Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:01:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:01:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ατύχημα με ελικόπτερο  (Αναγνώστηκε 38490 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #105 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 12:51:25 »

    Κρίμα για το παιδί, στεναχωριέμαι  για τους δικούς του που τον έχασαν τόσο άδικα.Συμφωνώ με τα περισσότερα παιδιά για τα επιπλέον μέτρα ασφαλείας!! αλλά έχω και την άποψη οτι φταίει και απο μόνη της η έννοια του 3D.Ειναι ένας ''ακαταλαβίστικος'' νόμος της φυσικής και της αεροδυναμικής σε μανούβρες με απίστευτες καταπονησεις αλλα και με μεγάλη ευθύνη στην ικανότητα του χειριστή, και όλα αυτά εξελίσσονται γύρω απο τον χειριστή και σε κόσμο σε απόσταση αναπνοής.Οι πιθανότητες χιλιαπλασιάζονται!!Δεν είναι νορμάλ.Δεν φταίει το ελικόπτερο σαν πτητική μηχανή αλλά ο χαοτικός τρισδιάστατος και εκτός πραγματικότητας τρόπος χειρισμού σε απόσταση αναπνοής.Και αφού η κακιά στιγμή έρχεται και στους πιο έμπειρους τότε μονο καποια ΝΕΑ  δραστικά μέτρα ασφαλείας θα σώσουν κόσμο!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #106 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 12:54:10 »

    δλδ το παιδι αυτο δεν ηξερε να πεταει? Μην γραφετε μπαρουφες!!

    Επειδή ακριβώς ήξερε, γιαυτό και σχολιάζουμε για μέτρα, για αυτούς που ΔΕΝ ξέρουν, και για να μην παρεξηγηθώ,
    βάζω τον εαυτό μου, πρώτο απο τους άσχετους.

    Εάν όμως υπήρχαν, μέτρα / εξοπλισμός ασφαλείας, θέλω να πιστεύω, πως τουλάχιστον, δεν θα έχανε την ζωή του, και αυτός και οι προηγούμενοι..........
    οκ οκ Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #107 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 13:06:16 »

    Κρίμα για το παιδί, στεναχωριέμαι  για τους δικούς του που τον έχασαν τόσο άδικα.Συμφωνώ με τα περισσότερα παιδιά για τα επιπλέον μέτρα ασφαλείας!! αλλά έχω και την άποψη οτι φταίει και απο μόνη της η έννοια του 3D.Ειναι ένας ''ακαταλαβίστικος'' νόμος της φυσικής και της αεροδυναμικής σε μανούβρες με απίστευτες καταπονησεις αλλα και με μεγάλη ευθύνη στην ικανότητα του χειριστή, και όλα αυτά εξελίσσονται γύρω απο τον χειριστή και σε κόσμο σε απόσταση αναπνοής.Οι πιθανότητες χιλιαπλασιάζονται!!Δεν είναι νορμάλ.Δεν φταίει το ελικόπτερο σαν πτητική μηχανή αλλά ο χαοτικός τρισδιάστατος και εκτός πραγματικότητας τρόπος χειρισμού σε απόσταση αναπνοής.Και αφού η κακιά στιγμή έρχεται και στους πιο έμπειρους τότε μονο καποια ΝΕΑ  δραστικά μέτρα ασφαλείας θα σώσουν κόσμο!
    Οτι ποιο σωστο εχω διαβασει.Παραδεχομαι
    Καταγράφηκε

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #108 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 13:16:25 »

    πρεπει να σκεφτομαστε οτι το ε/π ειναι ενα οπλο πολυ ποιο επικινδυνο απο σπαθι σαμουρα'ι'
    θα καθοταν κανενας μπροστα σε καποιον που επαιζε με σπαθι? δε νομιζω θα φοβοταν μη τυχων του γλυστρισει απο το χερι
    το σπαθι το οριζει το μυαλο και το χερι
    το ε/π εκτος το μυαλο και το χερι ειναι τα μηχανικα τα ηλεκτρολογικα και τα ηλεκτρονικα που μεσολαβουν
    στα οποια δυστυχως δε ξερεις ποτε τι θα συμβει οσο και ακριβα να τα εχεις πληρωσει
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #109 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 13:24:28 »

    Καλημερα
    Κριμα για το παιδι που χαθηκε, ευχομαι να ειναι η τελευταια ψυχη που χανετε αδικα
    ειναι λυπηρο να πηγαινει καποιος για διασκεδαση και να τελιεωνει με τραγωδια αυτο
    το κακο ειναι οτι δεν περνει και κανενας πουθενα μετρα ασφαλειας ουτε σε οργανωμενους αγωνες
    ουτε σε οργανωμενες επιδειξεις και φυσικα ουτε σε ελευθερα πεδια πτησεων και δοκιμων
    οι εμπειροι των πτησεων αυτων επρεπε να εχουν δωσει πρωτοι το παραδειγμα και οι οργανωτες
    αγωνων και επιδειξεων βαζοντας ορια και κανονες ασφαλειας ειδικα στα ελικοπτερα σε ολα τα μεγεθοι
    παραδειγμα οι αγωνιζομενοι σε αγωνες ραλλυ και μοτκρος ζητουν ολο και περισσοτερα μετρα ασφαλειας για τον εαυτο τους και οι οργανωτες ολο και περισσοτερα μετρα ασφαλειας για τους θεατες
     (μην αρχισουμε κοντρα α/π-ε/π)
    το ε/π ξερουμε ολοι οτι εχει πολυ πιο αμεσες αντιδρασεις με ενα λαθος χειρισμο μια αστοχια υλικου η μια κακη συντηρηση
    μπορει να το κανουν να καλυψει τα δυο μετρα στο δευτερολεπτο (δε νομιζω να προλαβει καποιος να ξεφυγει)
     οτι διαφημιζουν οτι ξερουν να κανουν οι επωνυμοι αυτου του χωρου στο youtube κανενας μα κανενας δεν εχει δειξει ενα μετρο ασφαλειας
    ολα φαινονται τοσο χυμα και αμα τα κανει και καποιος καλος... τοσο απλα ομαλα και ακινδυνα  idiot2
     για τις εταιριες και τα μαγαζια δε το συζηταμε ο καθε ενας στο βωμο του χρηματος δε θα δωσει ποτε σημασια τι πουλαει σε ποιον
    παραδειγμα τοσα χρονια τωρα δεν ειναι λιγα τα παιδακια που χαθηκαν γιατι βρεθηκαν με αυτοκινητα 200+ αλογα η μηχανες 100+αλογα μονο και μονο γιατι ειχαν το χρημμα αλλα καμια πρακτικη παιδεια, μονο θεωρια  idiot2
     μια λυση νομιζω θα ηταν τουλαχιστον η αναγκαστικη χρηση σε ογανωμενες εκδηλωσεις και χωρους πτησεων
     συρματοπλεγματος και για τους θεατες ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
     το πως θα ενημερωσουμε τον αρχαριο για τους κινδυνους που εχει ενα α/π η ε/π δε ξερω
    (εδω δε το καταλαβαινουν πολλοι απο αυτους που ηδη πετανε  Undecided  idiot2 )
    πρεπει να σκεφτομαστε οτι το ε/π ειναι ενα οπλο πολυ ποιο επικινδυνο απο σπαθι σαμουρα'ι'
    θα καθοταν κανενας μπροστα σε καποιον που επαιζε με σπαθι? δε νομιζω θα φοβοταν μη τυχων του γλυστρισει απο το χερι
    το σπαθι το οριζει το μυαλο και το χερι
    το ε/π εκτος το μυαλο και το χερι ειναι τα μηχανικα τα ηλεκτρολογικα και τα ηλεκτρονικα που μεσολαβουν
    στα οποια δυστυχως δε ξερεις ποτε τι θα συμβει οσο και ακριβα να τα εχεις πληρωσει

    Συμφωνώ απόλυτα!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #110 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 13:27:24 »

    Δεν έχει και μεγάλη διαφορά απο το 3D,Εκτός βέβαια οτι αυτός ο τυπος είναι ζαβός!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #111 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 13:49:40 »

    Πριν πολλά πολλά χρόνια είμασταν μόνοι σε ένα χωράφι και τυλήγαμε το λάστιχο στο λαστιχοκίνητο αεροπλανάκι μας και το αμολάγαμε και τώρα στην εποχή μας είμαστε σε ένα χωράφι η σε ένα μοντελοδρόμιο και περνάνε τα jet και τα ελικόπτερα απο δίπλα μας με 200-300 χλμ.Το λέω αυτό σαν παράδειγμα ότι εμεις στεκόμαστε ακόμα στο χωράφι όρθιοι και τα πράγματα γύρω μας εξελίσονται με τραγικούς ρυθμούς χωρίς να εξελίσονται και οι κανονισμοί ,η λογική μας,η υπευθυνότητά μας και βέβαια τα μέτρα ασφαλείας!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    aero
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #112 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 14:30:55 »

    Και άλλη περίπτωση.  Sad
    http://www.newsbeast.gr/world/arthro/578941/nearos-apokefalistike-apo-tilekateuthunomeno-elikoptero/

    Μάλλον με την κρίση βάζουν οι περισσότεροι ότι φθηνότερο υπάρχει.
    Καταγράφηκε
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #113 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 15:16:17 »

    Κρίμα για το παιδί, στεναχωριέμαι  για τους δικούς του που τον έχασαν τόσο άδικα.Συμφωνώ με τα περισσότερα παιδιά για τα επιπλέον μέτρα ασφαλείας!! αλλά έχω και την άποψη οτι φταίει και απο μόνη της η έννοια του 3D.Ειναι ένας ''ακαταλαβίστικος'' νόμος της φυσικής και της αεροδυναμικής σε μανούβρες με απίστευτες καταπονησεις αλλα και με μεγάλη ευθύνη στην ικανότητα του χειριστή, και όλα αυτά εξελίσσονται γύρω απο τον χειριστή και σε κόσμο σε απόσταση αναπνοής.Οι πιθανότητες χιλιαπλασιάζονται!!Δεν είναι νορμάλ.Δεν φταίει το ελικόπτερο σαν πτητική μηχανή αλλά ο χαοτικός τρισδιάστατος και εκτός πραγματικότητας τρόπος χειρισμού σε απόσταση αναπνοής.Και αφού η κακιά στιγμή έρχεται και στους πιο έμπειρους τότε μονο καποια ΝΕΑ  δραστικά μέτρα ασφαλείας θα σώσουν κόσμο!


    +1000000000 Επιτέλους κάποιος που έβαλε το θέμα στην σωστή διάσταση του.

    Δεν γίνετε να πιέζουμε μηχανές και ανθρώπους στο όριο η ακόμα και να το ξεπερνάμε και να λέμε πως θα γλιτώσουμε το σίγουρο.
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    ΙΚΑΡΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 113


    Εκεί που ισιώνει ο αετός , οι γλάροι δεν πετάνε .


    « Απάντηση #114 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 15:27:53 »

    κριμα το παιδι
    Καταγράφηκε

    Εκει που ισιωνει ο αετος, οι γλαροι δεν πετανε .
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #115 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 15:41:55 »

     Πάντως αυτό που θα μπορούσε να δει κάποιος έξω από τον μοντελισμό είναι ότι τα συγκεκριμένα ατυχήματα είναι σπάνια και συμβαίνουν 1 φορά τον χρόνο ή τα 2 χρόνια. 

    Για αυτόν τον λόγο κανένας δεν πρόκειται να κάνει τίποτα ούτε από την μεριά των χειριστών ή των πλευρά των διοργανωτών κάποιων events ή από την πλευρά της πολιτείας (πχ συγκεκριμένοι νόμοι για τον εξοπλισμό όπως το κράνος στα μηχανάκια, επειδή αυτό δεν θα εφαρμόζονταν ποτέ και δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί ).
    Απλά θα υπάρχουν συζητήσεις σε fora ή μέσα ενημέρωσης μέχρι να περάσει καιρός και να ξεχαστεί  και φυσικά μέχρι το επόμενο ατύχημα σε  1 ή 2 χρόνια.

    Έτσι το βλέπει κάποιος έξω από τον χώρο του μοντελισμού και αυτό που σκέφτεται είναι πόσοι χάνονται από ατυχήματα στους δρόμους και όχι από ατυχήματα με RC helis.   Για παράδειγμα, ένας που οδηγάει μηχανή χωρίς κράνος νομίζετε ότι συνετίζεται όταν ακούει για θανατηφόρο ατύχημα πάλι με μηχανή επειδή ο αναβάτης δεν φορούσε κράνος ?   Γιατί τότε να συνετιστεί ένας χειριστής RC heli όταν ακούσει για έναν θάνατο από RC heli ?   

    Τέλος όταν το επίπεδο του χειριστή Rc heli ανεβαίνει με τα χρόνια τόσο ποιο επικίνδυνος γίνεται για τον εαυτό του αλλά και για τους άλλους επειδή «νομίζει» ότι είναι έμπειρος και δεν γίνεται να συμβεί σε αυτόν.

    Ο κάθε χειριστής ελικοπτέρου ας κάτσει 2 λεπτά να αναλογιστεί και να σκεφτεί τα παραπάνω και ας κάνει αυτός πρώτος  την διαφορά εφαρμόζοντας δρακόντεια μέτρα ασφαλείας γιατί πάνω από όλα το δικό του κεφάλι παίζεται και στην συνέχεια το κεφάλι των παρευρισκομένων που φυσικά διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο γιατί βρίσκονται σε μεγαλύτερη απόσταση από τον χειριστή (τα θανατηφόρα κυρίως αφορούν χειριστές και όχι θεατές χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν κινδυνεύουν οι θεατές).
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #116 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 16:01:24 »

    Ποτέ δεν ασχολήθηκα με ε/π αλλά όταν έβλεπα άλλους "έμπειρους" χειριστές σε 3d πτήσεις έφευγα μακριά και πίσω απο αυτοκίνητο διότι πετούσαν μπροστά μας με απιστευτες ταχύτητες και πολύ αποτομους ελιγμούς.Το κακό όπως έγραψε πιο πάνω ο φίλος είναι οτι στα 3d το ελικόπτερο πετάει σε πολύ κοντινή απόσταση αν υπολογίσουμε και την ταχύτητα του.Μιλάω για μεγάλα ε/π
    Άσε που ποτέ δε θεωρούσα τέτοιου είδους πτησεις κατι το ρεαλιστικό σύμφωνα με τα πραγματικά ε/π
    Καταγράφηκε
    kostas_var
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88



    « Απάντηση #117 στις: Παρασκευή, 6 Σεπ 2013, 16:09:08 »

    Και μετά μου λέτε μερικοί εδώ μέσα γιατί έχω βάλει τέτοιο λογότυπο. Νά η απάντηση λοιπόν που ψάχνατε όσοι αναρωτιέστε

    Υ.Γ.: Κρίμα στο παιδί που χάθηκε.
    Καταγράφηκε

    T-REX 550
    T-45 Goshawk
    P-51 Mustang
    Formoza I
    Wind
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 186



    « Απάντηση #118 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 00:18:10 »

    Κρανη..  στολες...  διχτυα....  κλουβια...  διπλωματα ικανοτητας....  idiot2     sorry  αλλα τοσες  σαχλαμαρες, καιρο ειχα να διαβασω....

    ΥΓ   ασφαλες hobby   http://www.ftiaxto.gr/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82/%CF%81%CE%B1%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE
     
    Καταγράφηκε

    Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε !
    ( αχ και να ημουν mod αχ..)
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #119 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 00:24:49 »

    Οντως ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ειναι να προστατευομαστε για το αυτονοητο ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!!
    Το να κανεις ενα Hobby δεν παει να πει οτι συναμα ρισκαρεις και την ζωη σου το Hobby ειναι και δημιουργικο αλλα και να συμβαλει στην αποβολη του καθημερινου στρεςς της καθημερινοτητος που ζουμε! Το αν ειναι σαχλαμαρα η ασφαλεια εμας κ των γυρων μας τοτε παιδες δηλωνω πρωτος ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ!!!!
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ατύχημα με ελικόπτερο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.