Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 22:56:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 22:56:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 171
    Total: 174
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 17     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: FPV plane (platform)  (Lu 76139 fois)
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.246



    WWW
    « Répondre #45 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 09:31:49 »

    Καλημέρα!

    Το ελικόπτερο κάνει κανονικά για FPV αρκεί να μπορεί να σηκώσει τον ανάλογο εξοπλισμό. Βέβαια σε ελικόπτερο δεν έχουμε ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ισχύ για τον εξοπλισμό αφού δεν θα το πετάξουμε πολύ μακριά λόγω μειωμένου χρόνου πτήσης έναντι του αεροπλάνου/μοτο-ανεμοπλάνου. Δεν έχει σημασία αν είναι θερμικό ή ηλεκτρικό το μοντέλο, αρκεί στο θερμικό μοντέλο να προσέξουμε για κραδασμούς στην εικόνα (αντικραδασμικό foam κλπ).
    Journalisée

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #46 le: Mardi, 21 Dιc. 2010, 17:54:26 »

    Με τα αεροπλάνα υπάρχει θέμα βάρους? Απο την στιγμή που ένα glider έχει σύστημα FPV άρα κάποιο αεροπλάνο με μια μικρή μηχανή το σηκώνει πιο άνετα, δεν είναι έτσι? ή εξαρτάτε απο τι σύστημα (FPV) θα βάλεις?

    Το ελικόπτερο μέχρι τι απόσταση μπορεί να πετάξει σε σύγκριση με το αεροπλάνο?

    Ευχαριστώ και πάλι.
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #47 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 11:52:47 »

    Καλημέρα σας.

    Η ταπεινή μου γνώμη Πάντα... :

    Ο Μόνος λόγος για να επιλέξεις τον Τύπο του μοντέλου που θα εξοπλίσεις με FPV, είναι το τί ΕΙΔΟΥΣ λήψεις θέλεις να κάνεις... Και εξηγώ... :

    * Έχεις ένα χτυπημένο απο σεισμό κτίριο και θέλεις να ξεκινήσει η κάμερα απο κάτω προς τα πάνω, πάτωμα-πάτωμα, και Αργά-αργά να ελέγχεις κάθε πάτωμα για ζημιές κλπ... Ελικόπτερο λοιπόν! Καλύτερο για "Ακίνητες" λήψεις.
    * Θέλεις να μπείς μέσα στην κοίτη ενός ποταμού και ακολουθώντας το ποτάμι να βλέπεις γύρω σου και να καταγράφεις ενώ "σαρώνεις" απόσταση... Αεροπλάνο!

    Όταν αποφασίσουμε τί Στύλ καταγραφής θα κάνουμε θα πούμε για τις επιμέρους Κατηγορίες Μέσα στην Κύρια κατηγορία...  Wink

    DM
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #48 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 12:06:26 »

    Καλημέρα DeltaMan,

    Κατανοητό αυτό που λες. Αλλά υπάρχουνε όμως περιπτώσεις που ότι κάνει το αεροπλάνο μπορεί να το κάνει και το ελικόπτερο, όπως το παράδειγμα που είπες για την κοίτη του ποταμού. Και γενικά για τοπία στην εξοχή μπορεί να το κάνει και το ελικόπτερο, έτσι δεν είναι? Εκτός εάν στερεί σε κάποιους άλλους τομείς που δεν τους γνωρίζω. Πρέπει να υπάρχουνε τα συν και τα πλην και για τις 2 περιπτώσεις, σωστά?
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #49 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 12:18:34 »

    Καλημέρα φιλαράκο.

    ΠΟΤΕ δέν μπορούμε να κάνουμε τα Πάντα με ένα μόνο μοντέλο. Γι'αυτό πρέπει εξ'αρχ'ης να ξέρουμε πώς θα πορευθούμε. Σίγουρα μπορεί κάθε ένας τύπος να μπεί μέσα στον κόσμο του άλλου τύπου, αλλά πάντα θα υπάρχει "νοθεία", "μπαστάρδεμα" πώς να το πώ, και δέν θα έχεις το Άριστο αποτέλεσμα.

     Τη γλύκα και την ήρεμη ευθεία οριζοντία πτήση ενός μοτοανεμοπτέρου με τον λιγότερο εξοπλισμό και τις λιγότερες διορθώσεις ώστε να τραβήξεις την κοίτη του ποταμού, Δέν θα στη δώσει το ελικόπτερο, ή έστω θα στη δώσει άν τα χώσεις χοντρά και σπάσεις πολλά πρίν το κάνεις όπως πρέπει...
     Επίσης όταν θέλεις να διανύσεις αποστάσεις, θέλεις και τη λιγότερη καταναλισκόμενη ενέργεια, με τους λιγότερους κραδασμούς κλπ, άρα αεροπλάνο. Πώς να στο πώ, είναι περισσότερο στη φύση του αεροπλάνου να διανύει αποστάσεις. Δές για παράδειγμα γιατί τα επιβατικά σκάφη που διανύουν τον κόσμο είναι αεροπλάνα...

     Απο την άλλη, θα μπορούσε ένα μεγάλο εκπαιδευτικό αεροπλάνο με Flaps και λοιπά να περιστραφεί Αργά γύρω απο ένα μνημείο και να το φωτογραφίσει. Να είναι φτιαγμένο να πετάει αργά, όπως το Cargo που έχω φτιάξει, αλλά, πάλι, Δέν θα το κάνει όπως το ελικόπτερο, που μπορεί να κάθεται Ακίνητο όταν χρειαστεί!
     Έτσι όμοια είναι στη φύση του ελικοπτέρου να παίρνει τον τραυματία μέσα απο ένα ξέφωτο ενός δάσους ή πάνω απ'την κορυφή ενός ουρανοξύστη...

     Αυτό είναι το θέμα... να σκεφτείς το "Πότε Θα Χρειαστεί". Συχνά θέλω να μένω ακίνητος ή όχι συχνά? Τί με απασχολεί άραγε να κάνω Περισσότερο?

    Φιλικά, DM
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #50 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 12:45:56 »

    Δεν γίνετε να πάρω ένα αεροπλάνο και να του βάλω και μία έλικα κάθετα στην άτρακτο? Έτσι θα έχω και τα δύο!  Grin (έλα αστειεύομαι)
    Λοιπόν φίλε, τέλεια τα παραδείγματα σου και η συμβουλές σου. Σε ευχαριστώ.

    Θα αρχίσω με ένα αεροπλάνο που είναι και πιο εύκολο και όταν παραστεί ανάγκη για ελικόπτερο βλέπουμε.

    Επόμενη ερώτηση: Επειδή δεν πέταξα μέχρι τώρα (παρά μόνο στο simulator) υπάρχει κάποιο αεροπλάνο σχετικά εύκολο για αρχή το οποίο να έχει δυνατότητα εγκατάστασης FPV να μάθω πάνω του και το οποίο να μου μείνει και πιο μετά για το FPV? Ή πρέπει να πάρω ένα trainer να μάθω και μετά να πάρω κάποιο άλλο για FPV? (μάλλον αυτό ε?)

    Ευχαριστώ και πάλι.
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.246



    WWW
    « Répondre #51 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 15:39:04 »

    Multiplex Easy Star!  Thumbs up
    Journalisée

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #52 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 16:27:32 »

    Το περίμενα!  Στριφογύρισμα ματιών  Να μην πάρω κάποιο βενζινοκίνητο?

    Για πομπό σκέφτομαι να πάρω τον Futaba στα 2.4Ghz. Κάνει αυτός έτσι?
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.246



    WWW
    « Répondre #53 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 16:53:13 »

    Λέω για αρχή να αποφύγεις τα νίτρο (βενζινοκίνητα), θα σε παιδέψουν.
    Το συγκεκριμένο μοντέλο το δίνω σε όλους τους αρχάριους και μένουν υπερ-ικανοποιημένοι.
    Σε αυτή την περίπτωση ένας ακόμη λόγος αφού είναι από τα καλύτερα μοντέλα για FPV.
    Αν πάρεις Futaba να πάρεις την 7αρα. Η 6αρα είναι ελλειπής. Καλή 6αρα είναι η Hitec Optic 6 2,4.
    Journalisée

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #54 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 17:03:13 »

    Σκεφτώμουνα για 9 ή 10 κανάλια. Για πιο μετά που θα κάνω upgrade σε αεροπλάνο ή ελικόπτερο.
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.246



    WWW
    « Répondre #55 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 17:17:20 »

    Η Hitec Aurora 9 είναι απίστευτη αλλά και η Futaba 10CG λογικά θα είναι πολύ καλή αν και δεν έχω εμπειρία χρήσης.
    Βασικό καλό χαρακτηριστικό της Aurora είναι η built-in τηλεμετρία που έχει alarm όταν η τάση της μπαταρίας του μοντέλου είναι χαμηλή αλλά και όταν η ισχύς του σήματος είναι χαμηλή, τότε σε προειδοποιεί επίσης.
    Journalisée

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #56 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 17:17:33 »

    Λέω για αρχή να αποφύγεις τα νίτρο (βενζινοκίνητα), θα σε παιδέψουν.
    Το συγκεκριμένο μοντέλο το δίνω σε όλους τους αρχάριους και μένουν υπερ-ικανοποιημένοι.

    Ωραίος και σωστός ο Μάριος!!!  Thumbs up  Thumbs up
    Journalisée
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #57 le: Mercredi, 22 Dιc. 2010, 20:13:07 »

    Αυτό πόση εμβέλεια έχει? Η εμβέλεια είναι η ίδια οριζόντια και κάθετη? (ύψος) - χαζη ερώτηση ε?
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 33



    WWW
    « Répondre #58 le: Jeudi, 23 Dιc. 2010, 18:01:30 »

    Πέρασα σήμερα απο το μαγαζί με τα αερομοντέλα και τελικά αποφάσησα να αρχίσω με ένα trainer με καύσιμα.

    Όσο για τ/κ είμαι ανάμεσα σε 2. Την Futaba 8FG και Spectrum DX8. Βαράω περισσότερο προς την Spectrum γιατί αύτη έχει τηλεμετρία ενώ η Futaba δεν έχει. Απο ότι κοίταξα στο internet φένεται να είναι πολύ καλή. Την Aurora δεν την φέρνουνε.
    Journalisée

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #59 le: Vendredi, 24 Dιc. 2010, 14:39:55 »

    Καλησπέρα.

    Ένα trainer Καυσιμοκίνητο είναι, εν γένει, μιά πολύ καλή επιλογή. Μόνη συμβουλή που έχω είναι να μάθεις να πετάς με όσο το δυνατόν Λιγότερο γκάζι γίνεται. Όταν θα θέλεις να ηρεμήσει το μοντέλο να... Κόβεις το γκάζι!
     Ας μήν χαλασουμε όμως το Θέμα με επιλογή πομπού κλπ, μιάς και εδώ ασχολούμαστε μόνο με την σωστή (ή την Πιό σωστή) Πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για First Person View πτήσεις...  Χαμόγελο
     
    * Πού σκέφτεσαι να βάλεις την κάμερα σε ένα κλασσικό trainer... ? (Kάτω απ'το φτερό έξω απ'το ελικόρευμα?  Wink)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 17     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Fil de discussion: FPV plane (platform)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.035 secondes avec 27 requêtes.