Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.422 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 22:08:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 22:08:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 21:04]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304422
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 77
    Συνολικά: 78
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 122960 φορές)
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 01:15:33 »

    Γεια σας παιδιά, θα ήθελα μερικές πληροφορίες για τους κινητήρες βενζίνης. Αρχικά θέλω να ρωτήσω αν στο ντεπόζιτο υπάρχει καθόλου πίεση και από που ή απλώς υπάρχει το σωληνάκι της βενζίνης και από κάπου να παίρνει αέρα και τελείωσε;;;; UndecidedΚαι αν το αεροπλάνο έρθει κάθετα τι θα γίνει θα λειτουργεί κανονικά. Τέλος να ρωτήσω, για smoke system πρέπει να κάνω τρύπα στην εξάτμιση;;;
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 08:44:50 »

    Καλημέρα

    Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

    Για smoke system πρέπει με κάποιο τρόπο να ρίξεις το υγρό που θα χρησιμοποιήσεις μέσα στην εξάτμιση.  Αν η εξάτμιση δεν έχει ειδική υποδοχή θα πρέπει να ανοίξεις μια τρύπα και να βάλεις ένα nipple ίδιο με αυτό που έχουν οι εξατμίσεις για να δίνουν πίεση στο ντεπόζιτο στους glow κινητήρες.  Φυσικά υπάρχουν και διάφορες άλλες τεχνικές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (π.χ. σωληνάκι μεταλλικό μέσα στην εξάτμιση για να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή το καύσιμο και να ζεσταίνεται καλύτερα) αλλά αυτά θέλουν ψάξιμο.

    Για τον καπνό διάβασε και τα δύο παρακάτω θέματα:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1326.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 09:08:00 »

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς το παρακάτω αεροπλάνο όπως το βλέπετε στη φωτό αν το firewall του αντέχει το κινητήρα που θα του βάλω (45cc ->1750g). Στο κουτί λέει ότι παίρνει μέχρι και 1,80 δίχρονους.


    * G202-1402004.jpg (39.46 KB, 321x240 - εμφανίστηκε 2041 φορές.)
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:03:00 »

    Φιλε μου ποιο μοντελο? Ποια εταιρια ?Τι διαστασεις ?
    Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:21:06 »


    Απο οσο καταλαβαινω ειναι το Marathon της Cmpro. Δειτε παρακατω.

    http://www.extrememodels.gr/ShowProduct.asp?ProdID=199
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:25:09 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Εγώ θα σου πρότεινα μια 25cc.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:49:27 από Nikos-G 1 » Καταγράφηκε
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:40:59 »

    Λαθος τελικα προκειται για αυτο το μοντελο,ψαχνοντας καλυτερα ειδα οτι εκανα λαθος πριν

    http://www.cmpairplane.com/aerobatic/Giles-202%20140%20Size.html
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 11:51:11 »

    Αν και δεν γνωριζω κατα ποσο ειμαστε εκτος θεματος τωρα...

    το θεμα ειναι για παραδειγμα μια Saito 125 τετραχρονη ζυγιζει πριπου 700 γραμμαρια με την εξατμιση.Για μια τετοια περιπου μηχανη ειναι λογικα φτιαγμενο το α/π.
    Και παιρνοντας τωρα ας πουμε την 45cc της Cmpro ζυγιζει 1650,χοντρικα λοιπον 1 κιλο παραπανω απο την Saito.

     Την επιπλεον λοιπον ισχυ θα την σπαταλησεις εν μερει στο βαρος της μηχανης και πιθανως στο βαρος που θα χρειαστεις για αν ερθει στα ισια του το μοντελο.

    Στην περιπτωση που θες οπωσδηποτε βενζινη,αν βαλεις την 25αρα της ιδιας εταιριας ειναι κατα 500 γραμμαρια βαρυτερη απο την Saito που απο οσο καταλαβαινω θα ταιριαζει ομορφα στο συγκεκριμενο α/π.Βεβαια μπορει και με την τετραχρονη επανω να θελει λιγο βαρος μπροστα ας πουμε.Σιγουρα ομως καλυτερα 25κυβικα παρα 45.
    Καταγράφηκε

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 13:03:57 »

    Μην βαλεις 45cc θα ειναι πολυ βαρια και δεν θα πετυχεις το επιθυμητο αποτελεσμα.
    Καταγράφηκε
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:10:36 »

    Επειδή δεν είναι εύκολο να αγοράσω άλλη μηχανή θα αναγκαστώ να βάλω αυτή. Το μόνο που σκέφτηκα σαν λύση σε περίπτωση που δεν είναι πολύ στιβαρό το firewall είναι να το ενισχύσω με fiberglass και τελειώσε η υπόθεση. Τα πιο σίγουρα αποτελέσματα θα φανούν στο test drive που με το καλό θα έχει γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο. (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:16:34 »

    Τοτε δεν επρεπε να παρεις αυτο το αεροπλανο.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 15:39:32 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Βάλε αυτή τη μηχανή που έχεις και πέτα ελεύθερα Thumbs up Ποοολύ άνεση!
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 16:04:20 »

    (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

    Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2008, 18:51:39 »

     lalala 45 κυβικα βενζινη σε 1.80 μοντελο δεν ειναι και πολυ καλη κινηση απλα εινα υπερβολη .Αν το πλακωσεις και σε ενισχησεις απλα θα επιδεινωσεις τα χαρακτηρηστικα της πτησης....μην το κανεις βαλε καποια 26αρα η glow
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2008, 01:10:08 »

    Αν και το θεμα εχει πεσει αρκετα εξω, να αναφερω πως το μοντελο ειναι 1/4 scale giles 202 4,5kg-5,2kg(5,2kg ειναι το δικο μου με 160 glow) της cmpro και ειναι για κινητηρα 108-160 διχρονο glow ή 140 τετραχρονο,ειναι απλα αστοχο να μπει 45 βενζινη,τι προσδοκεις μ'αυτο?σκεψου μονο 62 τετρ.παλαμες να σηκωνουν 7κιλα (κι αυτο εαν βγει 7 με ολες τις ενισχυσεις που θα κανεις)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.