Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:29:57

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:29:57

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 34
    Total: 35
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Προβλημα με os 200fs...  (Lu 7223 fois)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #15 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:20:17 »

    Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa  έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.

    Λιγότερο νιτρο = λιγότερη κατανάλωση, άρα σχετίζεται με το πρόβλημα του φίλου
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Répondre #16 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:31:38 »

    Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειχνετε!Θα παρω τα πραγματα με την σειρα.....απο οτι μου γραψατε δεν εχω κοιταξει καθολου την περιπτωση αλαγης καυσιμου....ρυθμιση αερα......σκουπιδακι καρμπυλατερ....βαλβιδες....ρουλεμαν........!Ολα τα υπολοιπα που μου εχετε γραψει τα εχω τσεκαρει!Οσο για το μοτερ δεν εχει ανοιχτει ποτε!Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!Και κατι ακομα παρα τα πολλα σβησηματα που αν τα υπολογιζω σωστα παιρνουν τις 30 φορες...οταν παω να την βαλω μπροστα παιρνει με την καμια κ στο εδαφος δουλευει αψογα κ σε ορθια σταση αεροπλανου κ με ρελαντι κ με φουλ γκαζι κ με αποτομα ανοιγματα απο ρελαντι σε φουλ!
    Journalisée

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #17 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:43:47 »

    Δεν είναι η απόσταση της δεξαμενής. Διότι αν (όπως δηλώνεις) μπορεί και λειτουργεί σωστά με την μύτη ανεβασμένη, (ίδια απόσταση + μανομετρική υποπίεση) αυτό είναι καλό σημάδι, ότι τραβάει άνετα από την οριζόντια θέση.

    Θα ήθελα να προσπαθήσεις να περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε ποιά στάση του αεροπλάνου κόβει.
    Αν κόβει σε στροφή, το κάνει και σε δεξιά και σε αριστερή;
    Μήπως μόνο σε ακροβατικά με αυξημένη επιτάχυνση G;
    Ποιός είναι ο προσανατολισμός της κεφαλής ; Ποιό αεροπλάνο είναι; Αν είναι μέσα σε κόουλ, έχει θυρίδες ψύξης, (εισόδου και εξόδου του αέρα)? 

    Υπάρχει κάτι πολύ σπάνιο, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Μήπως το σωληνάκι που πηγαίνει από τη δεξαμενή στο καρμπυρατέρ, μπορεί να τσακίζει με την επιτάχυνση;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #18 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:47:17 »

    Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!

    Επρεπε να μας το πεις απο την αρχή

    Μετακινήσε το τεποζιτο η βάλε τρομπα
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Anemos-gr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3


    « Répondre #19 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:49:59 »

    Το αεροπλανο ειναι το sebart katana 120e.....Σχεδον ολες τις φορες του το κανει σε γρηγορες περιστροφες.....σε χοβερ που το δοκιμασα ψηλα δεν σβηνει!..........Εχει κ ο φιλος μου ιδιο μοντελο κ το ντεποζιτο του ειναι στο ιδιο μερος κ δεν εχει προβλημε με μοτερ οs 160fx!
    Journalisée
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Répondre #20 le: Lundi, 27 Janv. 2014, 18:55:39 »

    Κωστα ευχαριστω για την βοηθεια δεν εχω πεσει ακομα για υπνο Grin.....Αυτο ειναι το μοντελο....που ειπε ο φιλος μου ο Κωστας που πεταμε μαζι!!!!
    Journalisée

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Répondre #21 le: Mardi, 28 Janv. 2014, 14:22:28 »

    Το προβλημα με αλαγη καυσιμου κ με ρυθμιση βελονας δεν πετυχε........παλι τα ιδια.......παω για το επομενο σταδιο!
    Journalisée

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #22 le: Mercredi, 29 Janv. 2014, 13:27:55 »

    Ελεγξε και τα ωστήρια για καλο και για κακο. Εχεις ρυθμισει και τη χαμηλη ετσι; Τι ελικα χρησιμοποιεις; Απο θερμοκρασιες εισαι οκ;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 29 Janv. 2014, 16:04:01 »

    Ας μην ξεφεύγουμε από τις πληροφορίες του ενδιαφερόμενου.

    Ο κινητήρας λειτουργεί καλά στο έδαφος, έχει ρελαντί και επιτάχυνση, κρατάει με σηκωμένη τη μύτη, είτε στα χέρια, είτε σε hover.

    Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παράμετροι, συμπίεση, βαλβίδες, βελόνα, καύσιμο, έλικα, μπουζί, είναι εντός παιγνιδιού.

    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κόβει σε απότομες μανούβρες. Με άλα λόγια στεγνώνει από καύσιμο.

    Εγώ επιμένω ότι κάποιο σωληνάκι τσακίζει στις απότομες μανούβρες. Εκτός από τα εξωτερικά σωληνάκια, υποπτεύομαι και αυτό μέσα στη δεξαμενή, αν είναι πολύ μαλακό.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #24 le: Mercredi, 29 Janv. 2014, 20:17:56 »

    Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ΟΚ μέχρι 1G (όταν είναι nose high) αλλά ανεπαρκές σε περισσότερα G (μανούβρες και απογείωση)

    Θυμηθείτε το clue: είπε ότι αν μειώσει το γκάζι ο κινητήρας "βηχει" και συνεχίζει να λειτουργεί, άρα το πρόβλημα εστιάζεται όταν ο FS 200 ζητάει πολύ καύσιμο

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Répondre #25 le: Mercredi, 29 Janv. 2014, 21:07:11 »

    Σημερα εκατσα αλλαξα τα σωληνακια με πιο παχια κ λιγο πιο σκληρα......περασα κ καλαμακια απο καφε (πλαστικα ελαφρος σφηγμενα  με 12 δεματικα) ωστε να ειμαι συγουρος στο τσακισμα!Αυριο θα δοκιμαστει!Οσο για το κοψιμο κ οταν κλεινω το γκαζι γρηγορα ξανασκαει κ αυτο το κανει σε γρηγορες μανουβρες!Σε απλυ πτηση βολτουλες χαλαρα δεν σβηνει!
    Journalisée

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Προβλημα με os 200fs...
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.