μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
καλες πτησεις
θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% ..
Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο
με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
αυτα και αλλα πολλα....
φιλικα
Ηλιας