Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 13:20:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 13:20:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 89
    Συνολικά: 90
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)  (Αναγνώστηκε 24466 φορές)
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 13:34:04 »

    Άντώνη,μέ πήρε τηλ.ό Μπαμπινιώτης!!
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    sv1gra
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 14:25:49 »

    Δυστυχώς τα πράγματα άσχημα και πιστεύω ότι θα επαναληφθεί ότι έγινε και με το χόμπι των ραδιοερασιτεχνών.
    Το 1960, 1970, και μέχρι το 1986 περίπου έδρασαν στα ερτζιανά οι γνωστοί ραδιοπειρατές.
    Πρόλαβα να παίξω και εγώ από το 76 ως το 85 και με 4 wat με άκουγαν στα fm μέχρι και 3-4 τετράγωνα στην γειτονιά μου ! ! !
    Τα πράγματα όμως γρήγορα άλλαξαν γιατί το κέρδος από το  εμπορικό κομμάτι στην διαφήμιση ήταν πειρασμός (και έπρεπε να ληφθούν και μέτρα για τα αεροπλάνα που άκουγαν Καζαντζίδη).
    Έτσι αφού πρώτα εσκεμμένα χρησιμοποιήθηκε ο όρος ραδιοερασιτέχνες ή και απλούστερα ερασιτέχνης  κατηγορήθηκαν για παρεμβολές σε ότι μπορούμε να φανταστούμε (όχι φυσικά ότι δεν υπήρχαν πολλά προβλήματα και ήρθε ο νόμος για την ελεύθερη ραδιοφωνία.
    Το παρακάτω το ξέρουμε όλοι, ο νόμος δεν εφαρμόστηκε ποτέ, τα κανάλια και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν προσωρινές άδειες, και οι ραδιοερασιτέχνες όταν δηλώνουν την ιδιότητα τους ακόμα τους ρωτάνε τι τραγούδια παίζεις και που για να σε ακούσω;;;
    Η ρετσινιά έμεινε για πάντα !!!

    Η άποψη μου είναι ότι αν δεν υπάρξει σοβαρή αντίδραση- παρέμβαση και με συγκεκριμένες προτάσεις για το θέμα  από σωματεία - λέσχες και κάθε αρμόδιο φορέα  τον  αεραθλητών, σε λίγο θα κοιτάζουμε τον ουρανό να πετά το dron της αστυνομίας του mega του Αντ1 και του skay , ίσως και μερικοί ιδιώτες φωτογράφοι σε γάμους με ιδικό εξοπλισμό και ιδικές άδειες .
    Μην ξεχνάμε και το οικονομικό θέμα , πόσο θα κοστίζουν τα παράβολα για  άδειες και τι διάρκεια θα έχουν;
    Όπως και να έχει για έμενα η μαγεία θα έχει χαθεί …….. Δάκρυ

    Υ.Γ 1 για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι ραδιοερασιτέχνες και τι κάνουν
    http://www.raag.org/displayITM1.asp?ITMID=21&LANG=GR

    Υ.Γ2 Οι ράδιοπειρατές υπάρχουν ακόμα!  Wink

    Υ.Γ3 Ακόμα και τώρα όταν με σταματούν οι αστυνομικοί σε επαρχιακο δύκτειο προσπαθώ να αποδειξω ότι δεν είμαι τρομοκράτης ή λαθρέμπορος ή ή ή........ idiot2
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 16:15:24 »

    Όταν εκδόθηκε ο κανονισμός της ΥΠΑ για τις πτήσεις των αερομοντέλων το 2010, όλοι ήταν πεπεισμένοι ότι δεν θα μπορούσαν να ξαναπετάξουν μοντέλα. Aκούστηκαν πολλές άστοχες ερμηνείες, και κατάρες γι’ αυτούς που τον συνέταξαν.

    Αυτό που έχουν διαπιστώσει όλοι σήμερα, μετά από 6 χρόνια συμβίωσης με τον κανονισμό της ΥΠΑ, είναι ότι κανείς δεν ενοχλήθηκε στην ενασχόλισή του με τον αερομοντελισμό, είτε σαν χομπίστας είτε σαν αθλητής.

    Αυτό ήταν η συνέπεια δυο παραμέτρων: α) Οι διατάξεις του κανονισμού δεν ήταν παράλογες, ή μη εφαρμόσιμες, και β) οι αερομοντελιστές είχαν την γνώση και την πειθαρχία να εκτελούν ασφαλείς πτήσεις σύμφωνα και με τον κανονισμό αλλά και με την κοινή λογική.  

    Και μία επί πλέον απόδειξη ότι ο κανονισμός είχε γερές βάσεις, είναι ότι όσες φορές και αν ζητήθηκαν προτάσεις βελτίωσής του δεν εμφανίστηκε καμμία.

    Αναπόφευκτα, τώρα που εμφανίστηκαν τα drones εμφανίστηκε μεγάλο μπέρδεμα. Δεν μας φταίνε σε τίποτα, δεν τα αντιπαθούμε, αλλά δεν μπορούμε να τους επιτρέψουμε να πετάνε ανεξέλεγκτα.

    Η ελευθερία κινήσεων έχει και τα όριά της. Ιδίως μέσα στον εναέριο χώρο, ή επάνω από τα κεφάλια μας. Ιδίως όταν πολλοί που θα τα χειρίζονται δεν είναι αερομοντελιστές ουτε έχουν αεροπορική συνείδηση.

    Ο υπάρχων κανονισμός του 2010 καλύπτει 100% τον αερομοντελισμό, αλλά αφήνει πολλά κενά όσον αφορά τα drones.

    Εύλογη η παρατήρηση, αφού το 2010 τα drones δεν ήταν διαδεδομένα σε αριθμό, ούτε γνωρίζαμε τις τεχνικές προδιαγραφές και τις δυνατότητές τους

    Είναι κατανοητό, ότι χρειάζονται νέες οδηγίες για την χρήση τους.

    Και το ότι νέος αυτός ο κανονισμός πρέπει να αφορά μόνο τα drones και όχι τα αερομοντέλα είναι επίσης κατανοητό. "Ο καθένας εις το είδος του" όπως έλεγε μιά διαφήμιση.

    Εξ όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω, η ΕΛΑΟ (η ανώτατη αεραθλητική αρχή), παρακολουθεί στενά την εξέλιξη του νέου κανονισμού και αναφέρει τις θέσεις της εγκαίρως. Η κεντρική ιδέα είναι να ολοκληρωθεί ο νέος κανονισμός, χωρίς να θιγούν τα κεκτημένα των αερομοντέλων.

    Η ΕΑΑ θα ενημερώσει επίσημα την Ομοσπονδία για τις θέσεις της επί του θέματος.

    Η δική μου προτροπή είναι να βοηθήσετε την υπόθεση καταθέτοντας και τις δικές σας προτάσεις μέσω οιασδήποτε παραγωγικής οδού.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 16:19:58 »

    Άντώνη,μέ πήρε τηλ.ό Μπαμπινιώτης!!
    Χαιρετίσματα

    Ρώτησε πως μπορείς να σταματήσεις ένα ορθογράφος σε tablet να διορθώνει απο μόνος του ότι νομίζει

    Ιδίως τα ε με τα αι
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 22:42:21 »

    Απλα γελάω με το όλο Θέμα του κανονισμού.

    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 26 Μάι 2016, 23:45:11 »

    Απλα γελάω με το όλο Θέμα του κανονισμού.
    Γελας?
    Για κλαματα ειμαστε...
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    sv1gra
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 01:27:56 »

    Όταν μας κρεμούν τα χαλινάρια εμείς νομίζουμε ότι είναι παράσημα  Δάκρυ
    Καταγράφηκε
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 07:17:44 »

    Καλημέρα σας
    Δεν βλέπω ούτε γέλια ούτε κλάματα ούτε και χαλινάρια.
    Είσαι αερομοντελιστής και πετάς αερομοντέλο σε μοντελοδρόμιο η σε εγκεκριμένο από αεραθλητικό σωματείο χώρο, τότε δεν σε αφορά αυτός ο κανονισμός το λέει ξεκάθαρα στο άρθρο 2.-
    Είσαι επαγγελματίας φωτογράφος κινηματογραφιστής διαφημιστής τοπογράφος γεωγράφος γεωπόνος εκτιμητής ναρκαλιευτής εκπαιδευτής η οτιδήποτε άλλο και το έχεις εργαλείο για τη δουλειά σου, τότε ναι, μπαίνουν χαλινάρια και πολύ καλά κάνουν καιρός ήτανε.-
    Είσαι χομπίστας και πετάς στην ερημιά για την ψυχαγωγία σου η για να βγάλεις φωτογραφίες από τα τοπία που πήγες εκδρομή η διακοπές, και το μηχάνημα σου δεν περνάει τα 25 κιλά, κράτα αποστάσεις και είσαι κύριος. Μόνον μην ξεχάσεις να το δηλώσεις στην ΥΠΑ και να το τσιπάρεις  με τον αριθμό καταγραφής που θα σου δώσουν .-
    Αυτά κατάλαβα και πιστεύω να τα λέω καλά διορθώστε με αν σφάλω.
    Καταγράφηκε
    allpaple
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9


    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 08:45:16 »

    Η δική μου προτροπή είναι να βοηθήσετε την υπόθεση καταθέτοντας και τις δικές σας προτάσεις μέσω οιασδήποτε παραγωγικής οδού.
    Υπαρχει λογος? Απο ποιον θα ληφθουν υπ οψιν?  Οι αποφασεις λαμβανονται αλλου.

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A8-2015-0261+0+DOC+XML+V0//EL

    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 09:02:17 »

    Η δική μου προτροπή είναι να βοηθήσετε την υπόθεση καταθέτοντας και τις δικές σας προτάσεις μέσω οιασδήποτε παραγωγικής οδού.
    Υπαρχει λογος? Απο ποιον θα ληφθουν υπ οψιν?  Οι αποφασεις λαμβανονται αλλου.

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A8-2015-0261+0+DOC+XML+V0//EL



      Οπότε καλό θα ήταν το θέμα να κλείσει εδώ, οποιαδήποτε ανάρτηση δεν έχει πλέον ουσία.
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 13:53:49 »

    Η δική μου προτροπή είναι να βοηθήσετε την υπόθεση καταθέτοντας και τις δικές σας προτάσεις μέσω οιασδήποτε παραγωγικής οδού.
    Υπαρχει λογος? Απο ποιον θα ληφθουν υπ οψιν?  Οι αποφασεις λαμβανονται αλλου.
    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A8-2015-0261+0+DOC+XML+V0//EL

    Ενας πωλητής κάποιου αγαθού, λέει στον εργοδότη του:

    Μα, αυτό το προϊόν, που θέλετε να πουλήσω, είναι λάθος σχεδιασμένο, χαλάει εύκολα, και είναι ακριβό. Πως θα το πουλήσω;

    Και του απαντάει ο εργοδότης:

    Αν το προϊόν ήταν σωστά σχεδιασμένο, δεν χάλαγε και ήταν φθηνό, δεν θα χρειαζόμουνα πωλητές σαν και εσένα, θα πούλαγε μόνο του.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 27 Μάι 2016, 19:16:21 »

    Η δική μου προτροπή είναι να βοηθήσετε την υπόθεση καταθέτοντας και τις δικές σας προτάσεις μέσω οιασδήποτε παραγωγικής οδού.
    Υπαρχει λογος? Απο ποιον θα ληφθουν υπ οψιν?  Οι αποφασεις λαμβανονται αλλου.

    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A8-2015-0261+0+DOC+XML+V0//EL



      Οπότε καλό θα ήταν το θέμα να κλείσει εδώ, οποιαδήποτε ανάρτηση δεν έχει πλέον ουσία.

    Καλησπέρα,

    Το θέμα δεν είναι έτσι. Αλλο κανονισμός και άλλο οδηγία. Για την περίπτωση των drones τουλάχιστον μέχρι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει πρόθεση για Ευρωπαικό κανονισμό αλλά για οδηγία.

    Εξάλλου πλέον με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, για τα drones την οδηγία θα την επεξεργαστεί ο οργανισμός JARUS που απευθύνεται σε όλα τα κράτη και όλους τους κανονιστικούς φορείς όπως και η EASA.

    Αρα το οποιδήποτε σχόλιο μετρά. Δεν είναι κακό να γράψετε και τις απόψεις σας στα αερομοντελιστικά fora. Μία ιδέα, μία πρόταση μπορεί να είναι χρήσιμη και να διαμορφωθεί ανάλογα μέσα από την συζήτηση πριν κατατεθεί στην δημόσια διαβούλευση.

    Για όσους ενδιαφέρονται ραντεβού την Κυριακή το πρωί στην DroneExpo.

    Καταγράφηκε
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2016, 12:23:46 »

    Επιτρέψτε μου να πω δυο κουβέντες μιας και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα και συμμετέχω στην ανάπτυξη μερικών τέτοιων συστημάτων (π.χ. δείτε εδώ: www.hero20.com).

    Ο τομέας των UAV θεωρείται από αρκετούς οικονομικούς αναλυτές ο καινούργιος τομέας οικονομικής ανάπτυξης που μέχρι το 2023 θα φτάσει τα 90 δις δολάρια (περίπου 10-12 δις ετησίως). Αυτή η αγορά ΔΕΝ αφορά τα UAV που χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγικούς σκοπούς αλλά αφορά τις υπηρεσίες που θα αναπτυχθούν με τη χρήση τέτοιων συστημάτων όπως π.χ. χαρτογράφηση, επιθεωρήσεις δικτύων, προστασία συνόρων, κλπ.

    Δώστε προσοχή στη χρήση της λέξης ΣΥΣΤΗΜΑ γιατί δεν αφορά μόνο την πτητική συσκευή [που μπορεί να είναι είτε σταθερών πτερύγων (όπως τα μοντέλα αεροπλάνων), είτε κάθετης αποπροσγείωσης (όπως τα multicopter), είτε και υβριδικά] ΑΛΛΑ και:
    •   τα συστήματα ελέγχου και αυτόματης πλοήγησης
    •   τα συστήματα επικοινωνίας με τους σταθμούς βάσης
    •   τους αισθητήρες που βρίσκονται στην πτητική συσκευή (π.χ. φωτογραφικές μηχανές, συστήματα μέτρησης ποιότητας της ατμόσφαιρας, laser κλπ)
    •   άλλου είδους φορτία (π.χ. φάρμακα, ιατρικά όργανα, εμπορεύματα κλπ)
    •   το σύστημα επεξεργασίας των δεδομένων ώστε να παράγονται αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο

    Όλα τα παραπάνω είναι εξαιρετικά πολύπλοκες συσκευές που έχουν πολύ μεγάλο κόστος και πού μεγαλύτερη πολυπλοκότητα συγκριτικά με τα μοντέλα διαφόρων μεγεθών που χρησιμοποιούμε στο hobby μας. Όπως ίσως καταλαβαίνετε, με την εκθετική αύξηση του αριθμού των ιπτάμενων συσκευών δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει κανονισμός (κάτι παρόμοιο συνέβη και πριν 70-80 (?) χρόνια με τα αεροπλάνα – όταν πέταγε ο Ράιτ, πέταγε όπου ήθελε, σήμερα δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί αυτό…)

    Σχετικά με το νέο κανονισμό τώρα:
    Ο υπό διαβούλευση κανονισμός ΔΕΝ αφορά τους αερομοντελιστές – που κάνουν ότι κάνουν με σκοπό την ψυχαγωγία ή τον αεραθλητισμό. Άρα ότι και να πετάτε είτε μοντέλο αεροπλάνου, είτε «πολυκόπτερο» με κάμερα ή χωρίς, εφόσον το κάνετε για το κέφι σας δεν σας αφορά ο συγκεκριμένος κανονισμός
    (Δείτε το Άρθρο 2 – Πεδίο Εφαρμογής) και το Άρθρο 3 – Ορισμός Αερομοντέλου)
    Ότι κάνετε (κάνουμε) ρυθμίζεται με τον κανονισμό αερομοντέλων του 2010 και ισχύουν οι περιορισμοί που αναφέρονται εκεί.

    Αν τώρα χρησιμοποιείτε το «πολυκόπτερό» σας π.χ. για να βγάλετε φωτογραφίες σε γάμους και βαφτίσια επ’ αμοιβή, ε τότε ο κανονισμός σας αφορά και πρέπει να ακολουθήσετε τους όρους του (όπως αυτοί καταλήξουν μετά την διαβούλευση). Αν τώρα κάποιος όρος σας φαίνεται παράλογος, μπείτε στην διαβούλευση και αναπτύξτε τα επιχειρήματά σας.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε όποιον κανονισμό και αν υπάγεται η χρήση που κάνετε, δεν αποφεύγετε αστικές και ποινικές ευθύνες σε περίπτωση τραυματισμού και/ή υλικών ζημιών. Συνεπώς η κοινή λογική πρέπει να πρυτανεύει σε κάθε χρήση.
     
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 31 Μάι 2016, 06:03:46 »

    Καλημέρα σας

    Σκέψεις επί του κανονισμού

    Στα άρθρα 5 και 19 αναφέρεται η ελάχιστη απόσταση από αεροδρόμια 8Km. Σεβαστό για το Ελ Βενιζέλος και την Ανδραβίδα για παράδειγμα. Υπάρχουν όμως και άλλα πολλά ανενεργά αεροδρόμια όπως το Επιτάλιο το Λέχαιο και το Πόρτο Χέλι. Έχουμε και εκεί 8Km;
    Εάν δεν μπορούμε να αντιγράψουμε τον κανονισμό αερομοντέλων που έχει απόσταση  3 χιλιοµέτρων από ελεγχόµενο αεροδρόµιο ίσως επειδή πρέπει να ακολουθήσουμε μια διεθνή πρακτική μήπως εκεί θα μπορούσαμε να αντιγράψουμε την FAA που μας λέει
    •   5 nautical miles (NM) from an airport having an operational control tower; or
    •   3 NM from an airport with a published instrument flight procedure, but not an operational tower; or
    •   2 NM from an airport without a published instrument flight procedure or an operational tower; or
    •   2 NM from a heliport with a published instrument flight procedure.
    Καταγράφηκε
    ILIAS paragon
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 3 Ιούν 2016, 20:45:04 »

    ρε μαγκες και ψαγμενοι, τι σημαινει DRONES μπορει να μου πει καποιος?
    Ή Drones ειναι οτιδηποτε ειναι τηλεκατευθυνομενο και πεταει?
    Οι χαρταετοι ειναι DRONES ή UAV???
    Οι σαιτες ειναι DRONES?
    O χαρτετος με καμερα θεωρειτε uav?
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.