Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:10:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:10:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 43
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 57     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 147946 φορές)
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #765 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 15:06:44 »

    Μπράβο Παναγιώτη !!!

    Καλές προσγειώσεις τώρα και να το χαρείς !
    Καταγράφηκε
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #766 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 17:31:14 »

    Παναγιώτη πολύ ωραία δουλειά μπράβο και καλές πτήσεις Thumbs up
    Καταγράφηκε

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #767 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 23:35:05 »

    Σας ευχαριστώ πολύ με χρονική σειρά Νίκο, Αργύρη, Χάρη και Κυριάκο!! Πραγματικά άρχισα να το χαίρομαι αλλά θέλω να ξεπεράσω και λίγο τα προβληματάκια με το retract (το οποίο με έβαλε πάλι σε έξοδα!!  Θυμός Θυμός ) Τι να κάνουμε, όπως είπε και ο Έκτορας στο νήμα του, 1 πετάμε 2 φτιάχνουμε!!

    Η αλήθεια είναι ότι το αεροπλάνο δείχνει υπέροχα στον άερα και πλέον έρχεται και ακόμα καλύτερα για προσγείωση!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #768 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2015, 07:05:36 »

    Μπράβο Παναγιώτη!
    Είναι όντως ένα όμορφο και εντυπωσιακό μοντέλο στο οποίο έχεις βάλει πολύ προσωπική εργασία.
    Σου εύχομαι να το χαρείς !
    Καλές πτήσεις  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #769 στις: Δευτέρα, 4 Μάι 2015, 10:33:30 »

    Καλοπέταχτο Παναγιώτη! Έρχεται "κλώσσα" - μια χαρά, δε φαίνεται να δαγκώνει καθόλου.  Thumbs up

    Η 3φυλλή δείχνει ωραία, αλλά ίσως να χρειάζεσαι λίγο βήμα παραπάνω να πιάσει πιο scale ταχύτητες. Ίσως μια 2-φυλλη flying prop?

    Είδα ότι πάσχει από το ίδιο γυροσκοπικό φαινόμενο με το δικό μου - στρίβει δεξιά μόλις πάει να πέσει η ουρά. Αλλά το ελέγχεις καλά. Εγώ τράβηξα πάνω τα flaps για να κάτσει γρήγορα και μου το έκανε πιο δύσκολο αυτό - ίσως όπως το έκανες εσύ είναι καλύτερα..

    Να σε περιμένουμε στο Scale Meeting 6-7 Ιουνίου...;;
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Michalis Leoutsakos.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 357



    « Απάντηση #770 στις: Τετάρτη, 13 Μάι 2015, 14:16:10 »

    καλησπέρα Παναγιώτη, Σήμερα βρήκα χρόνο και διάβασα όλη την παρουσίαση και την κατασκευή που έχεις κάνει, Εκπληξη Cheesy Thumbs up δεν έχω να πω τίποτα άλλο με έχουν κάλυψη απόλυτα όλοι οι προλαλήσαντες, εκφράζω μονο τον θαυμασμό μου και για το τελικό αποτέλεσμα.

    καλές πτήσης στην συνεχεια .
    Καταγράφηκε

    Mιχαλης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #771 στις: Παρασκευή, 22 Μάι 2015, 23:57:40 »

    Μιχάλη με την ευκαιρία σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Μια και ασχολιώμουν την τελευταία εβδομάδα με τα σκέλη....(δυστυχώς μειώθηκε η γωνία των σκελών σε λιγότερο scale ρύθμιση...περίπου στις 84ο μοίρες...) είπα να κάνω και καπάκια ώστε να σκεπαστούν τελείως οι βάσεις των μηχανισμών. Έτσι κόπηκε φύλλο αλουμινίου πάχους 0,8mm και στη συνέχεια έγιναν φρεζάτες τρύπες ώστε οι βίδες να βυθιστούν όσο το δυνατών περισσότερο... Σειρά έχει τώρα το βάψιμο... Πως σας φαίνεται μέχρι τώρα;;


    * 20150522_213220.jpg (61.06 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 511 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #772 στις: Κυριακή, 24 Μάι 2015, 08:26:38 »

    Εάν μου επιτρέπεις Παναγιώτη - επειδή τα καλύματα είναι για καθαρά κοσμητικούς λόγους, γιατί δεν πάς στο Πλαίσιο, να πάρεις αλουμίνιο 0,2mm που είναι ελαφρύτερο και να το βιδώσεις πάνω με μικροβιδάκια (π.χ. από Marklin)..;; Εντάξει, θα γλυτώσεις 1-2 γραμμάρια μόνον, αλλά για εμάς τους ακροβατικούς το βάρος είναι θέμα αρχής!

    Επίσης, πιο ήταν το πρόβλημα με τα retracts? Ξεκόλλησαν βάσεις ή κολλήματα στα uplock/downlock?
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #773 στις: Τετάρτη, 2 Δεκ 2015, 22:33:35 »

    Εάν μου επιτρέπεις Παναγιώτη - επειδή τα καλύματα είναι για καθαρά κοσμητικούς λόγους, γιατί δεν πάς στο Πλαίσιο, να πάρεις αλουμίνιο 0,2mm που είναι ελαφρύτερο και να το βιδώσεις πάνω με μικροβιδάκια (π.χ. από Marklin)..;; Εντάξει, θα γλυτώσεις 1-2 γραμμάρια μόνον, αλλά για εμάς τους ακροβατικούς το βάρος είναι θέμα αρχής!

    Επίσης, πιο ήταν το πρόβλημα με τα retracts? Ξεκόλλησαν βάσεις ή κολλήματα στα uplock/downlock?

    Έκτωρα κατ' αρχήν συγγνώμη αλλά δεν είχα δει ότι είχες γράψει εδώ και μήνες! Δυστυχώς το θέμα με τα retract συνεχίστηκε. Το αρχικό πρόβλημα για το οποίο με ρώτησες ήταν πως επειδή ήταν 90 μοιρων αν τα σταματούσα στις 80 μοίρες ή και νωρίτερα τότε δεν κλείδωναν καλά με αποτέλεσμα η δύναμη της προσγείωσης να μεταφερόταν σε αδύναμο σημείο του retract με αποτέλεσμα το σπάσιμό του. Έτσι αναγκάστηκα να αντικαταστήσω τον έναν μηχανισμό. Εκ τοτε υπήρξε και άλλο πρόβλημα διπλό αυτή τη φορά. Σε πτήση στην οποία αρνήθηκαν τα retract να κλείσουν (πιθανών από αστοχία μπαταρίας) λασκάρισε το κάτω μέρος του ενός σκέλους με αποτέλεσμα να γίνει προσγείωση με ένα μισό σκέλος και ένα ολόκληρο. Σε αυτή τη φάση παραδέχτηκα την ESM καθώς το φτερό δεν έπαθε απολύτως τίποτα δομικά απλά μόνο ξεμπαζώθηκαν τα retract μαζί με τις βάσεις!!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #774 στις: Τετάρτη, 2 Δεκ 2015, 22:43:37 »

    Τέλος πάντων το φτερό αυτή τη στιγμή επισκευάστηκε πλήρως με τη βοήθεια του φίλου Νίκου και τις πολύτιμες συμβουλές του Μήτσου (κατά forum w1ndsurfer και dgiatr) οπότε και ετοιμάζεται πάλι για πτήσεις. Με την ευκαιρία θα γίνουν και κάποιες τροποποιήσεις στα σκέλη και στα καλύματά τους. Εδώ θα χρειαστώ μια συμβουλή. Είπα να δοκιμάσω να κολλήσω πάνω στο σκέλος μπρούτζινα σωληνάκια ώστε να περαστούν βίδες και να στερεωθούν τα καπάκια των σκελών. Ουσιαστικά να εξομοιώσω την στήριξη του πραγματικού. Ο τρόπος που σκέφτηκα να το κάνω είναι να δημιουργήσω με το dremel αυλάκια δεξιά και αριστερά στο σκέλος ώστε να έχω μεγαλύτερη επιφάνεια κόλλησης αλλά και για να βυθιστούν λίγο τα σωληνάκια. Στη συνέχεια αφού τριφτούν με γυαλόχαρτο και τριφτούν τα δύο κομμάτια να κολληθούν με metal epoxy. Σήμερα το δοκίμασα σε ένα κομμάτι και μου φάνηκε πολύ γερή η κόλληση. Δυστυχώς δεν έβγαλα φώτο. Παραθέτω όμως φώτο από το πραγματικό στο συγκεκριμένο σημείο...


    * 260444_138247046249805_941469_n.jpg (50.92 KB, 720x480 - εμφανίστηκε 375 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #775 στις: Τετάρτη, 2 Δεκ 2015, 22:45:16 »

    Το έχει δοκιμάσει κάποιος;;; Και αν όχι γιατί;;;Τι μειωνέκτημα εκτός από την αντοχή της κόλλησης και ίσως την σωστή ευθυγράμμιση του καπακιού μπορεί να υπάρξει;;
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #776 στις: Παρασκευή, 4 Δεκ 2015, 12:54:59 »

    Έβγαλα και μερικές φώτο από το "δοκίμιο"...


    * 20151203_231405.jpg (70.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 306 φορές.)

    * 20151203_231425.jpg (66.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 314 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #777 στις: Σάββατο, 5 Δεκ 2015, 07:57:46 »

    Δεν νομίζω να αντέξει αυτό Παναγιώτη. Η metal epoxy αντέχει σε θερμοκρασίες αλλά χωρίς οπλισμό (υαλοβάμβακα ή carbon) δεν έχει αντοχή, θρυματίζεται

    Γιατί δεν φτιάχνεις "αυτάκια" σχήματος Ω από μπρούτζινο λαμάκι;
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #778 στις: Σάββατο, 5 Δεκ 2015, 19:00:09 »

    Έκτωρα κατ' αρχήν συγγνώμη αλλά δεν είχα δει ότι είχες γράψει εδώ και μήνες! Δυστυχώς το θέμα με τα retract συνεχίστηκε. Το αρχικό πρόβλημα για το οποίο με ρώτησες ήταν πως επειδή ήταν 90 μοιρων αν τα σταματούσα στις 80 μοίρες ή και νωρίτερα τότε δεν κλείδωναν καλά με αποτέλεσμα η δύναμη της προσγείωσης να μεταφερόταν σε αδύναμο σημείο του retract με αποτέλεσμα το σπάσιμό του. Έτσι αναγκάστηκα να αντικαταστήσω τον έναν μηχανισμό. Εκ τοτε υπήρξε και άλλο πρόβλημα διπλό αυτή τη φορά. Σε πτήση στην οποία αρνήθηκαν τα retract να κλείσουν (πιθανών από αστοχία μπαταρίας) λασκάρισε το κάτω μέρος του ενός σκέλους με αποτέλεσμα να γίνει προσγείωση με ένα μισό σκέλος και ένα ολόκληρο. Σε αυτή τη φάση παραδέχτηκα την ESM καθώς το φτερό δεν έπαθε απολύτως τίποτα δομικά απλά μόνο ξεμπαζώθηκαν τα retract μαζί με τις βάσεις!!!

    Παναγιώτη, λυπάμαι που έχεις πονοκεφάλους με τα retracts...
    Λύση για πιάσιμο πορτών στα σκέλη έχει εφεύρει ο Αργύρης, ο οποίος είχε την ευγενή καλοσύνη να μου φτιάξει ένα σετ το οποίο και έβαλα στο 190A.
    Για δές..: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=41221.msg261096#msg261096

    Είναι μακράν καλύτερη λύση από την κατευθείαν κόλληση, κατ' αρχάς διότι δε φαίνεται όταν βαφτεί, και μετά είναι κατά πολύ πιο "ρυθμίσιμη". Εάν τα καλάμια σου είναι Φ16, τότε η K&S είναι ό,τι πρέπει....
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #779 στις: Κυριακή, 6 Δεκ 2015, 00:57:56 »

    Δεν νομίζω να αντέξει αυτό Παναγιώτη. Η metal epoxy αντέχει σε θερμοκρασίες αλλά χωρίς οπλισμό (υαλοβάμβακα ή carbon) δεν έχει αντοχή, θρυματίζεται

    Γιατί δεν φτιάχνεις "αυτάκια" σχήματος Ω από μπρούτζινο λαμάκι;

    ΟΚ τότε, δεν το επιχειρώ γιατί θα είναι κρίμα να "σκάψω" τα σκέλη και να αρχίσει μετά από λίγο να φεύγει η epoxy. Άσε που δεν είναι και λίγη δουλειά!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Σελίδες: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 57     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.019 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.