Kiril
|
|
« στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 16:58:11 » |
|
Οι διακοπτες αυτοι χρησημοποιουνται σε μοτερ βενζινης και σαν συνδεσμολογια ειναι απλη και γρηγορη οταν εχουμε αρκετα καναλια ελευθερα στο δεκτη μας. Τι γινεται ομως οταν εχουμε εναν 7καναλο δεκτη και τα πραγματα ζοριζουν λιγο; Βρισκομαι σε αναλογη θεση καθως ο 617 της futaba στο 7 καναλι εχει και την μπαταρια μαζι. Δεν θελω τα δυο Aileron σε ενα καναλι γι αυτο σκεφτηκα το παρακατω setup και θα ηθελα λιγη βοηθεια. Ch 1 Αριστερο AILeron Ch 2 Αριστερο Elevator Ch 3 Γκαζι Ch 4 Rudder Ch 5 Δεξι Elevator Ch 6 Δεξι AILeron Ch 7/BAT Kill switch/Μπαταρια δεκτη (υπαρχει διακοπτης και Υ καλωδιο). Το θεμα ειναι οτι και ο Kill switch εχει δικη του μπαταρια για την ηλεκτρονικη με δευτερο διακοπτη. Μηπως γινει καμια και καψω τιποτα;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 17:14:15 » |
|
Κυριακο το θεμα Kill switch με απασχολει και 'μενα τωρα με την βενζινη που φτιαχνω. Για δοσε λινκ ποιο Kill switch πηρες. Εχω ενα Kill switch απο αυτοκινητο 1/5 αλλα δεν κανει για ηλεκτρονικη με μπαταρια αλλα για μανιατο γιατι εχει Ν.C. επαφη. Στην δικια μας περιπτωση λογικα ο Kill switch πρεπει να διακοπτει το ρευμα στην ηλεκτρονικη. Δεν νομιζω οτι εμπλεκωνται το δυο κυκλωματα μεταξυ τους. Βαλε ομως το λινκ να δουμε τον διακοπτη.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 17:58:44 από Dimitris Kriti »
|
Καταγράφηκε
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
Steve.G
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 12
|
|
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 17:50:16 » |
|
καλησπέρα!..προσωπικά δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω το kill switch μαζί με το κανάλι 7/Bat ,σίγουρα θέλει να δουλέψει σε δύο καταστάσεις ..on/off ψηφιακά..αν το κανάλι αυτο μπορείς να το διαχειριστείς και πλύν της τροφοδοσίας να το ορισεις με ένα διακόπτη σου καλώς.. οστόσω εγώ χρησιμοποιώ το kill switch της smart fly..απλό και φτηνό συστηματάκι το όποιο παρέχει ασφάλεια , λόγω του ότι η πληροφορία απο το δέκτη σου στην μπαταρία της ηλεκτρονικής μεταφέρεται με ένα πομποδεκτάκι οπτικής ίνας , οπότε διαχωρίζεις πλήρως τα ρεύματα, και είσαι ξένοιαστος για τυχών παρεμβολές..δες το και εδώ.. http://www.troybuiltmodels.com/items/QIC.html έγω βέβαια το έχω σε ξεχωριστό κανάλι...απλώς το ανέφερα λόγω του οτι δέν ανησυχείς για τυχών ρεύματα πίσω στο δέκτη.. , και επειδη το συγκεκριμένο το έχω δουλέψει και είναι άψογο! ελπίζω να βοήθησα Σταύρος!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 21:07:06 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
HARRYS
|
|
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 21:11:27 » |
|
πολυ πιο απλα οπως εχψ κανει και στο δικο μου ξεβιδωνεις την βιδα για το ρελαντι (ετσι και αλλιως με τους κραδασμους θα ξεβιδοσει) και βαζουμε το κλασικο throttle cut και δεν εχεις πολλα ηλεκρτονικα οσο πιο απλα τοσο καλητερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 22:44:01 » |
|
...τελικα δουλεψε. Το εβδομο καναλι ρυθμηστικε απο το MENU-->PARA-->CH7-SW>H Κλεινοντας τον διακοπτη Η κοβει το ρευμα στην ηλεκτρονικη. Αν ο δεκτης μεινει χωρις ρευμα κοβει επισης το ρευμα στην ηλεκτρονικη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 3 Απρ 2010, 22:47:31 » |
|
Αυτο που φοβαμαι με το kill switch ειναι οτι αν συμβει κατι και χαθει η επαφη στιγμιαια, ενω η futaba επικοινωνει ξανα πολυ γρηγορα ο kill switch θα σβησει την μηχανη...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
nik00ss
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 4 Απρ 2010, 10:07:52 » |
|
Ερωτηση........... Για να κλειναμε με σερβο τον αερα? η την τροφοδοσια καυσιμου???
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 4 Απρ 2010, 12:01:56 » |
|
Αυτο που φοβαμαι με το kill switch ειναι οτι αν συμβει κατι και χαθει η επαφη στιγμιαια, ενω η futaba επικοινωνει ξανα πολυ γρηγορα ο kill switch θα σβησει την μηχανη... Το δοκιμασα Δημητρη κλεινοντας και ανοιγοντας τον πομπο. Το ρευμα στην ηλεκτρονικη δεν κοβεται, αλλα μονο το σερβο μπαινει σε fail safe. Ερωτηση........... Για να κλειναμε με σερβο τον αερα? η την τροφοδοσια καυσιμου??? Γινεται και με τους δυο τροπους. Οπως θελεις το κανεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 4 Απρ 2010, 12:11:12 » |
|
Το δοκιμασα Δημητρη κλεινοντας και ανοιγοντας τον πομπο. Το ρευμα στην ηλεκτρονικη δεν κοβεται, αλλα μονο το σερβο μπαινει σε fail safe.
Mαλλον πρεπει να παρω ενα αεροπορικο kill switch. Αυτο που εχω στα χερια μου (για αυτοκινητο 1/5) σβηνει την μηχανη οταν: 1. του δοθει εντολη απο εσενα μεσω διακοπτη. 2. πεσει χαμηλα η ταση της μπαταριας. 3. χαθει το σημα (εστω και στιγμιαια).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 4 Απρ 2010, 12:18:49 » |
|
Τι να σου πω δεν ξερω. Ετσι νομιζα και εγω πως θα δουλευε, αν χανοταν το σημα απο τον δεκτη... Ισως δουλευει ετσι οταν μπαινει στο ιδιο καναλι με την μπαταρια του δεκτη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 14:01:10 » |
|
Θέλοντας να βάλω ένα Engine Kill Switch στον DLE55RA για το Stuka πήρα το Rcexl Opto Gas Engine Kill Switch V2.0 Ότι και άν έκανα δεν μπορώ να το κάνω να λειτουργήσει.......!! Δοκίμασα τα πάντα!Το έβαλα σε όλα τα κανάλια του δέκτη (futaba r6014fs), έκανα τα πάντα στο μενού της Futaba T10CP αλλά τίποτα!!! Πήρα τελικά χαλασμένο Kill Switch ή κάπου κάνω καμιά βλακεία!?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 15:42:21 » |
|
Καλημέρα Δημήτρη,
Στον δέκτη το έβαλες.
Πες μας τι έκανες με τα άλλα πριζάκια, και τι δεν κάνει που θα περίμενες να κάνει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 15:56:30 » |
|
Εγω φοραω το συγκεκριμένο πανω στο P-47 και δεν εχω κανενα προβλημα. Πρεπει να ρυθμισεις την Τηλεκατευθυνση σου σε καποιο διακοπτη να πηγαινει απο -100% σε +100% με μια κινηση του τοτε θα δουλεψει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 16:18:28 » |
|
Δημήτρη καλησπέρα , Το έχω σε τρία αεροπλάνα και η συνδεσμολογία είναι απλή. Αν δεν έχεις το manual που είναι μέσα στο σακουλάκι στο παραθέτω παρακάτω. Απλά σύνδεσε το όπως στο σχεδιάγραμμα , και βρές ένα ελεύθερο κανάλι στο δέκτη σου και οδήγησε το σε έναν διακόπτη του πομπού σου. Εγώ το έχω βάλει σε s-bus θύρα και το έχω οδηγήσει στον διακόπτη (F) απο το 8 aux channel του πομπού μου (Futaba T10J)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Demetre
|
|
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 16:41:12 » |
|
Kalimera Dimitro kai apo USA. If you'r talking about a gas engine kill switch,think about SAFETY FIRST!!! The gas (magneto or electronic ignition) engines,must be set up with two" independent" ways of shutting-off the engine. One is with your throttle trim to be able to shut-down the engine on ground or in the air. Second with the use of a small automotive electric switch,connected between the magneto ground wire (If a magneto engine is used),or in your case the switch will be on the BLACK wire between the battery and your electronic box. The switch is usually mounted at the bottom of your cowling and must be clearly mark ON-OFF. This way the engine can be killed on the ground manually and you can be sure that the engine will not start accidentally when priming the engine and bump the radio switch by mistake or by malfunction of the inner switch that you can not see . REMEMBER that when you touch the prop the engine can fire at any time without any warning. Assuming that the engine is alive when you turn the prop,and wearing a leather glove will guaranty that you will keep you 5 fingers on your hand. keep-up the good work !!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:15:47 » |
|
πολυ απλή συνδεσμολογία. παίρνει ρεύμα απο την μπαταριά που προορίζεται για την ηλεκτρονική απο το κόκκινο θηλυκό. και δίνεις στην ηλεκτρονική σου απο το αρσενικό κόκκινο φις το οποιο διακόπτετε ανάλογα την εντολή που θα πάρει απο τον δέκτη Αν σε εχει μπερδέψει η τηλ/ση βάλτο πχ για δοκιμή στην έξοδο του δεκτή που δινει στα aileron η στο elevator η οτι άλλο θες που ξέρεις οτι εχει διαθέσιμη ολη την διαδρομή στα stick να δεις αν αλλάζει η κατάσταση. το ledακι νομίζω ανάβει κόκκινο οταν έχεις κύκλωμα . Συνήθως το βάζουμε σε ενα διακόπτη δυο θέσεων .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:24:25 » |
|
απο το κόκκινο θηλυκό το αρσενικό κόκκινο
Ετσι για να γίνεται κουβέντα, ποιό είναι το αρσενικό; Αυτό που εξωτερικά είναι στενό, ναι μεν μπορεί υα ορισθεί σαν το αρσενικό, αλλά στην πράξη έχει δύο τρύπες που το κάνουν τελικά θηλυκό. Το φαρδύ, ναι μεν είναι θηλυκό ως προς το περίβλημα, αλλά έχει δύο καρφίτσες που το κάνουν τελικά αρσενικό Εσείς τι λέτε;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:39:43 » |
|
Καλημέρα Δημήτρη,
Στον δέκτη το έβαλες.
Πες μας τι έκανες με τα άλλα πριζάκια, και τι δεν κάνει που θα περίμενες να κάνει
Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....! Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!! Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:40:40 » |
|
Εγω φοραω το συγκεκριμένο πανω στο P-47 και δεν εχω κανενα προβλημα. Πρεπει να ρυθμισεις την Τηλεκατευθυνση σου σε καποιο διακοπτη να πηγαινει απο -100% σε +100% με μια κινηση του τοτε θα δουλεψει.
Χάρη ποιόν ...δέκτη χρησιμοποιείς?? Θα σου πώ γιατί....!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:44:06 » |
|
Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!
Δεν ήταν ερώτηση. Ηταν η αρχή του μηνήματος.... δηλαδή .....τώρα που το έβαλες τι ακολούθησε;; Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!! Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!
Εχει ρεύμα τη μπαταρία; Κάνουν σωστή επαφή τα πριζάκια;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:45:54 » |
|
Kalimera Dimitro kai apo USA. If you'r talking about a gas engine kill switch,think about SAFETY FIRST!!! The gas (magneto or electronic ignition) engines,must be set up with two" independent" ways of shutting-off the engine. One is with your throttle trim to be able to shut-down the engine on ground or in the air. Second with the use of a small automotive electric switch,connected between the magneto ground wire (If a magneto engine is used),or in your case the switch will be on the BLACK wire between the battery and your electronic box. The switch is usually mounted at the bottom of your cowling and must be clearly mark ON-OFF. This way the engine can be killed on the ground manually and you can be sure that the engine will not start accidentally when priming the engine and bump the radio switch by mistake or by malfunction of the inner switch that you can not see . REMEMBER that when you touch the prop the engine can fire at any time without any warning. Assuming that the engine is alive when you turn the prop,and wearing a leather glove will guaranty that you will keep you 5 fingers on your hand. keep-up the good work !!! Δημήτρη διαχρονικές οι συμβουλές σου!! Όντως πρώτη φορά σε μοντέλο με λειτουργείες 10 καναλιών και έχασα ...ήδη την μπάλα!Και πρώτη φορά και σε βενζίνα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:47:44 » |
|
Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!
Δεν ήταν ερώτηση. Ηταν η αρχή του μηνήματος.... δηλαδή .....τώρα που το έβαλες τι ακολούθησε;; Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!! Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!
Εχει ρεύμα τη μπαταρία; Κάνουν σωστή επαφή τα πριζάκια; Όλα είναι σωστά!! Έκανα διάφορες δοκιμές με τον futaba r6014fs δέκτη αλλά ....ΤΙΠΟΤΑ!!! Αντίθετα όταν βάζω τον 7άρη(futaba r617fs) και σε 7ch mode στην τηλ/ση ΌΛΑ δουλεύουν ρολόι....!!! Ακόμα και με τον ORANGE 8Ch πάλι δουλεύει μια χαρά!! Κάτι παίζει με τον R6014fs και το 10ch mode της τηλ/σης.......!! Δε γίνεται να μην μπαίνει Engine Kill Switch σε 14άρη δέκτη που χρησιμοποιείται ώς επί το πλείστον σε giant μοντέλα με πολλές λειτουργίες....!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 19:25:05 » |
|
Έκανα διάφορες δοκιμές με τον futaba r6014fs δέκτη αλλά ....ΤΙΠΟΤΑ!!! Αντίθετα όταν βάζω τον 7άρη(futaba r617fs) και σε 7ch mode στην τηλ/ση ΌΛΑ δουλεύουν ρολόι....!!! Ακόμα και με τον ORANGE 8Ch πάλι δουλεύει μια χαρά!! Κάτι παίζει με τον R6014fs και το 10ch mode της τηλ/σης.......!! Δε γίνεται να μην μπαίνει Engine Kill Switch σε 14άρη δέκτη που χρησιμοποιείται ώς επί το πλείστον σε giant μοντέλα με πολλές λειτουργίες....!!!
Αυτά που αναφέρεις στο τελευταίο μήνυμα, έπρεπε να τα έχεις πει από την αρχή. Αρα το πρόβλημα δεν είναι ότι δουλεύει το kill switch, αλλά γιατί δεν ανταποκρίνεται ο διακόπτης που θέλεις να το λειτουργήσεις στον πομποδέκτη. Αλλο το πρώτο ... άλλο το δεύτερο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 19:46:05 » |
|
Μα ....πιό μετά δοκίμασα και τους άλλους δέκτες! Και οι διακόπτες ανταποκρίνονται (όποιον και άν έβαλα) στους 617 και Orange,απλά δεν ανταποκρίνονται όταν βάζω τον r6014fs!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 20:24:07 » |
|
απο το κόκκινο θηλυκό το αρσενικό κόκκινο
Ετσι για να γίνεται κουβέντα, ποιό είναι το αρσενικό; Αυτό που εξωτερικά είναι στενό, ναι μεν μπορεί υα ορισθεί σαν το αρσενικό, αλλά στην πράξη έχει δύο τρύπες που το κάνουν τελικά θηλυκό. Το φαρδύ, ναι μεν είναι θηλυκό ως προς το περίβλημα, αλλά έχει δύο καρφίτσες που το κάνουν τελικά αρσενικό Εσείς τι λέτε; Ωπ καλή παρατήρηση.. Από συνήθεια εγώ τουλάχιστον αναφέρομαι στο πλαστικό Περιβλημα και μένω εκεί. Δημήτρη Αν βάλεις Σέρβο εκεί που βάζεις το kill switch έχεις κίνηση? Μήπως έχει κάποια περίεργη διαδικασία bind αυτός ο δέκτης?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:16:55 » |
|
Όλα τα κανάλια(1-10) δουλεύουν κανονικά με τα σέρβο τους!!!! Ξαναδοκίμασα και έβαλα τώρα τον διακόπτη και στα κανάλια 1 και 2 (ailerons και elevator)!Παραδόξως εκεί δουλεύει κανονικά,αλλά μόνο εκεί! Σε κανένα άλλο κανάλι όμως δεν δουλεύει!!Τι να το κάνω όμως, που τα μόνα ελεύθερα είναι τα 9 και 10 όπου είναι και σε ON -OFF διακόπτες!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
ioannispar
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 100
Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...
|
|
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:25:57 » |
|
Μηπως εαν δοκιμαζες να αλλαξεις τα End Points για να μεγαλωσει η διαδρομη και να δουλεψει;;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:34:40 » |
|
Δεν έχει καμία σημασία...!Π.χ. στο ch1 είναι όντως 100% και δουλεύει,στο ch2 είναι 75% και πάλι δουλεύει.Στα υπόλοιπα τίποτα, ότι ποσοστό και να βάλω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:35:20 » |
|
In the programming function of the transmitter, the user needs to ensure that the switch is assigned maximum throws. The cut off unit will not work properly if the throws are too narrow. Throws are usually assigned a percentage function in the transmitters. Ensure that they are at maximum. The cut off switch needs to have maximum throws to work properly.
Δημήτρη διάβασε το παραπάνω...το αναφέρει στο manual
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:38:44 » |
|
μηπως να τσεκαρες και αν ειναι reverse το καναλι 10 ? ειναι act το καναλι ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:44:19 » |
|
Κι αυτό το δοκίμασα,άλλωστε τα 9 και10 κανάλια είναι On Off και έχουν μόνα τους τη μέγιστη διαδρομή......! Η 10άρα Futaba είναι στην πραγματικότητα 8άρα + 2 κανάλια διακόπτες On Off. Τα 9 και 10 δεν παίρνουν end points,reverse κτλπ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 22:00:29 » |
|
πρεπει να παιζει κατι με το βολταζ των καναλιων του συγκεκριμενου δεκτη... διαβασε το παρακατω αν μπορω να σε βοηθησω καπως....
There is a notification on JE's site specifically mentioning the use of the Rcexl kill switch with Fut 6014 Rx's. It was on their site when I bought my Rcxel kill switch unit a month or so back....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 22:07:31 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Chris71
|
|
« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 22:09:26 » |
|
μάλλον δεν οπλιζει τον διακοπτη αυτο το καναλι....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Always look on the bright side of life!
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 23:14:04 » |
|
Εγω χρησιμοποιω τον οχτακαναλο και τον διακοπτη τον εβαλα σε οποια θεση μου ειχε μεινει ανοιχτη... Μετα με το function ορισα τη συγκεκριμενη θεση του δεκτη τι θα κανει με ποιον διακοπτη.. και επειτα ρυθμισα με το AFR του συγκεκριμενου καναλιου το εκανα με το point στον τριπλο διακοπτη στις δυο θεσεις να σβηνει και στη μια να ειναι αναμενος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|