Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:51:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:51:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304515
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής  (Αναγνώστηκε 9123 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 11:53:22 »

    Προστέθηκε σήμερα στα άρθρα για free flight ένα νέο κατασκευαστικό άρθρο με σχέδια, για το μοντέλο Hangar Rat.


    Πρόκειται για ένα λαστιχοκίνητο indoor, προοριζόμενο και κατάλληλο κυρίως για αρχάριους.

    Τυχόν ερωτήσεις, απορίες, παρατηρήσεις, αλλά και αναφορές και φωτογραφίες από κατασκευές μπορούν να προστεθούν εδώ...


    Γιώργος Κανδυλάκης
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 15:18:02 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 457



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 15:05:50 »

    πολυ καλο. Thumbs up οπως εχω και μερικα φυλλα μπαλσα σκεφτομαι να το ξεκινησω ηδη!!!! Cheesy
    thanks
    Καταγράφηκε

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 17:41:43 »

    Έτσι μπράβο!  Να εμπλουτίζεται η "βιβλιοθήκη" του aeromodelling,

    αλλά κυρίως ο ελεύθερος χρόνος και ο "στόλος" μας.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    ...μόνο που δεν μπορώ να "κατεβάσω" τα αρχεία  Sad  worry
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 18:31:56 »

    Έτσι μπράβο!  Να εμπλουτίζεται η "βιβλιοθήκη" του aeromodelling,

    αλλά κυρίως ο ελεύθερος χρόνος και ο "στόλος" μας.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    ...μόνο που δεν μπορώ να "κατεβάσω" τα αρχεία  Sad  worry

    Είναι εντάξει τώρα, είχαν ανεβεί κατά λάθος μαζί με τις φωτογραφίες.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 19:40:12 »

    Κατ' αρχή να συγχαρώ και να ευχαριστήσω  τον gkan για την νέα προσφορά του.

    Το hangar rat, είναι πράγματι κλασσικό σχέδιο, συναρμολογείται εύκολα, και η πτήση του είνα πολύ ανταποδοτική.

    Μία υπενθύμιση, μόνο... επειδή το μοντέλο έχει το χαρακτηριστικό "R.O.G.", αν ο ενδιαφερόμενος θέλει να πάρει μέρος με αυτό σε πιθανό αγώνα της επίσημης (πλέον στην Ελλάδα) κατηγορίας R.O.G., θα πρέπει να περιορίσει το εκπέτασμα στα 46 εκατοστά.
    Αυτό μπορεί να γίνει είτε φέρνοντας όλες τις διαστάσεις στην ίδια αναλογία ώστε το φτερό να έχει 46 εκατοστά ή κόβοντας απλά από δύο - τρία εκατοστά από το κάθε ακροπτερύγιο από το κανονικό σχέδιο.

    Στον Βόλο λέω να κατεβάσω και τα δύο Hangar Rat που έχω φτιάξει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Φεβ 2008, 21:49:58 »

    Γιάννη, πολύ σωστή η παρατήρησή σου...

    Πράγματι, όταν ετοίμαζα το σχέδιο, το είχα κατά νου, αλλά προτίμησα να κρατήσω το αρχικό σχέδιο του H. Barr χωρίς αλλαγές, για να είναι όσο αυθεντικό γίνεται.

    Πολύ εύκολα εάν θέλει κανείς, το τυπώνει σε κλίμαμα (96% περίπου), ή, όπως πρότεινες, κόβει λίγο από τα φτερά για να φτάσει στο επιθυμητό όριο.

    (καλό είναι να τα κόψει από μόνος του, κατά την κατασκευή του μοντέλου, διαφορετικά θα του τα κόψουμε εμείς όταν κάποτε κάνουμε αγώνες  devil   Grin Grin Grin)

    Αν προλάβω να φτιάξω, θα φέρω και το δικό μου στο Βόλο (αρκεί να βρω χώρο στο αυτοκίνητο, με όσα έχω να κατεβάσω...)

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 20 Φεβ 2008, 07:50:51 »

    Αν προλάβω να φτιάξω, θα φέρω και το δικό μου στο Βόλο (αρκεί να βρω χώρο στο αυτοκίνητο, με όσα έχω να κατεβάσω...)


    Γι' αυτό οι αερομοντελιστές αγοράζουν stasion wagon.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2008, 17:08:15 »

    Καλησπέρα.
    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω: Κάθε φτερό έχει την δική του κεντρική αεροτομή, ή υπάρχει μόνο μία (άρα θα κολληθεί στο τέλος, αφού δώσουμε την δίεδρο);;;

    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2008, 17:26:08 »

    Καλησπέρα.
    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω: Κάθε φτερό έχει την δική του κεντρική αεροτομή, ή υπάρχει μόνο μία (άρα θα κολληθεί στο τέλος, αφού δώσουμε την δίεδρο);;;

    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης

    Κάθε φτερό έχει τη δική του κεντρική αεροτομή, αλλά πρέπει να κοληθεί υπό γωνία ώστε μετά που θα κολληθούν μεταξύ τους να είναι αυτές κατακόρυφες, ενώ οι έδρες ανασηκωμένες στη δίεδρο γωνία. Ετσι μπορείς να επικαλύψεις την κάθε έδρα χωριστά, πριν την ένωση της διέδρου, αλλά δεν έχει σημασία αν το κάνεις αφού τις ενώσεις.

    Αλλά και αυτό που λες, ένα μόνο πλευρίδιο και κόλλημα στο τέλος, είναι εφικτό, δεν ενοχλεί.

    Παρακαλώ τον μαιτρ gkan να με διορθώσει αν έχω κάνει λάθος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2008, 17:41:18 »

    Με τους χαρακτηρισμούς και τους τίτλους βλέπω ότι αρχίζουμε και ξεφεύγουμε λίγο   Θυμός
    Για να συμμαζευτούμε...  Grin Grin Grin

    Άλλο που δεν θέλουν διάφοροι για να έχουν να λένε  idiot2

    Σωτήρη, κάθε φτερό έχει τη δική του κεντρική αεροτομή. Κάθε φτερό επικαλύπτεται ξεχωριστά, κόβεται το περίσσειο χαρτί και μετά ενώνονται τα δύο κομμάτια σε ένα.

    Πρόσεχε μόνο μετά γιατί η αντοχή της ένωσης στη ρίζα είναι σχετικά μικρή. Είναι απαραίτητη η χρήση των εμπρός στυλιδίων, για να μην διπλώσει το φτερό στα δύο κατά την πτήση (μαντέψτε πως το διαπίστωσα...)

    Καλή συνέχεια

    gkan

    Υ.Γ. η μαγειρική δεν είναι από τα αγαπημένα μου χόμπυ, το φαγητό όμως ναι...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2008, 18:59:48 »


    Πρόσεχε μόνο μετά γιατί η αντοχή της ένωσης στη ρίζα είναι σχετικά μικρή. Είναι απαραίτητη η χρήση των εμπρός στυλιδίων, για να μην διπλώσει το φτερό στα δύο κατά την πτήση (μαντέψτε πως το διαπίστωσα...)


    Χε χε..., κατάλαβα!
    Καλό απόγευμα!
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2008, 21:39:18 »

    Καλησπέρα!
    Ήθελα να ρωτήσω για την ισοροπία της έλικας. Αν και δεν το περίμενα τόσο, το ένα σκέλος είναι αρκετά -απ' ότι βλέπω- βαρύτερο από το άλλο. Ακολουθώ την ίδια διαδικασία με το Moustique (δηλ. κόβω λίγο λίγο μέχρι να ισοροπήσει), ή προτείνεται άλλος τρόπος (τρίψιμο του πτερυγίου ή/και του βαρύτερου άξονα);;
    Φοβάμαι, ότι ακόμα και αν τρίψω το πτερύγιο, δεν θα πετύχω απόλυτη ισοροπία (υποπτεύομαι ότι το πρόβλημα είναι στον άξονα).

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές
    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 9 Μάρ 2008, 08:22:58 »


    Ήθελα να ρωτήσω για την ισοροπία της έλικας.
    Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες εδώ:
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-114a.htm
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 01:19:56 »

    Καλησπέρα! (μάλλον καλημέρα καλύτερα...)
    Να επιβεβαιώσω κάτι πριν κόψω το λάστιχο: η στεφάνη θα έχει μήκος 90 cm, ή δημιουργώ στεφάνη από λάστιχο αρχικού μήκους 90 cm;;
    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 13:02:34 »

    Αγαπητέ Σωτήρη,

    Το έτοιμο στεφάνι, συμφέρει να είναι περίπου 50% μακρύτερο (όταν το φέρεις σε παράλληλη διάταξη) από τό άνοιγμα των δύο άγκιστρων (έλικα - άτρακτος).
    Αρα επειδή στο Hangar Rat το άνοιγμα αυτό είναι περίπου 30 εκατοστά, το 50% περισσότερο είναι 45 εκατοστά.
    Αρα ξεκινάμε με μονό λάστιχο 90 εκατοστά, για να γίνει στεφάνι 45 εκατοστών.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.