Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:32

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:04:32

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 39
    Totale: 40
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Διάρκεια ζωής os max 15la  (Letto 2183 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #15 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 09:43:31 »

    Αρκεί ένα θερμό δούλεμα για να τα καταστρέψει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #16 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 09:47:04 »

    Αρκεί ένα θερμό δούλεμα για να τα καταστρέψει.

    +1 και πόσο μάλλον που πάλι έχει δουλέψει έτσι για 5-6 λίτρα. και προφανώς άλλα 4 λίτρα και θα εμφάνιζε τα ίδια σημάδια
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #17 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 09:49:25 »

    Τόσο ευαίσθητο ε? Όσον αφορά τα κουζινετα  που είπε ένα φίλος πιο πάνω ότι φθείρονται γρηγορα, παρατήρησα ότι από το μπροστινό διαρρέειια μικρή ποσότητα καυσίμου. Λέτε από εκεί να ρουφάει αέρα?
    Loggato

    Τηλέμαχος
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #18 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 10:03:09 »

    Τόσο ευαίσθητο ε? Όσον αφορά τα κουζινετα  που είπε ένα φίλος πιο πάνω ότι φθείρονται γρηγορα, παρατήρησα ότι από το μπροστινό διαρρέειια μικρή ποσότητα καυσίμου. Λέτε από εκεί να ρουφάει αέρα?

      Ευαίσθητο;;;;;; Οποιοδήποτε μοτέρ που δεν είναι επιδόσεων όταν δουλεύει overpower πως περιμένεις να κρατήσει; Αλήθεια μήπως πετάς και ακροβατικά; Αν ναι προτιμότερο θα είναι να βάλεις πιο μεγάλο κινητήρα
      Θυμάμε χαρακτηριστικά κάποτε έτρεχα αγώνες rally game με αμαξάκια 1/10 και κάποιος σε κάθε αγώνα είχε καινούργιο μοτέρ γιατί έτρεχε με 25άρι καύσιμο (τόσο ανάγκη για πρωτιά)
      Για το θέμα της διαρροής αυτό είναι φυσιολογικό γιατί όπως περνάει το καύσιμο, λιπαίνει και το στρόφαλο και το κουζινέτο
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #19 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 10:39:57 »

    Όχι δεν πεταω ακροβατικά, το μοτεράκι είναι πάνω σε πανωπτερυγο τρικαναλο εκπαιδευτικό "Τηλέμαχος", χαλαρές πτήσεις έκανα με μισό γκαζι και δεν περίμενα να συμβεί αυτό επειδή είχα 5 τα εκατό παραπάνω νίτρο και ένα βήμα παραπανω ελικα. Αγόρασα τώρα ένα καινούργιο μοτέρ 15LA για τον Τηλέμαχο, θα το στρώσω με 10αρι νίτρο και 8*4 ελικα,θα προσθέσω και καστορέλαιο στο καύσιμο και θα δω πόσο λίτρα καύσιμο θα αντέξει σε σχέση με το προηγούμενο.
    Loggato

    Τηλέμαχος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #20 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 10:41:48 »

    Τόσο ευαίσθητο ε? Όσον αφορά τα κουζινετα  που είπε ένα φίλος πιο πάνω ότι φθείρονται γρηγορα, παρατήρησα ότι από το μπροστινό διαρρέειια μικρή ποσότητα καυσίμου. Λέτε από εκεί να ρουφάει αέρα?

    Λογικά δεν θα ρουφάει αέρα αλλα θα χάνει ποσότητα της λυπανσης που είναι να χρησιμοποιηθεί για την λύπανση του κινητήρα.Το μείγμα φτωχαίνει και ανεβάζει θερμοκρασίες.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 13:44:13 »

    Citazione
     Για το θέμα της διαρροής αυτό είναι φυσιολογικό γιατί όπως περνάει το καύσιμο, λιπαίνει και το στρόφαλο και το κουζινέτο

    Ακριβώς ... θέλουμε να υπάρχει διαρροή προς το μπροστινό μέρος του κουζινέτου. Δεν επηρεάζεται το μίγμα. απλά μειώνεται ελάχιστα ο χρόνος λειτουργίας.

    Φυσικά αφού σπρώχνει το υγρό προς τα έξω δεν μπορεί να ρουφάει ταυτόχρονα και αέρα, όπως λένε μερικοί φίλοι.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    @Nikos@
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 290



    « Risposta #22 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 21:52:14 »

    Ενα αλλο που μπορεις να κοιτας ειναι τα καυσαερια που βγαινουν απο την εξατμιση και πεφτουν στο φτερο να μην ειναι μαυρα αν ειναι μαυρα σημαινει η οτι το λαδι ειναι κακης ποιοτητας η οτι υπερθεμαινεται και καιγεται.
    Οταν σκουπιζω το φτερο μετα απο πτηση στο χαρτι βγαινει ενα ροζ χρωμα οπως ειναι το καυσιμο που χρησiμοποιω optifuel .
    Loggato

    funtana x100, bossanova, spirit 3d, easy glider,prelude 2.50 m.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #23 il: Lunedì, 3 Ott 2022, 22:19:56 »

    Ενα αλλο που μπορεις να κοιτας ειναι τα καυσαερια που βγαινουν απο την εξατμιση και πεφτουν στο φτερο να μην ειναι μαυρα αν ειναι μαυρα σημαινει η οτι το λαδι ειναι κακης ποιοτητας η οτι υπερθεμαινεται και καιγεται.
    Οταν σκουπιζω το φτερο μετα απο πτηση στο χαρτι βγαινει ενα ροζ χρωμα οπως ειναι το καυσιμο που χρησiμοποιω optifuel .
    Το έχω κοιτάξει αυτό, δεν βγάζει μαυρίλα αλλά το χρώμα του καυσιμου σε όλους ντο Φέρο και γενικά το στόμιο της εξάτμισης δείχνει ότι εκτοξευει αρκετό λαδι.
    Loggato

    Τηλέμαχος
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #24 il: Martedì, 4 Ott 2022, 10:30:30 »

    Ενα αλλο που μπορεις να κοιτας ειναι τα καυσαερια που βγαινουν απο την εξατμιση και πεφτουν στο φτερο να μην ειναι μαυρα αν ειναι μαυρα σημαινει η οτι το λαδι ειναι κακης ποιοτητας η οτι υπερθεμαινεται και καιγεται.
    Οταν σκουπιζω το φτερο μετα απο πτηση στο χαρτι βγαινει ενα ροζ χρωμα οπως ειναι το καυσιμο που χρησiμοποιω optifuel .

    Optifuel και CoolPower χρησιμοποιώ και εγω σε μια .40LA που εχω σε ενα Κalmato αλλά με 5% nitro. Την λειτουργώ την μηχανή από το 2013 χωρίς θέματα, ίσα ίσα θα έλεγα.
    Νομιίζω τα πολλά nitro σου  δημιούργησαν το πρόβλημα, ίσως να έτυχε και η συγκεκριμένη μηχανή να είχε ελαττωματικό εμβολο-χιτώνιο, πράγμα που συνέβαινε στις μηχανές της OSmax σειράς FX. Εγώ σε μια FX .46 είχα ακριβώς το ίδιο θέμα και τελικά αντικατέστησα εμβολο-χιτώνιο απο τον JUstEngines !
    Έκτοτε κανένα θέμα !

    Ρώτησε στον Στέλιο Κουτσό για ανταλλακτικό αλλιως μετά
    https://www.justengines.co.uk/shop/engine-spares/two-stroke-spares/os-os-compatible-two-stroke-spares/max-15la-spares/?v=f214a7d42e0d
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #25 il: Martedì, 4 Ott 2022, 12:14:20 »

    Από τη στιγμή που χρησιμοποιείς LA από το 2013 χωρίς θέματα, είναι σίγουρα ότι εμένα μου την έφαγε το πολύ νίτρο που χρησιμοποίησα.
    Loggato

    Τηλέμαχος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #26 il: Martedì, 4 Ott 2022, 14:57:36 »

    Σε αυτούς τους κινητήρες, το νιτρομεθάνιο μπαίνει για να κρατάει το μπουζί αναμένο στο ρελαντί. Ιδίως όταν δεν υπάρχει και αυτόματη ρύθμιση μίγματος στο ρελαντί. Οχι για να δώσει ισχύ.
    Αρα ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει και ελαφρά μπουκωμένος αφού και σε αυτή την κατάσταση θα παραμεινει αναμένο το μπουζί.

    Και κάτι τελευταίο ... με 20 % νίτρο το μπουζί δεν πρέπει να είναι θερμό γιατί επιδεινώνεται η προανάφλεξη.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #27 il: Martedì, 4 Ott 2022, 16:17:12 »

    Σε αυτούς τους κινητήρες, το νιτρομεθάνιο μπαίνει για να κρατάει το μπουζί αναμένο στο ρελαντί. Ιδίως όταν δεν υπάρχει και αυτόματη ρύθμιση μίγματος στο ρελαντί. Οχι για να δώσει ισχύ.
    Αρα ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει και ελαφρά μπουκωμένος αφού και σε αυτή την κατάσταση θα παραμεινει αναμένο το μπουζί.

    Και κάτι τελευταίο ... με 20 % νίτρο το μπουζί δεν πρέπει να είναι θερμό γιατί επιδεινώνεται η προανάφλεξη.

    Ωχ...κύριε Γιάννη το μπουζί που χρησιμοποίησα και για στρωσιμο και για την μετέπειτα λειτουργία ήταν θερμό (OS A3). Οπότε όλα συγκλίνουν ότι δουλεψε για 5-6 λίτρα θερμά. Υπάρχει άραγε περιπτωση να καταλάβω την προαναφλεξη με το αυτι? Κάνει καποιο ιδιαίτερο θόρυβο?
    Loggato

    Τηλέμαχος
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318



    « Risposta #28 il: Mercoledì, 12 Ott 2022, 18:49:47 »

    Το στρωσιμο γενικα πρεπει να γινεται με πλουσιο μειγμα για να μην δουλεψει το μοτερ στεγνο και γινει ζημια στα μεταλλα.

    Το νιτρο αντιδρα με την πλατινα  στο στοιχειο του μπουζι και συντηρειται η αναφλεξη (καλυτερα πυρωμα στο στοιχειο).

    Η σειρα  LA της OSMAX  οπως ειχα γραψει πιο πριν αλλα σβηστηκε ειναι η βασικη σειρα της OS και δεν την προτιμουν  αρκετοι
    Loggato

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #29 il: Giovedì, 13 Ott 2022, 17:56:19 »

    Οι κινητήρες μικρού κυβισμού, θέλουν πιο θερμό μπουζί από τους μεγάλους. Αλλά με την συνθήκη ότι το ποσοστό του νιτρομεθάνιου είναι εντός προδιαγραφών.

    Πράγματι ένα θερμό μπουζί και πολύ νιτρομεθάνιο θα επιφέρει προανάφλεξη, ΑΝ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΕΊΝΑΙ ΠΤΩΧΟ. Δηλαδή αν ο κινητήρας είναι «σφυριγμένος» στην τσίτα. Αν λειτουργεί μισό – μισό, δηλαδή δίχρονα - τετράχρονα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Ναι στο στρώσιμο δεν θέλουμε πτωχό μίγμα, θέλουμε σαν βάση το πλούσιο μίγμα αλλά πρέπει να το πτωχαίνουμε περιστασιακά, να κάνουμε κύκλους αύξησης / μείωσης της θερμοκρασίας, για να κατεργαστούν θερμικά τα μέταλλα και στο μέλλον να διαστέλλονται και να συστέλλονται πάντα το ίδιο και να μην ξεχειλώσουν από μία πτωχή/θερμή λειτουργία.

    Άλλο ζεσταίνω τον κινητήρα, και άλλο τον πυρώνω.

    Τα μέταλλα των σύγχρονων κινητήρων, είναι καλύτερα από τους παλιούς του 1950-1970, αλλά δεν είμαι ειδικός για να τεκμηριώσω την σύγκριση με τα μέταλλα της σειράς LA. Τότε τα χιτώνια ήταν σιδερένια, σήμερ είναι αλουμινένια με εσωτερική επίστρωση, κάποιου ανθεκτικού υλικού.

    Τότε το καύσιμο το φτιάχναμε μόνοι μας, αναμιγνύοντας 1 μέρος καστορέλαιου (25%) με 3 μέρη μεθανόλης (75%). Πιστεύω πολύ στην προστασία του καστορέλαιου.
    Τα περισσότερα σύγχρονα καύσιμα με μόνο συνθετικό λιπαντικό το έχουν σε ποσοστό μικρότερο του 20%.

    Αν είναι λοιπόν σε περιεκτικότητα 17-18%, δεν είναι το ίδιο με το καύσιμο που περιέχει μόνο καστορέλαιο και μάλιστα σε ποσοστό πάνω από 22%. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας πρέπει να λειτουργεί με ασφαλές μίγμα αέρα/καυσίμου, απλά στην δεύτερη περίπτωση αν υπερθερμανθεί μπορεί το καστορέλαιο να τον προστατέψει καλύτερα, αλλά και εδώ δεν υπάρχει η απόλυτη προστασία.

    Η γνώση μου είναι ότι τα συνθετικά λιπαντικά είναι κατάλληλα για τους μοντέρνους κινητήρες, αλλά στην Ελλάδα δεν ξέρουμε να τους ρυθμίσουμε σωστά, πλέον ότι αρκετές ημέρες ο αέρας δεν είναι ψυχρός και η ψύξη γίνεται σε ποσοστό της ιδανικής.

    Υπάρχει η μετάδοση γνώσεων από ένα αερομοντελιστή στον άλλο, ότι ο κινητήρας πρέπει να σφυρίξει τελείως πριν την απογείωση. Και μετά παραπονούνται ότι φταίνε τα μέταλλα της φθηνής σειράς. 
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderatore: andreas)  |  Topic: Διάρκεια ζωής os max 15la
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 24 queries.