Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 16
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ανεμόπτερα και αέρος  (Lu 4429 fois)
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « le: Dimanche, 18 Mai 2008, 17:20:04 »


    θα ήθελα να ρωτήσω (μια και είμαι άσχετος με το θέμα) εάν τα ανεμόπτερα με ηλεκτρικό μοτέρ πετάνε πιο εύκολα με αέρα από τα άλλα ηλεκτρικά αεροπλάνα, μια και εδώ έχουμε συνέχεια αέρα και δύσκολα σηκώνεται ηλεκτρικό....thanx!
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #1 le: Dimanche, 18 Mai 2008, 19:52:55 »

    ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 429



    « Répondre #2 le: Lundi, 19 Mai 2008, 22:16:31 »

    Ωραίο θέμα  Χαμόγελο

    Δλδ για πόσο αέρα μιλάς ;
    Journalisée

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #3 le: Jeudi, 22 Mai 2008, 12:51:01 »

    3-4 μποφορ ....
    Journalisée
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 429



    « Répondre #4 le: Jeudi, 22 Mai 2008, 12:57:45 »

    3-4 δεν θεωρείται πολύ.

    Journalisée

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #5 le: Jeudi, 22 Mai 2008, 13:01:40 »

    Πετάνε δηλαδή τα ηλεκτρικά με τόσο? Να πετάνε όμως, όχι να προσπαθείς συνέχεια να μην τα πάρει ο αέρας...
    Journalisée
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 707



    « Répondre #6 le: Jeudi, 22 Mai 2008, 13:27:35 »

    Γεια σου
    3 έως 4 μποφόρ  αυτό δεν βοηθάει σε τίποτα
    Πρώτα από όλα εξαρτάτε που πας σε πλάγια που έχει δυναμικά  σε κάμπο χωράφια γενικά  και ψάχνεις θερμικά τώρα το καλοκαίρι
    εξαρτάτε ακόμα και το μέρος που θα προσγειώνεσαι και πόσο καλός είσαι
    για παράδειγμα εμείς στο βουνό που πάμε έχουμε μια τετραγωνική παλάμη κατάλαβες το χέρι μας
    Άντε και καμία 10ρια τετραγωνικά για αυτό τα μοντέλα που επιλέγουμε δεν πρέπει να είναι βαριά
    Καλύτερο υλικό για κακοτοπιές για παράδειγμα είναι ΕΡΡ
     με μοτέρ σε πλάγια όχι ούτε για αστείο
     
    Σε πεδιάδα ε βέβαια μόνο με μοτέρ
    αν σου αρέσουν τα σκειλ υπάρχουν αυτά για ρυμούλκα η λάστιχο πολλές και δύσκολη επιλογή
     Παντός καλό για αρχή είναι ένα  easy glider  για κάμπο να μην φοβάσαι ότι θα σπάσει εύκολα βέβαια όχι ότι το καλύτερο
    Και fox epp για πλάγια αυτά για όσους ξεκινάνε υπάρχουν και καλύτερα βέβαια

    Journalisée
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #7 le: Jeudi, 22 Mai 2008, 13:40:44 »

    thnx κώστα για τις πληροφορίες!
    Journalisée
    downunder
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14


    « Répondre #8 le: Dimanche, 15 Fιvr. 2009, 19:57:03 »

    ΦΙΛΕ KOSTS 3D, ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΡΩΤΑΕΙ - ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ  ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΡΕΝΑ ; ΠΟΣΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΙ ;; ΠΟΣΑ ΜΕΤΡΑ END TO END
    Journalisée

    ΑΓΑΛΙ ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ ! ! !
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #9 le: Dimanche, 15 Fιvr. 2009, 22:57:26 »

    downunder   γεια .

    Τα φρενα στα ανεμόπτερα  βοηθάνε στο να χάσεις γρηγορα υψος , χωρις να αυξηθεί  κατα πολύ η ταχύτηα . Αυτο δεν σημαινει οτι αν ανοιξεις φρενα χωρις να ελεγξεις την κάθοδο , δεν θα αυξηθεί πολυ η ταχύτητα .
    Ετσι, ( χανοντας υψος χωρις αυξηση της ταχυτητας)Μ , σε βοηθάει να μπεις σε πιο στενα πεδία προσγείωσης .

    Οταν λες πανι  , τι εννοεις ?
    Για ηλεκτροκίνητο ανεμόπτερο  χρειάζονται απο 3 κανάλια μεχρι  όσα θες εσυ  Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Ανεμόπτερα και αέρος
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.047 secondes avec 25 requêtes.