Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.502 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 14:22:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 14:22:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από sakis art
    [Σήμερα στις 11:35]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 03:19]

    από tasospap
    [Τρίτη, 14 Μάι 2024, 20:04:09]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304502
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ OS MAX HIPER  (Αναγνώστηκε 9897 φορές)
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 25 Ιούν 2008, 18:03:26 »

    Τι χρωμα εχει το συρματακι του μπουζιου μετα απο τις προβληματικες πτησεις;
    Το οτι ξερνα καυσιμο σημαινει οτι ειναι μπουκωμενο αλλα παλι μια στροφη και δυο κλικ;
    Απο θερμοκρασιες πως πας;
    Με 15% νιτρο,η μικρη βελονα πρεπει να ειναι τουλαχιστον παραλληλη με τα skids.
    Μηπως το μοτερ ειναι Hyper by Align;(απο το μια στροφη και δυο κλικ ρωταω)
    Ποσο % λαδι εχει το 15αρι Tornado;
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 25 Ιούν 2008, 22:45:00 »

    ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΨΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΠΤΗΣΗ. ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΑΨΟΓΑ! Η ΜΙΚΡΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΚΛΙΚ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΔΥΟ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΣΒΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.(ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ AUTOROTATION!!!). ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΜΟΛΙΣ ΤΡΑΒΑΩ ΜΠΟΥΖΟΠΙΠΑ ΝΑ ΣΒΙΝΕΙ. ΑΛΑΖΩ ΜΠΟΥΖΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΩ ΑΛΛΟ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ.ΜΕΤΑ ΝΥΧΤΩΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑ. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ???
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 05:34:54 »

    Μόνο ο κινητήρας δεν φταίει! Κοίταξε βοσκό και ολα τα υπόλοιπα σωληνάκια-( εξάτμιση & τροφοδοσία) και ψαξε να βρεις το πρόβλημα που δεν είναι μόνιμο, αλλα με κάποια κίνηση δημιουργήθηκε..θέλει λίγη υπομονή
    καλημέρα
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 07:55:11 »

    Κάποτε σε ένα υψηλοπτέρυγο trainer, εμφανίστηκε το εξής πρόβλημα.
    Η πρώτη εκκίνηση της ημέρας ήταν κανονική. Ολες οι επόμενες  ξεκινούσαν με την κάσα της μηχανής πλημυρισμένη με καύσιμο.
    Το σωληνάκι τροφοδοσίας από τη δεξαμενή έως το καρμπυρατέρ ήταν πολύ μακρύ και έκανε μεγάλη καμπύλη επάνω από το επίπεδο της δεξαμενής/καρμπυρατέρ. Αποτέλεσμα, όταν έσβυνε ο κινητήρας, το τμήμα αυτό από το σωληνάκι που ήταν γεμάτο καύσιμο άρχιζε να κάνει "σιφωνισμό", και μετάγγιζε καύσιμο στο κάρτερ.


    Βάλε μπροστά την πρώτη φορά την ημέρα με τη δεξαμενή μισο-γεμάτη κάτω από το επίπεδο του καρμπυρατέρ.
    Η πρότασή μου είναι να δεις αν συμβαίνει τέτοιος σιφωνισμός και μπουκώνει η μηχανή. Τα σωληνάκια πρέπει να είναι κοντά και τα επίπεδα καυσίμου όχι πολύ ψηλά.
    Στην ανάγκη βάλε ένα τσιμπίδι στο σωληνάκι τροφοδοσίας, και αφού ξεκινήσει με το κέρασμα , το βγάζεις αμέσως.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 09:39:58 »

    Θα πω κι εγώ το κουλό μου αν και δεν ξέρω από ελικόπτερα.
    Μήπως τελικά ισχύει αυτό που είπε ο vtr ότι πλημυρίζει η εξάτμηση;
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 10:07:59 »

    Θυμάμαι μια περίπτωση ενός φίλου με Raptor και αυτός (τυχαίο γεγονός ?), ο οποίος κόντεψε να μεταναστεύσει στο Άγιο Όρος. Το πλαστικό μαύρο νίπελ που είναι τοποθετημένο πάνω στο τεπόζιτο και διμιουργεί 90 μοίρες, είχε διμιουργήσει κατά την χύτευση του πλστικού ένα μικρό "κλαπέτο" το οποίο στραγγάλιζε την ροή του καυσίμου.
    Βάζοντας λοιπόν ο φίλος μου ένα τρυπανάκι μέσα το φρεζάρισε και όλα οκ.

    Επίσης μπορεί το νίπελ από την έξοδο του header tank να θέλει και αυτό άνοιγμα με τρυπανάκι γιατί σε μένα έχει συμβεί να είναι πολυ μικρό σε διάμετρο <2 mm, διμιουργόντας έτσι πρόβλημα στην τροφοδοσία, άρα πρόβλημα στην ρύθμιση του κινητήρα.


    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 15:01:37 από Κυρμπέσης Νίκος » Καταγράφηκε
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 13:29:06 »

    ΕΠΗΡΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ  ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΡΕΧΕΙ,                                                                                                                                                                                                                ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ!!! Cheesy                                                                                                                                                                                                              ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΣΚΟΥΣ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ 9 ΓΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ. ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΦΥΣΑΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΝΤΑΞΥ. ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΓΑΛΩ ΝΑ ΔΩ ΜΗΠΩΣ ΒΡΩ ΚΑΤΙ.
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 13:46:39 »

    ΕΠΗΡΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ  ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΡΕΧΕΙ,                                                                                                                                                                                                                ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ!!! Cheesy
    Καλό Thumbs up
    ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΣΚΟΥΣ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ
    'Αλλαξες και το μαύρο πλαστικό που λέει ο Νίκος;
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 15:21:54 »

    Ειχα το ιδιο προβλημα με τον δικο μου hyper.Λογο του οτι εμεινα απο 20 αρη καυσημο εβαλα 15%.Ενω η μικρη βελονα ηταν στην μεση του ελασματος οπως ειναι στο κουτι την γυρισα σχεδον και τεταρτο δηλαδη προς το φτωχοτερο και η μεγαλη 1 και 3 σχεδον κλικ.Δουλευε μια χαρα μεχρι που παρουσιασε και εμενα το ιδιο.Με το που εβγαζα την μπουζοπιπα μετα απο λιγο εσβηνε.Εβγαλα το μπουζι και ειδα οτι η τελευταια σπειρα ειχε παρει ενα χρωμα μωβ καμενο.Αλλαξα μπουζι και ξαναεβαλα το 8αρη της OS που λεει ο κατασκευαστης και ολα οκ χωρις να αλλαξω ρυθμισεις βελονων.Ο κινητηρας εχει καψει 3 γαλονια 15αρη.Στο Sceadu που ο κινητηρας ειναι καινουργιος με εκαψε μπουζι και να φανταστει κανεις οτι δεν εχει καψει ουτε μισο γαλονι ακομα...σχεδον καινουργιος.Τα ιδια και σε εκεινο.Αλλαγη μπουζι και ολα οκ.Προχθες εκατσα στο μοντελοδρομιο και εκαψα 1.5 γαλονι σε 7 ωρες.Παρατηρησα οτι ενω ηταν κρυος ο κινητηρας μεχρι να το παω στο κεντρο της πιστας αρχισε να ανεβαζει στροφες ο κινητηρας χωρις λογο.Με το που ζεστενοταν δηλαδη μετα απο 2 λεπτα χοβερ ξεκινουσε να ανεβαζει στροφες χωρις λογο και να τσιριζει.Ενω ολα οκ με σωληνακια κτλ κτλ.....μετα απο παρεμβαση γνωστου ελικοπτερα ανοιξα σχεδον 6 κλικ την μεγαλη και ολα οκ.
    Θελω να καταληξω δλδ οτι παιζει μεγαλο ρολο η εξωτερικη ψιλη θερμοκρασια που αλλαζει τις ρυθμισεις.Δοκιμασε και τεταρτο την μικρη και καινουργιο μπουζι 8 αρη και μαλλον ολα καλα.
    Καταγράφηκε

    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 2 Ιούλ 2008, 21:29:49 »

    ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΑ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΠΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΛΑΚΩΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΠΗΓΑ ΑΠΟΨΕ, ΕΚΑΨΑ ΤΡΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΙ, ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΤΑΜΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ... ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!!!
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 22:41:43 »

    Παιδες καλησπερα. Τελικα ο osmax παρεδωσε πνευμα...
    Μου εσβυσε μολις το σηκωσα στο εναμισι μετρο. Προσπαθησα να τον ξαναβαλω μπρος, δεν κραταγε ρελαντι, και τωρα που τον ελυσα ειδα αυτο.
    Τεσσερις μηνες τωρα δουλευε αψογα.Τι να πω, μαλλον τραβηξε κατι.
    Και ετοιμαζομουν απο βδομαδα για 90αρι...


    * Aeeuia028.jpg (23.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 270 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 22:58:05 από Dimitris-kriti » Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 23:22:12 »

    δεν νομίζω ένα πιστόνι ελατήριο και ένας κύλινδρος είναι ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά ενός 90ριου Χαμόγελο

    any way....

    η κεφαλη πως είναι από τον OS

    μπας και έφυγαν κομματάκια από την κορώνα και έκαναν αυτήν την ζημιά στο πιστόνι?

    την επαθα και γω με os max hyper απο φτωχό καύσιμο...
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 23:38:41 »

    Παιδες καλησπερα. Τελικα ο osmax παρεδωσε πνευμα...

    Πλάκα κάνεις φίλε..Πώ πώ ζημιά. Δέν γίνονται αυτά ρε σύ. idiot2 idiot2

    Καλά τί άρπαξε...καμιά κοτρόνα...Απίστευτο.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2008, 00:08:00 »

    δεν νομίζω ένα πιστόνι ελατήριο και ένας κύλινδρος είναι ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά ενός 90ριου Χαμόγελο

    any way....

    η κεφαλη πως είναι από τον OS

    μπας και έφυγαν κομματάκια από την κορώνα και έκαναν αυτήν την ζημιά στο πιστόνι?

    την επαθα και γω με os max hyper απο φτωχό καύσιμο...


    Οχι αλλα μου χαλασε την ψιχολογια. Οσο για το μιγμα αποκλειεται γιατι τον δουλευα ελαφρα πνιγμενο και μετραγα θερμοκρασια σε καθε πτηση.
    Μαλλον κατι τραβηξε γιατι το καημενο το ελικοπτερακι δεν εχει πατησει ποτε γκαζον. Μονιμως στα χωματα ειναι. Ατιμα μοντελοδρομια...
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 16 Νοέ 2008, 00:18:21 »

    Παιδες καλησπερα. Τελικα ο osmax παρεδωσε πνευμα...

    Πλάκα κάνεις φίλε..Πώ πώ ζημιά. Δέν γίνονται αυτά ρε σύ. idiot2 idiot2

    Καλά τί άρπαξε...καμιά κοτρόνα...Απίστευτο.

    Aστα φιλε Γιαννη καντεμια. Το θεμα ειναι οτι τα αντλακτικα (απο Αγγλια) κοστιζουν 97 ευρω, και ο κινητηρας ολοκληρος 135.
     Μαλλον παω για κινητηρα... μαζι με το 700!!! laugh
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ OS MAX HIPER
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.