Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:42:18

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:42:18

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας  (Gelesen 5739 mal)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #45 am: Freitag, 20 Aug 2021, 10:58:57 »

    Οι φωτογραφίες από μόνες τους μάλλον δεν φτάνουν για να εξηγήσουν τις κινήσεις και τις λειτουργίες, αυτό το βίντεο όμως βοηθάει...




    * 20210418_222520.jpg (145.01 KB, 1142x856 - angeschaut 352 Mal.)

    * 20210418_222630.jpg (180.29 KB, 1142x856 - angeschaut 370 Mal.)

    * 20210418_222725.jpg (226.38 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)

    * 20210418_222738.jpg (214.68 KB, 1142x856 - angeschaut 354 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #46 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:06:48 »

    η άτρακτος του 504Ν ήταν επικαλυμμένη με ύφασμα εκτός από το εμπρός μέρος που είχε μεταλλικά καλύματα.

    Το μοντέλο φυσικά θα επικαλυφτεί με ειδικό χαρτί. Για το εμπρός μέρος θα χρησιμοποιηθεί λεπτό πλαστικό, διαμορφωμένο σε κενό (vacuum forming).

    Τα panels θα είναι ξεχωριστά κομμάτια και αφαιρούμενα για πρόσβαση στο εσωτερικό. Ως μοντέλο για το vacuum forming κατασκευάστηκε το σχετικό τμήμα της ατράκτου από συμπαγή μπάλσα. Μετά από αρκετές προσθαφαιρέσεις, τρίψιμο και βερνίκωμα φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα


    * 20210423_230313.jpg (200.07 KB, 1142x856 - angeschaut 354 Mal.)

    * 20210423_230324.jpg (189.97 KB, 1142x856 - angeschaut 361 Mal.)

    * 20210426_225805.jpg (218.64 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)

    * 20210426_225818.jpg (165.5 KB, 1142x856 - angeschaut 356 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #47 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:10:16 »

    μεντεσέδες οριζόντιας ουράς από λεπτό ορειχάλκινο σύρμα. Φαίνεται επίσης και η στερέωσή της στην άτρακτο


    * 20210426_225132.jpg (233.05 KB, 1142x856 - angeschaut 358 Mal.)

    * 20210426_225141.jpg (188.03 KB, 1142x856 - angeschaut 350 Mal.)

    * 20210426_225157.jpg (207.63 KB, 1142x856 - angeschaut 348 Mal.)

    * 20210426_225245.jpg (213.92 KB, 1142x856 - angeschaut 361 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #48 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:14:09 »

    και του πηδαλίου διεύθυνσης.

    Διακρίνονται και διάφορες μικρές τοπικές ενισχύσεις.
    Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή εξοικονόμηση βάρους, κάτι που απαιτεί παραπάνω δουλειά συνεπώς και χρόνο. Αλλά μου αρέσουν οι κατασκευές, οπότε...


    * 20210426_225300.jpg (221.32 KB, 1142x856 - angeschaut 359 Mal.)

    * 20210426_225426.jpg (214.66 KB, 1142x856 - angeschaut 358 Mal.)

    * 20210426_225605.jpg (167.06 KB, 1142x856 - angeschaut 355 Mal.)

    * 20210426_225618.jpg (147.56 KB, 1142x856 - angeschaut 357 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #49 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:17:13 »

    και οι απαραίτητη διακοπή για το συνολικό αποτέλεσμα, που τρώει βέβαια χρόνο κατασκευής...


    * 20210426_215450.jpg (222.63 KB, 822x616 - angeschaut 358 Mal.)

    * 20210426_215513.jpg (254.14 KB, 971x728 - angeschaut 354 Mal.)

    * 20210426_220121.jpg (222.62 KB, 822x616 - angeschaut 363 Mal.)

    * 20210426_220215.jpg (238.9 KB, 914x685 - angeschaut 359 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #50 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:22:49 »

    ο τζόγος στις κλωστές που κινούν τα πηδάλια πρέπει να είναι ελάχιστος. Εάν αυτές ήταν μόνο σε ευθεία αυτό δεν θα ήταν θέμα, λόγω όμως του μοντέλου και της τηλεκατεύθυνσης είναι απαραίτητη αλλαγή κατεύθυνσης.

    Οπότε στα σημεία καμπής πρέπει να υπάρχουν οδηγοί που θα μειώσουν στο ελάχιστο την τριβή.


    * 20210515_011006.jpg (223.52 KB, 1142x856 - angeschaut 367 Mal.)

    * 20210515_011018.jpg (197.9 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)

    * 20210516_115004.jpg (159.61 KB, 1142x856 - angeschaut 357 Mal.)

    * 20210516_115028.jpg (224.88 KB, 1142x856 - angeschaut 362 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #51 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:24:31 »

    ...


    * 20210516_115040.jpg (146.22 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)

    * 20210516_122247.jpg (223.87 KB, 1142x856 - angeschaut 358 Mal.)

    * 20210516_122922.jpg (115.78 KB, 1142x856 - angeschaut 354 Mal.)

    * 20210516_131018.jpg (111.23 KB, 1142x856 - angeschaut 363 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #52 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:31:36 »

    και τώρα το πιο περίεργο κομμάτι της μέχρι τώρα κατασκευής.

    Με παίδεψε αρκετά στη σκέψη πως θα το κάνω. Ίσως με μηχανουργικά μηχανήματα να γινόταν εύκολα, δεν έχω όμως...

    Είναι ο σύνδεσμος που ενώνει τα εμπρός κομμάτια του συστήματος προσγείωσης. Πρέπει να επιτρέπει σχετική περιστροφή των διαφόρων κομματιών, καθώς άλλη η θέση τους όταν το μοντέλο κάθεται στο έδαφος και άλλη όταν πετάει, καθώς κρέμονται από το βάρος τους. Χαρακτηριστικό οπτικό γνώρισμα των 504Ν, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες των πρώτων μηνυμάτων.

    Ιδιαιτερότητα, πάλι φυσικά το μικρό μέγεθος. Αρχική σκέψη, κατασκευή από αλουμίνιο αλλά που, πως να το πιάσει κανείς...

    Τελικά κατασκευάστηκε από φύλλο carbon 0,5χιλ. και πάλι με διάφορες πατέντες... Ένα δεξί, ένα αριστερό... Μοναδικό ερώτημα, αν θα αντέχει στη χρήση κάτι που θα το δείξει η πράξη.

    Για τις πρώτες δοκιμές σκοπεύω να έχω μια πιο πρόχειρη κατασκευή, μέχρι να τριμαριστεί το μοντέλο, μετά τα πράγματα είναι πιο εύκολα...


    * 20210519_145654.jpg (219.86 KB, 1142x856 - angeschaut 361 Mal.)

    * 20210519_145700.jpg (235.22 KB, 1142x856 - angeschaut 362 Mal.)

    * 20210519_145805.jpg (207.18 KB, 1142x856 - angeschaut 371 Mal.)

    * 20210519_145817.jpg (223.55 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #53 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:46:07 »

    ...


    * 20210526_225621.jpg (238.33 KB, 1142x856 - angeschaut 361 Mal.)

    * 20210526_225606.jpg (175.42 KB, 1142x856 - angeschaut 363 Mal.)

    * 20210526_225530.jpg (193.52 KB, 1142x856 - angeschaut 346 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #54 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:51:14 »

    και κάτι πιο νορμάλ... Οι τροχοί...

    Από κεντρικό δίσκο λεπτού κόντρα πλακέ και πλαϊνά δαχτυλίδια μπάλσα... Το καλό με τα μικρά μοντέλα είναι ότι δεν χρειάζονται απαραίτητα κανονικούς τροχούς, έτσι στα scale μπορεί να κάνει κανείς ότι τροχό θέλει...

    Τορνίρισμα του μισού δαχτυλιδιού στο σχήμα του τροχού, πάχος μεγαλύτερο από το τελικό.


    * 20210524_111744.jpg (194.95 KB, 1142x856 - angeschaut 366 Mal.)

    * 20210524_111752.jpg (159.66 KB, 1142x856 - angeschaut 350 Mal.)

    * 20210524_115935.jpg (166.53 KB, 1142x856 - angeschaut 349 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #55 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:58:16 »

    με χρήση κατάλληλου οδηγού ύψους, κοπή του δαχτυλιδιού στο επιθυμητό πάχος. Λίγο γυαλοχαρτάρισμα και έτοιμο για κόλλημα στον κεντρικό δίσκο. Επανάληψη στην άλλη πλευρά και έτοιμος ο τροχός... Βερνίκωμα, τρίψιμο, βερνίκωμα ... Τέλος βάψιμο


    * 20210524_120014.jpg (127.43 KB, 1142x856 - angeschaut 348 Mal.)

    * 20210524_120032.jpg (133.33 KB, 1142x856 - angeschaut 346 Mal.)

    * 20210524_120156.jpg (153.85 KB, 1142x856 - angeschaut 350 Mal.)

    * 20210524_120242.jpg (182.67 KB, 1142x856 - angeschaut 355 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #56 am: Freitag, 20 Aug 2021, 11:59:25 »

    ...


    * 20210524_120422.jpg (133.14 KB, 1142x856 - angeschaut 363 Mal.)

    * 20210524_121100.jpg (110.89 KB, 1142x856 - angeschaut 353 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #57 am: Freitag, 20 Aug 2021, 12:04:46 »

    και πάλι μια προσυναρμολόγηση, αυτή τη φορά μόνο η άτρακτος...

    Και αυτή είναι η τρέχουσα κατάσταση, καθώς η προτεραιότητα δόθηκε στην ολοκλήρωση του PZL 24.

    Η κατασκευή ξεκίνησε το φθινόπωρο του 20, οι τελευταίες φωτογραφίες είναι από τον Μάιο...

    Από τον Οκτώβριο ελπίζω να το ξαναπιάσω στα χέρια μου. Επιθυμητός ορίζοντας ολοκλήρωσης ο Οκτώβριος 22 για τους επόμενους αγώνες στην Ολλανδία... Εφικτό? Θα δείξει...

    gkan


    * 20210527_001432.jpg (157.95 KB, 1142x856 - angeschaut 360 Mal.)

    * 20210527_001445.jpg (173.03 KB, 1142x856 - angeschaut 357 Mal.)

    * 20210527_001457.jpg (176.58 KB, 1142x856 - angeschaut 351 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    UH-1H
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 31


    « Antwort #58 am: Freitag, 20 Aug 2021, 19:25:38 »

    Πολύ ωραίο!
    Gespeichert

    Αλεξ. Δαλίδης
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #59 am: Dienstag, 24 Aug 2021, 22:04:35 »

     Το σύστημα προσγείωσεις ειναι όλα τα '' λεφτά ''. Cheesy

     Θα είναι πολύ ρεαλιστικό, αν αλλάζει θέση κατά την απογείωση, όπως με αυτό του πραγματικό.

     Τό μοτέρ από που το έχεισ πάρει? Μπορεί να γυρίζει τόσο μεγάλη έλικα χωρίς μειωτήρα?
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4] 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Moderator: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Thema: Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 25 Zugriffen.