Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:10:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:10:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: τηλεμαχος προτζεκτ!!  (Lu 38621 fois)
    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Répondre #120 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 17:30:57 »


    Δεν δειχνει κατι βρε συ...
    Journalisée



    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Répondre #121 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 17:31:58 »

    Δώσε Λάμπρο... δώσε...  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο

    δινω δινω!!! Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο

    επιτελους ρυθμισα αυτο το σκατουλακι και ειναι πολυ συναρπαστικο!!! τωρα μας μενει μια μεγαλη ευθεια για το πειραμα...  Cheesy

    Στην Εθνικη ρε....Ηρακλειο-Ρεθυμνο...μια χαρα ειναι  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Journalisée



    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #122 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 17:33:19 »


    δε δειχνει τωρα.. λες και απο μαγειας εφτιαξε.... idiot2 ακουγεται πολυ brutal  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #123 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 18:02:49 »

    οταν βαλω μπρος το μονοκοτε θα βαλω και φλαπς και, αιλερονς για χρηση σε ηπια μορφη..  Cheesy
    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #124 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 19:21:48 »

    Αχαχαχαχα παιζω μπαντες στη ταρατσα  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Journalisée

    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Répondre #125 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 20:46:55 »

    Αχαχαχαχα παιζω μπαντες στη ταρατσα  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Μπορείς να ανεβάσεις φώτο του α/π?
    Journalisée



    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #126 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 21:17:05 »

    Αχαχαχαχα παιζω μπαντες στη ταρατσα  Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο
    Μπορείς να ανεβάσεις φώτο του α/π?




    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #127 le: Dimanche, 24 Mai 2015, 21:26:15 »

    παρακαλω να ρωτησω.. εχω ενα ντιμερ πριζας... μπορω αυτο το πραγμα να το χρησιμοποιησω για να ρυθμισω τη θερμοκρασια σε ενα σιδερο σιδερωματος??
    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #128 le: Lundi, 25 Mai 2015, 22:41:55 »

    σκεφτηκα να κλεισω ολο το φτερο με μπαλσα  με φλαπς και αιλερονς πως σας φαινεται η ιδεα??
    πιστευετε θα τα καταφερνα να το βαψω με καποια μεθοδο? να πω οτι ζυγιζει γεματο 1500-1600
    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #129 le: Mercredi, 27 Mai 2015, 22:27:08 »

    σημερα εκανα μια δοκιμη φυσικα δεν εχασα επαφη απο το εδαφος γιατι φοβομουν... μολις μαζεψα λιγο ταχυτητα εφευγε λιγο δεξια αριστερα και οταν εκλεισα το γκαζι πηρε και κανα δυο τουμπες.. idiot2 Cheesy

    αν και δεν εκανα κατι σημαντικο η χαρα μου ηταν τοσο μεγαλη!! δεν ημουν και στο ποιο καταλληλο μερος (παρκινγκ καρφουρ ηρακλειο) και το καταλαβα οταν φτασαμε (εγω και πατερας μου) ειχα ηδη πει οτι δε θα το πεταξω σε αυτο το μερος μολις φτασαμε παρολα αυτα εκανα τις δοκιμες μου.. καθε συμβουλη ευπροσδεκτη.. θα παρω και το φιλο JPS (αν δεν εχει τσατιστει με τις καγκουριες που κανω)  αυριο τηλ. που εχει ξαναπεταξει να δουμε τι φταιει οποτε μπορεσει να μου κανει και μια δοκιμαστικη σα ποιο εμπειρος.. αυτα παιδια Thumbs up
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #130 le: Mercredi, 27 Mai 2015, 23:28:59 »

    Γεια σου Λάμπρο

    Καλή επιτυχία στον Τηλέμαχο.
    Οπωσδήποτε να βρίσκεσαι μακρυά από κατοικημένη περιοχή γιατί είναι πολύ επικίνδυνο για τους περαστικούς.
    Δώσε λίγη προσοχή στα τεχνικά ζητήματα που ανέφεραν και οι φίλοι παραπάνω γιατί υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστείς εσύ ή κάποιος τριγύρω...

    Ελπίζω ο φίλους JPS να μπορεί να σε βοηθήσει από κοντά και όλα να πάνε καλά!
    Journalisée

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #131 le: Jeudi, 28 Mai 2015, 00:22:33 »

    σε ευχαριστω φιλαρακι για την απαντηση και το ενδιαφερον! δεν ημουν σε κακοικημενη περιοχη, η περιοχη ηταν ποιο μικρη απο οτι νομιζα, με αποτελεσμα να μη νιωθω σιγουρος και για αυτο εκτος των αλλων. επαιρνε λιγο την ουρα περα δωθε το οποιο συνεβαινε πιθανον γιατι δεν ειχα σφιξει καλα την αλενοβιδα που εχει στον ουριαιο τροχο.. το ειχα αφησει ετσι οταν προσπαθουσα να το ευθυγραμμισω στο ρουντερ 0.. αλλα και παλι δεν ηταν χαλαρο.. ηθελε λιγο πιεση να γυρισει.. ομως στη πραξη εχει περισσοτερους κραδασμους και δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για τη σταθεροτητα του.. ελπιζω να ηταν αυτο.. δεν ειχα και αλλεν μαζι.. ευελπιστω να το δουμε με το φιλο jps (αν υπαρχει ακομα ο τηλεμαχος σε ενα κομματι) παντως εγω θα συνεχισω παλι τις δοκιμες μου αυριο στο χαλαρο, τροχοδρομηση, ελαφρα επιταχυνση και σταθεροτητα χωρις απογειωση θελω να πιστευω..
    Journalisée

    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #132 le: Jeudi, 28 Mai 2015, 00:55:17 »

    Φιλε λαμπρο αν δεν θέλεις να δεις τον τηλεμαχο οδοντογλυφιδες μην πας για δοκιμη αυριο!!!
    Πάρε τηλέφωνο τον jps και μην βιάζεσαι να το σηκώσεις .. γιατί αν καταφέρεις και το σηκώσεις μόνος σου  θα πρέπει να το προσγειώσεις και μόνο σου !
    Άκουσε με και δεν θα χάσεις !
    Ελπίζω το επόμενο σου post να εχει καλά νέα.

    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 305



    « Répondre #133 le: Jeudi, 28 Mai 2015, 01:32:45 »

    Φιλε λαμπρο αν δεν θέλεις να δεις τον τηλεμαχο οδοντογλυφιδες μην πας για δοκιμη αυριο!!!
    Πάρε τηλέφωνο τον jps και μην βιάζεσαι να το σηκώσεις .. γιατί αν καταφέρεις και το σηκώσεις μόνος σου  θα πρέπει να το προσγειώσεις και μόνο σου !
    Άκουσε με και δεν θα χάσεις !
    Ελπίζω το επόμενο σου post να εχει καλά νέα.



    γελασα αρκετα με τα λεγομενα σου φιλαρακι και σ ευχαριστω για την απαντηση!! θα περιμενω το φιλο να το πεταξουμε μαζι! ειμαι βλεπετε λιγο ανυπομονος!
    Journalisée

    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #134 le: Jeudi, 28 Mai 2015, 08:35:09 »

    ... καθε συμβουλη ευπροσδεκτη...

    Τα μεταφέρω από το βιβλίο του jkon. Σελίδα: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-068.htm

    "Το βράδυ πριν την εξόρμηση έλεγξε ότι:

        Το Κέντρο Βάρους είναι στη σωστή θέση.
        Ο πρώτος νομέας (που βιδώνει η βάση της μηχανής) είναι στερεωμένος και στεγανοποιημένος.
        Ο χώρος της δεξαμενής είναι στεγανοποιημένος.
        Η έλικα είναι ζυγισμένη και δεν έχει ραγίσματα.
        Οι βίδες στερέωσης του κινητήρα και της βάσης του είναι σφιχτά βιδωμένες.
        Ο σιγαστήρας, το καρμπυρατέρ, το μπουζί και το spinner με την έλικα είναι βιδωμένα καλά στον κινητήρα. Το spinner δεν πιέζει την έλικα στα περιμετρικά του ανοίγματα.
        Η δεξαμενή είναι στεγανή, το φίλτρο καθαρό, τα σωληνάκια εφαρμόζουν και δεν είναι τσακισμένα ή τρυπημένα.
        Το σύστημα προσγείωσης είναι στερεωμένο, οι ρόδες ευθυγραμμισμένες, γυρίζουν χωρίς να μαγκώνουν.
        Οι αεροδυναμικές επιφάνειες δεν είναι σκευρωμένες και η επένδυση δεν είναι σκισμένη ή ζαρωμένη.
        Οι μεντεσέδες είναι στερωμένοι και δεν έχουν τζόγους.
        Οι ντήζες και τα πηδάλια κινούνται ελεύθερα (όταν είναι αποσυνδεδεμένα από τα σέρβο). Ομοίως το βαρελάκι του καρμπυρατέρ.
        Τα horn των πηδαλίων, τα μπράτσα των servo και τα ακρόντηζα είναι ασφαλισμένα και δεν έχουν τζόγους.
        Τα servo είναι βιδωμένα, τα αντικραδασμικά λάστιχα δεν είναι υπερπιεσμένα.
        Ο δέκτης και η μπαταρία είναι τυλιγμένα με αρκετό σφουγγάρι και δεν μπορούν να μετακινηθούν κάτω από τις καταπονήσεις της πτήσης.
        Ο διακόπτης του δέκτη είναι καθαρός από λάδια και η κεραία αγκιστρωμένη στην άκρη της χωρίς να είναι παρατεντωμένη.
        Ανοιξε τους διακόπτες του πομπού και του δέκτη.
        Η κίνηση κάθε servo - ντήζας- πηδαλίου μέσω των σημάτων του πομπού πρέπει να γίνεται ελεύθερα. Τα μπράτσα δεν μαγκώνουν μεταξύ τους ή με τα ακρόντηζα.
        Οι κινήσεις των πηδαλίων γίνονται προς τη σωστή φορά και στη σωστή γωνία εκτροπής. Στα ουδέτερα σημεία των sticks τα πηδάλια επανέρχονται στο κέντρο τους.
        Τα σέρβο δεν βουίζουν στην κατάσταση ηρεμίας τους που σημαίνει ότι κάτι τα εμποδίζει να επανέλθουν στο απόλυτο κέντρο τους.

    Σβήσε τους διακόπτες του δέκτη και του πομπού.
    Βάλε τις δύο μπαταρίες να φορτίσουν το βράδυ (αν δεν έχουν ήδη φορτιστεί).
    Πριν ξεκινήσεις για το μοντελοδρόμιο

        Πριν αποσυνδέσεις τις μπαταρίες από τον φορτωτή έλεγξε αν τα φωτάκια του είναι αναμμένα, σημάδι ότι δεν κόπηκε κάποιο καλώδιο ή δεν κάηκε η ασφάλεια στην εξέλιξη της φόρτισης.
        Αν έχεις χρονοδιακόπτη δες ότι δεν έχει υστέρηση, δηλ. ότι δεν υπήρχε διακοπή του ρεύματος στη διάρκεια της φόρτισης.
        Πρόσεξε να μην ανοίξει κάποιος από τους διακόπτες του δέκτη ή του πομπού στη μεταφορά. Για μεγαλύτερη εξασφάλιση αποσύνδεσε την μπαταρία του δέκτη και βάλε τον πομπό σε ένα κουτί για τη μεταφορά.
        Πάρε μαζί στο μοντελοδρόμιο ένα κουτί πρώτων βοηθειών (αν και υποτίθεται ότι υπάρχει σε κάθε αυτοκίνητο). Καλό είναι επίσης να ξέρεις ποιο είναι το εφημερεύον νοσοκομείο και πώς να πας σ' αυτό.

    Διερωτάσαι αν κάτι είναι ή δεν είναι σωστό;
    .... τότε, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !!!
    Οταν φθάσεις στο μοντελοδρόμιο

        Ελεγξε μήπως έχει σπάσει κάτι στη μεταφορά. Αν διαπιστώσεις ότι ένας διακόπτης είναι ανοιχτός, καλύτερα να μην πετάξεις. Δεν είναι δυνατόν να ξέρεις πόσο φορτίο έχει μείνει μέσα στην μπαταρία. Τότε βάλε τις εφεδρικές μπαταρίες.
        Οταν συνδέεις το φτερό στην άτρακτο, πρόσεχε να μη μαγκώσει ανάμεσα κάποιο από τα καλώδια των servo. Αν χρησιμοποιείς λάστιχα, έλεγξέ τα ένα-ένα ότι έχουν την ζη- τούμενη αντοχή. Για ένα 40ρι βάλε στο φτερό τουλάχιστον 8-10 λάστιχα (4+4 ή 5+5) πάχους 5Χ1 χιλ.
        Οταν γεμίζεις την δεξαμενή με καύσιμο βεβαιώσου ότι αυτή ή τα σωληνάκια δεν έχουν διαρροή.
       Έλεγξε:
        Την εμβέλεια.
        Την επενέργεια και τις θέσεις του fail safe (όταν υπάρχει).

    Πριν από κάθε πτήση έλεγξε αν:

        Η κεραία του πομπού είναι ανεπτυγμένη και βιδωμένη καλά.
        Η τάση της μπαταρίας του δέκτη και η ένδειξη του οργάνου του πομπού είναι εντός ορίων.
        Τα πηδάλια, το καρμπυρατέρ, το ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης κ.λ.π. κινούνται προς την σωστή φορά.
        Τα trim, τα dual rates και οι διακόπτες των πρόσθετων καναλιών είναι στην επιθυμητή θέση για την απογείωση.
        Η έλικα δεν έχει ρωγμές, τα δύο φύλλα της είναι συμμετρικά και είναι βιδωμένη καλά.
        Οι βίδες στήριξης, η βάση και ο νομέας του κινητήρα είναι εντάξει.
        Η δεξαμενή έχει καύσιμο.

    Πριν την απογείωση

        Τα πηδάλια κινούνται ελεύθερα και στην σωστή φορά με την κίνηση των stick.
        Ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει στην θέση ανόδου (με την μύτη ανασηκωμένη στις 45ο και κρατάει ρελαντί.
        Επαλήθευσε τη διεύθυνση του ανέμου ή τη συμφωνημένη διεύθυνση απο-προσγειώσεων.
        Βεβαιώσου ότι δεν έρχεται άλλο μοντέλο για προσγείωση.
        Βάλε το μοντέλο εσύ ή ο βοηθός στον διάδρομο. Μπορείς επίσης να το τροχοδρομήσεις έως το σημείο απογείωσης, ή να το απογειώσεις εσύ ή ο βοηθός από το χέρι.

    Μετά την απογείωση

        Κάνε την πρώτη στροφή αντίθετα από τη γραμμή ασφάλειας.
        Εσύ πήγαινε αμέσως στη θέση των χειριστών και ο βοηθός σου έξω από το διάδρομο.

    Πριν την προσγείωση

        Φώναξε δυνατά ότι σκοπεύεις να προσγειωθείς.
        Ελεγξε ότι ο διάδρομος είναι ελεύθερος. Σε περίπτωση που δεν είναι, επανακύκλωσε ή αν έχει σβήσει ο κινητήρας πιάσε έξω από τον διάδρομο αν έτσι εξασφαλίζεις την ακεραιότητα άλλων.

    Μετά την προσγείωση

        Φώναξε δυνατά ότι σκοπεύεις να μπείς / να διασταυρώσεις το διάδρομο. Ελεγξε το χώρο πριν πας να πάρεις το μοντέλο από το σημείο που έχει ακινητοποιηθεί (εσύ ή ο βοηθός).
        Απομάκρυνε σύντομα το μοντέλο από το διάδρομο.
        Κλείσε τους διακόπτες του δέκτη και του πομπού.
        Ελεγξε για φθορές: σύστημα προσγείωσης, έλικα, spinner, βάση μηχανής, άτρακτο, φτερά, ουραίο, κεραία, βάση και μπράτσα servo κ.λ.π.
        Κάλυψε τον κινητήρα με ένα πανί.
        Ελεγξε την κατάσταση της μπαταρίας του δέκτη."


    Ακολούθησε τις συμβουλές του Yankos & kolotoympas και Καλή τύχη!

     
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: τηλεμαχος προτζεκτ!!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 25 requêtes.