Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.241 Membres / Dernier membre: Dudleynes
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 16:01:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 16:01:26

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6241
    Dernier: Dudleynes
    Stats
    Total des messages: 304419
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 117
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 86
    Total: 88
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: επικινδυνη η χρηση after run oil???  (Lu 3981 fois)
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 56



    « le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 14:38:53 »

    Καλησπερα σε ολους! Προσφατα σε μια κουβεντα που ειχα με εναν μοντελιστη μου ειπε οτι οι ατμοι απ τη χρηση του after run oil ειναι βλαπτικοι για την υγεια!!! Μπορει να ειναι αληθεια κατι τετοιο?Huh Ευχαριστω!
    Journalisée
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.178



    WWW
    « Répondre #1 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 14:52:33 »

    Γιατί το πίνεις?
    Journalisée

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 56



    « Répondre #2 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 15:07:56 »

    τους ατμους..οχι δεν τους πινεις...
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #3 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 15:09:05 »

    Καλησπερα σε ολους! Προσφατα σε μια κουβεντα που ειχα με εναν μοντελιστη μου ειπε οτι οι ατμοι απ τη χρηση του after run oil ειναι βλαπτικοι για την υγεια!!! Μπορει να ειναι αληθεια κατι τετοιο?Huh Ευχαριστω!

    νομιζω οτι μεγαλυτερο κινδυνο εχεις απο το Nitro που καιγεται συνεχεια ενω εισαι διπλα στο μοντελο παρα απο το after run oil
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 56



    « Répondre #4 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 15:13:14 »

    συμφωνω! κι εμενα μου ακουστηκε πολυ τραβηγμενο αλλα ειπα να ρωτησω..
    Journalisée
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 319



    « Répondre #5 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 15:21:44 »

    Το after run είναι για το μοτέρ για να το λιπαίνει και να το συντηρεί όταν δεν δουλεύει.
    Δεν είναι η χρήση του για σφηνάκι,μην το μπερδεύεις με την Ursus επειδή έχει ίδιο χρώμα ! Cheesy  ; laugh  laugh
    Δεν κάνει ούτε για σιρόπι βήχα,ούτε για αντηλιακό ούτε βοηθάει στο sex!!  Cheesy  laugh  laugh
    Και στο κάτω κάτω....πάνω στο αεροπλάνο είσαι όταν αυτό πετάει για να σε ανησυχήσουν οι αναθυμιάσεις?!?!?!?!  laugh
    Όλοι εμείς το δουλεύουμε για αυτό που είναι και μάλλον ο φίλος μοντελιστής σου το χρησιμοποιεί για τους άλλους λόγους που είπα παραπάνω !!!!
    Για ρώτα τον....έχει αποτέλεσμα !!!!!!!?HuhHuhHuh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh
    Journalisée
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 56



    « Répondre #6 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 15:30:40 »

    ναι δεν εχεις αδικο αλλα φαντασου ενα εργασηριο που να χεις καμια 20αρια κινητηρες που καθονται με after run μεσα, τι θα γινεται μεσα εκει αν υποθεσουμε εστω οτι ειναι επιβλαβες..
    Journalisée
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 359



    « Répondre #7 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 16:52:23 »

    αναριωτιεμαι για  τους κυριους που ειρωνευονται


    εχει κανεις διαβασει  ποτε τα msds αυτων των χημικων ;

    η μάλλον υπάρχουν msds για αυτα τα χημικά , καύσιμα , after run και σχετικα χημικα  που συνηθως ολοι χρησιμοποιουμε ;

    μηπως εχει πεσει το ματι σας ποτε σε  msds για τα καρπμον ;

    ας πουμε και για τα '' ακίνδυνα ηλεκτρονικά π.χ υλικά των  esc ............

    ειμαι συγουρος οτι οσοι εχουν ασχοληθει κυριως και με κατασκευες , ειναι γνωστες της  υψηλης επικυνδυνοτητας καποιων υλικων   ,

    Για ψαξτε το λιγο .............. ισως αναθεωρησετε .

    Journalisée

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 56



    « Répondre #8 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 16:56:27 »

     Thumbs up
    Journalisée
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #9 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 17:32:16 »

    αναριωτιεμαι για  τους κυριους που ειρωνευονται


    εχει κανεις διαβασει  ποτε τα msds αυτων των χημικων ;

    η μάλλον υπάρχουν msds για αυτα τα χημικά , καύσιμα , after run και σχετικα χημικα  που συνηθως ολοι χρησιμοποιουμε ;

    μηπως εχει πεσει το ματι σας ποτε σε  msds για τα καρπμον ;

    ας πουμε και για τα '' ακίνδυνα ηλεκτρονικά π.χ υλικά των  esc ............

    ειμαι συγουρος οτι οσοι εχουν ασχοληθει κυριως και με κατασκευες , ειναι γνωστες της  υψηλης επικυνδυνοτητας καποιων υλικων   ,

    Για ψαξτε το λιγο .............. ισως αναθεωρησετε .



    smartalex δεν καταλαβαινω τι ακριβως προσπαθεις να πεις, ξερεις κατι και δεν μας το λες, το αφηνεις για κουιζ;
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #10 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 17:50:44 »

    Τα μέτρα προστασίας όπως περιγράφονται στο Safety Data Sheet του after run oil της Tornado:

    Limits of exposure: No occupational exposure limits are determined for the preparation and/or for the components.

    Personal protective equipment: Do not eat or drink or smoke whilst working with the product.

    Practice good personal hygiene. Wash hands with soap and  water after using the product.

    Respiratory protection: For most conditions, no respiratory protection is needed; however, if handling without sufficient ventilation, use an
    approved filter mask for organic gases and vapours.

    Skin and body: Wear suitable protective clothing (preferable heavy cotton or disposable coverall). Hands and all body parts that have come
    into contact with the substance should be thoroughly washed in breaks and on termination of operations. Remove contaminated clothing immediately. Keep working clothes separate.

    Hands: Wash hands before breaks and at the end of work. Protective gloves should be worn when handling the product. For prolonged or repeated handling, use gloves: PVC (> 0,5 mm).

    Do not use solvents.

    Eyes: Close-fitting safety glasses (EN 166) or full face protection if splashing may occur.

    υ.γ. Όλο το SDS επισυνάπτεται σε αρχείο pdf (rarred)

    * 076223-si-01-en-HUILE_REMONTAGE.rar (68.16 Ko - Téléchargé 580 fois.)
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Répondre #11 le: Jeudi, 4 Juil. 2013, 19:21:02 »

    Και έτσι λοιπόν το hobby μας γίνετε επικίνδυνο ακόμα και στο έδαφος.
    Journalisée

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 359



    « Répondre #12 le: Vendredi, 5 Juil. 2013, 13:44:34 »

    φιλε orc

    δεν προκειτε περι κουιζ , καποια πραγματα ειναι αυτονοητα .

    ουτε  χρειαζεται να εισαι χημικος η ειδήμων  για να καταλαβεις οτι πισω απο ολα τα χημικα κρυβονται συνηθως αν οχι και παντα κατι βλαβερο για την υγεια μας .

    σίγουρα λαμβάνοντας ολα τα απαιραιτητα μετρα οπως αυτα περιγραφονται στα msds λες οτι εισαι οκ αλλα και παλι .......

    τωρα θα μου πεις ποιος τα κανει στην πραξη , ενδεχομενος κανεις μας ή ελαχιστοι συνηθως αυτοι που  ασχολουνται  πολυ και με κατασκετυες .


    Journalisée

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 483



    « Répondre #13 le: Vendredi, 5 Juil. 2013, 14:25:43 »

    Το after run είναι για το μοτέρ για να το λιπαίνει και να το συντηρεί όταν δεν δουλεύει.
    Δεν είναι η χρήση του για σφηνάκι,μην το μπερδεύεις με την Ursus επειδή έχει ίδιο χρώμα ! Cheesy  ; laugh  laugh
    Δεν κάνει ούτε για σιρόπι βήχα,ούτε για αντηλιακό ούτε βοηθάει στο sex!!  Cheesy  laugh  laugh
    Και στο κάτω κάτω....πάνω στο αεροπλάνο είσαι όταν αυτό πετάει για να σε ανησυχήσουν οι αναθυμιάσεις?!?!?!?!  laugh
    Όλοι εμείς το δουλεύουμε για αυτό που είναι και μάλλον ο φίλος μοντελιστής σου το χρησιμοποιεί για τους άλλους λόγους που είπα παραπάνω !!!!
    Για ρώτα τον....έχει αποτέλεσμα !!!!!!!?HuhHuhHuh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh

    snoopy δεν μπορω να σε καταλαβω  idiot2
    συγνωμη αλλα καλυτερα να μη συνεχισω

     
    Journalisée

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 319



    « Répondre #14 le: Vendredi, 5 Juil. 2013, 16:27:26 »

    Λοιπόν παιδιά.....

    Το θέμα εδώ παρά σοβάρεψε  και κανένας δεν είδε την αστεία πλευρά έτσι όπως το έθεσα!
    Εγώ συνέχισα το αστείο του Papabil !

    Για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν από μπλακ χιούμορ,δεν θα πω τίποτα αλλά μου αρέσει που κάποιοι κόλλησαν με το αστείο μου και όχι με το θέμα!
    Και μετά λέτε ότι εγώ είμαι  idiot2 ?! Τέλος πάντων....

    Όλα είναι επικίνδυνα σήμερα....από κεραίες τηλεφωνίας. κινητά και ξέρει κανείς τι πραγματικά τρώει πια??!!

    Ο λόγος που το έθεσα σαν αστείο είναι γιατί ένα χόμπι το έχουμε βρε παιδιά να μας ταξιδεύει από το προβλήματα τα καθημερινά που έχουμε όλοι και ναι, έχουμε να κάνουμε με χημικά πράγματα στο χόμπι μας αλλά μην τρελαθούμε με αυτό που πάμε 2-3 φόρες το μήνα ενώ ζούμε όλα τα άλλα κάθε μέρα !

    Και επειδή θέλω να είμαι σωστός απεναντίας  όλων, ζητάω συγνώμη εάν κάποιοι παρεξηγήθηκαν,δεν ήταν ο σκοπός μου.
    Να είστε όλοι καλά  Thumbs up
    Journalisée
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Modérateur: andreas)  |  Fil de discussion: επικινδυνη η χρηση after run oil???
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.047 secondes avec 27 requêtes.