Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:07:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 03:07:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 88
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 78
    Συνολικά: 78
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πτήση γύρω από τον κόσμο με ενέργεια από τον ήλιο.  (Αναγνώστηκε 6333 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 10:32:33 »

    Για το 2014 είναι προγραμματισμένη η πτήση του Solar Impulse γύρω από την υδρόγειο.

    Το Solar Impulse είναι εφοδιασμένο με τέσσερεις ηλεκτρικούς κινητήρες 10HP που τροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου πολυμερούς οι οποίες φορτίζονται από 11628 φωτοβολταïκά στοιχεία.
     
    Το συνολικό βάρος του είναι 1600Kgr και  έχει εκπέτασμα 63.4m (όσο και το Airbus 340)

    Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η επάρκεια ενέργειας κατά τη νύκτα, όταν τα φωτοβολταικά στοιχεία δεν φωτίζονται και η πτήση στηρίζεται αποκλειστικά στις μπαταρίες. Προβλήματα, όμως, μπορεί να προκύψουν και από τις καιρικές συνθήκες (συννεφιά, άνεμος κλπ)

    Με ταχύτητα πτήσης 25 κόμβους (46 χλμ/ω), η πτήση προβλέπεται να διαρκέσει 20-25 ημέρες. Το αεροπλάνο, θεωρητικά, μπορεί να παραμείνει στον αέρα για όλο το διάστημα. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με το χειριστή. Έτσι η πτήση θα χωριστεί σε πέντε τμήματα στα οποία θα εναλλάσσονται οι δύο χειριστές Bertrand Piccard και André Borschberg.
     
    Από χθές, (21/2) άρχισε η προσομοίωση ενός τμήματος της πτήσης η οποία πρόκειται να διαρκέσει 72 ώρες. Σε αυτή τη φάση θα μελετηθούν οι αντιδράσεις του χειριστή (διατροφή, συγκέντρωση, κόπωση κλπ)

    Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη διαδικασία: http://www.solarimpulse.com/blog/

    Πηγές: http://www.solarimpulse.com/index.php?lang=en και http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/8120026.stm

    Δείτε στο παρακάτω βίντεο την πτήση του Solar Impulse κατά το Paris AirShow 2011


    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 18:26:48 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 12:52:52 »

    Εκπληκτικό project.

    Θα ήθελα όμως να μου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει, γιατί τα εξωτερικά μοτέρ είναι τοποθετημένα τόσο μακρυά από την άτρακτο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    SV 1 BTA
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 13:23:34 »

    Ωραίο το video και μακάρι όλα να πάνε καλά. Μία γνώμη για την τοποθέτηση των μοτέρ τόσο μακρυά από την άτρακτο όπως βλέπουμε θα πρέπει να ωφείλεται το ότι τα φτερά έχουν μεγάλες διαστάσεις . Βέβαια όπως φαίνεται έχει δύο ( 2 ) μοτέρ σε κάθε φτερό και η τοποθέτηση μακρυά από την άτρακτο σύμφωνα με τον σχεδιαστή που το έχει σχεδιάσει,νομίζω ότι είναι φυσικό για να μπορέσουν αντίστοιχα να αντέξουν τα φορτία και τις δυνάμεις - πιέσεις  που θα δεχθούν από τον αέρα. Πολύ φοβάμοι ότι αν δεν ήταν τόσο στην άκρη τα μοτέρ τα φτερά, κάποια στιγμή σε μεγάλα φορτία αέρα θα φτερούγιζαν σαν να ήταν ένα τεράστιο πουλί στον αέρα. Το φαντάζεστε ;  - και νομίζω ότι  σίγουρα τα φτερά σε δυνατές ριπές αέρα θα ταλαντώνονται όσο νάναι - πόσο μάλλον αν δεν είναι  σωστή η κατανομή των μοτέρ πάνω στα φτερά. Σίγουρα οι αεροναυπηγοί που το σχεδίασαν - που σίγουρα το έχουν δοκιμάσει και σε κάτι μικρότερο σε διαστάσειςν πρωτού φτάσουν σε αυτές τις διαστάσεις των φτερών , θα έχουν λάβει πολύ σοβαρά όλες τις παραμέτρους για τις πιέσεις που δέχονται τα φτερά - ειδάλλως πάει το εργαλείο . Αν μου επιτρέπεται έστω και γαι πλάκα μου θυμίζει κάτι σε SLOW FLY τεράστιο ανεμόπτερο.
    Δημήτρης SV  1 ΒΤΑ.
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 13:26:39 »

    Εκπληκτικό project.

    Θα ήθελα όμως να μου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει, γιατί τα εξωτερικά μοτέρ είναι τοποθετημένα τόσο μακρυά από την άτρακτο.

    Όχι γνώση, αλλά υπόθεση (για συζήτηση): Για να μειωθούν οι καλωδιώσεις (άρα και οι απώλειες) των καλωδίων από τα φωτοβολταïκά στοιχεία μέχρι τις μπαταρίες που βρίσκονται πίσω από τους κινητήρες.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 13:26:51 »

    Δεν ξέρω , αλλά  σκέφτομαι , οτι έχει σχέση με το ότι κλείνουν τις εξωτερικές μηχανές στην προσγείωση .λόγω μεγάλου διατάματος.
    Αν οι εξωτερικές " σκίαζαν" τις επιφάνειες ελέγχου  . Θα προκαλούσαν  δυσκολίες στον χειρισμό , στην ουρά θα δημιουργούσε κραδασμούς , κάτι που θα θέλουν να αποφύγουν στην λεπτεπίλεπτη κατασκευή.

    ΥΣ. Μόλις ειδα την απαντηση του evan
    Λογικό μου φαινεται , αν και δεν το σκεφτηκα . Δεν εχω ηλεκτρική σκεψη  Wink
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    SV 1 BTA
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 13:35:36 »

    Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα στο VIDEO εκεί που είναι τοποθετημένα τα εξωτερικά μοτέρ τα φτερά κάνουν αρκετή γωνία δίεδρο , οπότε οι πιέσεις που ασκούνται εκεί είναι ακόμη μεγαλύτερες και εδικά λόγω του ότι οι διαστάσεις των φτερών είανι μεγάλες - 64μ . περίπου. Το ωραίο που παρατήρησα στο video είναι - και παρακαλώ παρατηρήστε  το είναι ότι την στιγμή της απογείωσης τρέχει ακριβώς δίπλα και πίσω του και ένας ποδηλάτης - ακαισκεφτόμουν έχει γούστο να απογειωθεί και αυτός - ευτυχώς όχι. Επίσης κοιτάξτε στα εξωτερικά μοτέρ έχει και σύστημα με ρόδα - μάλλον για προστασία των μοτέρ σε περίπτωση περίεργης προσγείωσης. Κύριε  Γιάννη , πες μας και εσύ την γνώμη σου , για όλα αυτά - ως παλαιότερος και πιό έμπειρος. Δημήτρης SV  1 ΒΤΑ.
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 17:28:27 »

    ...και μία εντυπωσιακή νυκτερινή προσγείωση

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 17:58:15 »


         Υπεροχο.
               γιατί τα εξωτερικά μοτέρ είναι τοποθετημένα τόσο μακρυά από την άτρακτο.
                     Μια σκεψη .το σώμα του μοτερ φραζει σαν winglet ολο το πλάτος της ατράκτου και αυξανει την πίεση....
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 18:42:09 »

    Παντως ειναι απιστευτο οτι εχουν περιορισει τις περιστροφες του μοτερ στις 400/λεπτο για να πετυχουν τη μεγιστη αποδοση.
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 20:44:18 »



                  Αυτο το 400rpm θα ηταν χρήσιμο να το κατανοήσουμε και για τον δικό μας αγώνα του μισάωρου.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Fpv4ever
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 20:45:32 »



                  Αυτο το 400rpm θα ηταν χρήσιμο να το κατανοήσουμε και για τον δικό μας αγώνα του μισάωρου.

    ??

    Tι εννοεις;;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 20:57:42 από Fpv4ever » Καταγράφηκε
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 21:40:19 »

    Θα συμφωνήσω με τον evan για της καλωδιώσεις και της απώλειες και να προσθέσω και για να χρησιμοποιούν τα εξωτερικά μοτέρ αντί για πηδάλια οπότε θα έχουν και λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις? Πάντα υποθέσεις.    Huh
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 22:10:00 »



                  Αυτο το 400rpm θα ηταν χρήσιμο να το κατανοήσουμε και για τον δικό μας αγώνα του μισάωρου.


    +1  Thumbs up

    Δουλευω πανω σε αυτο....... οσο αφορα τωρα το Solar Impulse και η σκεψη του evan ειναι
    σωστη αλλα και θα μπορουσε να ελεγχθει το αεροπλανο μεσω των στροφων των εξωτερικων
    κινητηρων αυτοι που το εφτιαξαν πρεπει να ξερουν Wink
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Dr.KC
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 23:57:49 »

    Πλήρες site σχετικά με το εγχείρημα

    http://www.solarimpulse.com/

    Και 3D απεικόνιση.

    http://www.solarimpulse.com/common/documents/challenge_3D.php?lang=en&group=challenge

    Δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικά με την θέση των κινητήρων.

    Λογικά, οι κινητήρες θα πρέπει να τοποθετήθηκαν εκεί για τους παρακάτω λόγους:

    1.   Άμεση σύνδεση των ηλιακών συλλεκτών με τις μπαταρίες, αποφεύγοντας τις πολλές συνδεσμολογίες και τα καλώδια.
    2.   Καλύτερος έλεγχος στον yaw-axis όταν το α/φος εκτρέπετε από πλευρικούς ανέμους και ιδιαίτερα κατά την προσγείωση, όπου οι ταχύτητες είναι μικρές και το rudder όπως και τα ailerons θα έχουν πολύ λιγότερη effect.

    Από ότι διάβασα, τα μοτέρ έχουν ισχύς 10Hp οπότε λογικά η ώση τους θα γινόταν ποιο αποδοτική για διορθώσεις του yaw μόνο αν η απόσταση των δυο εκ των τεσσάρων κινητήρων ήταν σε μεγάλη απόσταση από τον άξονα «Χ»του α/φους.

    Πολύ ωραίο progect πραγματικά.
    Καταγράφηκε

    Κώστας
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 10:33:48 »

    Το Solarimpulse απογειώθηκε σήμερα στις 07:12 από το Abu Dhabi για το γύρο του κόσμου με μοναδική πηγή ενέργειας τον ήλιο.
    Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη την πορεία του εγχειρήματος ζωντανά στη διεύθυνση:

    http://www.solarimpulse.com/

    υ.γ. όπως φαίνεται οι κινητήρες μεταφέρθηκαν πιο κοντά στην άτρακτο.


    * -2015_03_01_Solar_Impulse_2_RTW_Second_Test_Flight_AbuDhabi_Stefatou_-11 (Medium).jpg (79.16 KB, 800x534 - εμφανίστηκε 322 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 11 Μάρ 2015, 08:58:54 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 30 Μάρ 2015, 19:23:47 »

    Γίνεται τώρα!

    Δείτε ζωντανά την προσγείωση του Solar Impulse στο Chongqing (Κίνα)

    https://www.youtube.com/watch?v=9ySk2bQsZNg&utm_source=Supporters&utm_campaign=e04fc05272-NL+121&utm_medium=email&utm_term=0_1fe3c4e880-e04fc05272-142320245

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 24 Ιούλ 2016, 12:15:00 »

    Με το 17ο και τελευταίο σκέλος Κάιρο - Αμπού Ντάμπι ολοκληρώνεται ο γύρος του κόσμου από το Solar Impulse 2

    Δείτε εδώ: http://www.solarimpulse.com/leg-17-from-Cairo-to-Abu_Dhabi


    * solar-impulse-over-pyramids.jpeg (24.36 KB, 660x456 - εμφανίστηκε 230 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Πτήση γύρω από τον κόσμο με ενέργεια από τον ήλιο.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.