Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:20:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 20:20:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 174
    Συνολικά: 177
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: EVO 50 & servo horns  (Αναγνώστηκε 6560 φορές)
    guest542
    Επισκέπτη
    « στις: Τρίτη, 26 Σεπ 2006, 11:46:09 »

    Γεια σας φίλοι αερομοντελιστές και κυρίως ελικοπτεράδες!
    Ειμαι από τη Θεσσαλονικη, έχω αγοράσει ένα HIROBO EVO 50 και προσπαθώ να το φτιάξω, έτσι ώστε κάποια μέρα να το πετάξω κι εγώ.
    Μπαίνω για πρώτη φορά στο forum, και είμαι σίγουρη πως μόνο από εδώ θα μπορέσω να λύσω τα προβλήματά μου.
    Έχω μοντάρει το ελικόπτερο και τοποθέτησα τα servo, όμως δεν μπορώ να βρώ servo horns προτρυπημένα στις κατάλληλες διαστάσεις. Έψαξα σε αρκετά site αλλά δεν βρήκα τίποτα είτε σε πλαστικό είτε σε αλουμίνιο. Αυτά που υπάρχουν, απαιτούν ξετρύπημα, κατι το οποίο αφενός μεν θέλω να το αποφύγω αφετέρου δε οι υπάρχουσες τρύπες είναι πολύ κοντά στις διαστάσεις που χρειάζομαι και δεν θα μπορέσω να τα τρυπήσω (0,5 mm). Χρησιμοποιώ servo Futaba S3001, και για την ουρά Futaba 9254.
    Ένα άλλο μου πρόβλημα είναι το μήκος των καλωδίων. Τι γίνεται σ' αυτήν την περίπτωση? Τα κάνω μασούρι και όπου
    νά 'ναι?
    Παρακολουθώ τελευταία τους αγώνες ελικοπτέρων. Συγχαρητήρια στους πιλότους που παίρνουν μέρος! Στοχος μου είναι να βρεθώ κι εγώ στην πίστα. Πετάω με εξομοιωτή και με ένα μικρό ηλεκτρικό εσωτερικού χώρου προς το παρόν.
    Καλές πτήσεις σε όλους
    Άννα.
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 26 Σεπ 2006, 13:33:21 »

    Αννα...
    Δεν ημουνα εγω γι'αεροπλανα!!!
    Παπακωνσταντινου Grin Grin Grin Grin
    Εσυ ομως μαλλον εισαι Wink Wink
    Καλωσηρθες και πιστεψε με χαιρομαστε ολοι που μια γυναικα ασχολειται με το χομπυ/αθλημα,ποσο μαλλον που βρισκεται στο forum Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Tα horns μπορεις να τα ανοιξεις λιγο με μια καρφιτσα που θα την εχεις καψει με αναπτηρα π.χ. ή με ενα ενα συρμα παλι καμμενο...Δεν χρειαζεσαι τρυπανη καθολου Wink
    Για τα καλωδια των servo μπορεις να χρησιμοποιησεις βαρελακια που προσφερουν προσπασια απο παρεμβολες..
    Την κεραια ποτε δεν την διπλωνεις γιατι ειναι σαν να την κοβεις!!Προσπαθησε να μην την εχεις κοντα σε καλωδια των σερβο και της μπαταριας γιατι μπορει να επηρεαστει το σημα απο το ρευμα!
    Διαβασε και αυτα
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-059.htm
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htm
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-056.htm
    Θα σου απαντησουν και αλλοι που μαλλον γνωριζουν καλυτερα idiot2 idiot2
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 26 Σεπ 2006, 14:45:11 από v_tolias » Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 26 Σεπ 2006, 14:36:04 »

    Μπράβο Αννα !!
    επιτέλους και γυναίκα αερομοντελίστρια στο φορουμ.

    Καλη επιτυχία και καλως μας ήρθες.


    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 00:04:55 »

    Γειά σου Άννα.

    Δέν γνωρίζω απο ελικόπτερα, αλλά αυτό που θα πώ, έχει να κάνει γενικότερα με την όλη φάση που αερομοντελισμού.
    Πρέπει σιγά σιγά να μπείς στην φάση, μαθαίνω-φτιάχνω-πατεντάρω-μετατρέπω-βελτιώνω καθώς και τόσα, μα τόσα
    πολλά πράγματα που θα συναντάς κάθε μέρα.

    Τώρα για τις τρύπες των servo horns-arms καλό θα ήταν, η αγορά ενός dremel εργαλείου.
    Σίγουρα θα σου χρειαστεί, για πολλές εφαρμογές κοπή-τρόχισμα-τρύπημα κτλ.

    Παρά ταύτα κάνε την έρευνά σου για κάτι έτοιμο.
    Καταγράφηκε
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 01:34:57 »

    Σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχω υπομονή και με την βοήθεια των φίλων αερομοντελιστών μέσα από αυτό το forum σίγουρα θα μάθω πολλά πράγματα και θα μπορέσω να προχωρήσω σωστά. Το aeromodelling.gr είναι ένα καταπληκτικό site και εργαλείο ταυτόχρονα. Συγχαρητήρια στον σχεδιαστή που προσφέρει απλόχερα τόσα πολλά. Θα μου πάρει χρόνο να περιηγηθώ σε όλο το site, είναι απίστευτα μεγάλο. Πληρώνουμε συνδρομή ή είναι δωρεάν? Πάντως όπως κι αν είναι εγώ θα είμαι εδώ.
    Μήπως γνωρίζει κανείς εαν στην Ελλάδα υπάρχουν λέσχες-σύλλογοι-κτλ που πέρα από αγώνες διοργανώνουν εκθέσεις-τεχνικά σεμινάρια- επιδείξεις και ό,τι άλλο σχετικό, για την προσέλκυση νέων και την μύηση στον αερομοντελισμό?
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 06:17:21 »

    Καλωσόρισες στο Aeromodelling GR Αννα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια  Χαμόγελο

    Στο Aeromodelling GR δεν υπάρχει συνδρομή, ούτε πληρώνει κανένας τίποτα, ούτε οι επαγγελματίες.

    Η αρχή που ξεκίνησε και συνεχίζει να λειτουργεί είναι να είναι ένας χώρος για όλους χωρίς να ελέγχεται από σύλλογο ή επαγγελματία. Το περιεχόμενο του Aeromodelling GR συγκεντρώνεται συλλογικά και αθροιστικά. Στα links του θα βρεις στοιχεία για τα άλλα ελληνικά sites και αρκετά ξένα.

    Πάρα πολλές απορίες θα σου λύσει το βιβλίο "Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων" του Γιάννη Κωνσταντακάτου.

    Αυτό όμως που πρέπει να κάνεις, σαν Θεσσαλονικιά, είναι να γραφτείς στην Ε.Α.Θ. και να πας στο μοντελοδρόμιο στην Νέα Ραιδεστό. Θα βρεις άμεση συμπαράσταση και πολλούς αερομοντελιστές υψηλού επιπέδου αλλά και συναδέλφους σου.

    Οι σύλλογοι κατά καιρούς διοργανώνουν ή συμμετέχουν και σε άλλες δραστηριότητες πέρα από αγώνες, ανάλογα με το δυναμικό τους και τους διαθέσιμους πόρους.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 14:53:02 »

    καλως ηρθες
    παρολο που σου δωθηκαν πολλες διαφορετικες λυσεις για να ανοιξεις τις τρυπες των σερβο θα σου προτεινω και αλλη μια

    υπαρχει στην αγορα ενα τρυπανι το οπoιο λειτουργει με το χερι, τρυπαει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ολα τα αερομοντελιστικα υλικα (κοντρα πλακε, carbon, μπαλσα, πλαστικο, αλουμινιο) εχει μεσα 6 μικρα τρυπανακια και ειναι σαν το παρακατω
    http://www.hobbico.com/tools/hcar0696.html

    εγω το βρηκα στον Κουτσο

    προσεξε να μην ανοιξεις τις τρυπες πολυ και εχεις τζογο στις ντιζες μετα (καλα ισως και για την εκμαθηση να ειναι υπερβολη αυτο)
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 20:53:34 »

    Χρησιμοποίησε τις έτοιμες τρύπες που υπάρχουν στα servo horns που έχεις. Οτιδήποτε ανάμεσα σε 17 και 22 χιλιοστά μεταξύ κέντρων θα δουλέψει καλά.
    Για ποιο πολύ βοήθεια γράψου στην ΕΑΘ. Αυτό θα ωφελούσε και τις δυο πλευρές τα μέγιστα. Εσύ θα έχεις ότι βοήθεια χρειάζεσαι για το ελικόπτερο σου και η ΕΑΘ θα αποκτήσει τουλάχιστον άλλα 100 καινούργια μέλη αρσενικού γένους....

    Ευάγγελος


    * DSC01340.JPG (60.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 352 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 21:22:01 »

    Καλησπέρα σε όλους. Θεωρητικά έχω λύσει τα προβλήματά μου με τις συμβουλές σας και την προθυμία σας να με βοηθήσετε. Θα προχωρήσω τώρα στο πρακτικό μέρος και θα σας ενημερώσω, ελπίζω σύντομα.

    Κύριε Κωστόπουλε και πάλι συγχαρητήρια, ιδιαίτερα για το βιβλίο του Κου Γιάννη Κωνσταντακάτου που φιλοξενείτε στο site
    Πιστεύω πως το βιβλίο αυτό θα μπορούσε να διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως προαιρετικό μάθημα μεταξύ άλλων, και τότε τα παιδιά μας έχοντας τέτοια ερεθίσματα, θα μπορούσαν να αποφύγουν τις ανούσιες ενασχολήσεις τους που δεν τους προσφέρουν τίποτα, παρά μόνο χάσιμο πολύτιμου δημιουργικού χρόνου.(π.χ. καφενεία, ποδόσφαιρο, video-games κ.λ.π.) Τα παραδείγματα αυτά δεν είναι απόλυτα, αποτελούν όμως την καθημερινότητα των περισσότερων νέων, δυστυχώς.

    Έχω έναν θείο αερομοντελιστή στην Florida, με τον οποίο έχω καθημερινή επικοινωνία. Έχει κατασκευάσει αρκετά αερομοντέλα δικής του σχεδίασης, είναι 80 ετών σήμερα, και τα πετάει από το 1950!
    Πού θέλω να καταλήξω: Μετά από τόσα χρόνια συστηματικής ενασχόλησης με τον αερομοντελισμό, έφτασε στο σημείο να αποκτήσει γνώσεις αεροναυπηγικής και από το 1999 ξεκίνησε να κατασκευάζει απο πολυεστέρα ένα αεροσκάφος σε πραγματική κλίμακα, βασιζόμενος σε δικα του σχεδια.....και ας ηταν ενας απλος μαραγκος! Του χρόνου ελπίζει να το δεί να πετάει και μάλιστα με πιιστοποιϊτικο πλοϊμότητας. Παραθέτω φωτο του προτοτύπου VΧ72



    Επί το έργον τώρα!
    Μια συμβουλή ακόμη παιδιά. Όταν προσπάθησα να βιδώσω τον κινητήρα στο σασί, διαπίστωσα οτι υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κενό μεταξύ τους, και έτσι σφίγγοντας τις βίδες, το σασί πιέζεται προς τον κινητήρα αρκετά. Μήπως χρειάζεται να τοποθετήσω αποστάτες (φαρδιά ροδέλα) που θα πάρουν τα κενά, ή αυτό είναι φυσιολογικό?


    * VX72.jpg (31.59 KB, 300x225 - εμφανίστηκε 299 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 21:56:08 »

    Ο κινητήρας βιδώνεται στη βάση μηχανής και η βάση με τη σειρά της στο σασί. Το σασί του Sceadu  στο κάτω μέρος είναι ελεύθερο αν ξεσφίξεις τα σκέλη οπότε θα πάρει τα κενά που αναφέρεις.

    Ευάγγελος
    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 27 Σεπ 2006, 23:59:24 »

    Πιστεύω πως το βιβλίο αυτό θα μπορούσε να διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως προαιρετικό μάθημα μεταξύ άλλων, και τότε τα παιδιά μας έχοντας τέτοια ερεθίσματα, θα μπορούσαν να αποφύγουν τις ανούσιες ενασχολήσεις τους που δεν τους προσφέρουν τίποτα, παρά μόνο χάσιμο πολύτιμου δημιουργικού χρόνου.(π.χ. καφενεία, ποδόσφαιρο, video-games κ.λ.π.) Τα παραδείγματα αυτά δεν είναι απόλυτα, αποτελούν όμως την καθημερινότητα των περισσότερων νέων, δυστυχώς.
    Και εγω υπερ ειμαι αλλα......
    Καφενεια-καφετεριες-μπαρακια:χρειαζονται με μετρο
    ποδοσφαιρο(γενικα αθληματα):Απαραιτητο να παιζεις!Μαθαινεις να εχεις γρηγορη αντιλειψη,γρηγορη κριση,γρηγορα αντανακλαστικα,πρεπει να σκεφτεσαι για 90 λεπτα ανελιπως,βοηθαει στον αερομοντελλισμο,κανεις γνωριμιες,αποκτας καλη φυσικη και πνευματικη κατασταση(παιζω πολλα χρονια)
    video-games:Και οι FMS,Real flight,Reflex ειναι games στην ουσια, αλλα με ιδιαιτεροτητες
    κ.λ.π.
    Ολα χρειαζονται αλλα οσο πρεπει... Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση
    Δεν θα ηθελες το παιδι σου να ασχολειται μονο με τον αερομοντελλισμο!!Φανταζεσαι να κλεινοταν με τις ωρες στο εργαστηριο και να μην διαβαζε? idiot2 idiot2

    Κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου τωρα αλλα ειναι αληθειες που πρεπει να λεγονται!!!!! Wink Wink Wink
    Τελος κατι που εχω συμπερανει 15 χρονια στα θρανια(φοιτητης ειμαι)....Αν γινει μαθημα ΣΧΕΔΟΝ κανεις δεν θα ασχοληθει γιατι του αρεσει και οσοι ασχοληθουν θα ειναι για το βαθμο και μετα ξεχασμενα ολα Sad Sad Sad Sad Sad
    Για να ασχοληθει καποιος σοβαρα με τον αερομοντελλισμο πρεπει να εχει ψωνιο,να ειναι ερωτευμενος smitten smitten smitten,και γενικα να μην πηγαινει καλα στα μυαλα του αν κρινω απο εμενα και τους γνωστους μου uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 lalala lalala Crazy2 Crazy2 Crazy2
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 00:06:43 »

     
    Χρησιμοποίησε τις έτοιμες τρύπες που υπάρχουν στα servo horns που έχεις. Οτιδήποτε ανάμεσα σε 17 και 22 χιλιοστά μεταξύ κέντρων θα δουλέψει καλά.
    Για ποιο πολύ βοήθεια γράψου στην ΕΑΘ. Αυτό θα ωφελούσε και τις δυο πλευρές τα μέγιστα. Εσύ θα έχεις ότι βοήθεια χρειάζεσαι για το ελικόπτερο σου και η ΕΑΘ θα αποκτήσει τουλάχιστον άλλα 100 καινούργια μέλη αρσενικού γένους....

    Ευάγγελος
    Ευαγγελε,
    Νομιζω οτι η Αννα δεν εννοει αυτο!Απλα στις τρυπες που εχουν τα horns δεν χωραει να περασει το ακροντιζο...
    Αννα εχω δικιο?Καταλαβα καλα?
    Αρα δεν θελει να ανοιξει καινουριες τρυπες σε αλλη αποσταση απο το κεντρο,αλλα να μεγαλωσει τις ηδη υπαρχουσες για να περασει το ακροντιζο..
    Αννα διορθωσε με αν κανω λαθος ωστα να αλλαξω και το πρωτο μου post!! Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 09:21:24 »

    Ο Ευάγγελος κατάλαβε σωστά. Απ' ότι βλέπω στη φωτογραφία, στο servo του aileron, η απόσταση είναι 10mm ενώ το manual γράφει 11,5 mm(για το elevator είναι 9,5 mm). Απ' όσα μου είπατε όμως, φαίνεται ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. ΟΚ!!!
    Αυτό που παρατήρησα όμως είναι το horn του pitch που είναι αλουμινίου. Το manual λέει να χρησιμοποιήσω τη ρόδα. Μπαίνει η ρόδα εκεί? Λίγο μεγάλη μου φαίνεται.

    Ευχαριστώ και για τη συμβουλή που αφορά τον κινητήρα.

    Έχετε εσείς κάποιο όργανο μέτρησης για τις παραλληλίες και καθετότητες ή χρησιμοποιεί ο καθένας ό,τι νομίζει καλύτερο (χάρακες, αλφάδι, νήμα της στάθμης κ.λ.π.)?

    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2006, 12:18:50 »

    Sorry, λαθος καταλαβα!
    Δεν εχει ιδιαιτερη σημασια..Σε γενικες γραμμες, οσο πιο μακρια ειναι συνδεδεμενα τα ακροντιζα απο κεντρο του horn τοσο πιο μεγαλες ειναι οι κινησεις των κινουμενων μερων,αρα τοσο πιο αποτομο γινεται το μοντελλο....Βεβαια οι κινηση που κανει καθε κινουμενο μερος περιοριζεται μιας ελαχιστης και μιας μεγιστης τιμης για να δουλευει καλα!!Το πιο απλο παραδειγμα ειναι το γκαζι!!Η ντιζα πρεπει να ειναι ρυθμισμενη ωστε το γκαζι να μπορει να ανοιγοκλεινει πληρως,χωρις να σβηνει αν το κλεισεις τελειως!Με παλιοτερες τηλ/σεις(οχι ηλεκτρονικες) αυτα τα πραγματα ρυθμιζονται, αλλαζοντας τις αποστασεις απο τα κεντρα των horns..
    Δες αυτο:
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052c.htm
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 23:17:30 »

    Καλησπέρα σας και πάλι!
    Με την πολύτιμη βοήθειά σας προχώρησα με την τοποθέτηση των servo, μου παρουσιάστηκε όμως ακόμη ένα πρόβλημα,
    στη τοποθέτηση - ρύθμιση του servo του pitch:
    Ανοίγω την Τ/Κ, έρχονται τα καρέ του του servo στη θέση τους, και τοποθετώ το servo horn. Σ' αυτή τη θέση δεν μπορώ να έχω το horn κατακόρυφο, σύμφωνα με το manual. (Τα stick και τα trim της T/K είναι όλα στην ουδέτερη θέση).

    Για να βρώ τις παραλληλίες, και καθετότητες χρησιμοποιώ αλφάδι, μοιρογνωμόνιο, χάρακα, διαβήτη, κ.λ.π. Χαμός!!!

    Υ.Γ. Στην ΕΑΘ γράφεσαι μέσω του επίσημου site?
    Καταγράφηκε
    atndam
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 23:38:41 »


    Μπορεις να χρησιμοποιησεις τα sub-trim απο την Τ/Κ σου και κα τα φερεις στο κεντρο.

    Αντωνης
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2006, 16:03:49 »

     Thumbs up Όπως σου λεέι και ο atndam υπάρχει στο μενού του πομπού σου αυτή η επιλογή. Τα χορν δεν έχουν όλα το ίδιο κόψιμο στο καρέ. Συνεπώς εάν θέλεις μπορείς και να βάλεις 1-2 άλλες κεφαλές για να δεις εάν το καρέ τους πέφτει εκεί που το θές. 5 λεπτά εξτρά δουλεια και έτσι γλυτώνεις ένα μιικρό ποσοστό από το έυρος κίνησης του σέρβο.

    Η ποιο απλή μέθοδος είνια ότι προτείνει ο atndam..

    Manos
    Καταγράφηκε
    dimitris axi
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2006, 17:19:01 »

    Τα περισοτερα χορν εχουν νουμερα στην βαση τους ( γυρω απο την βιδα ). Αν τα βαλεις με την ιδια κατευθηνση σε ολα τα σερβο ερχονται ακριβως κεντρο. Βαλε τα σερβο να ειναι ουδετερα απο τον πομπο και δοκιμασε το χορν στα 4 διφορετικα νουμερα, καποιο καθετε κεντρο. Σε αυτο το νουμερο βαλε και τα υπολοιπα.
    Καταγράφηκε
    atndam
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2006, 21:19:57 »

    Κανε οτι λεει ο dimitris axi και δοκιμασε πως καθεται το καθε χορν στο σερβο οσο ποιο στο κεντρο γινεται και μετα το μικρο-ρυθμιζεις με το sub-trim της Τ/Κ, οσο ποιο λιγο sub-trim τοσο καλυτερο ευρος κινησης θα εχεις, οσο αυτο ειναι εφικτο γιατι μου εχει τυχει προσωπικα να εχω δωσει sub-trim και σε 4 σερβο.

    Πιστευω να μην σε μπερδεψαμε.

    Αντωνης
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 10 Οκτ 2006, 01:08:43 »


    Υ.Γ. Στην ΕΑΘ γράφεσαι μέσω του επίσημου site?

    Νομίζω όχι.

    Αν τυχόν δεν σου απάντησε κανείς μέχρι τώρα, μια βόλτα στο μοντελοδρόμιο στη Νέα Ραιδεστό Κυριακή πρωί-μεσημέρι είναι αρκετή για να βρεις όποιους χρειάζεσαι από την Ε.Α.Θ.

    Διαφορετικά, στείλε προσωπικό μήνυμα στον Χρήστο Μπανάβα, πρόεδρο της Ε.Α.Θ. Βρες τον στα μέλη του φόρουμ. Θα σου δώσει ότι πληροφορία χρειάζεσαι.

    Όλοι τους βοηθάνε όσο μπορούνε, οπότε θα σου λυθούν πολλά προβλήματα.

    Γιώργος Κανδυλάκης
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    guest542
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 10 Οκτ 2006, 02:27:03 »

    Ευχαριστώ πολύ,
    έχω ήδη συναντήσει τον πρόεδρο της ΕΑΘ και έιχαμε μια σύντομη και ευχάριστη συζήτηση.

    Πρέπει να ομολογήσω ό,τι πήρα κουράγιο όταν άκουσα οτι υπάρχουν άνθρωποι
    στην ΕΑΘ οι οποίοι ήδη βοηθούν μια ομάδα νέων αερομοντελιστών στα ελικόπτερα.

    Τον τελευταίο καιρό ξενυχτάω διαβάζοντας και προσπαθώντας να ολοκληρώσω όσο μπορώ τη ρύθμιση
    του μοντέλου μου, ώστε πολύ σύντομα να βρεθώ στο μοντελοδρόμιο με το δικό μου ελικόπτερο για τα πρώτα hovering.

    Πολύ σύντομα η ΕΑΘ θα αποκτήσει ένα ακόμη μέλος.   Thumbs up
    Καταγράφηκε
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 15:47:22 »

    Για της τρύπες που ανάφερες δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αλλά νομίζω οτι αν πας σε οποιοδήποτε κατάστημα με ηλεκτρονικά και ζητήσεις τρυπανάκι για τυπωμένο θα βρεις αυτό που θες Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 18:08:52 »

    σωστη αποφαση να ενταχθεις στην ΕΑΘ asfet περα απ οτι λεγεται ειναι ικανοτατοι και συγκροτημενοι  και θα βρεις καθε βοηθεια. υποθετω και ο συζυγος θα σας βοηθα  στην προσπαθεια σας.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: EVO 50 & servo horns
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.