Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: kerpinis στις Σάββατο, 22 Ιούλ 2006, 12:41:22



Τίτλος: General
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 22 Ιούλ 2006, 12:41:22
Για ότι δεν καλύπτουν τα παρακάτω θέματα...


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 22 Ιούλ 2006, 12:46:12
Πετάει ένα Giant με ένα φτερό?  :)Crazy2

Τελικά εάν έχεις χέρια όλα γίνονται..

Απολαύστε!

 http://media.putfile.com/Wing-Failure (http://media.putfile.com/Wing-Failure)


Για όσους ασχολούνται το πετάει ο Bill Hempel.

Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί με το πέρασμα του χρόνου θα ανεβάσω το video

Mάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: dim sofos στις Κυριακή, 23 Ιούλ 2006, 00:15:54
..Kαλησπέρα Mάνο, δείξε μας και τα υπόλοιπα με το EDGE 540 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 23 Ιούλ 2006, 00:24:28
DImmmmmmmmmmm!

Τα θέλω όλααααααααααααα!

Για ζέσταμα και για να δείτε το μέγεθos:

50% Edge 540  ( My birthday Present!)





Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 23 Ιούλ 2006, 00:26:43
Kai ta dika mou xrwmata

1. Gia poulima to mple me asrpo
2. Diko mou to allo :)

Tha akolouthisoun foto apo engine 300cc klp sto analogo thread

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: dim sofos στις Κυριακή, 23 Ιούλ 2006, 00:30:28
Δείτε και αυτό..


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: 3DJunk στις Δευτέρα, 24 Ιούλ 2006, 01:07:49
Γεια χαρα!! :)

Το birthday present μου μυριζει Bill Hemple... :) To μπλε επισις του Ηemple δεν υπαρχει εχει σπασει... :( υπαρχει και video.

Σημερα ειχαμε τη συζητηση στο μοντελοδρομιο σχετικα με video του Hemple με το ενα φτερο, η απολυτη ψυχραιμα, κανει  αναποδο snap καταλαβαινει οτι φευγει το φτερο και βγαινει απο snap σε knife, απο εκει και μετα τα πραγματα ειναι απλα (για τον Ηemple βεβαια)...Απο το video αυτο βγαλαμε το συμπερασμα οτι τα μοντελα της Wildhare μπορει να μην ειναι τοσο καλα ποιοτητικα αφου ξυλωνεται το tube του φτερου ευκολα αλλα εχουν πολυ καλη συμπεριφορα στο knife edge... ;D

Μανο ειμαι στο παραπεντε να μπω στην κατηγορια σκεφτομαι κατι στα 50cc θα χρειαστω τα φωτα σου.

Τα λεμε,

Νικος



Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 24 Ιούλ 2006, 15:14:52
Ναι ναι.... O Bill είναι και ξεκινάει δική του παραγωγή (Στην Κίνα βέβαια). Θα έχω εδώ τα αεροπλάνα Νοεμβ ΄η Δεκεμ. Άντε με το καλό...  :smitten:

Σχετικά με το συμβάν....κατα πόσο είναι κάποιος ικανός να το επαναλάβει δεν μπορω να το γνωρίζω άλλα δέν είναι κάτι συνηθισμένο!. Ο Βill θα φιλοξενηθείστα μέρη μας όταν έρθουν και τα αεροπλάνα χανιά.
Μέχρι τότε θα χρειαστεί να κινήσω ουρανό και γή να κάνουμε ένα Happening ατο οποίο θα τον σπρώξω να πετάξει. Πιστεύω Δεκέμβριο η Γενάρη να τον έχω εδώ φιλοξενούμενο άρα θα ήταν καλό να οργανωθεί κάτι.

Όσο για 50cc   planes => XAMOOOOOOOOOOSS!!

Info sthn epistrofh mou apo to rtrip mou.

Manos

A! kai DA 50cc => Fthnos!


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 3 Αύγ 2006, 20:03:56
Mάνο δεν ξέρω τι λες για giants..αλλά αυτό κι αν είναι. :o
Δείτε εδώ. www.downonthedeck.com


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Πέμπτη, 3 Αύγ 2006, 21:20:52
To proto mou Giant =>  Carden Edge 540 42% mou to eixane ftiaksei sthn amerikh kai irthe etoimo (Almost) kai rythmismeno apo Joe Hunt Usa!  Einai kai o host tou site pou esteiles link!
Plhrwsa 2400 dollaria mono gia thn kataskeuh tou kit kai 2000 postage mazi me to wooden box....

Xwria to kostos tou aeroplanou!......Ouf!  Arxisa kai idrwnw.....Prin to fytepsw (Thn glytwse) kai t poulhsa UK afou prwta me epeise o koumparos mou alliws tha eixe erthei Greece...A re koumpareeeeeeee!!


Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Πέμπτη, 3 Αύγ 2006, 21:21:31
Ean kanete kai search gia to Edge 540 70% tha pathete plakaaaa!!!!

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 5 Αύγ 2006, 01:57:09
Gia osous asxolountai....h tha arxisoun...


http://flyinggiants.com/

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: 3DJunk στις Δευτέρα, 4 Σεπ 2006, 18:27:17
Παιδια κοιταξτε ενα Staudacher, επαθα πλακα απο το μεγεθος οταν το ειδα  :o. Τα αεροπλανα του Hemple φαινονται 40αρακια μπροστα του... :o ???


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 4 Σεπ 2006, 18:36:46
Einai 70%. Sas to eixa pei se prohgoumeno post..Egw na deis plaka pou epatha. Den ton eixane afhsei na petaksei logo megethous kai telika ta katafere. Tha psaksw na brw to arthro.

Miso na psaksw gia photo kataskeyhs tou...  NAI EINAI STAUD alla den briskw to gam... to arthraki..
epanerxomai

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 4 Σεπ 2006, 18:41:54
Tsimpa!


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 4 Σεπ 2006, 18:49:20
Kai epishs...
Span => 200"
Engine => HKS 700cc tetrakylindro
Weight =>350 lbs xwris kaysimo
Prop => Power Fin 3-Bladed 64" Diameter metablhto bhma, prin thn pthsh

kai

Eiai ftiagmeno me :
Aircraft grade mohogany plywood, spruce, fiberglass & carbon pre pregnated, and Nomex honey comb. This aircraft has a 12 volt system, onboard starter, and an onboard charge system. With a 34 AH aircraft battery all power is routed through a custom designed voltage regulation and filtration system by POWER FLIGHT. The output from the charging system is enough to fly the airplane, shoud I lose battery power.

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: harrysvr στις Τρίτη, 12 Σεπ 2006, 13:13:41
Airbus A380  http://www.rcuvideos.com/view_video.php?viewkey=08345f7439f8ffabdffc


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Τρίτη, 12 Σεπ 2006, 17:37:06
Ναι αλλά δεν κάνει 3-D    ;D

Ακριβό το κόβω πάντως..... :idiot2:

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: harrysvr στις Τρίτη, 12 Σεπ 2006, 17:56:23
Εκτός απο το σπίτι θα πρέπει να πουλήσεις και το σκάφος για να το πάρεις... :D


Τίτλος: MΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΥΛΙΚΩΝ
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 14:05:59
Υπάρχουν περίπου (μoνο  : :-\) 15 άτομα που ασχολούνται με giant scale.

Θα ηθελα ΟΠΟΙΟΣ έχει σχέδια, ιδέες, προτάσεις, web site και ότι άλλο σχετικά με τρειλερ μεταφοράς μεγάλων αεροπλάνων να το μεταφέρει και σε εμάς.

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 23:22:52
Ti egine? Kanenas den exei input??  :'(

Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: dim sofos στις Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 23:48:25
Μάνο.

Πόσοι απο εμάς έχουμε 46-50% αεροπλάνα;
Αφού το έχουμε συζητήσει το θέμα που σε απασχολεί εδώ και καιρό.

Μόνο κατασκευή απο κάποιον τρειλερά στα μέτρα τα δικά σου..

Άν θυμάσε υπάρχει κάποιος "Σκούλικας" στο Μενίδι στην Αθήνα που φτιάχνει.

Τώρα άν υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που θα μπορούσες τουλάχιστον να πάρεις μια προσφορά,
καλό θα ήταν να αναφερθεί.


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Serafim στις Τρίτη, 31 Οκτ 2006, 00:00:15
Μάνο καλησπέρα

Απ' ότι ξέρω ένα μέλος της ΕΑΗΚ, ο Βασίλης Σκόρδος, που είχε έρθει μια βόλτα και Αθήνα, φτιάχνει τρέιλερ για 50cc μοντέλο.  Ίσως να μπορεί να σου δώσει κάποιες πληροφορίες.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 31 Οκτ 2006, 08:37:00
Ο Πέτρος Ντούνης έχει μεγάλο τρέϊλερ.

θείος Γιάννης


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Τρίτη, 31 Οκτ 2006, 09:47:12
Lathos to diatypwsa. Εννοώ ότι σχέδια υπάρχουν για τρέιλερ. Όχι απαραίτητα για μεγάλο αεροπλάνο. Ότι είναι μετά εγώ το κάνω explode se allo scale


Manos


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: gregman στις Τρίτη, 31 Οκτ 2006, 11:23:23
Μακαβριο μεν πρακτικο δε......ψαξε για μεταχειρισμενη νεκροφορα


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 19:18:07
 :angel:

Γκαντεμιά για τα μοντέλα ρε Γρηγόρη!


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 19:20:08
Μάνο καλησπέρα

Απ' ότι ξέρω ένα μέλος της ΕΑΗΚ, ο Βασίλης Σκόρδος, που είχε έρθει μια βόλτα και Αθήνα, φτιάχνει τρέιλερ για 50cc μοντέλο.  Ίσως να μπορεί να σου δώσει κάποιες πληροφορίες.

Σεραφείμ

Σεραφείμ ευχαριστώ.Είμαι Ηράκλειο για να φέρω πραμάτια στα παιδία!  Εχθές μίλησα με βασίλη σχετικά με το τρέιλερ.

Ευχαριστώ!


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: angkouf στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 23:06:48
 :thumbs up:

ΜΑΝΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ΄???
ΝΟΙΚΙΑΖΕΙΣ ΤΟLL  ΣΤΟ ΜΑΛΕΜΕ???

ΑΓΓΕΛΟΣ. ^-^


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 23:15:38
xexe!!   :devil:

Κανόνησα και νοίκιασα  υπόγειο γκαράζ όπου και σκέφτομαι να βάζω μέσα το τρέιλερ σαν αποθηκευτικό χώρο...Αλιώς δεν γίνεται δουλειά... :'(


Όταν με το καλό αρχίσω και στέλνω φωτό θα μου δώσετε τα φώτα σας!

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:39:31
Τελικά από τον σχεδιασμό, το budjet, την συνεννόηση αλλά και μερικά μικροπροβλήμτα κατάφεραν και έφτιαξαν το τρίτο 50% Edge 540 στον κόσμο!  :D

Και o τυχερός είναι οοοο  Εγώ!  :o

Παρακάτω οι φωτογραφίες από τον κατασκευαστή πριν αρχίσει το λύσιμο και πακεταρισμα για να ερθει Ελλάδα.

Ελπίζω να είναι εδώ για να το βάλω κάτω από το δέντρο μου!  :laugh:


Kαι έτσι βλέπω να είναι το σεταπ για να πετάξει..

SPECS

1. Plane =>EDGE 540  => €4000 περιπου
2. Size => 50%
3. Wingspan => 3.85
4. Engine => EVO 300cc 4 cylinder (malon) η 3W-240 / 275 2 cylinder  Τελικό κόστος περίπου €3300
5. Prop => 38 *14 / 36*14 Bolly h 36*12 => 150-250 ευρώ
6. Servos=> 12 X Volz Alustar 220 se ailerons & Elevator (malon) => €2800
                 2 X Seico ps-50 se Rudder=> € 1100 με τα  bellcrank
                 2 X Hitec Digi 5975στον κινητήρα => 150-180

7. Rx => 2 X R5014 FUT G3 => €550
8. Buckers => 2 x Powerbox Champion  + 4 X 2800 PowerBox Batts => €1600
                 3 X PowerBox  Digi Switch => €150-170
                 1 X Smoke Pump setup => €200
και αρκετά άλλα που συμπληρώνουν το πακέτο....

Ωχ....πολλά είναι... :idiot2:

Ελπίζω να μην ανοίξει κανείς στο σόου στον Βόλο σε 34.970! Γιατί θα του πάρω το αυτοκίνητο για αντάλλαγμα (με τα μοντέλα του μέσα!)  :D

Μάνος

 


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:42:37
Και μία πρόσφατη επικοινωνία "προβληματική!"

Παράθεση
Manos,

Your plane is done!  :)

 One problem though, the red on the red and yellow checkers do not match perfectly. Your options are to wait for a new plane to be made with new lighter red covering to match the checkers or accept this one. Please give me your thoughts. It will take about 3 weeks for the new matching covering to arrive ιn the US before the next plane is to be covered so that will delay things for you (4-6 weeks) if you choose to wait.
Please advise dude!

Bill Hempel
ΤΙ ΛΕΤΕ???

Εγώ λέω στείλτο....


Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Γιώργος Κανδυλάκης στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:45:48
Μπερδεύτηκα.  :idiot2:
34970 είναι το κόστος σε € ?  :idiot2: :idiot2:

Α, η συχνότητα είναι, ουφ...

Πως ? Το κόστος είναι μόνο 34.000 € ?  :devil:  :laugh:

Σοβαρά τώρα, πολλά λεφτά βρε παιδί μου, να τα βλέπεις να κάνουν βόλτα στον αέρα...

Καλές πτήσεις, και σταθερό χέρι, και μακριά από κακοτοπιές  ;)

gkan



Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: 3DJunk στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:50:24
Εμ βεβαια που να βρουνε οι ανθρωποι τοσα ρολα monokote να καλυψουν το θηριο, ξεμινανε και τωρα τα χρωματα δε ταιριαζουν. ;D

Μια χαρα ειναι Μανο, καλοπεταχτο!! :thumbs up:

Νικος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:53:36
Μπερδεύτηκα.  :idiot2:
34970 είναι το κόστος σε € ?  :idiot2: :idiot2:

Α, η συχνότητα είναι, ουφ...

Πως ? Το κόστος είναι μόνο 34.000 € ?  :devil:  :laugh:

Σοβαρά τώρα, πολλά λεφτά βρε παιδί μου, να τα βλέπεις να κάνουν βόλτα στον αέρα...

Καλές πτήσεις, και σταθερό χέρι, και μακριά από κακοτοπιές  ;)

gkan




Xaxa!!  Ελπίζω να βγει κ'άτω από τα 16Κ πάντως, γιατί θέλω και JET!

Από το 2007 αρχίζουν τα προβλήματα πλαι...Χώρος...εργαστήριο...μέσα αποθήκευσης..μέσα μεταφοράς....ΛΕΦΤΑ.. κλπ κλπ.  :angel:

Ευχαριστώ για τα σχόλια

gkan





Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:54:12
Εμ βεβαια που να βρουνε οι ανθρωποι τοσα ρολα monokote να καλυψουν το θηριο, ξεμινανε και τωρα τα χρωματα δε ταιριαζουν. ;D

Μια χαρα ειναι Μανο, καλοπεταχτο!! :thumbs up:

Νικος



 :smitten: :uglystupid2:


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: 3DJunk στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 01:59:35
Xaxα τωρα μολις ειδα οτι το μηνυμα ηταν απο τον Bill Hempel..."Please advise dude"....   ;D xaxa

Αντε καληνυχτα εχουμε και πτησεις αυριο, τα λεμε.

Νικος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 02:04:53
Καλη νύχτααααα!!!

Πάω να ονειρευτώ ότι πετάω μιας και εδώ έχει καμμια 40ρια χιλιόμετρα αέρα και ρίχνει Τραπέζια, οπότε αύριο είναι ημέρα κατασκευής νέου παιχνιδιού!


Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 10:34:34
Εμ βεβαια που να βρουνε οι ανθρωποι τοσα ρολα monokote να καλυψουν το θηριο, ξεμινανε και τωρα τα χρωματα δε ταιριαζουν. ;D

Μια χαρα ειναι Μανο, καλοπεταχτο!! :thumbs up:

Νικος


Καλημέρα Νικ..

Ρε συ μου έστειλε και αυτή τη φωτό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δεν ταιριάζει....Ίσως ότι το κόκκινο στο καρό είναι λίγο ποιο ανοιχτόχρωμο???
Πές μου την γνώμη σου...

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Γιώργος Κανδυλάκης στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 10:47:56
είναι άλλη απόχρωση, ελάχιστα προς το πορτοκαλί...


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Serafim στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 10:54:13
Μάνο καλημέρα

Έτσι φαίνεται, ότι το κόκκινο στα καρώ είναι πιο ανοιχτόχρωμο.  Και μην ακούς το Νίκο που σου λέει πάρ' το.  Είναι τόσο ψείρας που δεν θα το έπαιρνε ακόμα κι αν οι κούτες που θα το στέλνανε δεν ήταν ακριβώς το ίδιο χρώμα-μέγεθος μεταξύ τους ;D

Πέρα από την πλάκα τώρα, είναι κρίμα τόσα λεφτά και τέτοιο αεροπλάνο να μην είναι τέλειο.  Σκέψου να έρθει και να το δεις και να πεις: Τι βλακεία έκανα;  Καταλαβαίνω την επιθυμία σου να το έχεις, κι εγώ έτσι θα σκεφτόμουνα, αλλά είναι πολλά τα λεφτά και η ταλαιπωρία για να μην είσαι 100% ευχαριστημένος.  Από τις φώτο σίγουρα δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος, και για να στο λέει κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Αν θες σου στέλνω το Precision Aerobatics Edge που έχω έτοιμο να το βάλεις στο δέντρο να μην στενοχωριέσαι :D

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 11:07:01
 :'(

Του έστειλα μήνυμα να μου δώσει πληροφορίες. Ξέρω ότι ο Hempel είναι ποιο ψείρας από όλους μας λόγω στρατιωτικού background και μόνο με αυτήν την σκέψη του είπα στείλτο..

Σεραφείμ έχεις δίκιο....αλλά αυτός ο μήνας καθυστέρηση που μου προτείνει είναι ο μόνος που έχω την δυνατότηα να το φτιάξω..Αλλιώς θα μείνει στο ράφι και δεν νομίζω να προλάβω εκτός και εαν επανδρωθείτε για διακοπές (Χειμωνιάτικες) στα Χανιά και βοηθήσετε!

Είναι δύσκολο να τα βγάλω τα καρό εάν δεν μου αρέσουν? Έχω να ασχοληθώ με μονοκοτ απο το 1999 περίπου.. :knuppel2:

Εγώ είχα την εντύπωση ότι έμενε από κάτω το κόκκινο του φτερού και έβαζαν μόνο τα κίτρινα από επάνω για να σχηματιστεί το σχήμα...χμμμ

Είμαι στο εργαστήριο με λαπτοπ και κολλάω! Άρα στα 5 λεπτα που κρατάω δεν μπορω να σας μιλήσω!

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 11:13:50
Τελικά η 5λεπτή σε 3 λεπτά είναι οκ!  Μεντεσέδες synergy έτοιμοι!

Serafim Το PA einai to 80" h to kainourio?  Kapou exw ton Watkins se video alla prepei na to brw...

Απλά θα πρέπει να παραγείλω μεγαλύτερο δέντρο να καλύψω το σαλόνι γιατί είχα υπολογίσει τον ακάλυπτο χώρο του σαλονιού με το δικό μου αεροπλάνο!  :buck2:

Πάω για το άλλο πηδάλιο....


Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Serafim στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 11:38:20
Μάνο είναι αυτό:

http://www.precisionaerobatics.com/product_item.aspx?prodID=100

Δεν ξέρω ποιο λες εσύ, αυτό είναι 84" και δεν είναι πολύ καινούριο μοντέλο, απλά η τελευταία παρτίδα έχει carbon tubes-tailwheel και οι μαύρες λωρίδες αντικαταστάθηκαν από carbon-style σχέδιο.  DA-50R, Hitec 5945 X 4, Hitec 5955 X 1, Hitec 5245 X 1.  Λένε ότι (στην πράξη) βγαίνει λίγο πάνω από 6 κιλά, οπότε θα είναι μάλλον πύραυλος  8)smiley

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 12:47:32
Nice one!

Και με λίγο παραπάνω από τα 6....ΠΥΡΑΥΛΟΣ όπως λες!

Ακόμα δεν το έχεις πετάξει?

Με τόσο λίγο βάρος και τον DA θα χρειαστείς καμπύλη (σπασμένη σε 6 εκτιμώ) για γραμική απόδοση μεταξύ 40-60% του γκαζιού..Τι πομπό έχεις?

Μάνος

τώρα τσέκαρα ότι για το ίδιο μιλαμε....
Είχα και το βιντεάκι που δίνουν στο site τους...


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Serafim στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 16:13:58
Με τόσο λίγο βάρος και τον DA θα χρειαστείς καμπύλη (σπασμένη σε 6 εκτιμώ) για γραμική απόδοση μεταξύ 40-60% του γκαζιού..Τι πομπό έχεις?

Μάνο έχω τον Futaba 9CAPSuper.  Δεν ξέρω ακριβώς τι δυνατότητες έχει σ' αυτό το θέμα αλλά νομίζω ότι κάτι έχει.  Ο τύπος που το πετάει στο βίντεο και έχει κάνει και το review λέει ότι έχει βάλει 24Χ8 έλικα στην DA για να κατεβάσει τις στροφές γιατί το μοντέλο τρέχει πολύ με την 22Χ8.  Αυτό βέβαια θα το δω αφού στρωθεί η DA (δυστυχώς όταν την πήρα δεν ήξερα ότι είχες, και την πλήρωσα και λίγο ακριβότερα).

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 17:32:52
Μια χαρά θα είσαι!
Απλά ΜΗΝ τον στρώσεις με 24Χ8!  Θέλει μικρή προπέλα για να ελευθερώνει. Στατικά κάνε 1 τεπόζιτο με 22 ή 23 διάμετρο και τσέκαρε με τα δάχτυλα σου την θερμοκρασία. ΜΗΝ τον αφήσεις να βράσει.

Μετά το πρρώτο τεπόζιτο, δώσε ένα 100% να δεις ότι έχεις απόδοση στιγμιαία (3-4 δευτερα) και ξεκίνα τις πτήσεις σου για να στρωθεί πετ'ωντας στο 75% μέγιστο (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!)...
ΑΦΟΥ στρωθεί η 24Χ8 είναι πολύ καλή αλλά όχι σε όλες τις μάρκες.

Άντε και καλές πτήσεις

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: Serafim στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 18:00:04
Ευχαριστώ Μάνο και για τις ευχές και για τις συμβουλές.  Θα επανέλθω μετά τις πρώτες πτήσεις σε δικό του θέμα με φώτο και περισσότερες λεπτομέριες.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: modeller2 στις Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 20:45:45
Καλησπερα
Ερωτηση για οποιον ξερει.
Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
τα μεταλα εινε ιδια?
Βασιλης.


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:38:25
Καλησπερα
Ερωτηση για οποιον ξερει.
Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
τα μεταλα εινε ιδια?
Βασιλης.

modeller,

μόλις τώρα είδα το μηνυμά σου και είναι εκεί από τις 11 του μήνα! Ντροπή μας!

Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω την σωστή απάντηση. Κάτι καλό μιας και πρέπει να το ψάξουμε.
Παρά ταυτα από  γρήγορες σκέψεις που έκανα πιστεύω ότι

1.Τα μέταλλα είναι διαφορετικά
2. Η σύσταση της βενζίνης έχει κάποιο ποσοστό λύπανσης σίγουρα μεγαλύτερο από αυτό της μεθανόλης  ( ?)
3. Άντε και κανένας που ξέρει τίποτα??? Ξέμεινα από απάντηση!

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: andreas στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:50:41
Καλησπερα οι gas κινητηρες εχουν αλλου τυπου καρμπυρατερ και δεν θα λειτουργουσαν σωστα με 18%λαδι ,επισης οι βενζινη εχει καποιες ελαχιστες λιπαντικες ιδιοτητες,και τα εσωτερικα τμηματα του κινητηρα δεν εχουν τοσο μεγαλη αναγκη λυπανσης οσο πχ ενας κινητηρας ABC οπου το εμβολο ουσιστικα ερχετε σε ολοκληρωτικη επαφη με το χυτονιο σε σχεση με τους gas.Χωρις να ειμαι 100% συγουρος ομως για τα παραπανω παρακαλω διορθωστεμε αν κανω λαθος :)


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:56:26
Αντρέα αν ήξερα θα σε διόρθωνα!  :laugh:

Αλλά πιστέυω ότι ακόμα και στους gas έρχεται σε απόλυτη επαφή το πιστόνι...Τώρα ίσως παίζουν ρόλο τα nicasil και οι στρώσεις στα κύλινδρα και δεν συμμαζεύεται..κλπ που άκουγα πιτσιρικάς όταν αγόραζα τα μηχανάκια μου... :idiot2:

Για να δούμε και άλλες απόψεις....

ΘΕΙΕ ??   :angel:

Μάνος


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: andreas στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 18:20:00
οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: angkouf στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 19:26:10
ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΔΙΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ GLOW
ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΠΡΙΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ AIRMODELLING ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

ΑΓΓΕΛΟΣ :angel:


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: lpapggia στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 19:33:13
Από ξένο forum έχει αναφερθεί ότι η μεθανόλη είναι πολύ ξηρή σε σχέση με τη βενζίνη για αυτό χρειάζεται πολύ περισσότερο λάδι.
Δεν είναι ότι τα καρμπυρατέρ απαιτούν πολύ λάδι.


Τίτλος: Απ: General
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 21:11:15
οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!

Χμμ..Οι μεγάλες glow θέλουν και άλλη κεφαλή για να ρίξουν την συμπίεση λόγω του καρμπυρατερ. Αλλά πάλι όταν άλλαζα πιστόνια από τα σπασμένα μοτέρ στο "καθαρό" μου ναι μεν λόγο νικασίλ άλλαζα και τον κύλινδρο αλλά το πιστόνι έμπενε μέσα γλύφοντας.Το ελατήριο το πίεζα και μετά με σπρώξιμο (όχι αυτό που νομίζετε κύριοι!) κατάφερνα και το τοποθετούσα μέσα σωστά..

Σηκώνω τα χέρια ψηλά!Μπορεί και στις μεγάλες glow τα πράγματα να είναι διαφορετικά από κατασκευαστή σε κατασκευαστη.. Θα το κοιτάξω και σε RCU μπας και βρω τίποτα..

Μάνος