Εξακολουθεί όμως το πρόβλημα της αργής ανταπόκρισης του κινητήρα όταν από ρελαντί “ανεβάζω” το στικ του throttle.
Δεν είχα αναφέρει αυτό το πρόβλημα διότι πίστευα ότι οφείλεται στο πρόβλημα του σβησίματος, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος
Ο χρόνος ανταπόκρισης του κινητήρα για να ανεβάσει στροφές είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτo ίσως και λίγο περισσότερο.
Επίσης στις χαμηλές στροφές δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, ακούγεται σαν να μπερδεύει.
Μετά την μισή διαδρομή του στικ δεν παρουσιάζει πρόβλημα και κρατάει άνετα τις στροφές.
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο TOLIS για την βοήθεια του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για το πρόβλημα μου.
Μετά από κάθε πτήση υπάρχουν αρκετά καύσιμα πάνω στην καλύπτρα αλλά στο rudder.
Tο παραδοξο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί σωστά στο έδαφος και ανεβάζει άμεσα στροφές όταν από ρελαντί ανεβάζω το στικ του throttle.
Δεν μπορω να καταλάβω τι φταίει
(δικό μου λάθος ή πρόβλημα του κινητήρα) ..........
.....θέλω βοήθεια!!!
Για την ενημέρωσή σας αναφέρω ότι κινητήρας στάλθηκε στην Mintor για έλεγχο.
Αλλάχτηκε το καπάκι του κινητήρα που από κάτω του βρίσκεται το reedvalves.
Το μόνο κόστος που πλήρωσα ήταν για τα μεταφορικά που έστειλα τον κινητήρα στην Mintor.
Ούτε καν για τα μεταφορικά που μου επέστρεψαν το κινητήρα δεν χρεώθηκα λόγω του ότι
ο κινητήρας είναι εντός εγγύησης (έχει 3 χρόνια εγγύηση).
Από τις δοκιμαστικές πτήσεις που έκανα (3 μόνο λόγο ζέστης) δεν παρουσιάστηκε το πρόβλημα
να υπάρχει καύσιμο πάνω στην κουκούλα και την άτρακτο του μοντέλου.
Η μη ανταπόκριση του στικ του γκαζιού ελαττώθηκε αρκετά αλλά όχι τελείως, πιστεύω ότι πρέπει να ασχοληθώ
με τις ρυθμίσεις του κινητήρα (μικρή και μεγάλη βελόνα) για να δουλεύει όπως πρέπει ο κινητήρας.
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας.