χρειάστηκε να μειώσω λίγο την ευαισθησία του στροφείου για να μην έχει ταλαντώσεις και σε γενικές γραμμές όλα είναι οκ.

Έχει κάποιος εμπειρία με το CGY750? Θα θελα να πάρω γνώμες σχετικά με τα επίπεδα του Base Gain που χρησιμοποιούν..

Από άποψη κραδασμών είμαστε πολύ καλά! Το frame τελικά είναι αρκετά rigid και το FBL δεν επηρεάζεται.. Τον sensor τον έχω κολλήσει με την ταινία που δίνει η Futaba. Έχω διαβάσει ότι τα FBL τα βάζουν hard mounted για να μην παρουσιάζεται drifting.. Εγώ όμως δεν είδα κάτι τέτοιο..

Εδώ ένα πολύ μικρό βίντεο (ότι πρόλαβε δηλαδή πριν κλείσει το τηλέφωνο από μπαταρία..)  :uglystupid2:

liEREDjXCrk

 :)


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 25 Ιαν 2017, 16:51:50
Καλησπέρα.

Σήμερα μπήκαν άλλα δυο εξαρτήματα επάνω στο ελικόπτερο με σκοπό την αξιοπιστία και την ευκολία στη χρήση..

Στο αριστερό frame του G700Z έχω προβλέψει θέση για απευθείας τοποθέτηση ψηφιακού διακόπτη POWERBOX και δίπλα ακριβώς μια τρύπα για βαλβίδα ταχείας πλήρωσης καυσίμου!

Το κενό που φαίνεται απο επάνω είναι σχεδιασμένο για τοποθέτηση οποιουδήποτε διακόπτη. Εγώ εκεί θα βάλω ένα βύσμα για φόρτωση της μπαταρίας..

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/powerbox.jpg)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τρίτη, 31 Ιαν 2017, 20:24:02
Hello Everybody!

G700Z - Gasser Helicopter (Standard Edition) Ready!


7ElMEUEsMoc



(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/4.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/5.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/6.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/7.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/8.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/9.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/10.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/12.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/11.jpg)


Θα επανέλθω με κάποιες αναβαθμίσεις!

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Σάββατο, 25 Φεβ 2017, 18:43:24
Ολίγον κάρβουνο ακόμη για το FBL μας..  :)

Carbon Fiber Landing Skids.

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/carbon-skids.jpg)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: gkcarbons στις Σάββατο, 25 Φεβ 2017, 20:59:45
Ολίγον κάρβουνο ακόμη για το FBL μας..  :)

Carbon Fiber Landing Skids.

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/carbon-skids.jpg)

 :thumbs up:


iSpm6HQjy9Y




Και μετά την πλάκα ας πούμε και κάτι σοβαρό,  συγχαρητήρια Διονύση γιατί κατάφερες πολλά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, και καλή επιτυχία στην νέα σου προσπάθεια! :thumbs up:



Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Κυριακή, 26 Φεβ 2017, 19:57:02
 ;D ;D

Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ, όχι μόνο για τα καλά σου λόγια αλλά και για την βοήθεια που που έχεις δώσει με τις γνώσεις σου περι.. "κάρβουνου"!

Να σαι καλά φίλε!

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: carapis στις Τρίτη, 28 Φεβ 2017, 10:56:31
 :D Διονύση, 'ζωγραφιά', παμε ΔΥΝΑΤΑΑΑΑ...  :thumbs up:

 Χρησταρας


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Παρασκευή, 31 Μάρ 2017, 21:36:56
G700Z - Pinion Gears 17T M1

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/g700z-gears.jpg)


Η πρώτη παρτίδα με ίσια δόντια είναι εδώ!
Next.. the Slants!

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Nikolas K στις Σάββατο, 1 Απρ 2017, 10:40:23
Πού κοβεις τοσο ωραια γραναζια;


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Κυριακή, 2 Απρ 2017, 17:00:56
Γειά σου Νικόλα!

Το Νο1 Πρόβλημα στις μετατροπές βενζίνας είναι τα γρανάζια και Ναι, επιτέλους κατάφερα να κάνω γρανάζια ακριβώς στο επίπεδο που ήθελα!

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/pinion2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/photos/pinion3.jpg)


Ο σχεδιασμός έγινε από εμένα αλλά η κατεργασία δυστυχώς έγινε στην Κίνα.

Και λέω δυστυχώς διότι πραγματικά προσπάθησα πάρα πολύ να κάνω την παραγωγή και των Γραναζιών στην Ελλάδα αλλά όλες οι προσπάθειες κατέληγαν σε πλήρη απογοήτευση..

Πέταξα αρκετά χρήματα σε δοκιμαστικά από διάφορα Μηχανουργεία ανα την Ελλάδα αλλά κανένας δεν έκανε αυτό που ήθελα..

Άλλοι έχουν υποκειμενικά κριτίρια για την ποιότητα, άλλοι δεν θέλουν να πάρουν στα σοβαρά τέτειου είδους δουλειές και άλλοι αυτά που τους έλεγα απλώς τα άκουγαν κινέζικα...
Οπότε πήγα και εγώ στον Κινέζο και του τα είπα στα Αγγλικά.  ;D

Ευτυχώς όμως οι καμπάνες κατασκευάζονται εδώ και συγκεκριμένα στη Ζάκυνθο! Το κόστος κατασκευής βεβαια είναι πενταπλάσιο.. αλλά η ποιότητα είναι στα επίπεδα που θέλω.. οπότε no problem.


http://www.blackoutmods.com/product/17t-pinion-gear-g700z/ (http://www.blackoutmods.com/product/17t-pinion-gear-g700z/)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Nikolas K στις Κυριακή, 2 Απρ 2017, 21:29:54
Οι μετατροπες σου ουτως η αλλως εχουν μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας, οποτε για τα γραναζια δεν πειραζει, ας φτιαχνονται στην Κινα!
Go on!


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 3 Απρ 2017, 00:21:42
μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας
Go on!

 ;D ;D ;D

Να σαι καλά Νικόλα!
Καλή συνέχεια φίλε!

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 3 Απρ 2017, 10:32:29
Όπως σας είχα πει, έχουν γίνει κάποιες αναβαθμίσεις στα πλαίσια του G700Z. Αυτές οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν με την απόδοση του ελικοπτέρου ή τα πτητικά χαρακτηριστικά αλλά έρχονται να δώσουν λύση σε μικρά προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσουν πονοκέφαλο στον χρήστη..

1η αλλαγή

Adjustable Canopy Mounts position

Ένα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισα από την αρχή της κατασκευής του Gasser ήταν στα grommets του Canopy..

Λίγο οι κραδασμοί του μοτέρ, λίγο η στραβωμάρα μερικών Canopies, δεν θέλει και πολύ..

Τα grommets καταπονούνται πολύ και κόβονται σε μικρό χρονικό διάστημα.

Το Canopy ζορίζεται και στρεβλώνεται το σχήμα του με αποτέλεσμα αφού κοπούν τα grommets να χτυπάει το Canopy mount πάνω στο Canopy και να τραυματίζεται το fiberglass..


Έκανα δοκιμές με διαφορετικά Canopies αλλά πάντα υπάρχει μια μικρή διαφορά στις αποστάσεις των οπών τους..

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε κάνοντας μια αλλαγή στα σημεία που βιδώνουν τα Canopy mounts..

Οι τρύπες 3ΜΜ έγιναν Slotted και έτσι μπορεί ο χρήστης να ρυθμίζει με ακρίβεια τις θέσεις των Canopy Mounts χωρίς να βάλει χέρι στο Canopy!



(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/qweqweqwe.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/Untitled-1-copy-1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/canopymount1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/canopymount.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/canopymount2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/wp-content/uploads/2017/04/canopymount3.jpg)


Πλέον η τοποθέτηση του Canopy μπορεί να γίνει τέλεια και σε περίπτωη αλλαγής του Canopy αν δεν κάθεται καλά, με μερικές μικρορυθμίσεις μπρος - πίσω έρχεται και κάθεται ακριβώς εκεί που πρέπει!
Τέρμα τα κομμένα Grommets και τα τραυματισμένα Canopies!

http://www.blackoutmods.com/g700z-gasser-heli-frame-upgrade-slotted-canopy-mounts/ (http://www.blackoutmods.com/g700z-gasser-heli-frame-upgrade-slotted-canopy-mounts/)
 :thumbs up:



Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τετάρτη, 12 Απρ 2017, 20:53:10
Καλησπέρα σε όλους.

Η επόμενη αναβάθμιση αφορά στο σύστημα μετάδοσης και πιο συγκεκριμένα στην καμπάνα συμπλέκτη..

Εδώ έχουμε δύο αλλαγές στην καμπάνα,

1 - Η εσωτερική πλευρά έγινε πιο τραχιά για να έχουμε ακόμη καλύτερη σύμπλεξη.

2 - O άξονας επιμηκύνθηκε έτσι ώστε να μπορεί να υποδεχθεί γρανάζι ιμάντα για γεννήτρια φόρτισης (On board Generator).


Εδώ και μερικές φωτογραφίες όλου του συστήματος..


(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/1.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/2.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/3.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/4.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/5.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/6.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/7.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/8.jpg)

(http://www.blackoutmods.com/public-data/g700z/gear-box/9.jpg)



http://www.blackoutmods.com/product/clutch-bell-for-g700z-gasser-heli/ (http://www.blackoutmods.com/product/clutch-bell-for-g700z-gasser-heli/)

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: ΚΥΡΝΙΚ στις Σάββατο, 15 Απρ 2017, 13:56:26
Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  :D


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Τρίτη, 18 Απρ 2017, 22:03:10
Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  :D

Τύχη??

 ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D

Τι είμαι εγώ Helibug?  8)smiley

Χρόνια πολλά Νίκο!


Τίτλος: Απ: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Πέμπτη, 14 Σεπ 2017, 11:49:42
Καλησπέρα σε όλους.

Εν όψει του επερχόμενου KIT μετατροπής G700XZ, έβγαλα σε προσφορά $349 -44% (~300 ευρώ) το KIT μετατροπής για το TREX700 Nitro (G700Z).

Η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων που έχω σε μεταλλικά μέρη (γρανάζια – καμπάνες) από την τελευταία παρτίδα..

Όποιος ενδιαφέρεται  μπορεί να περάσει την παραγγελία του μέσα από το www.blackoutmods.com (http://www.blackoutmods.com) ή να μου στείλει ΠΜ εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ :
http://www.blackoutmods.com/product/g700z-gasser-conversion-kit/ (http://www.blackoutmods.com/product/g700z-gasser-conversion-kit/)

Επίσης λόγω του ότι η Align έχει σταματήσει να υποστηρίζει τα γρανάζια με ίσια δόντια, έχω λάβει mails σχετικά με την συμβατότητα του παλαιού μοντέλου (G700Z για το ΤΡΕΧ 700Ν) με τα νέα slant γρανάζια..

Μέσα στις επόμενες μέρες θα κάνω τις απαραίτητες αλλαγές στη καμπάνα ώστε να μπορεί να δέχεται τα νέα pinions του G700XZ που είναι Slant.

Με αυτό το Upgrade, το παλιό G700Z θα μπορεί να στηθεί με slant γρανάζια (όπως και το νέο G700XZ) με τις παρακάτω επιλογές σε Gear Ratios :

Pinion 16T (Align Part) – Align Main 112T (Gear Ratio – 7)
2000RPM (Main Rotor) X 7(GR) =14.000RPM (engine)

Pinion 16T (Align Part)  – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.87)
2000RPM (Main Rotor) X 6.87(GR) =13.740RPM (engine)

Pinion 17T (Blackout Part)  – Align Main 112T (Gear Ratio – 6.58)
2000RPM (Main Rotor) X 6.58(GR) =13.160 (engine)

Pinion 17T (Blackout Part) – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.47)
2000RPM (Main Rotor) X 6.47(GR) =12.940 (engine)

Καλή συνέχεια.

Διονύσης