andreas
|
|
« Antwort #45 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 17:43:34 » |
|
εγω παντος ποτε δεν καταφερα να ζυγισω σωστα με τιποτα εκτος απο 90αρα .
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Antwort #46 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 17:57:45 » |
|
Μου κάνει εντύπωση βρε Αντρέα ούτε η μηχανή ούτε το ζύγισμα;; Τί να πω,πάντως όλα όσα έχω δεί πετάνε πολύ καλά χωρίς πολλά-πολλά.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Antwort #47 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 18:01:15 » |
|
Στο δικό μου το CG το έχω 14cm απο το χείλος προσβολής.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #48 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 19:36:42 » |
|
καλα πεταει δεν το συζηταω αλλα με down .τελοσπαντων να και ενα μαχαιρακι με τα winglets kai δεν ειναθ το ποιο αργο απλα ηταν αργος ο φωτογραφος
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Antwort #49 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 21:00:14 » |
|
To rudder πόσο το έχεις μεγαλώσει; Πάντως ωραίο δείχνει στον αέρα.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #50 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 21:05:25 » |
|
δες αυτο ειναι μολις επισκευαστικε
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Antwort #51 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 21:08:55 » |
|
Κουπί!!..περίπου 5cm;; Και τα winglets, μπορείς να μου δώσεις τις διαστάσεις;.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #52 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 21:16:37 » |
|
μισο λοιπον καντα οπως σου αρεσουν δεν νομιζω να πειραζει σε κατι αν ειναι λογικα τα μεγεθη εμενα ειναι 28 εκατοστα συνολικο υψος με 13 στο κεντρο και 7.5 στις ακρες με 6χιλ παχος και λιγο ποιο κοντα δηλ 26 θα βολευε καλυτερα στην προσγειωση η οποια τωρα πρεπει να ειναι εντελος οριζοντια γιατι βρησκουν εχω ενα κενο αποκατω περιπου 3ποντους
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #53 am: Sonntag, 14 Jan 2007, 21:18:48 » |
|
το καθετο το μεγαλωσα απο πανω μεχρι κατω κατα 4 εκατοστα μεγαλο ειναι αλλα το θελει ....
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Antwort #54 am: Donnerstag, 31 Mai 2007, 16:52:59 » |
|
Καλησπέρα!
Το δικό μου το Funtana 40 το άργησα λίγο αλλά το πέταξα. Σχετικά με το ζύγισμα του αφ/ους, με μια SAITO 82 GK ι οποία ζυγίζει 460 γραμμ. χρειάστηκαν άλλα 155 πρόσθετα γραμμάρια για να ¨ζυγίσει¨. Ωραίo α/φος, ορεξάτο και πολύ 3D.Σύντομα και εικόνα.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Antwort #55 am: Dienstag, 14 Aug 2007, 00:51:07 » |
|
Funtana S40
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Antwort #56 am: Dienstag, 14 Aug 2007, 01:09:24 » |
|
Η μηχανή:Saito .82 Golden Knight
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #57 am: Dienstag, 14 Aug 2007, 08:11:33 » |
|
Φίλε Κώστα,
η φωτογραφία λέει ότι η Saito δεν ψύχεται σωστά. Χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα πίσω από την κεφαλή, για να περνάει ικανοποιητική ποσότητα αέρα. Δεν αρκεί μόνο το μπροστινό άνοιγμα, αν δεν υπάρχει και η τριπλάσια έξοδος (σε επιφάνεια).
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Antwort #58 am: Dienstag, 14 Aug 2007, 10:50:14 » |
|
Συμφωνώ κύριε Γιάννη. Αυτό είναι αρκετό?
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #59 am: Dienstag, 14 Aug 2007, 18:59:12 » |
|
καλες πτησεις με το funtana ειναι πραγματικα ξεχωριστο αεροπλανο πες μου λιγο εχει καμια ταση το δικο σου να πεταει λιγο με την ουρα κατω? εγω ειχα καποιο προβλημα γενικα με το ολο στησημο αλλα καποια στιγμη μετα απο crash ta διορθοσα ολα οπως ηθελα ...
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|