Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 21:16:39

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 21:16:39

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304542
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 170
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 130
    Totale: 134
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123433 volte)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #75 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 00:26:06 »

    το μπουζι το στεγνωσες?
    με αναπτηρα ?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #76 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 00:34:55 »

    το καθαρισα και με οινοπνευμα
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #77 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 00:36:10 »

     Sad ολοι οι δρομοι οδηγουν εκει που δε  θες Σφραγισμένα χείληαν και ειναι παραξενο να καει ετσι στα καλα καθουμενα
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #78 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 00:45:38 »

    Αντρεα ενας φιλος εχει crc 45cc δεν κατεβαζει καυσιμο με τπτ πρεπει να κλεινουμε τελειος με δακτυλο την εισαγωγη  για να κατεβασει
    οταν παρει μπροστα δουλευει καλα αλλα μεχρι να παρει  tickedoff tickedoff tickedoff
    καθαρισα καρμπυλατερ κοιταξα τα ελατηρια δεν ειναι κολημενα τι αλλο ? καμια ιδεα?
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #79 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 09:29:25 »

    Καλημέρα

    Μπουζί άλλαξες έτσι;
    Loggato

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #80 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 12:43:19 »

    Φιλε μου καλημερα
    Απο οτι καταλαβα δεν μπορεις να βαλεις την μηχανη μπροστα
    Καταρχην εαν φερνει καυσημο ειναι θεμα σπηνθηρα στο μπουζι
    εαν οταν συνδεσης την μπαταρια στη ηλεκτρονικη αυτη κανει ενα
    απαλο βζ/////////////////// τοτε δουλευει εαν δεν φερνει σπηνθηρα
    στο μπουζι και το μπουζι ειναι σιγουρα καλο τοτε εχει καει ο σενσορας
    αυτο μπορει να εγινε γιατι δουλεψες την ηλεκτρονικη χωρις μπουζι
    στην μπουζοπιπα αλαξε σενσορα,εαν βρεις ιδιο,και δεν θα εχεις προβλημα
    για ολοκληρη ηλεκτρονικη ξαψε εδω http://modellbau.shop.ebay.de/items/Motoren__W0QQ_catrefZ1QQ_sacatZ12216
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #81 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 21:27:32 »

    καλησπερα σε ολους

    τα νεα τελικα δυσαρεστα. Καμενη ηλεκτρονικη και αισθητηρας Ντροπή Ντροπή Ντροπή Ντροπή

    Το καταστημα που τον πηρα ενδιαφερθηκε και καναμε τσεκ απο αλλο κινητηρα και την ηλεκτρονικη και τον αισθητηρα γιανα δουμε τι γινεται

    δεν τον εχω βαλει ακομα εμπρος για να το σιγουρεψω αλλα το μπουζι εφερε σπινθηρα μονο οταν τα αλλαξαμε και τα δυο

    Ηθελα να ηξερα πως τα καταφερα ταυτοχρονα. (απο κραδασμους??) Να σκεφτειτε ο κινητηρα εσβησε απο καυσιμο και οχι απο προβλημα ηλεκτρονικο και μετα δεν ξανα πηρε ποτε

    μεγαλη γκατεμια. Αν αυτα γινονται τωρα στην αρχη καηκα στο μελλον.

    Αποφασισα οτι αν τελικα παρει εμπρος θα τον βγαλω απο το σταντ και θα μπει πανω στο αεροπλανο για στρωσιμο

    για να δουμε
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #82 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 21:35:31 »

    Λοιπον .....μαλλον επεσες σε "σκαρτο" ανταλακτικο ειναι λιγακι δυσκολο να χαλασει ηλεκτρονικη και σενσορας στα καλα καθουμενα χωρις πτωση αλωστε ειναι και τα 2 σχετικα γερα σαν εξαρτηματα .Μακαρι να μην εχεις απο εδω και περα κανενα αλλο προβλημα  Thumbs up
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #83 il: Mercoledì, 18 Mar 2009, 21:39:09 »

    Αντρεα ενας φιλος εχει crc 45cc δεν κατεβαζει καυσιμο με τπτ πρεπει να κλεινουμε τελειος με δακτυλο την εισαγωγη  για να κατεβασει
    οταν παρει μπροστα δουλευει καλα αλλα μεχρι να παρει  tickedoff tickedoff tickedoff
    καθαρισα καρμπυλατερ κοιταξα τα ελατηρια δεν ειναι κολημενα τι αλλο ? καμια ιδεα?
    δεν εχει τσοκ?
    αν δεν εχει εκει μαλλον εκει κρυβετε το προβλημα δεν νομιζω το προβλημα να ειναι η βρωμια στο καρμπυρατερ γιατι τωτε δεν θα δουλευε σωστα ο κινητηρας....μιζα?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #84 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 19:20:27 »

    οι κινητηρες βενζινης δεν με πανε Ντροπή Ντροπή Ντροπή Ντροπή

    εβγαλα τον κινητηρα πανω απο το σταντ (ευτυχως τωρα δουλευει) και το τοποθετησα δοκιμαστικα πανω στο αεροπλανο και να η ατυχια

    η αποσταση απο το εξω μερως του cowl μεχρι την βαση ειναι 12.5 εκατ. και η αποσταση του κινητηρα απο την βαση 10.5εκ

    τι μπορουμε να κανουμε για να βγαλω πιο μπροστα τον κινητηρα??

    υπαρχει μια πλαστικη βαση αλλα κανει για glow κινητηρες



    * IMGP0704.JPG (68.3 KB, 816x612 - visto 540 volte.)

    * IMGP0706.JPG (43.07 KB, 816x612 - visto 563 volte.)

    * IMGP0707.JPG (61.52 KB, 816x612 - visto 553 volte.)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 562



    « Risposta #85 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 20:01:08 »

    η πας πιο πισω το cowl η πιο μπροστα τον κινητηρα η και τα 2 μαζι.θα σου ελεγα να ζυγιασεις το μοντελο πριν κανεις οποιαδηποτε μετατροπη.Αν δηλαδη εισαι πισοβαρος τοτε βοηθα πολυ η μετα του κινητηρα οσο γινεται πιο μπροστα,αν εισαι προστοβαρος τοτε τα πραγματα ειναι λιγο πιο δυσκολα.ολα αυτα θα γινουν με προχειρη τοποθετηση του κινητηρα.
    Παντως στην περιπτωση που πρεπει να ερθει εμπρος μπορεις να βαλεις και κατι τετειο ωστε να αποροφα και τους τυχον κραδασμους


    * L13413.jpg (31.07 KB, 550x344 - visto 563 volte.)
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #86 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 20:09:25 »

    δυστυχως το cowl δεν μπορει να κοπει γιατι εχει ειδικη βαση με βιδες που βιδωνει πανω στην ατρακτο

    η μονη λυση εινα να παει μπροστα ο κινητηρας

    Υπαρχει καποια πλαστικη βαση για βενζινοκινητηρες σαν αυτες που εχουν οι glow Κινητηρες??

    αυτα στην φωτογραφια ειναι silent blocks για 4 χιλ βιδα??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #87 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 20:58:14 »

    Μπορέις να βάλεις μεγαλύτερα stand offs(Τα μπλέ που είναι στην βάση του κινητηρα) Thumbs up
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.862



    « Risposta #88 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 21:16:10 »

    θα πρεπει να τα διπλασιασω απο 1,2εκατ σε 4 εκατ. περιπου αυτα που εχει καθως και τις βιδες

    αυτο δεν θα μου δημιουργησει προβλημα στην βαση της ατρακτου ??

    που μπορω να τα βρω??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #89 il: Giovedì, 19 Mar 2009, 22:35:52 »

    Μη βαλεις τα σινεμπλοκ δεν κανουν για τη δουλεια που θελουμε ,θα εχεισ περισσοτερους κραδασμους και το  μοτερ θα αλαζει γωνια κατα το ανεβασμα των στροφων ....Βαλε αλλους αποστατες η κανε σε τορνο η στη χειροτερη παρε μεταλικο σωλινακι και κοψε
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 28 queries.