Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:33:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:33:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 30
    Total: 30
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Lu 64390 fois)
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    6938430125


    WWW
    « Répondre #45 le: Lundi, 24 Dιc. 2007, 12:33:55 »

    h μεσαια απτο γερμανικο μαγαζι σημειωσε οτι μαλλον δεν εχει εξατμιση (παγια συνηθεια των Γερμανων) που σημαινει οτι αν βαλεις εξατμιση και μεταφορικα θα σου ερθει μια η αλλη η και ακριβοτερα απο την 15αρα του κουτσου που ειναι και καλυτερη ποιοτηκα. Για τη ΤΤ προσωπικα ΟΤΙ και να λενε διαφοροι εδω θα σου ελεγα να την αποφυγεις
    Journalisée

    6938430125
    tedm
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4


    « Répondre #46 le: Lundi, 24 Dιc. 2007, 14:30:15 »

     Η 15 CV-A EINAI ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΘΕΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (JKON)
    Journalisée
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    6938430125


    WWW
    « Répondre #47 le: Lundi, 24 Dιc. 2007, 14:32:37 »

    αυτη ακριβως προτεινα και εγω οπως ειδες. ειναι δυνατη ρουλεμανατη και αξιοπιστη!!!! οτι πρεπει για να εχει και λιγο περισευμα δυναμης ο τηλεμαχος
    Journalisée

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #48 le: Lundi, 24 Dιc. 2007, 20:11:43 »

    Η 15 CV-A EINAI ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΘΕΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (JKON)

    Ο Τηλέμαχος πετάει καλά με μία οιοδήποτε .15 και έλικα 8Χ6.

    Ακόμα και με τις παλιές OS .15 είχε περίσσεια ισχύος. Η αποστολή του είναι να μάθεις τον χειρισμό και τον προσανατολισμό στον αέρα. Για οριζόντια πτήση δεν χρειάζεται παραπάνω από το μισό γκάζι.

    Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι οιοσδήποτε κινητήρας .15 θα δώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα, γιατί δεν χρειάζεται πολύ σφύριγμα, και δεν θα υποφέρει από υπερθέρμανση.

    Η OS .15 CV-A μάλλον είναι η βαρύτερη απ' όλες και θα βοηθήσει στην επιτευξη του επιθυμητού Κ.Β. με λιγότερο έρμα στη μύτη.

    Ο εν λόγω κινητήρας είναι πιό δυνατός από όλους τους κοινόχρηστους .15

    Θα επαναλάβω την προτροπή να επανεξετάσετε την περίπτωση ηλεκτροκίνησης. Προτείνω το ΑΧΙ 2814/10 με 7,4 Lipo, και έλικα 9Χ4,5 Ε
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    6938430125


    WWW
    « Répondre #49 le: Lundi, 24 Dιc. 2007, 22:44:33 »

    συμφωνω. Ως ηλεκτρικος ο τηλεμαχος θα εκπληρωσει πολυ καλυτερα την αποστολη του που ειναι πολλες πολλες ωρες εκπαιδευτικης πτησης
    δηλαδη θα αποφυγετε το χαμενο χρονο σε ρυθμισεις στρωσιματα κτλ θα μπειτε με την μια στο ψητο που δεν ειναι αλλο απο το να βαλετε ωρες πτησεις
    Journalisée

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #50 le: Mardi, 25 Dιc. 2007, 08:14:00 »

    συμφωνω. Ως ηλεκτρικος ο τηλεμαχος θα εκπληρωσει πολυ καλυτερα την αποστολη του που ειναι πολλες πολλες ωρες εκπαιδευτικης πτησης
    δηλαδη θα αποφυγετε το χαμενο χρονο σε ρυθμισεις στρωσιματα κτλ θα μπειτε με την μια στο ψητο που δεν ειναι αλλο απο το να βαλετε ωρες πτησεις

    Η παραπάνω σύγκριση δεν απεικονίζει την πραγματικότητα.
    Το στρώσιμο είναι 30 λεπτά, και οι ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ αμελητέες. (απορώ γιατί μερικοί ασχολούνται μ' αυτό το θέμα περισσότερο απ' ότι πρέπει).
    Το ηλεκτροκίνητο απαιτεί επένδυση σε αγορά πολλών μπαταριών και οργάνωση για την επαναφόρτισή τους.

    Με το ηλεκτρικό μπορείς να κρατηθείς στον αέρα περισσότερη ώρα απ' ότι με καύσιμο, αλλά στο συνολικό χρόνο της ημέρας μπορείς να γράψεις περισσότερες ώρες με το μηχανοκίνητο.

    Αρα για εκπαίδευση προτιμητέος ο κινητήρας εσ. καύσης, ενώ για πτήσεις σε ώρες κοινής ησυχίας, σε διάλειμμα από την εργασία, όταν πιθανόν φοράμε τα καλά μας ρούχα, προτιμητέο το ηλεκτρικό μοτέρ.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.113


    « Répondre #51 le: Mardi, 25 Dιc. 2007, 11:52:47 »

    Δεν ξερω εμενα ο OS max μου "ελικοπτερικος" ακόμα με παιδεύει αν και κρατάει ρελαντί πρεπει να ανεβάσω το γκαζι αρκετα με τριμ πριν απογειωθώ και μετα ειναι ενταξει  idiot2 .

    την μικρή βελόνα την έσφιξα λιγο βελτιώθηκε αλλα ακομα με ταλαίπωρη ειμαι ποιο σφυγμενος απο οτι ερχετε ο κινητήρας - προτεινη το manual (για στρωσιμω) επισης εχω υδραυλικά κλειδώματα .

    ίσως να είναι η πολυ καλή ψυξη που εχει το T-rex σε συνδυασμό με το κρύο που εχει αυτήν την περίοδο.

     Το αποτέλεσμα ειναι το ιδιο με ταλαιπωρεί ο κινητήρας και χανω πολυτιμο χρονο Sad καθε φορα που θα τελιωσει το καυσιμο θελω 5 -10 λεπτα + να ξαναπάρει μροστα να μην μου σβιση βγαλε μπουζι μπούκωσε κτλ κτλ .

    Βεβαια στο προηγούμενο Heli δεν ειχα κανένα πρόβλημα θα διξει μολις καψω μερικα γαλονια 3 ατομα το ιδιο προβλημα 1 γαλονι εγω 3 και 4 ο αλλος ολοι το ιδιο προβλημα αλλα φενεται οτι βελτιώνετε οσο στρώνει  idiot2
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #52 le: Mardi, 25 Dιc. 2007, 12:24:52 »


     επισης εχω υδραυλικά κλειδώματα .

     Το αποτέλεσμα ειναι το ιδιο με ταλαιπωρεί ο κινητήρας και χανω πολυτιμο χρονο Sad καθε φορα που θα τελιωσει το καυσιμο θελω 5 -10 λεπτα + να ξαναπάρει μροστα να μην μου σβιση βγαλε μπουζι μπούκωσε κτλ κτλ .

    Βεβαια στο προηγούμενο Heli δεν ειχα κανένα πρόβλημα θα διξει μολις καψω μερικα γαλονια 3 ατομα το ιδιο προβλημα 1 γαλονι εγω 3 και 4 ο αλλος ολοι το ιδιο προβλημα αλλα φενεται οτι βελτιώνετε οσο στρώνει 

    Ελεγξε τη στάθμη του καύσιμου σε σχέση με το καρμπυρατέρ. Μάλλον μπαίνει πολύ καύσιμο οπότε βρέχει το μπουζί, το ψύχει, και δεν ανάβει σωστά. Η θέση αυτή ενισχύεται από το ότι εμφανίζεται και υδραυλικό κλείδωμα.

    Σ' αυτές τις περιπτώσεις στραγγαλίζουμε το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ με μία αιμοστατική τσιμπίδα, και μόνον  όταν ξεκινήσει την ελευθερώνουμε.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.113


    « Répondre #53 le: Mardi, 25 Dιc. 2007, 12:43:18 »

    Το μπουζί οχι απλά βρεχετε ειναι γεμάτο απο καύσιμο οπως και ο θάλαμος καύσης οταν μιζαρω χωρις το μπουζι βγάζει τοσο καύσιμο που αναρωτιέμαι που χώρεσε το άτιμο devil .

    Η είσοδος του καρμπιρατέρ ειναι στην ιδια θεση με την εξοδο του ντεποζιτου. Βαζω ενα λινκ με Photo οπου μιαζει πολυ αν δεν ειναι το ιδιο με το δικο μου.

    http://www.bizgreece.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=929&osCsid=39b40a19a830c7ac7cdd193dee27c887

    Πράγματι αυτο με το στραγγαλιστή βοηθάει την κατάσταση Χαμόγελο   

    Journalisée

    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 291



    « Répondre #54 le: Mercredi, 26 Dιc. 2007, 09:51:39 »

    Καλημερα και χρονια  πολλα
    Οποτε  απο  οτι  καταλαβαινω  θα  συνιστουσατε  την      OS .15 CV-A   
    παντως  απο  οτι  εψαξα  στο  συρμα  για  αρχαριους  συνιστουν (και  η ιδια  η  εταιρεια) την  OS MAX .15 LA   Huh
     Η  καλυτρη  επιλογη  ειναι  ο  Κουτσος  η  υπαρχει και  καποιος  αλλος;  εδω  η  εξω; με  πραγματικα  καλυτερη  τιμη;
     
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #55 le: Mercredi, 26 Dιc. 2007, 13:33:05 »

    Καλημερα και χρονια  πολλα
    Οποτε  απο  οτι  καταλαβαινω  θα  συνιστουσατε  την      OS .15 CV-A   
    παντως  απο  οτι  εψαξα  στο  συρμα  για  αρχαριους  συνιστουν (και  η ιδια  η  εταιρεια) την  OS MAX .15 LA   Huh
     Η  καλυτρη  επιλογη  ειναι  ο  Κουτσος  η  υπαρχει και  καποιος  αλλος;  εδω  η  εξω; με  πραγματικα  καλυτερη  τιμη;
     

    Για να είμαι σαφής. Οιαδήποτε .15άρα είναι κατάλληλη. Απλά διευκρίνισα ότι η CV-A είναι πιό δυνατή και ίσως λίγο βαρύτερη.

    Οσο για κατάστημα, δεν μπορώ να προτείνω γιατί δεν έχω κάνει έρευνα αγοράς.

    Μπορώ όμως να πω ότι οι τιμές του Στέλιου είναι πολύ καλές.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #56 le: Mercredi, 26 Dιc. 2007, 13:37:32 »

    Το μπουζί οχι απλά βρεχετε ειναι γεμάτο απο καύσιμο οπως και ο θάλαμος καύσης οταν μιζαρω χωρις το μπουζι βγάζει τοσο καύσιμο που αναρωτιέμαι που χώρεσε το άτιμο devil .

    Η είσοδος του καρμπιρατέρ ειναι στην ιδια θεση με την εξοδο του ντεποζιτου. Βαζω ενα λινκ με Photo οπου μιαζει πολυ αν δεν ειναι το ιδιο με το δικο μου.

    http://www.bizgreece.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=929&osCsid=39b40a19a830c7ac7cdd193dee27c887

    Πράγματι αυτο με το στραγγαλιστή βοηθάει την κατάσταση   


    Αγαπητέ Παναγιώτη, στην φωτογραφία του link φαίνεται ότι το καρμπυρατέρ είναι στο μέσον του ύψους του τεπόζιτου. Οταν αυτό είναι γεμάτο, λόγω της αρχής των "συγκοινωνούντων δοχείων" θα αδειάσει μέσα στη μηχανή σου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 291



    « Répondre #57 le: Dimanche, 30 Dιc. 2007, 10:36:50 »

    Καλημερα  και  χρονια  πολλα
    Θα  ηθελα  και  εγω  να  ευχαριστησω  με  την  σειρα  μου  τον  θειο Γιαννη  για  την  αμεση  ανταποκριση  του  και  την  αποστολη  και  σε  εμενα  τον  σχεδιων  του  Τηλεμαχου.
    Και παλι  ευχαριστω
     Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Journalisée
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 291



    « Répondre #58 le: Lundi, 12 Mai 2008, 09:09:10 »

    Καλημερα  υστερα  απο  ενα  δυσκολο  χειμωνα  επιτελους  ο  Τηλεμαχος  ειναι  ετοιμος Χαμόγελο
    μας  μενει  να  σταματησει  επιτελους  ο  αερας  να  δουμε  και  αν  πεταει...
    σιγουρα πεταει  αλλα  λεμε   Χαμόγελο


    * P5110556.JPG (58.54 Ko, 576x432 - vu 734 fois.)
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #59 le: Lundi, 12 Mai 2008, 13:49:40 »

    Αψογος ο Γιώργος.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.033 secondes avec 25 requêtes.