Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:54

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 17
    Totale: 17
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 7     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3.2Μ ΦΤΕΡΟΥ ΗΛ.ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ  (Letto 9296 volte)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « il: Domenica, 6 Mar 2022, 10:46:11 »

    Για σε όλους. Δοκίμασα σε ενα 3μετρο ανεμόπτερο τις αεροτομές Ag24-27, καλα πήγε (οχι βέβαια όπως τα τετράμετρα), ούτε δυστυχώς σαν τα 2μετρα υπερεργαλεια της κατηγορίας RES που πετυχαίνουν βαθμό καθόδου 28εκ/δευτ.
    Ασ πούμε πως το δικό μου κατέβαινε 32εκ/δευτ , σίγουρα δεν ειναι άσχημο.
    Παίρνωντας λοιπόν θάρρος απο την τσεκαρισμένη στιβαρότητα της κατασκευής, το νέο φτερο μάκρυνε κατα 0.2μ με τα ίδια δοκάρια και ασ ελπίσουμε ..
     

                  Ακολουθούν λίγες φοτο και αν αποδειχθεί αστέρι, θα δώσω και τα αρχεία DXF για όποιον θέλει. Στο καλλιτεχνικό Laser ο κ. Γιάννης μας.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #1 il: Domenica, 6 Mar 2022, 11:09:48 »

    -


    * 11.JPG (42.16 KB, 682x384 - visto 490 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #2 il: Domenica, 6 Mar 2022, 11:10:17 »

    -


    * 31.JPG (42.71 KB, 682x384 - visto 491 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #3 il: Domenica, 6 Mar 2022, 11:15:05 »

    -


    * 25.JPG (15.77 KB, 682x384 - visto 490 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #4 il: Domenica, 6 Mar 2022, 14:05:59 »

    Ωραίο φαίνεται.  Πόσο σου βγήκε σε βάρος το φτερό ?
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #5 il: Domenica, 6 Mar 2022, 16:36:05 »

    Καλησπέρα Δημήτρη ελπίζω να είσαι σε κανα βουνο.
    λοιπόν το κενρικο 270 +απο 140 τα Β+Γ πανελς, πάμε 550+ τα δυο σερβο των φρένων αλλα 30, + το ορακοβερ. κάπου 650? Συνολο με την ατρακο και μπαταρία 1200. Διά 69τ.παλαμες =17γρ/τ.παλ.
      Με αυτο το φόρτο ισως να πετάει αξιοπρεπώς και στα 3 βφ (ίσως).
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #6 il: Domenica, 6 Mar 2022, 17:47:27 »

    Μια χαρά  είναι !!!
    Σε χαιρετώ από τον όμορφο Πάρνωνα.
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #7 il: Lunedì, 7 Mar 2022, 11:51:25 »

    Tα υποστηρίγματα (TABS) εμπρός και στο χειλος εκφυγης στο Β πανελ, μπήκαν γιατι εχει 0,8 washout μόνο σε αυτο το πανελ, όπως ακριβως ειναι το σχεδιο του Bable Dancer.


    * 1ο.gif (108.86 KB, 800x448 - visto 414 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #8 il: Lunedì, 7 Mar 2022, 11:52:39 »

    -


    * 2ο.jpg (78.11 KB, 444x251 - visto 408 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #9 il: Martedì, 8 Mar 2022, 22:18:28 »

    The big advantage of more sub-ribs is ensuring the wing's own centre of mass is forward of the torsional flexure axis in order to avoid flutter. But they increase all-up weight of course - which does affect the glide angle! - but not as much as LE sheeting.
     

                Σε τέτοια χτιστά φτερά, όλοι συνιστούν αεροτομές επίπεδες στο κάτω μέρος, για ευκολία κατασκευής. Ετσι ήταν και η S3021, που ειχε μεγάλο σουξέ μέχρι και πριν απο λίγα χρόνια. Ετσι επίπεδη ειναι και η σειρα Ag35-38, που ειναι και η συνιστώμενη για αυτη τη κατασκευή.

               Αν όμως επιμένεις για μια πιο λεπτή αεροτομή ( για κάπως περισσότερο αέρα, με το ιδιο βάρος), τότε πας στη πιο λεπτή σειρά Ag24-27 που κανονικά όμως θέλει D-Box για να μη παραλεπτίνει.

              Επειδή  όμως το D-Box δεν ταιριάζει με τα στρογγυλά δοκάρια που τόσο διευκολύνουν και επιταχύνουν,  κατα τα άλλα τη κατασκευή, αντι για  D-Box μπορούν να μπουν μισες αεροτομές ανάμεσα στις κανονικές.

            Ενα πραγματικά σημαντικό παράπλευρο κέρδος ειναι οτι το κέντρο μάζας της πτέρυγας μεταφέρεται πιο μπροστά απο τον άξονα στρέψης και ετσι απομακρύνεται ο δαίμονας  του flutter.

           Οι μισές αυτές αεροτομές αυξάνουν λίγο το βάρος επιβαρύνοντας το βαθμό καθόδου, αλλά οχι τόσο οσο η κάλυψη του χείλους προσβολής .
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #10 il: Mercoledì, 9 Mar 2022, 07:18:47 »

    Ωραία επικάλυψη αλλα δυσκολη?


    * covering_34.jpg (82.5 KB, 400x266 - visto 325 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #11 il: Mercoledì, 9 Mar 2022, 08:58:05 »

    The big advantage of more sub-ribs is ensuring the wing's own centre of mass is forward of the torsional flexure axis in order to avoid flutter. But they increase all-up weight of course - which does affect the glide angle! - but not as much as LE sheeting.
              
    Σε αυτά που λέει ο φίλος έχω να πω τα εξής:
    Το βάρος των πρόσθετων ενδιάμεσων πλευρίδιων είναι μικρό. Επίσης μικρό είναι το βάρος ενός΄D-tube. Επι πλέον είναι λάθος να στοχεύουμε σε ένα σουπερ ελαφρύ σκάφος, όταν ο καιρός της Ελλαδας ζητάει τις περισσότερες ημέρες και μεγαλύτερες φορτίσεις. Και το πλεονέκτημα από την πιστότητα της αναπαραγωγής ΄τής αεροτομής είναι τοζητούμενο.
    Δεύτερον το βαρύτερο αεροπλάνο ολισθαίνει μεν πιο γρήγορα, αλλά στην ίδια γωνία ολίσθησης.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 9 Mar 2022, 09:02:24 »

    Ανδρέα καλημέρα !
    Ο "τύπος", εκτός  από ωραία επικάλυψη,έχει κάνει και ένα πολύ ωραίο δοκάρι... ; Χαμόγελο
    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #13 il: Mercoledì, 9 Mar 2022, 12:21:56 »

    Ωραία , Ανδρέα .
    Εχω "σχεδιάσει ενα ανταλλακτικό φτερο για το F3res που φτιάχνω . Μου αρεσει η απλότητα της κατασκευής και για το έλφρυ της κατασκευής . Το φτερο που εχω ήδη με dbox  ειναι 320 γρ  , ουτε κατά διάνοια να πιάσω τα συνολικά βαρη που λένε laugh
    Εχω κάποιες ερωτήσεις .
     Τι σωλήνα carbon χρησιμοποίησες , για δοκάρι και τι για χείλος προσβολής ?
    το χείλος εκφυγής ειναι μπαλσα?  τι πάχος? . Χρειάστηκε διαμορφωτή  ?
    προγραμμα σχεδίασης το profili  , το devwing  , ή κάποιο άλλο ?


    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #14 il: Mercoledì, 9 Mar 2022, 14:46:17 »

                     Απλότητα ,ταχύτητα κατασκευής, ελαχιστοποίηση ανθρώπινου λάθους ΝΑΙ
    Ελαφρύ ομως όχι πάνω ειδικά απο τα 3μ. Το χτιστό δοκάρι υπερτερεί, αν έχεις μάθει( λόγω δουλειάς πιστεύω) να μην κάνεις λάθη. Εγώ δεν εχω αναγκαστεί, γιατί αν κάνω λάθος απλά σβύνω το πίνακα και το ξαναγράφω, ενω ενας μηχανικός αυτοκινήτων, ή ένας χειρούργος ..
                    Φτιάχνεις κατι 2μετρο? Τι πάχος εχουν οι σωλήνες των καταπληκτικών αυτών κιτ? Τι παχος οι δικοί σου.?

       Γιάννη προτιμώ τα 3μ απ τα 2μ. Ενα ελάχιστο λάθος μισου χιλιοστου στα 2μ, ενοχλεί πολύ περισσότερο.

              Λοιπόν τα δοκάρια ειναι: Α πάνελ 14 το κεντρικό 8 το πίσω. Β πανελ 12 και 6 το πισω. Γ πάνελ 8 και στην άκρη του 6μμ. Τέτοιους σωλήνες εχουν πολλοί πιά. Η ευθυγραμμία τους θέλει έλεγχο. Δεν ξέρω αν φταίει η μεταφορά, η ποιότητα ή η προχειρότητα της αποθήκευσης.

               Χ.Πρ. 2-3 μμ κουφιο ή μασιφ.

                       Το Χ.Εκ ειναι 1μμ αεροπορικο αριστης ποιότητας απο τον Κουτσο.

                 Η ιδέα για τέτοιο Χ.Εκ. ειναι απο ενα Libelle που ειχα, του Hoellein. Δεν ειναι φθηνότερο η ελαφρυτερο απο τη μπάλσα ή σκλυρότερο απο το καρμπον των ΑVA,  αλλά ειναι πολυ καλο για τα 3μ και διευκολύνει-επιταχύνει τη κατασκευή.
              Εχω και  δυο αεροτομες ( Γ5) απο 2μμ αεροπορ. ’ψογο και αυτο. Μονάχα πες του Κουτσου να στα έχει κομμένα γιατι μάλλον τον παιδευει το  μονδερνο κοπτικο Laser.

                Για μπάλσες βέβαια δαγκωτό Ϊωνα.

                Για το πρόγραμμα τώρα:

                   Λοιπόν Γιάννη θα κατεβάσεις το DevWing 2  (οχι το 3), θα το βρεις ευκολα στα downloads. Θα σου αρέσει, θα σχεδιάσεις οτι θες σιγα-σιγα και σε κανα 2 βδομάδες που θα εισαι έτοιμος για εξαγωγή σε DXF αρχείο, θα μου το πείς.

                      Το πρόγραμμα αξίζει το 80άρι και με το παραπάνω, ας τα δώσεις όμως αργότερα που θα έχεις ψηθεί.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 7     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3.2Μ ΦΤΕΡΟΥ ΗΛ.ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟΥ
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 24 queries.