Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:30:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 20:30:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 30
    Gesamt: 31
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%  (Gelesen 9742 mal)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #30 am: Sonntag, 27 Okt 2019, 19:58:43 »

       
          angel ..., αυτό το ''..., φιλαράκι...'' του Παντελή,  με τον τρόπο πού ακούστηκε, μου έδωσε όλες τις απαντήσεις για τα πιο πάνω σχόλια-παρατηρήσεις που έκανες για την πρώτη πτήση. Καλή πρωσγείωση στο τέλος, μπράβο.
    Αυτός ό ρημάδης΄ο P-factor ( https://en.wikipedia.org/wiki/P-factor)   βγάζει πάντα σχεδόν διάφορα ΄θέματακια΄....  angel

    ΥΓ
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ ήχος...  Cheesy
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #31 am: Sonntag, 27 Okt 2019, 20:13:52 »

    Μπράβο Έκτορα!  Καταπληκτικό!
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Antwort #32 am: Montag, 28 Okt 2019, 08:10:17 »

    Τέλειο. Κι ο ήχος υπέροχος. Πολλά μπράβο!
    Gespeichert

    Seize your day!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #33 am: Samstag, 9 Nov 2019, 20:41:13 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια και τη συμμετοχή στο thread. Η πρώτη μέρα πάντως στέφτηκε με επιτυχία, εάν και φύγαμε από το μοντελοδρόμιο με την αίσθηση ότι αντί για ένα χαμηλοπτέρυγο sport-άκι μάλλον καταλήξαμε με κάτι που έχει ωραίο ήχο αλλά θέλει... πολλή προσοχή. Παραθέτουμε και τα απαραίτητα beauty shots πρίν προχωρήσουμε στα περεταίρω.


    * DSC_8911.jpg (78.06 KB, 800x533 - angeschaut 552 Mal.)

    * DSC_8913.jpg (98.14 KB, 800x533 - angeschaut 561 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #34 am: Samstag, 9 Nov 2019, 20:58:26 »

    Ένα από τα πράγματα που μας προβλημάτισαν (προτού καν φτάσουμε στα πτητικούς προβληματισμούς) ήταν η προσπάθεια που χρειάστηκε για να δέσουμε και να λύσουμε το αεροπλάνο στο μοντελοδρόμιο. Λόγω του ό,τι τα σκέλη βρίσκονταν στα φτερά, τα οποία και "φοριούνται" στην άτρακτο με την κλασσική σωλήνα αλουμινίου, χρειαστήκαμε 2 άτομα για να καταφέρουμε να δέσουμε το αεροπλάνο χωρίς να το γρατζουνίσουμε. Το βάρος της ατράκτου είναι σημαντικό, δεδομένου και του κινητήρα των 3.5kg μαζί με το έρμα που χρειαστήκαμε στην ουρά, προσδίδοντας στην όλη διαδικασία την χάρη μιας καλής... εκγύμνασης. Δε ζυγίσαμε το αεροπλάνο για να παραθέσουμε το συνολικό βάρος ( Στριφογύρισμα ματιών) αλλά με το καλιμπραρισμένο χέρι μας καταλάβαμε ότι είμαστε αρκετά πάνω από τα 10-11 κιλά. Αργά ή γρήγορα, το... κακό θα γίνονταν (σπασιματάκι από γλύστρημα ή κοπάνημα).

    Έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να συναρμολογούμε το αεροπλάνο χωρίς βοηθό και χωρίς ρίσκα. Μετά από πολλή σκέψη, αγοράσαμε μερικά κόντρα πλακέ πάχους 16mm από το τοπικό κατάστημα ξυλείας και κατασκευάσαμε μία κλίνη για το αεροπλάνο - πάνω στην οποία θα μπορούσαμε να το ακουμπήσουμε με το σωλήνα του και έτσι να γλυστράμε τα φτερά χωρίς να ακουμπάνε οι τροχοί στο έδαφος, εμποδίζοντας την όλη διαδικασία.

    Αφού υλοποιήσαμε την όλη λύση και τη δοκιμάσαμε διεξοδικά στο σπίτι, πήγαμε για το δεύτερο outing να το δούμε και στην πράξη.

    Παραθέτουμε φωτό και από τις 2 παραπάνω φάσεις.


    * 20190622_205830.jpg (58.21 KB, 800x600 - angeschaut 558 Mal.)

    * DSC_8910.jpg (76.65 KB, 800x533 - angeschaut 561 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #35 am: Montag, 11 Nov 2019, 09:12:55 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #36 am: Montag, 11 Nov 2019, 09:46:04 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.

    Αγαπητέ φίλε Γιάννη,
    Ένα μοντέλο με τόσο μεγάλο cowl, θέλει και μεγάλη διάμετρο έλικας για να βγαίνει όσο το δυνατόν έξω από την περίμετρο για να έχει κάποια έλξη. Η τρίφυλλη με την μικρή της διάμετρο θα φέρει αντίθετο αποτέλεσμα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #37 am: Montag, 11 Nov 2019, 11:03:52 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #38 am: Montag, 11 Nov 2019, 11:08:39 »

    Αν μπει μια ελάχιστη μίξη μεταξύ γκαζιού και και Ailerons
    Θα έχει νόημα?  Sad
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #39 am: Montag, 11 Nov 2019, 11:49:38 »

    Ειναι over power ετσι και αλλιως οπότε το φαινόμενο δεν θα εξαφανιστεί.Εχει πολύ ροπή!Μια λυση ειναι η τριφυλλη , η λιγοτερο βημα και με διφυλλη 8αρι.Και βεβαια μετα μια μιξη οπως λεει και Ηλιας.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #40 am: Montag, 11 Nov 2019, 11:56:13 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up


    Η απάντησή μου δεν είχε να κάνει με το πρόβλημα της ροπής, αλλά με την πιθανή μείωση της έλξης σε βαθμό που δεν θα πετάει. Ας μας πει ο  Εκτορας πόσο θα περισσεύουν τα φύλλα της τρίφυλλης από την περίμετρο του cowl, και πράγματι η δοκιμή επαφίεται στην διάθεση του Εκτορα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #41 am: Montag, 11 Nov 2019, 11:58:13 »

    Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι η περιστροφή στις φουλ στροφές οφείλεται στην ροπή, ή στο ελικόρευμα που χτυπάει το κάθετο σταθερό υπό γωνία. Αν πρόκειται για την δεύτερη περίπτωση, διορθώνεται με right thrust.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #42 am: Montag, 11 Nov 2019, 12:38:45 »

    Μην αγχώνεσαι, και 2 πόντους να βγαίνει φτάνει και περισσεύει.
    Σωστά λές για το αερόρευμα. Με την τρίφυλλη θα στρώσει και αυτό.

    ps: Μην ξεχνάς όλα μου σχεδόν τα αεροπλάνα με "γιαουρτοκεσέ" είναι!  Grin
    Έχω βάλει σε p47 4φυλλη που έβγαινε με το ζόρι 2 πόντους από το κοόουλ και δούλευε Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α (αλλά ήταν άσχημη)
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77



    « Antwort #43 am: Montag, 11 Nov 2019, 19:09:23 »

    Καλησπέρα! Για καλό και για κακό τσέκαρε το angle of incidence των πτερύγων για μικροδιαφορές μεταξύ τους. Έχω ένα παλιό ARF Mustang με 1,93m εκπέτασμα και 19χ12 προπέλα. Είναι ηλεκτρικό στα 2000 Watt. Έχει μονοκόμματη και ελαφρά στρεβλωμένη πτέρυγα και πετάει με αρκετό trim στα aileron αλλά δεν χρειάζεται ποτέ να το αλλάζω με ότι ταχύτητα η στροφές κι αν έχω στο μοτέρ...
    Gespeichert
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #44 am: Samstag, 23 Nov 2019, 13:53:53 »

    Ευχαριστούμε όλους για τις προτάσεις σας. Έκτοτε έχουμε λύσει κάποια προβλήματα - θα εξηγήσουμε παρακάτω.
    Είχαμε μείνει στη 2η φορά πτήσεων όπου και δοκιμάσαμε το λύσε-δέσε το οποίο και δούλεψε ικανοποιητικά με το αυτοσχέδιο stand.
    Πίσω στο πτητικό κομμάτι.

    Με τους Πανελλήνιους της F4C να πλησιάζουν για το 2019, έπρεπε κάπως να στρώσουμε την πτητική συμπεριφορά διότι σε 2 πτήσεις προπόνησης ελιγμών scale δυσκολευόμασταν να κρατήσουμε σταθερή πτητική συμπεριφορά (π.χ φοβερά άσχημα stall turns με τεράστιο roll coupling στην κορυφή κατά το "κλότσημα" του rudder), όπως και επίσης δοκιμάζαμε την... αντοχή της carbon προπέλας σε (αμυδρά) prop-strikes κατά τη διάρκεια των touch and goes - όλα αυτά μάλλον από τη μπροστόβαρη συμπεριφορά..

    Δοκιμάζοντας την παραπάνω θεωρία, βρήκαμε λοιπόν τρόπο να κρύψουμε ~170gr μολύβι (?!) μέσα στην ουρά και έτσι να μετακινήσουμε κατά 10mm πίσω το CG.
    Το ρητό που λέει ότι "τα μπροστόβαρα αεροπλάνα πετούν άσχημα - αλλά τα πισώβαρα πετούν μόνον μια φορά" το επιβεβαιώσαμε - ευτυχώς μόνον κατά το ασφαλές πρώτο ήμισυ.

    Η πτήσεις με το CG πίσω ήταν τελείως διαφορετικές: σχεδόν καμία αλλαγή στο pitch κατά το κόψιμο του γκαζιού στην προσέγγιση (έρχεται ελάχιστα "με τη μούρη κάτω" - θέλει ελάχιστο up), τα stall turns από... lomcevacs έγιναν σαν από διαβήτη. Επίσης, οι αλλαγές στο aileron trim μειώθηκαν κάπως (όχι τελείως) σε σχέση με μεταβολές ταχύτητας και γκαζιού. Άλλο αεροπλάνο!  Χαμόγελο

    Με αυτές τις βελτιώσεις, αλλά το χρόνο για προπόνηση να έχει τελειώσει, αποφασίσαμε ότι είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε στην Καρδίτσα για τους αγώνες (κάνοντας, κλασσικά, την τελευταία προπόνηση/δοκιμή εκεί). Ένα πράγμα στο οποίο δε δώσαμε ιδιαίτερη σημασία ήταν τα 2-3 πολύ απαλά prop strikes που συνέχισαν να μας συμβαίνουν κατά τα touch and go και τα οποία απλά έδειξαν την αντοχή της καρμπονένιας Biela  (δεν πάθαινε τίποτα, προς μεγάλη έκπληξη των παρεβρισκόμενων και ανακούφιση δική μας διότι με 70 Ευρώ την προσγείωση καλύτερα να πάμε για PPL). Αυτό αποδείχτηκε παρολίγον καταστροφικό στην Καρδίτσα, όπου θα διηγηθούμε παρακάτω τί πάθαμε...
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.