Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:05:58

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 10:05:58

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 26
    Totale: 28
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?  (Letto 10277 volte)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #30 il: Venerdì, 12 Giu 2009, 22:45:26 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #31 il: Venerdì, 12 Giu 2009, 22:59:35 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

    +10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
    Loggato
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Risposta #32 il: Sabato, 13 Giu 2009, 04:35:14 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

    +10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
    ετσι νομιζα και εγω οτι η τριτη βελονα ειναι για να μας ταλαιπωρει αλλα πλεον........ευτυχως που υπαρχει τριτη βελονα........
    το ευρος φασματος του καυσιμου  ρυθμιζεται σε τρια σταδια και μπορω να κανω μικρομετρικες ρυθμισεις εκει που θελω.....
    οχι ενα κλικ ενω προσπαθω να ρυθμισω μεσαιες να χανω και ψηλες μπας και πετυχω συνδυασμο καλο!!!
    Loggato

    TDRigid 2011
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #33 il: Sabato, 13 Giu 2009, 10:23:46 »

    Έτσι και αλλιώς το καρμυρατέρ του OS είναι καλό. Σίγουρα μία βελόνα παραπάνω δίνει πλεονέκτημα στις ρυθμίσεις.
    Ο νεοεισερχόμενος όμως μοντελιστής στην κατηγορία των 50size Ε/Π θα "χαθεί" λιγάκι στην αρχή, γιατί σε ένα ήδη πολύπλοκο πετούμενο μηχάνημα σαν το Ε/Π προσθέτουμε μία ακόμη ρύθμιση παραπάνω.

    Τεχνικώς λοιπόν το ζήτημα δεν είναι αν υπάρχει τρίτη βελόνα ή όχι. Τα πρόβληματα της χρήσης ενός ρουλεμάν στροφάλου (το οποίο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στους OS 46 SX-H) σε έναν υπερκυβισμένο κινητήρα κατά 10% μάλλον μεγαλώνουν.

    Τα υλικά του πιστονιού, ελατηρίου κλπ θα είναι το ίδιο χόρτο ? Θα επιμένει να καίει 20% νίτρο με την σέσουλα για να λειτουργήσει καλά, δείχνοντας έτσι πως η σχεδίασή του πιθανά να είναι κακή ?

    Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

    Βασικά εγώ βλέπω μόνο μειονεκτήματα σε ένα τέτοιου μεγέθους κινητήρα με το τρόπο (της πεπατημένης) που το πασάρουν.

    Αν πάλι τοποθετηθούν ρουλεμάν μεγαλύτερα και υλικά καλύτερα όπως πχ των OS90 τα οποία πραγματικά είναι καλής ποιότητας, μήπως θα έπρεπε να ξαναεφευρέσουν οι Ιάπωνες ξανά τα 60ρια Ε/Π και να μας τα πασάσρουν για καινούργια ?
    Loggato
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 718



    « Risposta #34 il: Sabato, 13 Giu 2009, 11:49:20 »

    κουμπάρε , όλο διλήμματα βάζεις και όλο μας μπερδεύεις....  worry
    Loggato

    AVANT aurora
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Risposta #35 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:37:42 »

    Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

    απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

    ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυκι ομως κυριοι....απιστευτο....

    πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #36 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:40:02 »

    Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

    απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

    ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυκι ομως κυριοι....απιστευτο....

    πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    εχεις πεταξει ποτε 55αρι 56αρι 57αρι???
    Αν οχι αν μπορεις βρες να πεταξεις και κανε μια συγκριση με ενδιαφερει για αλλο λογω..!
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #37 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:48:02 »

    Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
    Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

    Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

    Οσο αφορά το carp smart......κράτα και μια πισινή.....    Ισως τελικά........... δεν είναι και το απόλυτο gadketάκι. Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Risposta #38 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:49:34 »

    καλα ναι εχεις δικιο...μιλαω παντα για νορμαλ πτηση με νορμαλ ακροβατικα.... Thumbs up Thumbs up

    25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh
    Loggato

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #39 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:50:05 »

    Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
    Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

    Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

    Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #40 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:52:38 »

    Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Oxi re γιαυτό το είπα.......για τα κυβικά του δεν καίει τίποτα...
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #41 il: Mercoledì, 3 Feb 2010, 20:54:28 »

    25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh

    Ooooooooooooo yes......... και όμως...  σε στρώσιμο με χαλαρές βόλτες. Χαμόγελο
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #42 il: Lunedì, 6 Set 2010, 17:43:47 »

    Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

    Χαζεύοντας γενικώς........έπεσα επάνω σε αυτο το πόστ του φίλου ΚΥΡΝΙΚ.   
    Μόλις ένα χρόνο πρίν, (λίγο πάνω - λίγο κάτω) τα πράγματα ήταν ακριβώς έτσι..

    Μόλις ένα χρόνο μετά (λίγο πάνω - λίγο κάτω), παρόλο που τα blades μεγαλώνουν, και τα μοτέρ  γίνονται βαρύτερα καθώς και οι εξατμίσεις αυτών, κατά περίεργο τρόπο το συνολικό βάρος πέφτει... idiot2 idiot2

    Πράγματι, είναι απίστευτο το πόσο προχωράει η τεχνολογία, τα υλικά γίνονται ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, τα frame και canopy ενος 50αριού θερμικού ελικοπτέρου είναι τόσο μικρά, που παραπέμπουν σχεδόν σε διαστάσεις 500αριού ηλεκτρικού....

    Και όμως.......  είναι όλα τόσο μελετημένα και τακτοποιημένα, που "ενώ" νομίζεις ότι δεν μπορείς να βάλεις χέρι, έχεις τόσο άπλα να δουλεύεις και να μαστορεύεις.... που κάνεις την ζωή σου εύκολη..

    Το 2007, όταν πήρα το πρώτο μου Lama, δεν μπορούσα να φανταστώ...  ότι 3 χρόνια μετά, θα έβγαινε ελικοπτεράκι όπως είναι το solo pro η το blade msr μονού στροφείου, και θα είναι πιο καλά - πιο σταθερά - χωρίς (σχεδόν) ζημιές, και θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις κινήσεις απο τα Lama.

    Και τιι έχουμε να δούμε ακόμα...... Tongue
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.