har28
|
|
« Απάντηση #210 στις: Δευτέρα, 12 Οκτ 2015, 12:32:29 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #211 στις: Δευτέρα, 12 Οκτ 2015, 14:10:03 » |
|
Xάρη ευχαριστώ πολύ!Το είχα δει το δικό σου και καλύπτεται και εντελώς η κοπή της θυρίδας από το σταυρό και τα σήματα!!! Κάτι τέτοιο σκέφτομαι και γώ αλλά στο μπροστινό τμήμα του κόκπιτ όπου και πραγματικά υπήρχε θυρίδα!! Μεντεσέδες βρήκα κάποιους στον Κινέζο,εσύ ποιούς έβαλες? Το κλείσιμο θα το κάνω να γίνεται με μαγνήτη!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #212 στις: Δευτέρα, 12 Οκτ 2015, 20:38:33 » |
|
Και τώρα έχει τρίψιμο-τρίψιμο-τρίψιμο - αστάρωμα! Μετά το πρώτο αστάρωμα έγινε και το πρώτο καλό τρίψιμο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #213 στις: Δευτέρα, 12 Οκτ 2015, 20:41:23 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #214 στις: Δευτέρα, 12 Οκτ 2015, 20:43:14 » |
|
Και ένα ελαφρύ αστάρωμα για να αναδειχθούν και οι τελευταίες μικροατέλειες και μετά τρίψιμο πάλι και αρχίζουμε τις scale λεπτομέρειες(panel lines ,πριτσίνια κτλπ....)! Νομίζω είναι ικανοποιητικό το πρώτο αποτέλεσμα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #215 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 16:50:28 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #216 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 16:51:49 » |
|
.....αστάρωμα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #217 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 16:55:57 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #218 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 16:58:00 » |
|
Εκείνα τα Κινέζικα Chopstik τα θυμάστε? Τροποποίηθηκαν και έγιναν οι αντιρρίδες του οριζόντιου σταθερού!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #219 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 17:01:07 » |
|
....και ασταρώθηκαν!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #220 στις: Παρασκευή, 30 Οκτ 2015, 17:05:06 » |
|
Όσο για την θυρίδα προσιτότητας για τους διακόπτες...το ξανασκέφτηκα !! Υπάρχει μια θυρίδα στο κάτω μέρος του ρύγχους όπου κρύβεται από το μηχανισμό άφεσης την κοιλιακής βόμβας 1000lb. Mπορεί εκεί να γίνει πιό εύκολα η κατασκευή!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #221 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2015, 07:50:45 » |
|
Ναι αλλά σε αυτό το σημείο θα τρέχουν λάδια από τον κινητήρα ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #222 στις: Δευτέρα, 2 Νοέ 2015, 08:55:04 » |
|
Μπράβο Μίτσο , η δουλειά που κάνεις είναι νοικοκυρεμένη και αυτό φαίνεται! Όσο για αυτό που λέει ο Νίκος για τα λάδια απο την εξάτμιση , όντως με προβλημάτισε και εμένα στην κατασκευή του FW 190 D9 η θέση του hatch για τους διακόπτες γιατί ήθελα και εγώ να το φτιάξω περίπου εκεί που δείχνεις και εσύ όπου και τελικά το έφτιαξα. Το αποτέλεσμα είναι οτι δεν έχω καμία ενόχληση απο τα λάδια του κινητήρα έως τώρα ( μετά απο πολλές πτήσεις ) , βέβαια ο κινητήρας που έχω είναι βενζίνα και όχι glow που σημαίνει γενικά λιγότερα λάδια απο την εξάτμιση. Προληπτικά θα μπορούσες να φτιάξεις ένα λεπτό τσιμουχάκι περιμετρικά ακριβώς στο χείλος του hatch το οποίο να πατιέται απο το καπάκι όταν κλείνει.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #223 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 21:44:04 » |
|
Ευχαριστώ παιδιά!! Το καπάκι .....ακόμα το ψάχνω! Οπότε,αντιρρίδων συνέχεια.....! Κατασκευή και τοποθέτηση των τελικών ''μπράτσων'' από σωληνάκι χαλκού!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #224 στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2015, 21:44:55 » |
|
Οι αγκώνες σύνδεσης έγιναν από ψύκτρα αλουμινίου υπολογιστή,αφού πρώτα ''πυρώθηκαν''για να λυγίσουν εύκολα χωρίς να σπάσουν!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
|