Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:38:22

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:38:22

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 57     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ESM FW190 D9 50cc  (Gelesen 147978 mal)
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    1st Dream - Minare


    « Antwort #765 am: Sonntag, 3 Mai 2015, 15:06:44 »

    Μπράβο Παναγιώτη !!!

    Καλές προσγειώσεις τώρα και να το χαρείς !
    Gespeichert
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 610



    « Antwort #766 am: Sonntag, 3 Mai 2015, 17:31:14 »

    Παναγιώτη πολύ ωραία δουλειά μπράβο και καλές πτήσεις Thumbs up
    Gespeichert

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #767 am: Sonntag, 3 Mai 2015, 23:35:05 »

    Σας ευχαριστώ πολύ με χρονική σειρά Νίκο, Αργύρη, Χάρη και Κυριάκο!! Πραγματικά άρχισα να το χαίρομαι αλλά θέλω να ξεπεράσω και λίγο τα προβληματάκια με το retract (το οποίο με έβαλε πάλι σε έξοδα!!  Θυμός Θυμός ) Τι να κάνουμε, όπως είπε και ο Έκτορας στο νήμα του, 1 πετάμε 2 φτιάχνουμε!!

    Η αλήθεια είναι ότι το αεροπλάνο δείχνει υπέροχα στον άερα και πλέον έρχεται και ακόμα καλύτερα για προσγείωση!
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 596


    « Antwort #768 am: Montag, 4 Mai 2015, 07:05:36 »

    Μπράβο Παναγιώτη!
    Είναι όντως ένα όμορφο και εντυπωσιακό μοντέλο στο οποίο έχεις βάλει πολύ προσωπική εργασία.
    Σου εύχομαι να το χαρείς !
    Καλές πτήσεις  Thumbs up
    Gespeichert
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #769 am: Montag, 4 Mai 2015, 10:33:30 »

    Καλοπέταχτο Παναγιώτη! Έρχεται "κλώσσα" - μια χαρά, δε φαίνεται να δαγκώνει καθόλου.  Thumbs up

    Η 3φυλλή δείχνει ωραία, αλλά ίσως να χρειάζεσαι λίγο βήμα παραπάνω να πιάσει πιο scale ταχύτητες. Ίσως μια 2-φυλλη flying prop?

    Είδα ότι πάσχει από το ίδιο γυροσκοπικό φαινόμενο με το δικό μου - στρίβει δεξιά μόλις πάει να πέσει η ουρά. Αλλά το ελέγχεις καλά. Εγώ τράβηξα πάνω τα flaps για να κάτσει γρήγορα και μου το έκανε πιο δύσκολο αυτό - ίσως όπως το έκανες εσύ είναι καλύτερα..

    Να σε περιμένουμε στο Scale Meeting 6-7 Ιουνίου...;;
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Michalis Leoutsakos.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 357



    « Antwort #770 am: Mittwoch, 13 Mai 2015, 14:16:10 »

    καλησπέρα Παναγιώτη, Σήμερα βρήκα χρόνο και διάβασα όλη την παρουσίαση και την κατασκευή που έχεις κάνει, Εκπληξη Cheesy Thumbs up δεν έχω να πω τίποτα άλλο με έχουν κάλυψη απόλυτα όλοι οι προλαλήσαντες, εκφράζω μονο τον θαυμασμό μου και για το τελικό αποτέλεσμα.

    καλές πτήσης στην συνεχεια .
    Gespeichert

    Mιχαλης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #771 am: Freitag, 22 Mai 2015, 23:57:40 »

    Μιχάλη με την ευκαιρία σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Μια και ασχολιώμουν την τελευταία εβδομάδα με τα σκέλη....(δυστυχώς μειώθηκε η γωνία των σκελών σε λιγότερο scale ρύθμιση...περίπου στις 84ο μοίρες...) είπα να κάνω και καπάκια ώστε να σκεπαστούν τελείως οι βάσεις των μηχανισμών. Έτσι κόπηκε φύλλο αλουμινίου πάχους 0,8mm και στη συνέχεια έγιναν φρεζάτες τρύπες ώστε οι βίδες να βυθιστούν όσο το δυνατών περισσότερο... Σειρά έχει τώρα το βάψιμο... Πως σας φαίνεται μέχρι τώρα;;


    * 20150522_213220.jpg (61.06 KB, 640x480 - angeschaut 511 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #772 am: Sonntag, 24 Mai 2015, 08:26:38 »

    Εάν μου επιτρέπεις Παναγιώτη - επειδή τα καλύματα είναι για καθαρά κοσμητικούς λόγους, γιατί δεν πάς στο Πλαίσιο, να πάρεις αλουμίνιο 0,2mm που είναι ελαφρύτερο και να το βιδώσεις πάνω με μικροβιδάκια (π.χ. από Marklin)..;; Εντάξει, θα γλυτώσεις 1-2 γραμμάρια μόνον, αλλά για εμάς τους ακροβατικούς το βάρος είναι θέμα αρχής!

    Επίσης, πιο ήταν το πρόβλημα με τα retracts? Ξεκόλλησαν βάσεις ή κολλήματα στα uplock/downlock?
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #773 am: Mittwoch, 2 Dez 2015, 22:33:35 »

    Εάν μου επιτρέπεις Παναγιώτη - επειδή τα καλύματα είναι για καθαρά κοσμητικούς λόγους, γιατί δεν πάς στο Πλαίσιο, να πάρεις αλουμίνιο 0,2mm που είναι ελαφρύτερο και να το βιδώσεις πάνω με μικροβιδάκια (π.χ. από Marklin)..;; Εντάξει, θα γλυτώσεις 1-2 γραμμάρια μόνον, αλλά για εμάς τους ακροβατικούς το βάρος είναι θέμα αρχής!

    Επίσης, πιο ήταν το πρόβλημα με τα retracts? Ξεκόλλησαν βάσεις ή κολλήματα στα uplock/downlock?

    Έκτωρα κατ' αρχήν συγγνώμη αλλά δεν είχα δει ότι είχες γράψει εδώ και μήνες! Δυστυχώς το θέμα με τα retract συνεχίστηκε. Το αρχικό πρόβλημα για το οποίο με ρώτησες ήταν πως επειδή ήταν 90 μοιρων αν τα σταματούσα στις 80 μοίρες ή και νωρίτερα τότε δεν κλείδωναν καλά με αποτέλεσμα η δύναμη της προσγείωσης να μεταφερόταν σε αδύναμο σημείο του retract με αποτέλεσμα το σπάσιμό του. Έτσι αναγκάστηκα να αντικαταστήσω τον έναν μηχανισμό. Εκ τοτε υπήρξε και άλλο πρόβλημα διπλό αυτή τη φορά. Σε πτήση στην οποία αρνήθηκαν τα retract να κλείσουν (πιθανών από αστοχία μπαταρίας) λασκάρισε το κάτω μέρος του ενός σκέλους με αποτέλεσμα να γίνει προσγείωση με ένα μισό σκέλος και ένα ολόκληρο. Σε αυτή τη φάση παραδέχτηκα την ESM καθώς το φτερό δεν έπαθε απολύτως τίποτα δομικά απλά μόνο ξεμπαζώθηκαν τα retract μαζί με τις βάσεις!!!
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #774 am: Mittwoch, 2 Dez 2015, 22:43:37 »

    Τέλος πάντων το φτερό αυτή τη στιγμή επισκευάστηκε πλήρως με τη βοήθεια του φίλου Νίκου και τις πολύτιμες συμβουλές του Μήτσου (κατά forum w1ndsurfer και dgiatr) οπότε και ετοιμάζεται πάλι για πτήσεις. Με την ευκαιρία θα γίνουν και κάποιες τροποποιήσεις στα σκέλη και στα καλύματά τους. Εδώ θα χρειαστώ μια συμβουλή. Είπα να δοκιμάσω να κολλήσω πάνω στο σκέλος μπρούτζινα σωληνάκια ώστε να περαστούν βίδες και να στερεωθούν τα καπάκια των σκελών. Ουσιαστικά να εξομοιώσω την στήριξη του πραγματικού. Ο τρόπος που σκέφτηκα να το κάνω είναι να δημιουργήσω με το dremel αυλάκια δεξιά και αριστερά στο σκέλος ώστε να έχω μεγαλύτερη επιφάνεια κόλλησης αλλά και για να βυθιστούν λίγο τα σωληνάκια. Στη συνέχεια αφού τριφτούν με γυαλόχαρτο και τριφτούν τα δύο κομμάτια να κολληθούν με metal epoxy. Σήμερα το δοκίμασα σε ένα κομμάτι και μου φάνηκε πολύ γερή η κόλληση. Δυστυχώς δεν έβγαλα φώτο. Παραθέτω όμως φώτο από το πραγματικό στο συγκεκριμένο σημείο...


    * 260444_138247046249805_941469_n.jpg (50.92 KB, 720x480 - angeschaut 375 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #775 am: Mittwoch, 2 Dez 2015, 22:45:16 »

    Το έχει δοκιμάσει κάποιος;;; Και αν όχι γιατί;;;Τι μειωνέκτημα εκτός από την αντοχή της κόλλησης και ίσως την σωστή ευθυγράμμιση του καπακιού μπορεί να υπάρξει;;
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #776 am: Freitag, 4 Dez 2015, 12:54:59 »

    Έβγαλα και μερικές φώτο από το "δοκίμιο"...


    * 20151203_231405.jpg (70.98 KB, 640x480 - angeschaut 306 Mal.)

    * 20151203_231425.jpg (66.23 KB, 640x480 - angeschaut 314 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #777 am: Samstag, 5 Dez 2015, 07:57:46 »

    Δεν νομίζω να αντέξει αυτό Παναγιώτη. Η metal epoxy αντέχει σε θερμοκρασίες αλλά χωρίς οπλισμό (υαλοβάμβακα ή carbon) δεν έχει αντοχή, θρυματίζεται

    Γιατί δεν φτιάχνεις "αυτάκια" σχήματος Ω από μπρούτζινο λαμάκι;
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #778 am: Samstag, 5 Dez 2015, 19:00:09 »

    Έκτωρα κατ' αρχήν συγγνώμη αλλά δεν είχα δει ότι είχες γράψει εδώ και μήνες! Δυστυχώς το θέμα με τα retract συνεχίστηκε. Το αρχικό πρόβλημα για το οποίο με ρώτησες ήταν πως επειδή ήταν 90 μοιρων αν τα σταματούσα στις 80 μοίρες ή και νωρίτερα τότε δεν κλείδωναν καλά με αποτέλεσμα η δύναμη της προσγείωσης να μεταφερόταν σε αδύναμο σημείο του retract με αποτέλεσμα το σπάσιμό του. Έτσι αναγκάστηκα να αντικαταστήσω τον έναν μηχανισμό. Εκ τοτε υπήρξε και άλλο πρόβλημα διπλό αυτή τη φορά. Σε πτήση στην οποία αρνήθηκαν τα retract να κλείσουν (πιθανών από αστοχία μπαταρίας) λασκάρισε το κάτω μέρος του ενός σκέλους με αποτέλεσμα να γίνει προσγείωση με ένα μισό σκέλος και ένα ολόκληρο. Σε αυτή τη φάση παραδέχτηκα την ESM καθώς το φτερό δεν έπαθε απολύτως τίποτα δομικά απλά μόνο ξεμπαζώθηκαν τα retract μαζί με τις βάσεις!!!

    Παναγιώτη, λυπάμαι που έχεις πονοκεφάλους με τα retracts...
    Λύση για πιάσιμο πορτών στα σκέλη έχει εφεύρει ο Αργύρης, ο οποίος είχε την ευγενή καλοσύνη να μου φτιάξει ένα σετ το οποίο και έβαλα στο 190A.
    Για δές..: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=41221.msg261096#msg261096

    Είναι μακράν καλύτερη λύση από την κατευθείαν κόλληση, κατ' αρχάς διότι δε φαίνεται όταν βαφτεί, και μετά είναι κατά πολύ πιο "ρυθμίσιμη". Εάν τα καλάμια σου είναι Φ16, τότε η K&S είναι ό,τι πρέπει....
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #779 am: Sonntag, 6 Dez 2015, 00:57:56 »

    Δεν νομίζω να αντέξει αυτό Παναγιώτη. Η metal epoxy αντέχει σε θερμοκρασίες αλλά χωρίς οπλισμό (υαλοβάμβακα ή carbon) δεν έχει αντοχή, θρυματίζεται

    Γιατί δεν φτιάχνεις "αυτάκια" σχήματος Ω από μπρούτζινο λαμάκι;

    ΟΚ τότε, δεν το επιχειρώ γιατί θα είναι κρίμα να "σκάψω" τα σκέλη και να αρχίσει μετά από λίγο να φεύγει η epoxy. Άσε που δεν είναι και λίγη δουλειά!
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Seiten: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 57     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: ESM FW190 D9 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.