Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:33:27

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 18:33:27

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Lu 64376 fois)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #135 le: Mardi, 30 Oct. 2012, 19:10:43 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Είμαι και εγώ νέο μέλος στο φόρουμ και νέος αερομοντελιστής. Θα ήθελα να ξεκινήσω και εγώ με ένα Τηλέμαχο.
    Θα μπορούσατε κ. Κωνσταντακάτε να μου στείλετε και εμένα τα σχέδια?

    Ευχαριστώ πολύ!!


    Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο aeromodelling.gr

    Στείλε προσωπικό μήνυμα (π.μ.) με την ταχυδρομική σου διεύθυνση στον Γ. Κωνσταντακάτο για να λάβεις τα σχέδια του Τηλέμαχου.

    Εν τω μεταξύ, ρίξε μια ματιά στο σχετικό θέμα: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7844.0

    Καλή συνέχεια.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    papazos25
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4


    « Répondre #136 le: Samedi, 11 Mai 2013, 17:52:18 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Είμαι και εγώ νέο μέλος στο φόρουμ και νέος αερομοντελιστής. Θα ήθελα να ξεκινήσω και εγώ με ένα Τηλέμαχο.
    Θα μπορούσατε κ. Κωνσταντακάτε να μου στείλετε και εμένα τα σχέδια?

    Ευχαριστώ πολύ!!


    Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο aeromodelling.gr

    Στείλε προσωπικό μήνυμα (π.μ.) με την ταχυδρομική σου διεύθυνση στον Γ. Κωνσταντακάτο για να λάβεις τα σχέδια του Τηλέμαχου.

    Εν τω μεταξύ, ρίξε μια ματιά στο σχετικό θέμα: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7844.0

    Καλή συνέχεια.

    θα πείραζε να επικοινωνήσω και εγώ μαζί σας.. Είμαι σε παρόμοια θέση με τον από πάνω φίλο  Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #137 le: Dimanche, 12 Mai 2013, 09:09:16 »

    Οποιος θέλει σχέδιο του Τηλέμαχου να στείλει π.μ. με την ταχυδρομική του διεύθυνση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Tricky
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7



    « Répondre #138 le: Dimanche, 2 Fιvr. 2014, 13:16:42 »

    Kαλησπέρα και από εμενα!!Eνα μεγάλο μπράβο για το χρόνο και τον κόπο που καταβάλατε συγκεντρώνοντας πληροφορίες και εμπειρίες ανεκτίμητες για  νέους στο χορό(σαν και εμενα δλδ)!! Μιας και έχω και εγώ την τρελα τον κατασκευών θα ήθελα τα σχέδια για τον τηλέμαχο ευχάριστο εκ τον προτερων!
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #139 le: Mardi, 4 Fιvr. 2014, 17:59:17 »

    Kαλησπέρα και από εμενα!!Eνα μεγάλο μπράβο για το χρόνο και τον κόπο που καταβάλατε συγκεντρώνοντας πληροφορίες και εμπειρίες ανεκτίμητες για  νέους στο χορό(σαν και εμενα δλδ)!! Μιας και έχω και εγώ την τρελα τον κατασκευών θα ήθελα τα σχέδια για τον τηλέμαχο ευχάριστο εκ τον προτερων!

    Καλησπέρα και καλώς ήρθες στον αερομοντελισμό και το aeromodelling.gr
    Όπως αναφέρει παραπάνω ο Γιάννης Κωνσταντακάτος, πρέπει να του στείλεις την ταχυδρομική σου διεύθυνση με προσωπικό μήνυμα για να λάβεις τα σχέδια του Τηλέμαχου.
    Καλή συνέχεια.

    Οποιος θέλει σχέδιο του Τηλέμαχου να στείλει π.μ. με την ταχυδρομική του διεύθυνση.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #140 le: Samedi, 4 Oct. 2014, 19:59:50 »

    Καλησπερα σας και καλος σας βρηκα . Ονομαζομαι Μανος και εδω και αρκετες μερες διαβαζω τα θεμα τα του αερομοντελισμου και βεβαια εχω παρα πολε αποριες οι οποιες ελπιζω με τον καιρο θα λυθουν . Καταρχην να κανω μια μικρη αναφορα σχετικα με την ενασχοληση μου και τις ικανοτητες μου . Ειμαι πτυχιουχος μηχανικος και με αδεια ασκησης επαγγελματος και αδειουχος ηλοκτρολογος Δ ειδικοτητας με εξιδικευση ανελκυστηρες . Απο και κει περα ασχολουμε με πολλες κατασκευες παντως φυσεως και με αρκετα χομπι . Διαθετω εργαστηριο με παρα πολλα εργαλεια και τορνο και κανω πολλες εργασιες κυριος απο χομπυ . Η επαφη μου με τον τηλεκατευθηνομενο μοντελισμο ξεκινησε καπου στο 1989 κκαι τοτε ψωνιζα απο τον Μακρυγιαννη στην φειδιου . Ασχοληθηκα με αυτοκινητα για αρκετα χρονια. Τα παρατησα και καπου στο 2005 ειπα να ξαναασχοληθω , Πηρα παλι ενα καλο μοντελο παντα σε κιτ γιατι ηθελα να το σηναρμολογησω μονοσ μου . Το ολοκληρωσα αλλα ποτε δνε το πατησα σε πιστα η εστω στο δρομο για μια δοκιμη . Τα ξανα παρρατησα .Ερχομαστε τωρα στο 2014 και μετα απο πολυ σκεψη μιας και ειδα οτι ο γιος μου εχει τρελο κολλημα ειπα να του κανω το χατηρι και σιγα σιγα μαζι να τον ξεκινησω με τον τηλεκατευθηνομενο μοντελισμο και ιδικοτερα τον αερομοντελισμο . Ηρθα σε επικοινωνια με τον κυριο Γιαννη Κωνσταντακατο και θα μου στηλει τα σχεδια του Τηλεμαχου . Αποφασισα να ξεκινησω με τον Τηλεμαχο και οχι με κατι ετοιμο γιατι το ετοιμο μου μοιαζει πιο πολυ σαν ενα καινουργιο παιχνιδι και οχι σαν μοντελισμο με την πραγματικη ενοια του . Θελω ο γιος μου να γνωρισει τον μοντελισμο με την βαθυτερη ενοια του . Δηλαδη κατασκευη σιγα σιγα αγωνια , απογοητευση , ερευνα δοκιμη και οτι αλλο υπαρχει . Ποτε δεν μου αρεσαν τα ετοιμα κουρσακια και παντα ηθελα να τα μονταρω εγω γιατι μετα τα γνωριζα καλητερα . Ερχομαι λοιπον τωρα να θεσω μερικους προβληματισμου μου μιας και απο τωρα θα πρεπει να ετοιμαζομαι για την πορεια του μοντελου . αρκετα δηληματα και αποριες .
    Δηλημα πρωτο . Αν και φαν τον θερμικων εχω μεγαλο δηλημα το οποιο εχει τις ριζες του πολυ παλαιοτερα οταν καποια στιγμη καπου στο 1990 ειπα να ασχοληθω με τα αεροπλανακια που παντα μου αρεσαν αλλα δεν ξερω γιατι δεν ασχοληθηκα τοτε . Ισως η ευκολια του αυτοκινητου που μπορουσα να το τρεξω οπου θελω , ΡΤοτε λοιπον πηρα ενα μοντελο απο εναν φιλο μου αν θυμαμαι καλα ηταν ενα cesna τις  kyosho και οταν το εβαλα μπροστα απο την συνηθεια μου με τα αυτοκινητα ξεχασα οτι υπηρχε ο ελικα και πηγα να ανοιξω το γκαζι χειροκινητα και περασα το χερι μου μεσα απο τιν ελικα με αποτελεσμα να λουστω με μια γραμμη αιμα και τα δυο μου δαχτυλα να τρεχω για ραμματα . Ο γιος μου λοιπον ειναι 10 ετων και λογικο ειναι να φοβαμαι . Μου αρεσει οπως και αυτου ο ηχος του κινητηρα και η λαδιλα , ειναι πιο κοντα σε ενα πραγματικο αεροπλανω ενας κινητηρας αλλα οπως και να το κανουμε το ηλεκτρικο μοτερ το εχει αραχτο και οταν ειναι να απογειωθει ανοιγεις στροφες και φευγει  . Δηλαδη δεν εχουμε εναν κινητηρα να τρεχει . Πρωτη απορια λοιπον οσον αφορα το πρωτο δηλημα . Μπορει ο Τηλεμαχος να συνεργαστει με ηλεκτρικο μοτερ ανετα ? Χρειαζετει καποια αλλα μυστικα για την κατασκευη ? θα πρεπει απο την αρχη της κατασκευης να κανω καποιες ουσιαστικες αλλαγες  ? Ειναι εφικτο η καλητερα να κοιταξω για κατι αλλο ? Και ποια η γνωμη σας σχετικα με το δηλημα ηλεκτρικου η θερμικου .
    Δευτερο δηλημα . Τοτε που ασχολιομουν εγω υπηρχε μια δικαναλη τηλεκατευθηνση σε κιτ με ολα τα συναφη μεσα στο κιτ . Πομπος , δεκτης , servo . Τωρα εδω τα βλεπω μπερδεμενα και βλπεπω ολα τα πραγματα ξεχωριστα . Δεν ξερω αν πρεπει να παρω κατι καλητερο δεν ξερω τι να παρω .
    Θελω την βοηθεια σας λοιπον οσον αφορα το τι θα πρεπει να αγορασω και απο θεμα μοτερ , μπαταριων , τηλεκατευθηνσης για καποιον νεο στον χορο . Δεν μπορω να ξερω αν αυτο θα το αγαπησει και θα το σινεχισει η αν θα τα παρατησει . Το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι εγω θελω εστω και αν δεν εχει συνεχεια και μελλον αυτο το λιγο να εχει μεσα την διαδικασια της κατασκευης  . Να εχει τουλαχιστον να θυμαται οτι αυτο το φτιαξαμε μαζι .
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #141 le: Dimanche, 5 Oct. 2014, 08:17:13 »

    Αγαπητέ φίλε Μάνο,

    Σου έχω στείλει δύο links για να προετοιμαστείς διαβάζοντας τις οδηγίες συναρμολόγησης και του ξύλινου και του φοαμένιου τηλέμαχου.

    Στα διάφορα καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού υπάρχουν πολύ καλές τηλεκατευθύνσεις, σίγουρα θα πρέπει να επιλέξεις μία στην περιοχή των 2,4 GHz, και να είναι full range, δηλαδή η επικοινωνία πομπού – δέκτη να διατηρείται και σε μεγάλη απόσταση.

    Ο Τηλέμαχος χρειάζεται μόνο τρία κανάλια για να πετάξει, αλλά η τ/κ που θα επιλέξεις ας έχει τουλάχιστον 5 διαθέσιμα κανάλια, για μελλοντική χρήση. Τα σέρβο για τον ξύλινο Τηλέμαχος να έχουν βάρους 12-13 γραμμαρίων, με ροπή 1,5 kg*cm ή μεγαλύτερη. Για τον φοαμένιο Τηλέμαχο αρκούν και σέρβο με βάρος 9 γραμμαρίων.

    Θα ήθελα να επισημάνω εδώ ότι ο φοαμένιος Τηλέμαχος, που υποχρεωτικά θα είναι ηλεκτροκίνητος, είναι πολυ πιο ελαφρύς, από τον ξύλινο, και θεωρείται “park flyier” , δηλαδή μπορεί να πετάξει σε μικρότερο πεδίο.
    Ο φοαμένιος εξασφαλίζει την ικανοποίηση με τον μικρότερο χρόνο συναρμολόγησης, και την πιο σίγουρη κατάληξη της πτήσης, όσο πιο ελαφρύς είναι τόσο πιο αργά πετάει, και δίνει χρόνο να σκεφτείς, και επίσης προσγειώνεται πιό απαλά.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #142 le: Dimanche, 5 Oct. 2014, 13:56:54 »

    Κυριε Γιαννη ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες . Περιμενω να παραλαβω και τα σχεδια  οταν τα στειλετε και ισως κατασκευασω δυο μοντελα . Το μοντελο με μπαλσα ειναι ικανο να πεταξει με ηλεκτροκινητηρα ? Οι τηλεκατευθηνσεις ειναι σε σετ οπως εγω γνωριζα παλια η ειναι ξεχωριστα κομματια ολα ? Εχετε να προτεινετε καποια υλικα οπως τηλεκατευθηνση servo δεκτη ηλεκτοκινητηρα , ελικα ? Αν τελικα κατασκευασω δυο μοντελα ενα foam και ενα απο μπαλσα θα με συμβουλευατε να φτιαξω το ενα με foam και ηλεκτροκινητηρα και το αλλο με την μπαλσα σε θερμικο ? Η μπορω και το μπαλσινο να το εχω με ηλεκτροκινητηρα ? Και αν το φτιαξω για ηλεκτροκινητηρα θα μπορω στο μελον να το κανω θερμικο ?
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #143 le: Dimanche, 5 Oct. 2014, 15:04:18 »

    Ναι ο ξύλινος Τηλέμαχος μπορεί να γίνει ηλεκτρικός πολύ εύκολα. Οπως και να δεχθεί κινητήρα εσ. καύσης πολύ ευκολα στη συνέχεια.Τα μεγέθη του μοτέρ που μπορεί να εφαρμοστεί αναφέρονται στις οδηγίες που παρέπεμψα.

    Το μόνο που δεν μπορώ να προτείνω είναι μάρκα συστήματος τ/κ. Οπως όμως αναφέρεις, συμφέρει να πάρεις μόνο πομπό και δέκτη στο κουτί, και να συμπληρώσεις με σερβο που ταιριάζουν στο Τηλεμαχο.

    Τα σχέδια θα ταχυδρομηθούν Δευτέρα 6/10
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #144 le: Dimanche, 5 Oct. 2014, 20:09:06 »

    Και κατι τελευταιο για να μην σας ζαλιζω . Μιας και ακομη δεν εχω ξεκινησει τιποτα  . Εστω λοιπον οτι ξεκιναω την κατασκευη του συμφωνα με τις οδηγιες , Η αρκικη του σχεδιαση εχει  γινει για να δεχτει κινητηρα εσωτερικης καυσης . Αν εγω ακολουθησω πιστα τις οδηγιες για την κατασκευη του μοντελου και το ολοκληρωσω θα μπορω μετα στον καθρεπτη που θα στιριχτει ο κινητηρας ειτε αυτος ειναι εσωτερικης καυσης ειτε ηλεκτρικος να προσαρμοσω οποιον τελικα επιλεξω ? Η θα πρεπει απο πριν να εχω αποφασισει ωστε να εχω κανει τις αναλογες μετατροπες ? Θελω να πω αν ο καθρεπτης μηνει ατρυπητος μπορω στο τελος να τοποθετησω την οποια βαση θελω ? Και στα μεσεα χωρισματα αν υποθεσουμε ακολουθησω πιστα το σχεδιο στον χορο που μπαινει το τεποζιτο καυσιμου θα πρεπει να γινει καποια τροποποιηση για να δεχθει μπαταρια η δεν αλλαζει τιποτα ? Θελω με λιγα λογια να κατασκευασω το μοντελο οπως ακριβως εχει σχεδιαστει και να μηνει στο τελος η αποφαση του τι ειδους κινητηρα θα τοποθετησω . Ευχαριστω πολυ για την υπομονη σας και συγνωμη για τυχον ερωτηματα που ισως εχουν ιδη απαντηθει στο παρελθον και γινομαι κουραστικος .
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #145 le: Lundi, 6 Oct. 2014, 08:58:14 »

    Η βάση του κινητήρα εσωτ. καύσης είναι τυπικά οριζόντια (έχει down thrust) και βιδώνει επάνω σε δύο σκληρά πηχάκια που έχουν την ίδια γωνία.

    Η βάση του ηλεκτρικού μοτέρ είναι τυπικά κάθετη, αλλά χρειάζεται να έχει κλίση προς τα δεξιά και προς τα κάτω.
    Αρα πρέπει εξ αρχής ο πρώτος νομέας που στην εσωτ. καύση απλά δένει την κατασκευή, να τοποθετηθεί και στη σωστή απόσταση από την μύτη, και στις σωστές γωνίες για να χρησιμεύσει σαν βάση του ηλεκτρικού μοτέρ. Τότε ίσως ο κινητήρας βρεθεί πιο μπροστά από την θέση που δείχνει το σχέδιο, δεν έχει καμία σημασία για την πτήση, ίσα-ίσα που θα ισορροπήσει ευκολώτερα.

    Η θέση της δεξαμενής επιστρώνεται με εποξική κολλα για να είναι στεγανή στα καύσιμα. Η καλύτερη λύση είναι να επιμηκύνεις την υποδοχή προς τα πίσω, κάτω από το εικονικό παρμπριζ, όσο χρειάζεται να δέχεται την μπαταρία, και να στεγανοποιήσεις και την επι πλέον περιοχή.

    Άλλη εναλλακτική λύση είναι να βάζεις την μπαταρία κίνησης κάτω από τη θέση της δεξαμενής, μέσα στην άτρακτο, βγάζοντας το φτερό.

    Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι τα βάρη των εξαρτημάτων που μπαίνουν στην περιοχή της μύτης δεν είναι ίδια στην εσωτ. καύση και στην ηλεκτροκίνηση. Θα πρέπει να προβλέψεις την προσθήκη του κατάλληλου έρματος για να ιδιατηρηθεί η ισορροπία στο ίδιο σημείο.

    Τα σχέδια ταχυδρομήθηκαν το πρωϊ, μελέτησέ τα πρώτα και επανερχόμεθα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #146 le: Lundi, 6 Oct. 2014, 17:03:01 »

    Απο την συγκεκριμενη κατασκευη .
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=7844.0

    Και οπως εγω το καταλαβαινω , ισως να κανω και λαθος το μπροστινο κομματι  νομεας ονομαζετε firewall . Σωστα ?
     Αν λοιπον εγω δεν χρησιμοποιησω οριζοντια δοκαρια οπως πρεπει στα πλαινα ωστε να πατησει πανω η βαση του κινητηρα και το αφησω οπως στην συγκεκριμενη κατασκευη ( μονο ο μπροστινος νομεας  firewall ) τοτε δεν θα μπορω να εχω και τος δυο επιλογες ? Δηλαδη στην περιπτωση που θα χρησιμοποιησω κινητηρα εσωτερικης καυσης θα μπορω να βαλω την συγκεκριμενη πλαστικη βαση  και σε περιπτωση ηλεκτροκινητηρα θα μπορω παλι στην καθετη βαση να τον τοποθετησω . Και αν αυτο ειναι αφικτο εχω και μια αλλη απορια . Γιατι να δωσω κληση στο firewall και να μην το εχω τελειος ισιο και παραληλο με τους αλλους νομεις και να μην δωσω κληση οταν ερθει η ωρα στην βαση του κινητηρα με το αλαλογο πλαινσμα της ?Η εστω με σφινες ? Μπορω να κατασκευασω και αλουμηνενια βαση κινητηρα με οτι κλιση θελω . Και οσον αφορα το μπρουμουτισμα αλλα και το right thrust
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #147 le: Lundi, 6 Oct. 2014, 19:04:41 »

    Ολα αυτά που αναφέρεις είναι σωστά.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    btcc
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #148 le: Mardi, 7 Oct. 2014, 14:55:17 »

    Κυριε Γιαννη μολις παρελαβα τα σχεδια  . Βεβαια ο ταχυδρομος τα πεταξε κατω απο την πορτα και η πεθερα μου ειχε σφουγγαρισει απο μεσα και βραχηκαν αλλα μαλον θα τα γλιτωσω  . Τα εβγαλα και τα αφησα να στεγνωσουν . Παρα πολυ ομορφα και σας ευχαριστω παρα πολυ  . Με την πρωτη ευκαιρια που θα εχω και τα χρηματα θα ξεκινησω την προμηθεια των υλικων και οταν συγκεντρωθουν ολα θα ξεκινησω  , Εχετε καποιο καταστημα να μου προτεινεται ωστε να μην τρεχω περα δοθε για να τα συγκεντρωσω ? και καποια προταση οσον αφορα την τηλεκατευθηνση αν εχετε καποια συγκεκριμενη απο θεμα μαρκας τυπου μοντελο . Ο κινητηρας ο OS 15 LA σε μπλε χρωματακι ειναι ομορφος αλλα δεν ωρισκω μεσω google καπου διαθεσιμο ,
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #149 le: Mardi, 7 Oct. 2014, 15:23:36 »

    ...
     Εχετε καποιο καταστημα να μου προτεινεται ωστε να μην τρεχω περα δοθε για να τα συγκεντρωσω ? ...
    Ο κινητηρας ο OS 15 LA σε μπλε χρωματακι ειναι ομορφος αλλα δεν ωρισκω μεσω google καπου διαθεσιμο ,

    Καλημέρα,

    τα στοιχεία που ζητάς υπάρχουν σε αυτό το μήνυμα.

    Καλή συνέχεια.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pages: 1 ... 7 8 9 [10] 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.029 secondes avec 25 requêtes.