Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:19:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:19:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 22
    Total: 22
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3.2Μ ΦΤΕΡΟΥ ΗΛ.ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ  (Lu 9287 fois)
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #75 le: Jeudi, 2 Juin 2022, 08:20:34 »

            Δοκίμασα να ανεβάσω τα σχεδια σε dxf και δεν δεχεται λέει τετοιου τυπου αρχεια. Υπάρχει κανενα κόλπο?

      Καλημέρα
    Τα συμπιέζεις σε zip ή rar
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #76 le: Jeudi, 2 Juin 2022, 08:36:13 »

            Δοκίμασα να ανεβάσω τα σχεδια σε dxf και δεν δεχεται λέει τετοιου τυπου αρχεια. Υπάρχει κανενα κόλπο?

    Ανδρέα , 'στειλα μου στο μαιλ ,να δοκιμάσω  .Αλλά η λύση , μαλλον, ειναι  να τα συμπιέσεις σε  zip  όπως είπε ο depron .
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #77 le: Samedi, 4 Juin 2022, 20:11:27 »

    1

    * Ola_1.rar (77.92 Ko - Téléchargé 98 fois.)
    « Dernière édition: Samedi, 4 Juin 2022, 20:37:52 par eolos30 » Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #78 le: Samedi, 4 Juin 2022, 20:36:32 »



                              Λοιπον παιδες, δούλεψε το rar.

                         Παρτε μια πρώτη ιδεα.θα ακολουθήσουν οσο αναλυτικές λεπτομεριες θέλετε.

                                    Περιμένω π,μ με υποδείξεις, εντυπώσεις,   ...

    * Sxedio.rar (27.45 Ko - Téléchargé 101 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #79 le: Dimanche, 5 Juin 2022, 08:20:55 »



                             Κατάλογος Υλικών
    Ξυλεία:
     Balsa  3mm: A  1, 3, 29     B 28
      Balsa  2.5mm: Όλα τα άλλα από το Α και το Β πάνελ και από το C : 1, 2, 23, 24
      Balsa  2mm: τα υπόλοιπα C.
    Ply 3mm:  A  2, 4, 25, 30      B 1, 5, 25, 29
    Ply 2mm:  C5
    Το χείλος εκφυγής είναι αεροπορικό Ply 1mm

    Σωλήνες Κάρμπον:
    Carbon tubes: Τέσσερα 2mm για το χείλος προσβολής.
    Ένα 14μμ και ένα 8μμ για το Α πάνελ.
     Δυο 12μμ και 2  6αρια για τα Β πάνελ
    Ένα 8αρι για τα C.

    Rod carbon tube 5mm για τα τη σύνδεση Β και C
    Rod carbon tube 6mm για τη σύνδεση Α και Β

    Μπρουντζοσωληνα 7μμ μόνο για το πάνελ Α (Πρέπει να ταιριάζει απόλυτα με το 6μμ. Υπαρχει στα μαγαζια στατικου μοντελισμου. Μπορει να φτιαχτεί και από κεβλαρ.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #80 le: Dimanche, 5 Juin 2022, 15:37:44 »



                  Πως φτιάχνουμε τα σωληνάκια για τα 6mm joiners: http://www.charlesriverrc.org/articles/supra/all%20PDFs/kev_tube.pdf
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 139



    « Répondre #81 le: Lundi, 6 Juin 2022, 16:39:39 »

     Το φτερό ειναι πολύ ωραίο και με τα carbon που βάζεις μπορεί κάποιος άνετα να το βγάλει στα 3,5 μέτρα. Thumbs up
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #82 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 12:15:33 »


                    Το φτερό ειναι πολύ ωραίο και με τα carbon που βάζεις μπορεί κάποιος άνετα να το βγάλει στα 3,5 μέτρα.
     Αυτό είχε φανταστεί, πέρυσι ο φίλος μας ο Δημήτρης, και γω θατοθελα, αλλά  ..

    Για σε όλους.
           Επανέρχομαι, μετα από ένα χρόνο, να σας πω ότι φέτος μεγάλωσα το φτερό από τα 3.2 στα 3.5μ και απλά φάνηκαν τα όρια της κατασκευής με σωλήνες. Το ίδιο φτερό που στα 3.2 είναι υπέροχο, στα 3.5μ είναι μια  ΑΠΟΤΥΧΪΑ : Βάρος και φλουτερ.
       Το βάρος πες πως δεν πειράζει γιατί πράγματι ένα ανεμόπτερο με πτερυγικό φόρτο 20γρ/τ.π , για εμάς  τους ερασιτέχνες  είναι πολύ πιο εύκολο, προβλέψιμο, ελεγχόμενο , από ένα με 16γρ.

         Το φλουτερ όμως ενοχλεί. Εντάξη, δεν έγινε σε νορμάλ συνθήκες αλλά σε δοκιμή σε κάθοδο με αρκετά μεγάλη ταχύτητα , όμως τώρα που το ξέρω ότι το παθαίνει θα το πετάω, μαγκομένος και δεν μαρεσει. Ο συντονισμός, η ταλάντωση του φτερού ήταν εντονη και αυξανόμενη.  Ανατριχιαστικό. Παρ όλα αυτά μόλις το οριζοντίωσα και έκοψε ταχύτητα όλα καλά.
    Πιοά είναι η γιατριά;
    Η απόλυτη λύση είναι η ολική επικάλυψη με καπλαμα ή με μπάλσα. D-box δεν μπορει να μπει γιατι δεν έχουμε τετράγωνο αλλα στρογγυλο δοκάρι.
     Άλλες ;
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #83 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 13:31:21 »


                  
    Η απόλυτη λύση είναι η ολική επικάλυψη με καπλαμα ή με μπάλσα. D-box δεν μπορει να μπει γιατι δεν έχουμε τετράγωνο αλλα στρογγυλο δοκάρι.
     Άλλες ;


    Ποσο βαρος θα είχε ενα καλα στρωμένο υαλούφασμα στρωμένο σε γυαλί  100 gr/m2,σε vaguum ,και με peel ply (ώστε να εχει μόνο την τελειως απαραίτητη εποξυ). . Με σχετική ασφάλεια μπορουμε να υποθέσουμε οτι θα βγει 200gr/m2  X 2.  ( to x2 eείναι επειδη η επικάλυψη  διπλάσια επιφανεια απο την επιφάνεια του φτερού.  Δηλ Αν υποθέσουμε οτι το φτερό σου ειναι 60 παλάμες , το βάρος της επικάλυψης θα ειναι 240 gr.
    Αντιστοιχα με 0,8 μπάλσα ( ενα φυλλο 10 παλάμες )ζυγίσει 12 gr περίπου ) το συνολικό βάρος θα βγει 144 γρ . (ελπίζω να εχω υπολογίσει σωστά )
    για καπλαμα , τα βαρη ποικίλουν οποτε ,αναλογα το υλικό
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #84 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 13:38:14 »


    Η απόλυτη λύση είναι η ολική επικάλυψη με καπλαμα ή με μπάλσα. D-box δεν μπορει να μπει γιατι δεν έχουμε τετράγωνο αλλα στρογγυλο δοκάρι.

    Γιατί δεν μπορεί με στρογγυλό δοκάρι;, Προςθέτεις επάνω κάτω ξύλο (σαν να ήταν δοκός) και σ' αυτό κολλάς το φύλλο
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #85 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 13:40:28 »


       Σε παλιες κατασκευες βλεπει κανεις, αεροτομες σε γωνία, μετα αρχισε στα freefly η επικάλυψη των αεροτομων με καρμπον. Στα 2μετρα τα νέα βλέπω κατι περιεργες συνδέσεις, τι απ αυτα ...
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #86 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 13:42:56 »


                Γιατί δεν μπορεί με στρογγυλό δοκάρι;, Προςθέτεις επάνω κάτω ξύλο (σαν να ήταν δοκός) και σ' αυτό κολλάς το φύλλο

     οχι ακριβως επανω και κατω απο το σωληνα , αλλα πιο πισω , εννοεις;
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 139



    « Répondre #87 le: Lundi, 17 Juil. 2023, 15:26:41 »

      Πάνω και κάτω απο τον σωλήνα εννοεί !
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #88 le: Mardi, 18 Juil. 2023, 06:02:40 »

    Αμάν...

    είτε επάνω και κάτω από το στρογγυλό δοκάρι, είτε ένα κάθετο κομμάτι web πίσω από το δοκάρι, είναι αποδεκτή λύση.  

    Δεν πάμε να βελτιώσουμε την αντοχή στην κάμψη, αλλά στην στρεύλωση

    Αλλά ταυτόχρονα βελτιώνεται και η αντοχή στην κάμψη
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #89 le: Vendredi, 15 Dιc. 2023, 17:32:32 »



               Μια βελτίωση στο σχέδιο, του (τελικα πολυ πετυχημένου) 320: Το Χειλος Εκφυγής , με τρύπες αλαφρώματος:

    * 3+20--Ag24-27~1-TE.rar (13.59 Ko - Téléchargé 43 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3.2Μ ΦΤΕΡΟΥ ΗΛ.ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 24 requêtes.