giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 07:31:43 » |
|
Καλησπερα σε ολους.....ειμαι κατοχος μιας os 200fs η οποια δουλευε αψογα!Ξαφνικα αρχισε να σβηνει κατα επαναληψη....ανοιξα ντεποζιτο αλλαξα ολα τα σωληνακια....εβαλα καινουριο μπουζι για τετραχρονη φυσικα κ καυσιμο το ιδιο που εβαζα κ οταν δουλευε μια χαρα....!Παλι τα ιδια ....Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!Καποια βοηθεια? ? (βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα) κ απο συμπιεση σαν καινουρια!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 08:43:01 » |
|
βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα
Από τα λεγόμενά σου αναγνωρίζεται πτωχό μίγμα. Δεδομένου ότι τώρα κάνει κρύο, και η ατμόσφαιρα είναι πιό πυκνή, μήπως ήρθε η στιγμή να ξαναρυθμίσεις την μεγάλη βελόνα για σωστό μίγμα; Εν πάσει περιπτώσει άνοιξε λίγο τη βελόνα και δες τα αποτελέσματα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 14:20:04 » |
|
Το εχω δοκιμασει αυτο αλλα παλι τα ιδια......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
sakis art
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 16:04:31 » |
|
Έχεις μήπως βαλβίδα εφοδιασμού καυσίμου;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 16:44:42 » |
|
Οχι ..κατευθειαν!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 17:18:31 » |
|
Έλεγξε το μπουζί, το βοσκό στο ντεπόζιτο καθώς και αν έχει καμιά τρύπα η σιλικόνη. Πιθανά ακόμη και στο καρμπιρατέρ να υπάρχει σκουπιδάκι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 18:16:22 » |
|
Μήπως έχεις αποσυναρμολογήσει πρόσφατα τον κινητήρα;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:21:49 » |
|
το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι !!! και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο η πολυχρονισμενο ; γιαννης κουσουρλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:29:22 » |
|
μηπως να ξαναρυθμιστουν βαλβιδες εισαγωγης εξαγωγης ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:56:55 » |
|
το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι !!! και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο η πολυχρονισμενο ; γιαννης κουσουρλης
Εχουν οι τετραχρονες καποιο αλλο μπουζι εκτος απο το O.S. Max F;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 07:00:06 » |
|
Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!
Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι ότι όταν το μοντέλο κινείται το καύσιμο στο τεπόζιτο γίνεται "βαρύτερο" λόγω των G, και δεν φτάνει αρκετό καύσιμο στον προορισμό του (καρμπιρατέρ). Άρα έλεγξε: - Την πίεση από την εξάτμιση προς το τεπόζιτο - οι ενώσεις να σφραγίζουν αεροστεγώς - Το σωληνάκι τροφοδοσίας να είναι μικρό σε μήκος και αρκετό σε διάμετρο (4 χιλ) - Η βελόνα να είναι προς το πλούσιο 400 στροφές από το μαξιμουμ Για πολύ απότομες κινήσεις με πολλά G ίσως να χρειάζεσαι τρόμπα καυσίμου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
HeliWizard
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 19
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:03:57 » |
|
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που περιγράφεις είχα αντιμετωπίσει και'γω όταν άρχισε να ''ψυχραίνει'' ο καιρός ...... Με ενα δίχρονο μοτέρ βέβαια , αλλά τα συμπτώματα ήταν ακριβώς τα ίδια με τα δικά σου ....... Ευτυχώς , αν και ο κινητήρας έσβησε τελικά στον αέρα , κατάφερα και προσγείωσα το μοντέλο χωρίς ζημιές ........ Το πρόβλημα λύθηκε όταν ρυθμίσαμε τη ''μικρή'' .........
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
mitsos55
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:06:39 » |
|
Δες και τα ρουλεμαν λιγο....αν και δεν νομιζω αλλα δες τα.....αν τον εχεις ανοιξει δες ξανα τον χρονισμο......ολα αυτα αφου δεις πρωτα τανκ και σολινακια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες σου
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:16:47 » |
|
Ε,...αφού τα είπαμε όλα, ας κοιτάξουμε και τη στεγανότητα του καρμπιρατέρ (O rings έδρασης, βελόνας etc)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
Nikos Samprakos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 63
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 17:50:05 » |
|
Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:20:17 » |
|
Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.
Λιγότερο νιτρο = λιγότερη κατανάλωση, άρα σχετίζεται με το πρόβλημα του φίλου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:31:38 » |
|
Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειχνετε!Θα παρω τα πραγματα με την σειρα.....απο οτι μου γραψατε δεν εχω κοιταξει καθολου την περιπτωση αλαγης καυσιμου....ρυθμιση αερα......σκουπιδακι καρμπυλατερ....βαλβιδες....ρουλεμαν........!Ολα τα υπολοιπα που μου εχετε γραψει τα εχω τσεκαρει!Οσο για το μοτερ δεν εχει ανοιχτει ποτε!Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!Και κατι ακομα παρα τα πολλα σβησηματα που αν τα υπολογιζω σωστα παιρνουν τις 30 φορες...οταν παω να την βαλω μπροστα παιρνει με την καμια κ στο εδαφος δουλευει αψογα κ σε ορθια σταση αεροπλανου κ με ρελαντι κ με φουλ γκαζι κ με αποτομα ανοιγματα απο ρελαντι σε φουλ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:43:47 » |
|
Δεν είναι η απόσταση της δεξαμενής. Διότι αν (όπως δηλώνεις) μπορεί και λειτουργεί σωστά με την μύτη ανεβασμένη, (ίδια απόσταση + μανομετρική υποπίεση) αυτό είναι καλό σημάδι, ότι τραβάει άνετα από την οριζόντια θέση.
Θα ήθελα να προσπαθήσεις να περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε ποιά στάση του αεροπλάνου κόβει. Αν κόβει σε στροφή, το κάνει και σε δεξιά και σε αριστερή; Μήπως μόνο σε ακροβατικά με αυξημένη επιτάχυνση G; Ποιός είναι ο προσανατολισμός της κεφαλής ; Ποιό αεροπλάνο είναι; Αν είναι μέσα σε κόουλ, έχει θυρίδες ψύξης, (εισόδου και εξόδου του αέρα)?
Υπάρχει κάτι πολύ σπάνιο, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Μήπως το σωληνάκι που πηγαίνει από τη δεξαμενή στο καρμπυρατέρ, μπορεί να τσακίζει με την επιτάχυνση;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:47:17 » |
|
Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!
Επρεπε να μας το πεις απο την αρχή Μετακινήσε το τεποζιτο η βάλε τρομπα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
Anemos-gr
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:49:59 » |
|
Το αεροπλανο ειναι το sebart katana 120e.....Σχεδον ολες τις φορες του το κανει σε γρηγορες περιστροφες.....σε χοβερ που το δοκιμασα ψηλα δεν σβηνει!..........Εχει κ ο φιλος μου ιδιο μοντελο κ το ντεποζιτο του ειναι στο ιδιο μερος κ δεν εχει προβλημε με μοτερ οs 160fx!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:55:39 » |
|
Κωστα ευχαριστω για την βοηθεια δεν εχω πεσει ακομα για υπνο .....Αυτο ειναι το μοντελο....που ειπε ο φιλος μου ο Κωστας που πεταμε μαζι!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 28 Ιαν 2014, 14:22:28 » |
|
Το προβλημα με αλαγη καυσιμου κ με ρυθμιση βελονας δεν πετυχε........παλι τα ιδια.......παω για το επομενο σταδιο!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 13:27:55 » |
|
Ελεγξε και τα ωστήρια για καλο και για κακο. Εχεις ρυθμισει και τη χαμηλη ετσι; Τι ελικα χρησιμοποιεις; Απο θερμοκρασιες εισαι οκ;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 16:04:01 » |
|
Ας μην ξεφεύγουμε από τις πληροφορίες του ενδιαφερόμενου.
Ο κινητήρας λειτουργεί καλά στο έδαφος, έχει ρελαντί και επιτάχυνση, κρατάει με σηκωμένη τη μύτη, είτε στα χέρια, είτε σε hover.
Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παράμετροι, συμπίεση, βαλβίδες, βελόνα, καύσιμο, έλικα, μπουζί, είναι εντός παιγνιδιού.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κόβει σε απότομες μανούβρες. Με άλα λόγια στεγνώνει από καύσιμο.
Εγώ επιμένω ότι κάποιο σωληνάκι τσακίζει στις απότομες μανούβρες. Εκτός από τα εξωτερικά σωληνάκια, υποπτεύομαι και αυτό μέσα στη δεξαμενή, αν είναι πολύ μαλακό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 20:17:56 » |
|
Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ΟΚ μέχρι 1G (όταν είναι nose high) αλλά ανεπαρκές σε περισσότερα G (μανούβρες και απογείωση)
Θυμηθείτε το clue: είπε ότι αν μειώσει το γκάζι ο κινητήρας "βηχει" και συνεχίζει να λειτουργεί, άρα το πρόβλημα εστιάζεται όταν ο FS 200 ζητάει πολύ καύσιμο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 21:07:11 » |
|
Σημερα εκατσα αλλαξα τα σωληνακια με πιο παχια κ λιγο πιο σκληρα......περασα κ καλαμακια απο καφε (πλαστικα ελαφρος σφηγμενα με 12 δεματικα) ωστε να ειμαι συγουρος στο τσακισμα!Αυριο θα δοκιμαστει!Οσο για το κοψιμο κ οταν κλεινω το γκαζι γρηγορα ξανασκαει κ αυτο το κανει σε γρηγορες μανουβρες!Σε απλυ πτηση βολτουλες χαλαρα δεν σβηνει!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
|