Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:51:08

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:51:08

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 18
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 17     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Letto 49061 volte)
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #45 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 12:59:38 »

    Θειε φανταζωμαι οτι ο αγωνιζομενος στην κατηγορια 235 θα πεταει την
    ιδια στιγμη με τους αλλους στην μεγαλη κατηγορια η οχι
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #46 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 15:08:11 »

    Αγαπητε φιλε modeller2
    Νομιζω οτι εφοσον εχουμε δυο χωριστες καταταξεις (δηλαδη στην ουσια δυο αγωνες) και οι σειρες πτησεων πρεπει να ειναι χωριστες.Η ταυτοχρονη πτηση επισης υποχρεωνει σε γραμματειακους μπελαδες και δυσκολευει την καταγραφη απο τον αλυταρχη.
    Επισης ας μην ξεχναμε οτι ο αγωνας αυτος ειναι man on man δηλαδη σε καθε γυρο "παλευεις"με αυτους που πετανε στον ιδιο γυρο την ιδια ωρα και κατατασεσαι αναλογως .
    Αυτο βεβαιως δημιουργει προβλημα μειωσης των γυρων η την χρονικη επιμηκυνση του αγωνα σε παραλληλες διοργανωσεις και ετσι πιστευω οτι οι διοργανωσεις θα καταληξουν να γινονται  χωριστα.
    Ολα αυτα βεβαια εαν υπαρξει ενδιαφερον για την υποκατηγορια που ειναι ενα συζητησιμο θεμα....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #47 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 15:24:32 »

    Θειε φανταζωμαι οτι ο αγωνιζομενος στην κατηγορια 235 θα πεταει την
    ιδια στιγμη με τους αλλους στην μεγαλη κατηγορια η οχι
    Αγαπητέ Βασίλη,
    με πρόλαβε ο Grele.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #48 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 17:47:07 »

       Έχεις δίκιο Θείε. Θα έπρεπε να πω ’’ενεργοποίηση’’ κατηγορίας μικρότερου ανοίγματος φτερών ή τη δημιουργία κάποιας καινούργιας (R.E.S. ίσως). Δεν προτείνω όμως κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά την ένταξη κάποιας που μέσω της δυνατότητας διάκρισης θα δίνει κίνητρο σε περισσότερους αθλητές να μετέχουν σε αγώνα.

       Η διαφοροποίηση βάση ανοίγματος φτερού αφορά περισσότερο τη σχέση κόστους εξοπλισμού παρά ευκολίας για κάποιο αρχάριο, ενώ με την κατηγορία των R.E.S. νομίζω πως διευρύνονται περισσότερο οι ορίζοντες.

       Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ενεργοποιηθούν έστω και οι ήδη υπάρχουσες κατηγορίες (μιας και τα κριτήρια έχουν σοφός οριστεί), τουλάχιστον  σε επίπεδο προκηρύξεων και αναλόγως δηλώσεων συμμετοχής (μπορεί π.χ. να μπει όριο ελάχιστης συμμετοχής ανά κατηγορία τα 10 άτομα), να υπάρχει ξεχωριστή κατάταξη.
     Χαμόγελο

    Ρε Γιώργη, εδώ κάνουμε "αμάν" να μαζευτούμε για να πετάξουμε και σκέφτεσται να ενεργοποιήσουμε 235, RES ALES REF ....... ?

    .... και με το νεο σκεπτικό των παλαιοτέρων που φαίνεται ότι τους είναι βαρετός ο υπάρχων κανονισμός, βλέπεις 80 10λεπτες πτήσεις στις 154, θα καταλήξουμε να πετάμε κάποιοι εδώ και κάποιοι εκεί !!!

    Αυτό που πέτυχε αυτός ο αγώνας θα είναι να τον καταστρέψουμε εμείς οι θιασώτες του.

    Ας περάσουμε το 2014 έτσι , που λέει και ο Αντώνης, και όταν θα ξαναμαζευτούν τα Σωματεία για τις τροποποιήσεις του 2015 βλέπουμε.
     Grin
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #49 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 19:28:18 »

    Τάσο,

    δώσε στο λαό άρτον και θεάματα
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #50 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 19:43:22 »

    Τάσο αν και καθήμενος μιλάς απολύτως ορθά!
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #51 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 19:55:48 »


     Dont panic κουβεντα γινεται, χαλαρα ανταλλαγη ιδεών.

    Οπως λεμε για 12-15 λεπτα.
    Γιατι οχι και μια ανθάρυνση σε νεους να μπουν με κατι φτηνο και να φυγουν με κύπελο. (Σε εναν ενιααιο αγωνα)
    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:13:15 da eolos30 » Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #52 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:17:29 »

    Τάσο,

    δώσε στο λαό άρτον και θεάματα

    Αρτος gia to 2014 !!!! (πρεδικτιον  Ανεση )
    1. Σερρες Περιφερειακοί F5J-GR
    2. Θεσ/νίκη Περιφερειακοί F5J-GR
    3. Λάρισα Πανελλήνιοι F5J-GR
    4. Θεσ/νικη Περιφερειακοί F5J-GR
    5. Ακραιφνιο Περιφερειακοί F5J-GR
    6. Μουδανιά  Περιφερειακοί F5J-GR

    Θεάματα  ..... μια μικρή αναδρομή σε αγώνες F5J-GR !

    Περιφερειακοί ΕΑΘ 18 Σεπτεμβρίου 2010



    Περιφερειακός Μουδανιά 24 Οκτ 2010


    ΕΑΘ 2011





    Περιφερειακοί Σέρρρες 1 Απριλίου 2012


    Ακραίφνιο Πανελλήνιος 19-20 Μαιος 2012



    MASA !!!


    Fly OFF


    Περιφερειακοί ΕΑΘ 10 Ιουνίου 2012


    Περιφερειακοί ΕΑΘ 30 Σεπτεμβρίου 2012


    Περιφερειακοί Σέρρρες 21 Απριλίου 2013


    Πανελλήνιοι Λάρισα 20-21 Μαιου 2013



    Περιφερειακοί Μουδανιά 20 Οκτ 2013
    http://vimeo.com/77451684
    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:36:20 da _ΤΑΣΟΣ_ » Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #53 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:18:08 »


     Dont panic κουβεντα γινεται, χαλαρα ανταλλαγη ιδεών.

    Οπως λεμε για 12-15 λεπτα.
    Γιατι οχι και μια ανθάρυνση σε νεους να μπουν με κατι φτηνο και να φυγουν με κύπελο. (Σε εναν ενιααιο αγωνα)

     buck2
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #54 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:24:26 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ο καθενας βλεπει αυτη τη συζητηση οπως θελει.
    Προσωπικα θα ηθελα μεασα απο τις ιδεες που πεφτουν να βελτιωθει ο κανονισμος σε σημεια οπως η προσγειωση και η αναδειξη μοναδικου νικητου σε περιπτωσεις ισοβαθμιων.
    Σε οτι αφορα τα κυπελα η γνωμη μου ειναι οτι οποιος θελει απλα και ευκολα ςτο κυπελο μπορει να το αγορασει.
    Στον αγωνα θα ερθει για να το ΚΕΡΔΙΣΕΙ απο αλλους !!
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 77



    « Risposta #55 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:33:08 »

    Θα μπορούσε ο εκάστοτε σύλλογος- διοργανωτής του αγώνα (χωρίς εμπλοκή κανονισμών, ΕΛΑΟ και γραμματειακής υποστήριξης) να αθλοθετεί κύπελα για "νέους", "RES", "235" κλπ σύμφωνα με τη σειρά που καταλαμβάνουν στη γενική κατάταξη του αγώνα και να έχουμε ακόμα περισσότερους ευτυχισμένους κυπελούχους.
    Με την ευκαιρία, προτείνω να φέρνουμε στον αγώνα και τις γυναίκες μας για να ψηφίζουν το ομορφότερο "πουλί"-ανεμοπλάνο εννοώ μη πάει ο νούς σας αλλού- και να απονέμουμε και το σχετικό κύπελο!
    Loggato

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #56 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:41:19 »

    Ελα πάρε κόσμε  ........

    « Ultima modifica: Giovedì, 12 Dic 2013, 21:04:26 da _ΤΑΣΟΣ_ » Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #57 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 20:49:07 »

    και συνεχίζω τα περί άρτου και θεάματα να δείτε πως ο ΟΑΜΕΛ θα γίνει ο παράδεισος της F5J-GR
    καλλιεργεί το μοντελοδρόμιο του Wink

    Αντε να δω που θα προσγειωνόμαστε !!!







    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 172



    « Risposta #58 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 22:34:15 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ο καθενας βλεπει αυτη τη συζητηση οπως θελει.
    Προσωπικα θα ηθελα μεασα απο τις ιδεες που πεφτουν να βελτιωθει ο κανονισμος σε σημεια οπως η προσγειωση και η αναδειξη μοναδικου νικητου σε περιπτωσεις ισοβαθμιων.
    Σε οτι αφορα τα κυπελα η γνωμη μου ειναι οτι οποιος θελει απλα και ευκολα ςτο κυπελο μπορει να το αγορασει.
    Στον αγωνα θα ερθει για να το ΚΕΡΔΙΣΕΙ απο αλλους !!
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    Αυτο που φαίνεται φτάνωντας την 4η σελίδα σε αυτό το θέμα είναι ότι υπάρχει ενδιαφέρον!

    Το συμπέρασμα που πιστευω ότι έχει βγει μέχρι τώρα (και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο) είναι ότι για φέτος κρατάμε τον υπάρχον κανονισμό με λίγο προσοχή σε λεπτομέρειες (φορα απογείωσης - προσγέιωσης) και πιθανόν όταν έχει πολλά θερμικά να αυξηθεί ο χρόνος εργασίας.

    Τώρα σε σχέση με τον ευρωπαικό κανονισμό, προσωπικά θα ήθελα να το δοκιμάσω μια φορά σε φιλικό επίπεδο και να δούμε αν είναι εφικτό να οργανωθεί στα ελληνικά μοντελοδρόμια. Κι απο του χρόνου βλέπουμε.

    Νίκος Λιάκος

    Υ.Γ. Την Κυριακή έχει ωραίο καιρο για προπόνηση

     
    Loggato
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #59 il: Giovedì, 12 Dic 2013, 22:37:56 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ο καθενας βλεπει αυτη τη συζητηση οπως θελει.
    Προσωπικα θα ηθελα μεασα απο τις ιδεες που πεφτουν να βελτιωθει ο κανονισμος σε σημεια οπως η προσγειωση και η αναδειξη μοναδικου νικητου σε περιπτωσεις ισοβαθμιων.
    Σε οτι αφορα τα κυπελα η γνωμη μου ειναι οτι οποιος θελει απλα και ευκολα ςτο κυπελο μπορει να το αγορασει.
    Στον αγωνα θα ερθει για να το ΚΕΡΔΙΣΕΙ απο αλλους !!
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος



    Υ.Γ. Την Κυριακή έχει ωραίο καιρο για προπόνηση

     
    Πάμε Μήλεσι.Όσοι πιστοί...
    Loggato
    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 17     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 26 queries.