Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Topic iniziato da: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 15:14:42



Titolo: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 15:14:42
Καλησπερα και απο εμενα θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα για το  funtana 40 .Παρακαλω λοιπον οσους το εχουν δοκιμασει να μου απαντησουν στα παρακατω.1 δεν μπορω ουτε με 90fx με στανταρ εξατμιση να ζυγισω πεταω με trim down ,το μοντελο μολις κοβω κινητηρα κανει ανοδο,2υπαρχει περιπτωση να ειναι λαθος το οριζοντιο η η πτερυγα παρολο που ειναι arf?το ιδιο προβλημα υπαρχει και σε αλλο funtana ,δεν με ενοχλει τοσο γιατι κατα τα αλλα το μοντελο ειναι πολυ καλο .απλα ειναι λιγο παραξενο...... :idiot2:


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 15:36:07
Γειά σου andreas.

Άν κατάλαβά σωστά έχεις τοποθετήσει στο FUNTANA40 την 91fx;;


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 15:41:43
Σωστα ! και παρολο που νομιζω οτι ειναι περιπου 750γρ δεν πεταω καθολου εμπροσθοβαρος οπως θα περιμενε κανεις ,εκτος αν ειναι το μοντελο ετσι .. :-\


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 15:52:47
Προσπάθησε να ζυγίσεις το μοντέλο ανάποδα. Γύρνα το δηλαδή σαν να πετά έτσι, και τσέκαρε πάλι απο το manual το σημείο CG. Λογικά πρέπει να σου δίνει δύο σημεία.Δοκίμασε το πρώτα στο εμπρός σημείο που είναι για νορμάλ
πτήση.Το δεύτερο σημείο που είναι πίσω είναι για 3D.
Άν πάλι δέν βγάζεις άκρη τότε προσπάθησε να μετρήσεις την γωνία του κινητήρα. σε σχέση με το οριζόντιο σταθερό.

Πές μου και κάτι ακόμα, η βάση του κινητήρα βιδώνει επάνω σε δύο ξύλινα πλακίδια, τα οποία έχεις κολλήση στο
firewall. Aυτά έχουν της σωστές γωνίες που ορίζει ο κατασκευαστής;;


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 15:55:54
Και κάτι ακόμα, το σημείο που θα "πιάσεις" το φτερό για να ζυγίσεις, να είναι όσο γίνεται κοντά στην άτρακτο.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 16:05:50
για να ξεκαθαρισω λιγο τα πραγματα η 91 τοποθετηθικε μετα απο δοκιμη με 51ST και 52 xls magnum .Με την 51Supertigre πετουσα οκ χωρις ομως να εχω δυναμη για ολα τα 3D ακροβατικα και φυσικα πισωβαρος,με την magnum ειχα δυναμη περιπου στο 60-70 % ειχα hover,αλλα με 12,25Χ3.75 APC που ειναι μικρη προπελα και αδικει το μοντελο ,παλι δεν ζυγιζε αλλα ειχα περισσοτερη δυναμη και αρχισα να το γλενταω λιγο ,ομως με την 91 και με 14x6 πλησιαζει σε αισθηση ηλεκτρικο   3D μοντελακι  αλλα συνεχιζω να μη ζυγιζω.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 16:12:47
αναποδα το εχω ζυγισει και το firewall δεν εχει τιποτα εχει  ετοιμη γωνια και απλα βιδωνεις τη βαση δεν μπορεις να κανεις κατι λαθος εκτος αν κανεις επεμβασεις που δεν μπηκα καν στον κοπο γιατι ειναι ετοιμο..φοβαμαι οτι ειναι λαθος η γωνια στο οριζοντιο (-) η της πτερυγας(+)


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 16:14:54
Κάτσε να τα πάρουμε λίγο απο την αρχή.

Λές ότι πετάς με trim down και μόλις κόβεις κινητήρα, αυτό παίρνει up, σωστά;;
Όταν είσαι σε βύθιση 45 μοιρών και κόψεις κινητήρα, αυτό τί κάνει;; Το έχεις δοκιμάσει έτσι;;


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 16:24:43
οχι δεν το εκανα αυτο αν ειναι οκ αυριο ο καιρος εδω στο Βολο θα δοκιμασω!δεν με καταλαβες.....ειμαι αυτος που καθοτανε διπλα σου στην ταβερνα μετα τους αγωνες προσγειωσης στο βολο :laugh:


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 16:29:21
Μάλλον με μπερδεύεις με τον Πατέρα μου. :laugh:
Δοκιμασε το λοιπόν αύριο, έχω την αίσθηση ότι είσαι αρκετά πισώβαρος.
Περιμένω αύριο :thumbs up:


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 16:34:44
 :-[ ουπς λαθος, ευχαριστω παντος


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: kerpinis su Sabato, 23 Set 2006, 17:05:54
Αντρέα... F- S40 και 91Fx είναι too much.... Με 12X4 και 50ari κινητήρα κανεις torqeu roll στο 50%.

Παρα ταύτα το issue που λες για pitch up ακούγεται περίεργο. Το μοντέλο να το ζυγίσεις κανονικά και εκεί που σου γραφει το manual. (1 πόντο ποιο πίσω για extreme 3D).

Με τον 90ri το total βάρος είναι πολύ και το αεροπλάνο πλέον πετάει λόγω κινητήρα και όχι όπως πρέπει. Συνεπώς

1. Πάρε ένα κλισιόμετρο και με το  φτερό ως "ΜΗΔΕΝ" μετρα τις μοίρες του οριζοντιου. τσέκαρε και το stab γιατί είναι ευαίσθητο καε μπορεί να έχει σπάσει να μην φαίνεται και εσύ να πετάς!

Μετρα μοίρες και πες μας..

Μανος


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Sabato, 23 Set 2006, 17:20:37
Αγαπητέ Ανδρέα,

Βάλε το αεροπλάνο όπως είναι στην ανάποδη, και πες μας πως αντιδρά. Ανεβαίνει μόνο του στην ανάποδη;

Επίσης έλεγξε αν τα δύο ailerons είναι ακριβώς στο ουδέτερο σημείο τους. Οι επιφάνειές τους είναι πολύ μεγάλες και μπορούν να επηρεάσουν το pitch attitude, ιδίως όταν τα χτυπάει το πολύ ισχυρό slipstream. Οταν κόψεις τον κινητήρα εξαφανίζεται το slipstream και ελαττώνεται το φαινόμενο.

Και όταν λέω ουδέτερο σημείο εννοώ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟ. Μην παίρνεις σαν σημείο αναφοράς το μικρό κομματάκι του χείλους εκφυγής που είναι στο κέντρο του φτερού, κάτω από την άτρακτο.

Ελεγξε το κέντρο τους με δύο ευθύγραμμους πήχεις που θα ακουμπούν επάνω στις δύο επιφάνειες του κάθε πηδάλιου (επάνω-κάτω). Αυτοί οι πήχεις θα πρέπει να ισαπέχουν από το κέντρο του χείλους προσβολής.

jkon (θείος Γιάννης)



Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 19:40:36
ok θα τα κανω ολα για να δω .... θα σας πω τα αποτελεσματα συντομα καιρου επιτρεποντος παντα γιατι τωρα γινετε χαμος....στο αναποδο παντος δεν ανεβαινει παρολο που εχει ουσιαστικα up!


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Paulos su Sabato, 23 Set 2006, 19:57:06
μα στο αναποδο αν εχει up οπως λες δεν θα πηγαινει προς τα πανω αλλα κατω


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 20:37:49
up αναποδα δηλ down λαθος εκφραση.οκ μετρησα γωνιες υπαρχει μια διαφορα πτερυγας και οριζοντιου με το οριζοντιο να βρισκεται -0.5με -1 μοιρα σε σχεση με την πτερυγα που νομιζω οτι δεν ειναι αρκετο για το προβλημα που εχω ειναι πολυ λιγο ,ομως διαπιστωσα οτι ειμαι στο ποιο πισω σημειο οσον αφορα το κεντρο βαρους δηλ 5,7 ιντσες απο το χειλος προσβολης μετρωντας στην ενωση φτερου και ατρακτου και φυσικα απο το χειλος προσβολης .δηλ σχεδον στο 5και 11/16 που δινει σαν μεγιστο η Η9 η 145mm.Αυτο εγινε γιατι μετακινησα την μπαταρια απο την παλια θεση πισω απο τον καθρεπτη του κινητηρα και την εβαλα τερμα πισω στην βιδα της πτερυγας περιπου λογο του μεγαλυτερου κινητηρα ,Ξαναεβαλα τωρα την μπαταρια στην θεση της και ειμαι πλεον περιπου 20 χιλιοστα ποιο εμπρος στο κεντρο βαρους ,τωρα μια δοκιμη θα μας δειξει τι γινετε.......................... :devil:


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 20:43:38
παντος δεν θπαρχει προβλημα με το μεγεθος του κινητηρα και εμενα στην αρχη μου φαινοταν χαζο να βαλεις 90 σε υποτιθετε 46 μοντελο ομως το συγκεκριμενο δεν ειναι για 46 αλλα κομμενο και ραμενο για 4χρονη 70αρα το λιγοτερο και μια που δεν εχω ουτε καλη50αρα ουτε 4χρονη η 90 δειχνει μια χαρα, με σεβασμο στο γκαζι ::)και κανενα ακομη carbon sto οριζοντιο -καθετο


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 20:55:47
andreas καλησπέρα και πάλι.

Η 91 fx είναι σίγουρα για μεγαλύτερα μοντέλα.Αυτό που είπε ο Μάνος ισχύει, για τον 50άρη κινητήρα.
Η 14χ6 που γυρνάς στον 91 είναι μικρή.Να φανταστείς ότι στο "synergy 91 3D" που πετάω, του έχω βάλει 91fx και
προπέλα 15χ8-16χ6.Γιά δές το πάλι για 50άρη με 12χ4. :)


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 23 Set 2006, 21:08:56
με 50αρι και 12χ4 το πετουσα αλλα με 70γρ βαρος και παλι δεν ζυγιζα ουτε καν τερμα πισω .η 91fx ειναι στο ιδιο βαρος με την 61 απλα ειναι δυνατοτερη.επισης η προπελα που εχω η 14χ6ειναι μια της robart  φαρδια και δεν δειχνει να φορτωνει τον κινητηρα ενω εχει παρα πολυ καλη αποκριση που δεν την ειχα με πχ 15χ6apc σε αλλο μιντελο αλλα με την ιδια 91μηχανη,δεν ξερω τι θα γινει αν σβησει καμια φορα βεβαια :( δεν νομιζω να ολισθαινει και τοσο με τετοιο μοτερ -προπελα) .Το καλο ειναι οτι δεν σβηνει ...


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 23 Set 2006, 21:16:13
Αν πετύχεις το CG θα είναι σίγουρα, εντελώς EXTREME!!! :D


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: 3DJunk su Sabato, 23 Set 2006, 21:35:26
up αναποδα δηλ down λαθος εκφραση.οκ μετρησα γωνιες υπαρχει μια διαφορα πτερυγας και οριζοντιου με το οριζοντιο να βρισκεται -0.5με -1 μοιρα σε σχεση με την πτερυγα που νομιζω οτι δεν ειναι αρκετο για το προβλημα που εχω ειναι πολυ λιγο ,ομως διαπιστωσα οτι ειμαι στο ποιο πισω σημειο οσον αφορα το κεντρο βαρους δηλ 5,7 ιντσες απο το χειλος προσβολης μετρωντας στην ενωση φτερου και ατρακτου και φυσικα απο το χειλος προσβολης .δηλ σχεδον στο 5και 11/16 που δινει σαν μεγιστο η Η9 η 145mm.Αυτο εγινε γιατι μετακινησα την μπαταρια απο την παλια θεση πισω απο τον καθρεπτη του κινητηρα και την εβαλα τερμα πισω στην βιδα της πτερυγας περιπου λογο του μεγαλυτερου κινητηρα ,Ξαναεβαλα τωρα την μπαταρια στην θεση της και ειμαι πλεον περιπου 20 χιλιοστα ποιο εμπρος στο κεντρο βαρους ,τωρα μια δοκιμη θα μας δειξει τι γινετε.......................... :devil:

Φιλε andreas μαλλον βρηκες λυση στο προβλημα σου, παντως μια μοιρα διαφορα ανεμεσα σε φτερο και stab παιζει ρολο, στο λεω απο προσωπικη πειρα με αλλο 3D μοντελο.

Σχετικα για τον κινητηρα για το Funtana, συμφωνω με το Μανο σχετικα με το βαρος το οποιο εχει μεγαλη επιπτωση στο wing loading και συνεπως στα λεγομενα "3D qualities" του μοντελου. Μη ξεχναμε οτι 3D δεν ειναι μονο το hover. Ηοver με ενα δυνατο κινητηρα κανει και μια ταβλα οικοδομης  :). Αρα μη κοιτας μονο τη σχεση δυναμης βαρους. Κοιτα και την επιπτωση του βαρους στην πτητικοτητα του μοντελου που εν συνεχεια εχει επιπτωση σε μανουβρες που δε παιζει τοσο ρολο η δυναμη.

 Aν πραγματικα θελεις να χαρεις ενα μοντελο σε αυτο το μεγεθος και να χρησιμοποιησεις ολο το ευρος στροφων στο στικ κανε οικονομια και βαλε ενα Saito 82 ειναι ο ιδανικος κινητηρας για μοντελα αυτης της κλασσης και μεγεθους απο πολλες αποψεις: δυναμη, βαρος, τιμη, κοστος κασιμου, φιλικος στο χρηστη, αξιοπιστος.

Και κατι αλλο προσπαθησε να χρησιμοποιεις προπελες APC ειναι οι πιο αποδοτικες λογω σχεδιασμου και οχι μεγεθους.

Αυτα προς το παρον,

Νικος



Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 24 Set 2006, 19:13:45
kαλησπερα μετα απο ενα βροχερο πρωινο τελικα κατα τις 11 ειχαμε ενα διαλειμα του καιρου εδω στο βολο .δοκιμασα λοιπον με ζυγιζμα τερμα εμπρος .καθως και κοθοδο 45 μοιρες αλλα και καθετα 90 στις καθοδους βγαινω προς τα πανω (δηλ ανοιγει η ευθεια προς την καλυπτρα)  αλλα μολις ....πολυ λιγο   επισης στο αναποδο κραταω down σαν να ειμαι εμπροσθοβαρος οποτε τελικα μαλλον αυτη η μοιρα -1στο καθετο παιζει ρολο για ολα αυτα .αυτη την στιγμη δεν πειραζω τιποτα αλλο ειναι μια χαρα τα πραγματα για τα γουστα μου και για την δουλεια που περιμενω να μου κανει το μοντελο,Διαφορες εχω βεβαια λογο βαρους που ομως δεν ειναι εμφανεις δεν εχω στολαρισματα και κακη συμπεριφορα σε ακροβατικα επισης η αργη πτηση ειναι ισως καλυτερη απο πριν (μεγαλη φαρδια προπελα λιγο βημα )πεφτω γρηγοροτερα στο elevator αλλα εχω καλυτερη συνεχεια σε harrier-hover οπου με τοσο κινητηρα (91) ειμαι σταθεροτερος απο πριν και κατεβαινω σιγα σιγα και προς τα κατω ::)ολα καλα ... ::)   


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: kerpinis su Domenica, 24 Set 2006, 23:07:53
 :thumbs up:

Άντε και καλές πτήσεις...


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Lunedì, 25 Set 2006, 00:44:42
 ο!!ναι  :D


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Lunedì, 25 Set 2006, 00:59:28
και λιγες φοτο


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 20:25:45
Αντρέα να το συζητήσουμε εδώ!!
Το δικό μου Funtana έχει λοιπόν G51 με 12x4 και JEN in Cowl!!


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 20:32:51
Όλα μέσα!!


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 20:34:22
.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 13 Gen 2007, 20:44:53
οκ εγω αρχισα με g51 kai 12.25x3.75 alla δεν ...μετα πηγα σε magnum52xls με την ιδια προπελα και ηταν μια χρα απο δυναμη αλλα δεν ζυγιζε με τιποτα οπως και με την g51 ,μετα εβαλα OS91FX ΚΑΙ ηταν φοβερα δυνατη για το μοντελο οχι οτι με χαλουσε αλλα εφυγα απο θεμα βαρους εχασε την ελαφρια αισθηση το μοντελο ,και τωρα εχω μια JEN57ring me CVECpipe .....αν ποτε αποφασισει να λειτουργισει σωστα θα ειναι ο καλυτερος συνδιασμος.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Sabato, 13 Gen 2007, 20:49:04
Εγώ έχω μια MVVS .49. με 11x6.Πώς λες να το πάει?


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 13 Gen 2007, 20:54:15
με 11χ6 οχι και τοσο καλα αλλα αν βαλεις κατι σε 12χ4 κατι γινετε παντως ειναι πολυ καλο μοντελο για 3D


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dapan su Sabato, 13 Gen 2007, 20:59:09
Αντρέα για να κερδίσεις κατά κάποιο τρόπο την μοίρα από το φτερό σου σε σχέση με το stab βίδωσε ή ξεβίδωσε ανάλογα τα κλήσεως σου ώστε να κερδίσεις αυτή τη διαφορά.

dapan


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 13 Gen 2007, 21:02:59
το εκανα αλλα δεν αλλαζουν και πολα  :( δεν με ενοχλει πια το συνηθισα :laugh:το ουισκι


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 21:07:29
Με καύσιμο 2580γρ!!


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Sabato, 13 Gen 2007, 21:15:00
τωτε εχω υπερβαρη πιλοτο :smitten: :smitten:χαλαλι


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: mrkaza su Sabato, 13 Gen 2007, 21:40:59
τωτε εχω υπερβαρη πιλοτο :smitten: :smitten:χαλαλι

Αν ειναι γυναικα αλαξε πιλοτο αν ειναι ανδρας πιστον να κοψει τις μπυρες και θα εισε ok  :devil:


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 23:28:16
Αντρέα το εξατμισάκι που έχω βάλει είναι το point της απόδοσης του κινητήρα,αλλά πολύ φασαρία ρε παιδί μου!!Σκεύτομαι κάποια στιγμή να δοκιμάσω minipipe.Θα δοκιμάσω και σου πώ.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Sabato, 13 Gen 2007, 23:33:31
Πές μου κάτι,τα κόκκινα winglets που τοποθέτησες κάνουν δουλειά;;


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 09:05:12
Καλημερα ετοιμαζομαι για μοντελοδρομιο  :) Τα πλαινα εινα φουξιι κανουν πολυ καλη δουλεια εκει που πασχει το funtana dhl sto knife αν λεμε οτι εκανε δηλ(με το  ζορι) εγω μετα απο ενα σπασιματακι μεγαλωσα και λιγακι τo  rudder αλλα η διαφορα ειναι απο τα winglets.επισης σταθεροποιουν το μοντελο σε ολες τις φυγουρες και στο harrier ,τελος μειωνει λιγο την ταχυτητα στο roll αλλα αυτο δεν νομιζω να πειραζει .παντως στο knife δεν θα το πιστευεις ποσο ποιο καλο γινετε..... :)2funny


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Domenica, 14 Gen 2007, 11:57:49
Έχουν καμία ιδιαίτερη σχεδίαση τα winglets?Αποκτά φανατικούς το funtanάκι.!Αντε και εγώ σε κανά δύμηνο να το σηκώσω.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: jkapet su Domenica, 14 Gen 2007, 14:51:27
Θελω και εγω funtana  :'( :'( :'( :'(  αλλα απ'τι διαβασα με τον os 46fx δεν θα κανω και πολλα.. :'( :'( :'(


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 15:08:20
Μητσάρα (jkapet) το funtana κανονικά είναι για 36-46!!.
Βέβαια για τους πιό τρελούς τις υπόθεσης 51_52!!
Μήν τρελένεσαι βάλε την OS46 και θα είναι SUPER.

Ένας φίλος εδώ στα Χανιά το πετάει με ASP46 και βγάζει τα πάντα.

Ρίξε μια ματιά.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 15:10:20
.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: jkapet su Domenica, 14 Gen 2007, 15:28:47
ευχαριστω dim τωρα μου εδωσες κουραγιο.... με προπελα apc 12,25x3,75   πιστευω οτι θα βγαζει και hover? ::)


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 15:32:25
Και 12χ4 sport θα είσαι OK!.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 17:43:34
εγω παντος ποτε δεν καταφερα να ζυγισω σωστα με τιποτα εκτος απο 90αρα .


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 17:57:45
Μου κάνει εντύπωση βρε Αντρέα ούτε η μηχανή ούτε το ζύγισμα;;
Τί να πω,πάντως όλα όσα έχω δεί πετάνε πολύ καλά χωρίς πολλά-πολλά.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 18:01:15
Στο δικό μου το CG το έχω 14cm απο το χείλος προσβολής.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 19:36:42
καλα πεταει δεν το συζηταω αλλα με down .τελοσπαντων να και ενα μαχαιρακι με τα winglets kai δεν ειναθ το ποιο αργο απλα ηταν αργος ο φωτογραφος >:(


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 21:00:14
To rudder πόσο το έχεις μεγαλώσει;
Πάντως ωραίο δείχνει στον αέρα.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 21:05:25
δες αυτο ειναι μολις επισκευαστικε


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: dim sofos su Domenica, 14 Gen 2007, 21:08:55
Κουπί!!..περίπου 5cm;;
Και τα winglets, μπορείς να μου δώσεις τις διαστάσεις;.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 21:16:37
μισο λοιπον καντα οπως σου αρεσουν δεν νομιζω να πειραζει σε κατι αν ειναι λογικα τα μεγεθη εμενα ειναι 28 εκατοστα συνολικο υψος με 13 στο κεντρο και 7.5 στις ακρες  με 6χιλ παχος  και λιγο ποιο κοντα δηλ 26 θα βολευε καλυτερα στην προσγειωση η οποια τωρα πρεπει να ειναι εντελος οριζοντια γιατι βρησκουν εχω ενα κενο αποκατω περιπου 3ποντους


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Domenica, 14 Gen 2007, 21:18:48
το καθετο το μεγαλωσα απο πανω μεχρι κατω κατα 4 εκατοστα μεγαλο ειναι αλλα το θελει ....


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Giovedì, 31 Mag 2007, 16:52:59
Καλησπέρα!

Το δικό μου το Funtana 40 το άργησα λίγο αλλά το πέταξα.
Σχετικά με το ζύγισμα του αφ/ους, με μια SAITO 82 GK ι οποία ζυγίζει 460 γραμμ. χρειάστηκαν άλλα 155 πρόσθετα γραμμάρια για να ¨ζυγίσει¨.
Ωραίo   α/φος, ορεξάτο  και  πολύ   3D.Σύντομα και εικόνα.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Martedì, 14 Ago 2007, 00:51:07
Funtana S40


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Martedì, 14 Ago 2007, 01:09:24
Η μηχανή:Saito .82 Golden Knight


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Martedì, 14 Ago 2007, 08:11:33
Φίλε Κώστα,

η φωτογραφία λέει ότι η Saito δεν ψύχεται σωστά. Χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα πίσω από την κεφαλή, για να περνάει ικανοποιητική ποσότητα αέρα. Δεν αρκεί μόνο το μπροστινό άνοιγμα, αν δεν υπάρχει και η τριπλάσια έξοδος (σε επιφάνεια).


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Martedì, 14 Ago 2007, 10:50:14
Συμφωνώ κύριε Γιάννη.
Αυτό είναι αρκετό?


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: andreas su Martedì, 14 Ago 2007, 18:59:12
καλες πτησεις με το funtana ειναι πραγματικα ξεχωριστο αεροπλανο πες μου λιγο εχει καμια ταση το δικο σου να πεταει λιγο με την ουρα κατω? εγω ειχα καποιο προβλημα γενικα με το ολο στησημο αλλα καποια στιγμη μετα απο crash ta διορθοσα ολα οπως ηθελα ...


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Martedì, 14 Ago 2007, 19:57:42
Ναι Κώστα, είναι σωστό το άνοιγμα.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Mercoledì, 15 Ago 2007, 00:26:09
Ναι Κώστα, είναι σωστό το άνοιγμα.

¨προϋπήρχε :)¨


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Γιάννης Κωνσταντακάτος su Mercoledì, 15 Ago 2007, 09:05:36
Ναι Κώστα, είναι σωστό το άνοιγμα.

¨προϋπήρχε :)¨

Γι' αυτό και εγώ είπα "η φωτογραφία λέει"...... Αν είχα και την δεύτερη από την αρχή, φυσικά δεν θα έλεγα τίποτα.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Κώστας Ζαπαντιώτης su Mercoledì, 15 Ago 2007, 15:37:12
καλες πτησεις με το funtana ειναι πραγματικα ξεχωριστο αεροπλανο πες μου λιγο εχει καμια ταση το δικο σου να πεταει λιγο με την ουρα κατω? εγω ειχα καποιο προβλημα γενικα με το ολο στησημο αλλα καποια στιγμη μετα απο crash ta διορθοσα ολα οπως ηθελα ...

-Αρχικά θα συμφωνήσω ότι το αεροπλάνο αυτό είναι όντως ξεχωριστό και πολύ πιο ¨αεροπλάνο¨ από άλλα στη κατηγορία του.Εγώ έτσι όπως το ζύγισα και με τεπόζιτο γεμάτο δε παρατήρησα κάποια ιδιαιτερότητα.Πετάει ελαφρά μπροστόβαρο.
 
-Βασικό χαρακτηριστικό του είναι όταν πετάει στο υπήνεμο με αρκετό άνεμο...η ουρά πάει και έρχεται.

-Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι δεν αντέχει τις βαριές προσγειώσεις...όπως και άλλα πολλά.

-Σαν συνδιασμός με τη μηχανή του και 14 ίντσες έλικα πιστεύω ότι δινει πολλα
(Αυτά τα λίγα ,γιατί είναι το πρώτο μου 3D,δεν έχω πείρα σε αυτή τη κατηγορία και λόγω υποχρεώσεων μολις άρχισα να ξεσκουριάζω :-[)


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: thanasisd su Giovedì, 14 Apr 2011, 16:00:46
καλησπέρα!!!!
Μετά από ένα χρόνο περίπου λέω να ξανά πετάξω το αγαπημένο μου funtana s40! Πλέων φοράει saito 82 με apc 14x4w αντί της os 55ax και 13,3x3,7 που είχα πριν. Ζυγίζοντας το μοντέλο με cg 140mm μου βγαίνει αρκετά πισώβαρο. Εχει δοκιμάσει κανεις αυτό το set up και με τι cg το ζύγισε?
ευχαριστώ!!


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Yankos su Giovedì, 14 Apr 2011, 16:21:28
Καλησπέρα!

Το δικό μου το Funtana 40 το άργησα λίγο αλλά το πέταξα.
Σχετικά με το ζύγισμα του αφ/ους, με μια SAITO 82 GK ι οποία ζυγίζει 460 γραμμ. χρειάστηκαν άλλα 155 πρόσθετα γραμμάρια για να ¨ζυγίσει¨.
Ωραίo   α/φος, ορεξάτο  και  πολύ   3D.Σύντομα και εικόνα.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: thanasisd su Giovedì, 14 Apr 2011, 16:39:11
γεια σου φιλε μου Γιάνκο!
σίγουρα θέλει βάρος μπροστά, αλλα το κέντρο βάρους ποιο είναι?
αν κάποιος γνωρίζει να μου πει...
εγώ το ζύγισα στα 140mm..


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: Yankos su Giovedì, 14 Apr 2011, 17:18:10
Αν ρίξεις μια ματιά στο θέμα αναφέρονται διάφορες πληροφορίες για το ζύγισμα.
Κάπου στα 14cm νομίζω ζυγίζουν από το χείλος προσβολής.


Titolo: Απ: funtana s40
Post di: thanasisd su Giovedì, 14 Apr 2011, 17:39:44
ναι διάβασα γι αυτό κ ζύγισα στα 14cm k εγώ!
ελπίζω να είναι το σωστό σημείο κέντρου βάρους!
σε ευχαριστώ Γιάνκο! :thumbs up: