ore
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 16:26:14 » |
|
Καλησπέρα σε όλους Πρόσφατα αγόρασα το συγκεκριμένο ελικόπτερο και προβληματίζομαι με μια σειρά απο θέματα που αφορούν το τι καλούδια θα του "φορέσω". Το πρώτο θέμα είναι ο κιντητήρας που πρέπει να πάρω και εδώ θα ήθελα τη βοήθεια όσων τυχόν έχουν το συγκεκριμένο ε/π αλλά και όσων έχουν επειρία στο θέμα νίτρο κινητήρας για ελικόπτερο τέτοιου μεγέθους (μέχρι τώρα νίτρο ε/π δεν είχα ποτέ - μόνο ηλεκτρικά ) Ο σκοπός μου είναι ήρεμες βόλτες scale (επ' ουδενί ακροβατικά) παρ' όλα αυτά θέλω κάτι αξιόπιστο που αν το "σεβαστώ" στο στρώσιμο και στη συντήρηση του να με "συντροφεύει" για αρκετό καιρο. Δεν έχω κάτι υπ' οψην μου επομένως όλες οι γνώμες δεκτές Ευχαριστώ πολύ, Ορέστης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giles 202
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 16:47:49 » |
|
Mια πολυ καλη μηχανη και αξιοπιστη ειναι η align 91H.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 20:18:03 » |
|
φιλε ορεστη για μηχανη υπαρχουν πολλες επιλογες αναλογα με το ποσα χρηματα διαθετεις. θεωρω οτι μια οσ 91 θα ηταν οτι πρεπει λογο του οτι μπορεις να συνδιασεις αρκετες εξατμισεις.αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι το τι ηλεκτρονικα θα του βαλεις σερβο κτλ διοτι οι απαιτησεις ανεβενουν με αυτα τα ε/π.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 20:48:53 » |
|
Αν θες κατι που θα σε ακολουθεί για αρκετό καιρό και χωρίς προβλήματα τοτε πρέπει να πάς μόνο σε Ys... Oχι Os..
Και εφόσον θες χαλαρές πτήσεις τότε πας σε Ys 91St ....!
(Προσωπική άποψη δν είναι απαραίτητα η σωστή..)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ore
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 21:28:50 » |
|
παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντησεις σας Την YS91ST την βρίσκω περίπου στα 280 ευρώ ενω την Align 91H στα 270. Για τις YS εχω ακούσει γενικά πολύ καλά λόγια. Αλήθεια τι περιεκτικότητας νίτρο θέλουν? Για την YS σύμφωνα με το manual ( http://www.yspower.co.jp/en/data/pdf/91st.pdf) xρειάζεται 30%. Άλλες επιλογές αξιόπιστες υπάρχουν? π.χ. Thunder Tiger. Υ.Γ @ kostas72: Σχετικά με τα ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα τα servos που θα μπούν (gyro θα βάλω το ήδη δοκιμασμένο στο trex500 που έχω Spartan 760) θα σας συμβουλευτώ λίγο αργότερα στο παρόν topic ... αφού αποφασίσω για κινητήρα (ενα-ενα γιατί είμαι αργός και μπερδεύομαι!!!! )
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2011, 21:43:37 » |
|
παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντησεις σας Την YS91ST την βρίσκω περίπου στα 280 ευρώ ενω την Align 91H στα 270. Για τις YS εχω ακούσει γενικά πολύ καλά λόγια. Αλήθεια τι περιεκτικότητας νίτρο θέλουν? Για την YS σύμφωνα με το manual ( http://www.yspower.co.jp/en/data/pdf/91st.pdf) xρειάζεται 30%. Άλλες επιλογές αξιόπιστες υπάρχουν? π.χ. Thunder Tiger. Υ.Γ @ kostas72: Σχετικά με τα ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα τα servos που θα μπούν (gyro θα βάλω το ήδη δοκιμασμένο στο trex500 που έχω Spartan 760) θα σας συμβουλευτώ λίγο αργότερα στο παρόν topic ... αφού αποφασίσω για κινητήρα (ενα-ενα γιατί είμαι αργός και μπερδεύομαι!!!! ) ΦΙλε μου στα 90αρια ολα, καλα ειναι να χρησιμοποιεις 20% και πανω λάδι η περιεκτηκότητα δεν παίζει και τόσο ρόλο...! Συγκεκριμένα εγώ χρησιμοποιούσα Ραπικον δν ειχα ποτε ούτε ενα πρόβλημα και ειχα τέλεια απόδοση..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ore
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2011, 22:47:57 » |
|
κοιταζα και τον os max 91sz-h ring που ειναι πιο οικονομικος. Η γνώμη σας? Με ποιά εξάτμιση μπορεί να συνδυαστεί?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2011, 22:58:14 » |
|
φιλε μου καλησπερα ενα πραγμα να ξερεις...90αρης και οικονομικος δεν υπαρχει ειτε ys ειτε os max και οι δυο κενε και οι δυο ειναι πολυ καλοι....εγω σιγκεκριμενα ys st εχω..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2011, 22:58:20 » |
|
κοιταζα και τον os max 91sz-h ring που ειναι πιο οικονομικος. Η γνώμη σας? Με ποιά εξάτμιση μπορεί να συνδυαστεί?
Εξατμισεις πολλες... Απο align η outrage μεχρι hatori..! Eγω στις Ys εβαζα outrage kαι ήταν αψογες...! Παντως για Os ξανασκεψουτο... Πρωτον εχουν θεματα με τα ρουλεμαν..! Οσο για το οικονομικος no comment...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ore
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2011, 23:24:58 » |
|
οταν γράφω οικονομικός εννοώ σαν κόστος κτήσης. 210 απο 280 υπάρχουν 70 ευρόπουλα διαφορά Τώρα αν μετά αυτα τα 70 τα φας σε ανταλλακτικά είναι αλλου παπα ευαγγέλιο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2011, 23:34:36 » |
|
οταν γράφω οικονομικός εννοώ σαν κόστος κτήσης. 210 απο 280 υπάρχουν 70 ευρόπουλα διαφορά Τώρα αν μετά αυτα τα 70 τα φας σε ανταλλακτικά είναι αλλου παπα ευαγγέλιο... Θα φας 30-50ε σιγουρα για ρουλεμαν...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 07:38:26 » |
|
κοιταζα και τον os max 91sz-h ring που ειναι πιο οικονομικος. Η γνώμη σας? Με ποιά εξάτμιση μπορεί να συνδυαστεί?
Να απορρίψεις τον OS90 SZ-H. Παρουσιάζει κραδασμούς. Ο Align 90 με την μαύρη κεφαλή είναι ίδιος με τον OS90 HZ (not pump). Δουλεύει καλά. Η OS κινητήρες παρουσιάζουν μία αυξημένη ανθεκτικότητα σε σχέση με τους YS. Τα πιστόνια του HZ είναι αρκετά ακριβά. Ο ΥS90 ST είναι πολύ καλός. Προτείνεται ανεπιφύλακτα. Πολλή smooth λειτουργία. Το ζήτημα των ρουλεμάν είναι το ίδιο και για τους δύο κινητήρες. Προσωπικά χρησιμοποιώ OS ρουλεμάν στον YS μου. Εφόσον θέλεις χαμηλών τόνων πτήσεις, με ευκολία ρύθμισης ακόμη και στα χαμηλά με χαμηλό θόρυβο, με ελαστικότητα, ανοχή σε μικροσφάλματα στη ρύθμιση και δύναμη για ταχύτητα ψηλά, πας σε Hatori #994 και #995 για OS και YS αντίστοιχα. Καλή επιλογή .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 12:41:17 » |
|
κοιταζα και τον os max 91sz-h ring που ειναι πιο οικονομικος. Η γνώμη σας? Με ποιά εξάτμιση μπορεί να συνδυαστεί?
Το ζήτημα των ρουλεμάν είναι το ίδιο και για τους δύο κινητήρες. Προσωπικά χρησιμοποιώ OS ρουλεμάν στον YS μου. Τώρα λες αλήθεια η απλά θέλεις να μα δουλέψεις??! Γιατι ειχα OS και άλλαζα ρουλεμαν καθε 60-70 πτησεις... Με Ys δεν χρειάστηκε ποτε 180πτησεις...! Και με 90ΥS 100 πτησεις και ηταν σαν καινουριο..! Και παντου λενε για τα κακα ρουλεμαν του OS..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 16:12:12 » |
|
κοιταξε. και γω στα χιρομπο χρησιμοποιω ys 91 st.εχουν δικιο οτι ειναι οι καλητερες μηχανες.αλλα το κοστος ειναι πολυ μεγαλο.ετσι ανεφερα τις ος που ειναι λιγο πιο οικονομικες και υπαρχει και μεγαλο ευρος εξατμισεων για ολες τις τσεπες. οσο αναφορα τα ρουλεμαν ας μου δειξει καποιος ενα ρουλεμαν απο ος και ενα απο ys να δουμε σε τι διαφερουν.μηπως ο τροπος που δουλευει η καθε μια καθοριζει το ποσο ανθεκτικα ειναι τα ρουλεμαν?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 17:14:23 » |
|
κοιταξε. και γω στα χιρομπο χρησιμοποιω ys 91 st.εχουν δικιο οτι ειναι οι καλητερες μηχανες.αλλα το κοστος ειναι πολυ μεγαλο.ετσι ανεφερα τις ος που ειναι λιγο πιο οικονομικες και υπαρχει και μεγαλο ευρος εξατμισεων για ολες τις τσεπες. οσο αναφορα τα ρουλεμαν ας μου δειξει καποιος ενα ρουλεμαν απο ος και ενα απο ys να δουμε σε τι διαφερουν.μηπως ο τροπος που δουλευει η καθε μια καθοριζει το ποσο ανθεκτικα ειναι τα ρουλεμαν?
Και αυτο ειναι αλλα και τα ρουλεμαν... Οταν αλλαξα ρουλεμαν με ενα απο rcbearings κρατησε πολυ παραπανω..! Ειναι νομιζω ο συνδιασμος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|