Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 32
    Totale: 36
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Letto 92784 volte)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #15 il: Sabato, 3 Gen 2009, 14:05:35 »


        Και λιγα χιλιοστα να μετακινησεις τον κινητηρα δεν νομιζω πως θα αλλαξει ιδιεταιρα η ισορροπια του μοντελου....
    Εξάλλου παραπανω απο 2-3 χιλιοστα δεν μπορεις να τον μετακινησεις πανω στην βαση του.Άρα μου φαινεται πως είναι καλυτερα να ασχοληθεις με το ποσο ευθυγραμμισμενο γινεται το τρυπιμα.....παρα με την αποσταση των τρυπων απο το firewall.

    Γνωμη μου ετσι! Χαμόγελο Χαμόγελο

    Evan πολύ καλή παρουσίαση! Thumbs up
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #16 il: Sabato, 3 Gen 2009, 16:55:36 »

    Μήπως θα έπρεπε οι τρύπες στη βάση της μηχανής να ανοιχτούν μετά την ολοκλήρωση του μοντέλου, ώστε να μπορεί να ισορροπήσει μετακινώντας τη μηχανή εμπρός-πίσω;

    Πράγματι, όπως λέει και ο Ορέστης, με μερικά χιλιοστά δεν επιτυγχάνεις μεγάλη διαφορά στο ζύγισμα. Άνοιξα τις τρύπες όσο πιο μπροστά μπορούσα. Ο Τηλέμαχος έχει κοντή μύτη για σχεδιαστικούς λόγους, όπως γράφει και ο jkon στο σχετικό κεφάλαιο:
    "Φροντίσαμε για την τόσο απαραίτητη ευστάθεια και στους τρεις άξονες, βάζοντας 14 μοίρες δίεδρο, washout στα ακροπτερύγια, μεγάλο μοχλό στην ουρά και κοντή μύτη, θετική γωνία πρόσπτωσης στη βάση του φτερού και προχωρημένο Κέντρο Βάρους στην περιοχή 25% - 28%."

    Έτσι είναι σίγουρο ότι θα χρειαστούμε βάρος στη μύτη. Θα προσπαθήσουμε να αφαιρέσουμε βάρος από την ουρά με διάφορες τεχνικές γιατί 1 γραμμάριο πίσω ισοδυναμεί με 4 γραμμάρια έρμα μπροστά, άρα 5 γραμμάρια συνολικά περισσότερο βάρος.
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #17 il: Sabato, 3 Gen 2009, 19:15:48 »

    Στη συνέχεια ετοιμάζουμε ένα κόντρα πλακέ που θα είναι η βάση του tank. H πλευρά που θα ακουμπίσει το firewall είναι κομμένη υπό γωνία ώστε να δώσουμε στο firewall την απαιτούμενη κλίση righthrust. Μετράμε με μοιρογνωμόνιο γωνία 20 και κόβουμε.



    Στερεώνουμε το firewall και το οριζόντιο κόντρα πλακέ. Σφίγγουμε με λάστιχα την άτρακτο για να κρατιούνται στη θέση τους.
    Προσέχουμε τη θέση του firewall ώστε να έχει τη σωστή γωνία downthrust και φροντίζουμε να ακουμπάει στην πίσω πλευρά ώστε να έχει την σωστή γωνία righthrust.
    Φροντίζουμε η βάση του tank να έρθει σε τέτοιο επίπεδο ώστε η μέση του tank να βρεθεί ακριβώς στη τρύπα που έχουμε ανοίξει για τα σωληνάκια. Όταν είμαστε ικανοποιημένοι από τη θέση του firewall και της βάσης του tank, βάζουμε μερικές σταγόνες CA για να κρατηθούν στη θέση τους.



    Κολλάμε με ρητίνη ενισχυμένη με cotton flock



    Μετά από μερικές ώρες, όταν η ρητίνη έχει στερεοποιηθεί, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την επικάλυψη της ατράκτου στο εμπρός μέρος από κάτω. Χρησιμοποιούμε μπάλσα 2,5mm με τα νερά κάθετα στο διαμήκη άξονα της ατράκτου για να μπορεί να παρακολουθήσει την καμπυλότητα της μύτης.




    « Ultima modifica: Venerdì, 23 Gen 2009, 13:13:19 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #18 il: Domenica, 4 Gen 2009, 11:40:50 »

    Ετοιμάζουμε το tank με 2 σωληνάκια



    Σημειώνουμε τα σωληνάκια (carb, muffler) για να μη ψαχνόμαστε αργότερα...

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #19 il: Domenica, 4 Gen 2009, 19:40:27 »

    Τα Υλικά του Τηλέμαχου

    Για τους φίλους που έχουν ζητήσει κατάλογο των υλικών, επισυνάπτω το αρχείο "Tilemahos" όπως μου εστάλη από τον jkon.
    Βρήκα όλα τα υλικά στον Κουτσό (δεν είναι διαφήμιση) και, όπως έχω γράψει ήδη, το κόστος των υλικών χωρίς μηχανή, ηλεκτρονικά και υλικά επικάλυψης δεν ξεπέρασε τα 90€
    Οι τροποποιήσεις που έκανα στα υλικά είναι:  Βάση μηχανής αντί για δοκάρια 10χ10 και χείλος προσβολής 12χ15 αντί για τα πηχάκια 10χ10 και 15χ5 που φαίνονται στο σχέδιο.

    * Tilemahos.doc (27 KB - scaricato 409 volte.)
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #20 il: Domenica, 4 Gen 2009, 20:11:07 »

    Και συνεχίζουμε την κατασκευή μας με την τοποθέτηση των σέρβο. Η βάση των σέρβο θα αφαιρείται για να έχουμε πρόσβαση στην μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το tank. Επίσης έτσι θα εχουμε πρόσβαση και στο tank για έλεγχο και αντικατάσταση.
    Κόβουμε ένα πλαίσιο από κόντρα πλακέ, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, το οποίο θα κολληθεί μόνιμα στην άτρακτο και πάνω σ'αυτό θα βιδώσουμε τη βάση των σέρβο.



    Ετοιμάζουμε τη βάση των σέρβο



    Τα κομμάτια έτοιμα για συναρμολόγηση



    Κολλάμε το πλαίσιο της βάσης στην άτρακτο. Χρησιμοποιούμε CA για να το στερεώσουμε στη θέση που θέλουμε και ολοκληρώνουμε την κόλληση με ρητίνη από την κάτω πλευρά. Χρησιμοποιούμε και ξυλαράκια για να ενισχύσουμε την κόλληση.  Εκπληξη (δεν φαίνονται  - είναι από κάτω)
    Στη φωτογραφία φαίνεται και το tank, πρόχειρα τοποθετημένο

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #21 il: Domenica, 4 Gen 2009, 20:22:04 »

    Τοποθετούμε πρόχειρα τη βάση των σέρβο με τα σέρβο για να ελέγξουμε τις θέσεις τους



    Βιδώνουμε τα σέρβο στη βάση τους, και τη βάση τους στη βάση της  laugh
    Βιδώνουμε βάση μηχανής και μηχανή και ετοιμάζουμε τη ντίζα του γκαζιού. Στο σέρβο έχουμε ορθή γωνία με ασφάλεια και στη μηχανή ακρόντιζο.
    Σημαδεύουμε προσεκτικά και ανοίγουμε τρύπα στο firewall για να περάσει η ντίζα.
    (προσέξατε ότι αλλάχτηκε το καρμπυρατέρ;)



    Στερεώνουμε το tank με αφρώδη πλαστικά και βάζουμε σωληνάκια


    « Ultima modifica: Domenica, 4 Gen 2009, 20:35:29 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #22 il: Domenica, 4 Gen 2009, 20:29:01 »

    Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι από την κίνηση της ντίζας (που πρέπει να κινείται ελεύθερα), σημειώνουμε τα σωληνάκια του tank στο firewall (για να μη ψαχνόμαστε) και επικαλύπτουμε την άτρακτο με μπάλσα 2,5mm



    Στη συνέχεια αφαιρούμε μηχανή και βάση και περνάμε όλο τον χώρο της μηχανής με εποξική ρητίνη για να στεγανοποιήσουμε τον χώρο από τα καύσιμα. Στη φωτογραφία φαίνεται η διαμόρφωση που έγινε στην αριστερή πλευρά της ατράκτου για τη βελόνα του καρμπυρατέρ.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Domenica, 4 Gen 2009, 21:09:02 »

    Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #24 il: Domenica, 4 Gen 2009, 21:12:07 »

    Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.



    Και το σκεφτόμουν να κάνω την ερώτηση   Undecided.......έλεγα να ρωτήσω ,να μην ρωτήσω.......
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #25 il: Domenica, 4 Gen 2009, 21:32:42 »

    Κατ' απαίτηση του φιλοθεάμονος κοινού ( laugh) ανοίγουμε οπή απορροής υγρών!
    (Και περνάμε με ρητίνη την περιοχή γύρω από αυτή)

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Risposta #26 il: Domenica, 4 Gen 2009, 21:36:37 »

    Και όπως βλέπεις το κοινό όχι μόνο παρακολουθεί αλλά συμετέχει ενεργά! police police      laugh laugh
    Loggato

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    takis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 105


    « Risposta #27 il: Domenica, 4 Gen 2009, 21:47:30 »

    πανεμορφο ειναι ! συνεχισε ετσι περιμενουμε με αγωνια..  Χαμόγελο
    Loggato
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 94



    « Risposta #28 il: Domenica, 4 Gen 2009, 22:28:14 »

    Καλησπερα Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια! Συγχαριτηρια στον Εβαν για την πολυ καλη παρουσιαση της πορειας κατασκευης του Τηλεμαχου μακαρι να ειχα τετοιο δασκαλο οταν μπηκα στο χομπυ θα ειχα στερεες βασεις για την μετεπειτα εξελιξη μου στο χωρο παρολα αυτα κρατιεμαι αξιζει να παρακολουθηθει απο ολους κατι εχουμε να μαθωμε.
    Loggato
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #29 il: Lunedì, 5 Gen 2009, 00:06:45 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τα καλά λόγια.
    Είχα κι εγώ την τύχη να έχω καλό δασκαλό, τον "θειο" jkon, που εξακολουθεί να προσφέρει γνώσεις και βοήθεια με την ιδια πάντα προθυμία.
    Θα είναι πολύ ευχάριστο αυτή η παρουσίαση να γίνει αφορμή για περισσότερες κατασκευές από σχέδια.
    Είναι μεγάλη η ικανοποίηση που προσφέρει η μεταμόρφωση μερικών ξύλων και άλλων υλικών σε μια όμορφη κατασκευή που πετάει.
    « Ultima modifica: Lunedì, 5 Gen 2009, 00:43:37 da evan » Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.06 secondi con 24 queries.