Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:56:07

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:56:07

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 177
    Gesamt: 177
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προβλημα με os 200fs...  (Gelesen 7211 mal)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « am: Sonntag, 26 Jan 2014, 07:31:43 »

    Καλησπερα σε ολους.....ειμαι κατοχος μιας os 200fs η οποια δουλευε αψογα!Ξαφνικα αρχισε να σβηνει κατα επαναληψη....ανοιξα ντεποζιτο αλλαξα ολα τα σωληνακια....εβαλα καινουριο μπουζι για τετραχρονη φυσικα κ καυσιμο το ιδιο που εβαζα κ οταν δουλευε μια χαρα....!Παλι τα ιδια Sad....Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!Καποια βοηθεια?Huh? Huh Huh(βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα) κ απο συμπιεση σαν καινουρια!!!!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #1 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 08:43:01 »

    βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα
    Από τα λεγόμενά σου αναγνωρίζεται πτωχό μίγμα.

    Δεδομένου ότι τώρα κάνει κρύο, και η ατμόσφαιρα είναι πιό πυκνή, μήπως ήρθε η στιγμή να ξαναρυθμίσεις την μεγάλη βελόνα για σωστό μίγμα;

    Εν πάσει περιπτώσει άνοιξε λίγο τη βελόνα και δες τα αποτελέσματα.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #2 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 14:20:04 »

    Το εχω δοκιμασει αυτο αλλα παλι τα ιδια......
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 348



    « Antwort #3 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 16:04:31 »

    Έχεις μήπως βαλβίδα εφοδιασμού καυσίμου;
    Gespeichert
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Antwort #4 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 16:44:42 »

    Οχι ..κατευθειαν!
    Gespeichert

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #5 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 17:18:31 »

    Έλεγξε το μπουζί, το βοσκό στο ντεπόζιτο καθώς και αν έχει καμιά τρύπα η σιλικόνη. Πιθανά ακόμη και στο καρμπιρατέρ να υπάρχει σκουπιδάκι.
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #6 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 18:16:22 »

    Μήπως έχεις αποσυναρμολογήσει πρόσφατα τον κινητήρα;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    γιαννης κουσουρλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167



    « Antwort #7 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 20:21:49 »

    το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι  !!!
    και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο  η πολυχρονισμενο ;
    γιαννης κουσουρλης
    Gespeichert
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.333



    « Antwort #8 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 20:29:22 »

    μηπως να ξαναρυθμιστουν βαλβιδες εισαγωγης εξαγωγης ??
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #9 am: Sonntag, 26 Jan 2014, 20:56:55 »

    το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι  !!!
    και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο  η πολυχρονισμενο ;
    γιαννης κουσουρλης

    Εχουν οι τετραχρονες καποιο αλλο μπουζι εκτος απο το O.S. Max F;
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #10 am: Montag, 27 Jan 2014, 07:00:06 »

    Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!

    Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι ότι όταν το μοντέλο κινείται το καύσιμο στο τεπόζιτο γίνεται "βαρύτερο" λόγω των G, και δεν φτάνει αρκετό καύσιμο στον προορισμό του (καρμπιρατέρ).

    Άρα έλεγξε:
    - Την πίεση από την εξάτμιση προς το τεπόζιτο - οι ενώσεις να σφραγίζουν αεροστεγώς
    - Το σωληνάκι τροφοδοσίας να είναι μικρό σε μήκος και αρκετό σε διάμετρο (4 χιλ)
    - Η βελόνα να είναι προς το πλούσιο 400 στροφές από το μαξιμουμ

    Για πολύ απότομες κινήσεις με πολλά G ίσως να χρειάζεσαι τρόμπα καυσίμου

    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    HeliWizard
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19



    « Antwort #11 am: Montag, 27 Jan 2014, 16:03:57 »

    Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που περιγράφεις είχα αντιμετωπίσει και'γω όταν άρχισε να ''ψυχραίνει'' ο καιρός ...... Με ενα δίχρονο μοτέρ βέβαια , αλλά τα συμπτώματα ήταν ακριβώς τα ίδια με τα δικά σου ....... Ευτυχώς , αν και ο κινητήρας έσβησε τελικά στον αέρα , κατάφερα και προσγείωσα το μοντέλο χωρίς ζημιές ........

    Το πρόβλημα λύθηκε όταν ρυθμίσαμε τη ''μικρή'' .........  Thumbs up
    Gespeichert
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 278



    « Antwort #12 am: Montag, 27 Jan 2014, 16:06:39 »

    Δες και τα ρουλεμαν λιγο....αν και δεν νομιζω αλλα δες τα.....αν τον εχεις ανοιξει δες ξανα τον χρονισμο......ολα αυτα αφου δεις πρωτα τανκ και σολινακια
    Gespeichert

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #13 am: Montag, 27 Jan 2014, 16:16:47 »

    Ε,...αφού τα είπαμε όλα, ας κοιτάξουμε και τη στεγανότητα του καρμπιρατέρ (O rings έδρασης, βελόνας etc)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Nikos Samprakos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 63



    « Antwort #14 am: Montag, 27 Jan 2014, 17:50:05 »

    Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa  έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Προβλημα με os 200fs...
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 27 Zugriffen.