Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:35:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:35:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προβλημα με os 200fs...  (Gelesen 7221 mal)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #15 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:20:17 »

    Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa  έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.

    Λιγότερο νιτρο = λιγότερη κατανάλωση, άρα σχετίζεται με το πρόβλημα του φίλου
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #16 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:31:38 »

    Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειχνετε!Θα παρω τα πραγματα με την σειρα.....απο οτι μου γραψατε δεν εχω κοιταξει καθολου την περιπτωση αλαγης καυσιμου....ρυθμιση αερα......σκουπιδακι καρμπυλατερ....βαλβιδες....ρουλεμαν........!Ολα τα υπολοιπα που μου εχετε γραψει τα εχω τσεκαρει!Οσο για το μοτερ δεν εχει ανοιχτει ποτε!Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!Και κατι ακομα παρα τα πολλα σβησηματα που αν τα υπολογιζω σωστα παιρνουν τις 30 φορες...οταν παω να την βαλω μπροστα παιρνει με την καμια κ στο εδαφος δουλευει αψογα κ σε ορθια σταση αεροπλανου κ με ρελαντι κ με φουλ γκαζι κ με αποτομα ανοιγματα απο ρελαντι σε φουλ!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #17 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:43:47 »

    Δεν είναι η απόσταση της δεξαμενής. Διότι αν (όπως δηλώνεις) μπορεί και λειτουργεί σωστά με την μύτη ανεβασμένη, (ίδια απόσταση + μανομετρική υποπίεση) αυτό είναι καλό σημάδι, ότι τραβάει άνετα από την οριζόντια θέση.

    Θα ήθελα να προσπαθήσεις να περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε ποιά στάση του αεροπλάνου κόβει.
    Αν κόβει σε στροφή, το κάνει και σε δεξιά και σε αριστερή;
    Μήπως μόνο σε ακροβατικά με αυξημένη επιτάχυνση G;
    Ποιός είναι ο προσανατολισμός της κεφαλής ; Ποιό αεροπλάνο είναι; Αν είναι μέσα σε κόουλ, έχει θυρίδες ψύξης, (εισόδου και εξόδου του αέρα)? 

    Υπάρχει κάτι πολύ σπάνιο, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Μήπως το σωληνάκι που πηγαίνει από τη δεξαμενή στο καρμπυρατέρ, μπορεί να τσακίζει με την επιτάχυνση;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #18 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:47:17 »

    Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!

    Επρεπε να μας το πεις απο την αρχή

    Μετακινήσε το τεποζιτο η βάλε τρομπα
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Anemos-gr
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 3


    « Antwort #19 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:49:59 »

    Το αεροπλανο ειναι το sebart katana 120e.....Σχεδον ολες τις φορες του το κανει σε γρηγορες περιστροφες.....σε χοβερ που το δοκιμασα ψηλα δεν σβηνει!..........Εχει κ ο φιλος μου ιδιο μοντελο κ το ντεποζιτο του ειναι στο ιδιο μερος κ δεν εχει προβλημε με μοτερ οs 160fx!
    Gespeichert
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #20 am: Montag, 27 Jan 2014, 18:55:39 »

    Κωστα ευχαριστω για την βοηθεια δεν εχω πεσει ακομα για υπνο Grin.....Αυτο ειναι το μοντελο....που ειπε ο φιλος μου ο Κωστας που πεταμε μαζι!!!!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #21 am: Dienstag, 28 Jan 2014, 14:22:28 »

    Το προβλημα με αλαγη καυσιμου κ με ρυθμιση βελονας δεν πετυχε........παλι τα ιδια.......παω για το επομενο σταδιο!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #22 am: Mittwoch, 29 Jan 2014, 13:27:55 »

    Ελεγξε και τα ωστήρια για καλο και για κακο. Εχεις ρυθμισει και τη χαμηλη ετσι; Τι ελικα χρησιμοποιεις; Απο θερμοκρασιες εισαι οκ;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #23 am: Mittwoch, 29 Jan 2014, 16:04:01 »

    Ας μην ξεφεύγουμε από τις πληροφορίες του ενδιαφερόμενου.

    Ο κινητήρας λειτουργεί καλά στο έδαφος, έχει ρελαντί και επιτάχυνση, κρατάει με σηκωμένη τη μύτη, είτε στα χέρια, είτε σε hover.

    Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παράμετροι, συμπίεση, βαλβίδες, βελόνα, καύσιμο, έλικα, μπουζί, είναι εντός παιγνιδιού.

    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κόβει σε απότομες μανούβρες. Με άλα λόγια στεγνώνει από καύσιμο.

    Εγώ επιμένω ότι κάποιο σωληνάκι τσακίζει στις απότομες μανούβρες. Εκτός από τα εξωτερικά σωληνάκια, υποπτεύομαι και αυτό μέσα στη δεξαμενή, αν είναι πολύ μαλακό.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #24 am: Mittwoch, 29 Jan 2014, 20:17:56 »

    Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ΟΚ μέχρι 1G (όταν είναι nose high) αλλά ανεπαρκές σε περισσότερα G (μανούβρες και απογείωση)

    Θυμηθείτε το clue: είπε ότι αν μειώσει το γκάζι ο κινητήρας "βηχει" και συνεχίζει να λειτουργεί, άρα το πρόβλημα εστιάζεται όταν ο FS 200 ζητάει πολύ καύσιμο

    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #25 am: Mittwoch, 29 Jan 2014, 21:07:11 »

    Σημερα εκατσα αλλαξα τα σωληνακια με πιο παχια κ λιγο πιο σκληρα......περασα κ καλαμακια απο καφε (πλαστικα ελαφρος σφηγμενα  με 12 δεματικα) ωστε να ειμαι συγουρος στο τσακισμα!Αυριο θα δοκιμαστει!Οσο για το κοψιμο κ οταν κλεινω το γκαζι γρηγορα ξανασκαει κ αυτο το κανει σε γρηγορες μανουβρες!Σε απλυ πτηση βολτουλες χαλαρα δεν σβηνει!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Προβλημα με os 200fs...
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.