Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 35
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Joe Wurts - F3J εκτόξευση  (Gelesen 5358 mal)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « am: Dienstag, 24 Aug 2010, 20:29:14 »

    Καλησπέρα,

    Στους πρόσφατους Παγκόσμιους Αγώνες F3J στην Γαλλία ο γνωστός Joe Wurts κατάφερε και έκανε απαγκίστωση σε 0.7 secs.

    Το σχετικό link http://www.youtube.com/watch?v=_16nR9Wo3Ls&feature=related

    Και έκανε και max.

    Στην Κέρκυρα είχε κάνει απαγκίστρωση σε 2 secs.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #1 am: Dienstag, 24 Aug 2010, 20:57:19 »

    Αντώνη .
    Το έκανε επίτηδες?  Η προέκυψε?

    Στο βίντεο φαίνεται οτι έκανε ουσιαστικά loop .

    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 07:46:18 »

    Καλημέρα Γιάννη,

    Εγινε ως επί τούτου.

    Η πτήση αυτή ήταν το πρώτο fly off. Αρα σε καμία περίπτωση όποιος και να είσαι, όσο σιγουριά και να έχεις για τις ικανότητες τις δικές σου και του μοντέλου σου δεν το διακινδυνεύεις.

    Καταλαβαίνεις ότι για να φύγει στα 0,7 secs, οι δρομείς ούτε προλάβανε να προχωρήσουν περίπου. Ακόμα και τον Bold να έχεις να τρέχει σε 0.7 από σταματημένος ούτε 8 μέτρα δεν έχεις κάνει.

    Η τεχνική που ακολουθούνε είναι η χρήση αρκετά χοντρού νήματος, και φοβερά μεγάλης τάσης. Αρα ο μόνος τρόπος για να φύγεις από το νήμα είναι να κάνεις μισό loop.

    Δεν έκανε ολόκληρο loop, εκανε περίπου μισό και μετά συνέχισε να ανεβαίνει ανάποδα. Φτάνει περίπου στα 100 μέτρα και από κεί ξεκινά την κανονική πτήση.

    Και όλα αυτά για κέρδος 4 βαθμών περίπου. Γιατί στα flyoffs μην νομίζεις όλοι λιγο πολύ το ίδιο κάνουν.

    Ισως αργότερα σήμερα έχω τα πλήρη αναλυτικά αποτελέσματα και θα δώ και τους χρόνους των άλλων.

    Καταλαβαίνεις λοιπόν τι carbon έχει το ανεμόπτερο αυτό!!!!

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.300



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 08:37:56 »

    Έχουν ξεφύγει εντελώς  worry
    Gespeichert

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #4 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 14:16:12 »

    Καλησπέρα,

    Εϊναι να ξαναφτιάχνει ο Τάσος το Bird of Time και να το δοκιμάσει σε απαγκίστρωση 1 sec. Το στοίχημα δεν είναι αν θα αντέξει αλλά αν τα κομμάτια που θα πέφτουν θα είναι πιο πολλά ή πιο λίγα από αυτά που έχει το κιτ μόλις το ανοίξεις καινούργιο   laugh laugh laugh

    Συμφωνείς???

    Φαντάζεσαι τι πρέπει να ταίζεις τους "τραβηχτές" για να αντέχουν τέτοια αντίσταση?

    Το νήμα είναι 3αρι και πάνω.

    Τα νήματα που είχαμε πλέον μόνο για παραγάδι κάνουν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.300



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 15:14:58 »

    Καλησπέρα Αντώνη.

    Συμφωνώ και νομίζω πως τα κομμάτια θα είναι τουλάχιστον τρεις φόρες πιο πολλά.
    Και λέγαμε αν ανεβαίναμε σε 8 sec. είναι καλά  laugh

     
    Gespeichert

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #6 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 16:44:11 »

    Αυτό που διαπιστώνει κανείς είναι οτι και η κατηγορία F3J έχει ξεφύγει από τον αρχικό της σχεδιασμό που είναι η βράβευση για την διάρκεια της ανεμοπορίας.

    Σχεδόν όλοι πιάνουν χοντρικά το 10λεπτο, η διαφορά στην βαθμολογία τους προκύπτει από
    α) την γρήγορη απογείωση
    β) την προσγείωση σε σωστό χρόνο
    γ) την προσγείωση σε μικρή (μηδενική) απόσταση από τον στόχο.

    Η απογείωση έχει ξεφύγει από κάθε λογική. Με χρόνο κάτω από 2 δευτερόλεπτα σου μένουν 598 για βαθμολογία
    Με προσγείωση στα -2, σου μένουν 596 για βαθμολογία. Φανταστειτε πως τα καταφέρνουν και παίρνουν 599 βαθμούς πτήσης.
    Στους τελικούς οι ανωτέρω χρόνοι γίνονται 898 και 896 αντίστοιχα και καταλήγουν σε χρόνους ακόμα και 899
    Τέλος η προσγείωση συμμετέχει σε μεγάλο ποσοστό στην ολική βαθμολογία 100/600 ήτοι 17% για τους προκριματικούς,  και 100/900 ήτοι 11% για τους τελικούς (πιστεύω ότι δεν κάνω λάθος στα νούμερα), και αλλοιώνει τον στόχο του αγώνα που επαναλαμβάνω είναι η ανεμοπορία.

    Πολλές φορές έχω πει ότι όπως είναι σήμερα ο κανονισμός, με τα παραπάνω που ανέφερα, θα μπορούσε η κάθε πτήση να διαρκεί 30 δευτερόλεπτα, και να βαθμολογείται μόνο η γρήγορη απογείωση, και η προσγείωση. Πιστέψτε με δεν θα άλλαζε τίποτε στην σειρά της κατάταξης των αθλητών που βγαίνει προσθέτοντας και τον υπόλοιπο χρόνο πτήσης.

    « Letzte Änderung: Mittwoch, 25 Aug 2010, 20:43:18 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 16:58:29 »


    Με χρόνο κάτω από 2 δευτερόλεπτα σου μένουν 558 για βαθμολογία
    Με προσγείωση στα -2, σου μένουν 556 για βαθμολογία.

    598 και 596 αντίστοιχα, αντί 558 και 556
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Mittwoch, 25 Aug 2010, 20:45:15 »

    598 και 596 αντίστοιχα, αντί 558 και 556

    Ευχαριστώ Antony, διόρθωσα το αρχικό post.
    Το έχω ξανακάνει αυτό το λάθος. Αμα σου κολλήσει κάτι στραβά κάθε φορά θα βγαίνει στραβά.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #9 am: Sonntag, 5 Sep 2010, 19:10:56 »

    Καλησπέρα.

    * Νομίζω ότι Δέν θα ήθελε ο κάνει Loop ο Joe, αλλά να συνεχίσει κάθετα απο εκεί που "απαγκίστρωσε". Δέν γίνεται όμως σε εκείνη τη στιγμή πάνω να φύγεις κάθετα μιάς και η τάση είναι μεγάλη, οπότε έπρεπε να φύγει έτσι αναγκαστικά...  Wink
    * Το πόσο carbon είχε το ανεμόπτερο νομίζω ότι είναι Όχι και τόσο απόλυτο ή/καί σχετικό μιάς και Όλες οι "συμβατικές" F3J κατασκευές θα το αντέχαν αυτό. Εκεί που υπάρχουν Τεράστιες καταπονήσεις είναι στο Dynamic Soaring!

    Εν γένει βλέπω ότι οι Ομοσπονδίες και ειδικά οι "μεγάλες" προωθούν αθλήματα με ακριβά- state of the art μοντέλα και δέν βλέπω ειλικρινά να μας οδηγεί κάπου αυτό...

    DM 
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #10 am: Montag, 6 Sep 2010, 10:32:38 »

    Απόστολε καλημέρα,

    Για την απαγκίστρωση, δεν υπάρχει άλλος πιο σίγουρος τρόπος για να φύγεις από το νήμα. Καταλαβαίνεις σε λιγότερο από 1 sec, μόνο η τάση υπάρχει.

    Για το carbon είναι σίγουρο ότι τα joiners είναι διαφορετικά, και αρκετοί κατασκευαστές έχουν αλλάξει όλη την φιλοσοφία των spars και των joiners για να αντέχουν τον νέο αυτό τρόπο απαγκίστρωσης.

    Σε απαγκίστρωση "κλασσική" 6 περίπου secs, έχουν καταγραφεί έως και 26g.

    Αυτή πρέπει να είναι κάτι παραπάνω. Και εκτός των άλλων σίγουρα θα θέλεις και μεγαλύτερη ενίσχυση στην περιοχή του γάντζου.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

     
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #11 am: Montag, 6 Sep 2010, 11:21:13 »

    Καλησπέρα.

    * Όλες οι "συμβατικές" F3J κατασκευές θα το αντέχαν αυτό.

    Εν γένει βλέπω ότι οι Ομοσπονδίες και ειδικά οι "μεγάλες" προωθούν αθλήματα με ακριβά- state of the art μοντέλα και δέν βλέπω ειλικρινά να μας οδηγεί κάπου αυτό...

    DM 

    Αγαπητέ Αποστολε, σε πόσες "μεγάλες" Ομοσπονδίες αναφέρεσαι; Εγώ ξέρω μόνο τον κλάδο CIAM της FAI.

    Η διαπίστωσή σου όμως αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.

    Η CIAM / FAI διαπιστώνοντας σε πολλές κατηγορίες την είσοδο ακριβής τεχνολογίας, που πλέον του κόστους δεν είναι προσιιτή σε όλο τον κόσμο, στήνει νέες κατηγορίες με απλούστερους κανονισμούς, αλλά μετά από λίγα χρόνια, οι experts τις κάνουν να ξεφύγουν και αυτές και να γίνουν ασύμφορες/απρόσιτες.

    Παράδειγμα το πως ξεκίνησε η F3B, και πως κατήντησε σήμερα, μετά σκέφθηκαν την F3J που θεωρητικά μόνο είναι απλούστερη, και σήμερα η F3J χρειάζεται ένα σκάφος της τάξης των 1000 ευρώ για να πεις ότι θα είσαι συναγωνίσιμος με τον Wurtz και τους άλους.

    Ολοι σχεδόν, έχουν την δυνατότητα να πιάσουν ολόκληρο δεκάλεπτο, απλά ο κανονισμός θέλει να ξεχωρίζουν οι νικητές από την γρήγορη απογείωση και την ακρίβεια στην προσγείωση. Αυτός δεν είναι ανεμοπορικος αγώνας.
    Με άλλα λόγια αν η απογείωση ολοκληρώνετο πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας/χρονομέτρησης και η προσγείωση δεν μετρούσε , δεν θα υπήρχε νικητής ανάμεσα σε 100 αγωνιζόμενους.

    Επειδή έχω καθήσει πολλές φορές στα συνέδρια των εκπροσώπων της CIAM/FAI, μπορώ να σου πω ότι οι μισοί δεν γνωρίζουν και οι άλλοι μισοί δεν ενδιαφέρονται να στηθεί κάτι χωρίς μεγάλο κόστος ή ανάγκη υψηλής τεχνολογίας, όπως σκεπτόμαστε εδώ στην Ελλάδα συνθέτοντας τους κανονισμούς -GR. 
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #12 am: Montag, 6 Sep 2010, 19:30:01 »

    Καλησπέρα σας.

    Θα συμφωνήσω Καί με τον Αντώνη Καί με τον Κο Γιάννη. Δέν ξέρω για τα ενισχυμένα joiners άν και στο Αμερικάνικο RCGroups που παρακολουθώ, δέν παρατήρησα καμιά αναφορά για τα αγωνιζόμενα του F3J μοντέλα. Βλέπω έρευνα μεγάλη στο Dynamic Soaring... Για να το λέει όμως ο Αντώνης σίγουρα κάτι ξέρει... Wink
    Η περιοχή του Γάντζου σίγουρα θα θέλει ενίσχυση...

    Άς προχωρήσουμε τις απλούστερες κατηγορίες -GR γιατί μόνο εκεί είναι το μέλλον μας. Ξεφύλλιζα στις διακοπές το Αγγλικό Soaring και μόνο για γκλάσσινα ανεμόπτερα των 100+ χιλιάδων ευρώ μιλούσαν και τρίγωνα αποστάσεων εκατοντάδων χιλιομέτρων... ΕΛΕΟΣ !!

    Με Τιμή, DM
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C  |  F3J - Thermal duration gliders  |  Thema: Joe Wurts - F3J εκτόξευση
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 25 Zugriffen.