Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 33
    Total: 35
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Lu 49062 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #30 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 10:55:58 »

    ΘΕΙΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ
    αν οι βουλγαροι μας δεχθουν θα ειναι το ιδανικο

    Εμείς τους δεχθήκαμε δύο φορές και μάλλον θα έχουμε και επανάληψη των δικών τους επισκέψεων.
    Οσο παραμένει πρόεδρος των Βούλγαρων μοντελιστών ο φίλος Σωτήρης, πιστεύω ότι θα είμαστε καλοδεχούμενοι.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Répondre #31 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 10:58:51 »

    Αγαπητοί φίλοι ας δούμε και κάποια ενδοιαφέροντα στατιστικά όσον αφορά την εξέληξη της κατηγορίας F5J-GR.
    To 2010 έγιναν 5 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2011 έγιναν 4 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    To 2012 έγιναν 5 αγώνες και στους 3 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2013 έγιναν 6 αγώνες και στους 5 χρειαστηκε FLY-OFF
    Όπως βλέπετε με την πάροδο των ετών το πτητικό επίπεδο των αθλητών ανέβηκε ώστε όλο και πιό συχνά να χρειάζεται αγώνας κατάταξης για την ανάδειξη νικητή.
    Μέχρι σήμερα ο υφιστάμενος κανονισμός αντέχει και μπορεί και βγάζει νικητές χωρίς να έχουμε φτάσει στο σημείο της απόλυτης ισοβαθμίας.
    Πιθανώς σύντομα ,όπως φαινεται και απο τον παραπάνω πίνακα εξέληξης ,θα φτάσουμε και στα όριά του.
    Εκεί μπορεί να σκεφτεί κανείς και την προσθήκη στον κανονισμό, της παραμέτρου του ύψους έναρξης της πτήσης χωρίς το μοτέρ(start-height) διατηρώντας ταυτόχρονα την απλότητα και την ευκολία διεξαγωγής του αγώνα ,που πιστέψτε με είναι πολύ σημαντική για την διοργάνωσή του αλλά και την συμμετοχή των αθλητών.


    Πραγματικά το εντυπωσιακότερο των αγώνων είναι το FLY OFF!!!

    Και μένει στην μνήμη μας σαν την αντιπροσωπευτικότερη στιγμή του συγκεκριμένου αγώνα!!!

    Θα ήταν κάπως ανούσιο, να τελείωνε ο αγώνας χωρίς αυτό!!!


    Αν σκεφτούμε, ότι η ομορφιά του αγώνα, είναι ο γεμάτος με ανεμόπτερα ουρανός και οτι αυτό δίνει το κίνητρο, για συμμετοχή στους αγώνες!!!

    Θα πρότεινα να γίνεται, ένας 30λεπτος γύρος, με όλα τα ανεμόπτερα στον αέρα και να προσμετρά κανονικά στην βαθμολογία!!!

    Φανταστείτε τον ουρανό με 25-30 ανεμόπτερα!!! Υπέροχο θέαμα!!!

    Για να μην υπάρχουν προβλήματα, στην απογείωση και στην προσγείωση, θα μπορούσαν γίνουν π.χ. 2 σειρές απογείωσης με διαφορά 2 λεπτών.

    Με αυτόν τον τρόπο, όλοι πετούν με παρόμοιες καιρικές συνθήκες και υπάρχουν ίδιες ευκαιρίες για όλους, όταν ο καιρός είναι άστατος!!!


    Πως σας φαίνεται ο τριαντάλεπτος γύρος για όλους;

    Journalisée

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #32 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 11:08:15 »

    Καλημέρα,

    Θα πρέπει να ξέρετε ότι ακόμα επίσημος αγώνας F5J δεν έχει γίνει με την μορφή του κανονισμού που θα ξεκινήσει να ισχύει από 1 Ιανουαρίου. Δηλαδή με το start height.

    Επίσης ακόμα δεν υπάρχουν πιστοποιημένα αλτίμετρα και αυτό θα γίνει από τον Ιανουάριο και μετά.

    Βέβαια σε ανεπίσημη μορφή έχουν γίνει αρκετές δοκιμές αλλά τα συμπεράσματα είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν. Από δημοσιεύματα σε περιοδικά φαίνεται ότι το σύνηθες ύψος cut - off είναι κάπου μεταξύ 130 με 150 μέτρα.

    Μην σας φαίνεται παράξενο αλλά η μορφή που ακολουθούμε εμείς την εφαρμόζουν και σε άλλες χώρες αλλά σε τοπικό ή συλλογικό επίπεδο.

    Ο δικός μας στόχος ήταν και είναι αγώνας με τα κύρια χαρακτηριστικά της F5J αλλά όχι την πολυπλοκότητα της και την αναγκαιότητα μεγάλων χώρων ή πολλών κριτών. Εξω σε επιπεδο διεθνών αγώνων ο κάθε αγωνιζόμενος προσφέρει τον βοηθό του όχι για τον ευατό του αλλά για κάποιον άλλο αγωνιζόμενο κατόπιν κλήρωσης. Αλλά αυτής της τάξης οι αγώνες έχουν συμμετοχές 70+ ατόμων και έτσι είναι εφικτό γιατί υπάρχουν πολλές σειρές ανά γύρο. Εμείς εδώ σε επίπεδο περιφερειακών έχουμε συνήθως 2 σειρές ανά γύρο και σε επίπεδο Πανελληνίου συνήθως 3 σειρές και αγώνα 2 ημερών.

    Για την φορά της απογείωσης υπάρχει πρόβλεψη στον κανονισμό. Υπήρχαν και σκέψεις και για την προσγείωση αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος εκ των προτέρων για την διεύθυνση του ανέμου που θα επικρατεί μετά από 10 λεπτά. Και αν είναι πλάγιος ή κάθετος τι κάνεις?

    Γιαυτό υπάρχει η πρόβλεψη του ενός επιπλέον λεπτού μετά τον χρόνο εργασίας ώστε να μην υπάρχει η πίεση για την προσγείωση. Απλά συνήθως προσπαθούμε να το φέρουμε σε σημείο που να μην χρειαστεί να περπατήσουμε πολύ για να το μαζέψουμε άρα από μόνοι μας περιορίζουμε τον διαθέσιμο χώρο που υπάρχει σε κάθε ένα από τα μοντελοδρόμια που γίνονται αγώνες F5J GR.

    Οι Αγώνες και το 2014 θα γίνουν με την σημερινή μορφή γιατί δεν υπάρχει και καμία πρόταση για αλλαγή του υπάρχοντος κανονισμού και επίσης ακόμα δεν υπάρχουν και επίσημα συμπεράσματα από την F5J. Μετά τον Αύγουστο που θα υπάρχουν οι σχετικές πληροφορίες θα είναι πιο καίρια η σχετική συζήτηση.

    Για Πανευρωπαικούς ή Παγκόσμιους θα περάσουν τουλάχιστον 3 με 4 χρόνια μέχρι να υπάρξουν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 258



    « Répondre #33 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 11:39:23 »

    Καλημέρα
    Και εγώ είμαι της άποψης για το 2014 να γίνουν οι αγώνες με τον υπάρχοντα κανονισμό, ο οποίος δουλεύει πολύ καλά και βγάζει νικητές με σαφήνεια.
    Νομίζω ότι και η πιο ενεργή πλέον δραστηριότητα του Νότου, θα προσθέσει εμπειρία και στο τέλος του 2014 μπορεί να γίνει μια διεξοδική συζήτηση για πιθανές αλλαγές του κανονισμού βάση των καινούριων δεδομένων.
    Εύχομαι καλές πτήσεις για το 2014 με ανεμοπορικό πνεύμα.
     
    Journalisée

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.639



    WWW
    « Répondre #34 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 12:45:45 »

    Να καταθέσω και εγώ με την σειρά μου ότι τα τελευταία χρονια υπάρχει μια μεγάλη ανάπτυξη στα ανεμόπτερα γενικά σε όλη την ελλάδα συνολικά το ανεμόπτερο είναι κάτι που εάν σου αρέσει δεν το βαριέσαι ποτε και πάντα συνεχίζει να σου μαθαίνει καινούργια πράγματα!

    Γεγονός είναι ότι με μέχρι τα τώρα δεδομένα λαμβάνοτας υπόψη και τα τελευταία η συγκεκριμένη κατηγορια δείχνει να έχει πόλους θιασώτες σε όλοι την ελλάδα
    ακόμα γεγονός είναι ότι το poses άριστες πτήσης θα γίνουν  σε κάθε αγώνα εξαρτάται σε μεγαλο βαθμο από της καιρικές συνθήκες που επικρατούν και την μορφολογία  τις περιοχής που διεξάγονται οι άγονες

    Αυτό που διαπιστώθηκε στον τελευταίο αγώνα ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν τέτοιες που τα θερμικά ήταν τόσο δυνατά (λες και είχες βάλει μοτέρ) που ενώ έγιναν  14 γκρόου σε 7 γύρους στο (εξωτερικό θα είχαμε 14 άριστες πτήσης) συνολικά στην δικια  μας περίπτωση είχαμε 80
    εδώ φαίνεται σαν να κάτι λείπει!

    Kαλο θα είναι λοιπόν κατά τη ταπεινή μου γνώμη οι αγωνιζόμενοι που το αγαπούν και νοιάζονται πραγματικά για την εξέλιξη της κατηγοριας και μεσα  από αυτήν και την δικη τους, μαζί με τα σωματεία όπου ανήκουννα δώσουν λίγο περισσότερη προσοχή σε αυτό ,μάλλον σαν  να θελει  κάτι η σαν να λίπη κάτι και πάντα με την προϋπόθεση των ελληνικών δεδομένων μέχρι τώρα (μοντελοδρομμια ,διοργάνωση,κ.τ.λ)


    Journalisée

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!

        (Κυνηγός Τroll )
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #35 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 13:17:12 »

    Την γνωμη μου για την διαδηκασια της προσγειωσης την ανεπτηξα ιδη
    αυτο που θελω να πω οτι και εγω σε δυο γυρους πιστεψα οτι το αλτιμετρο
    μου εβγαλε προβλημα και με εκοψε πιο χαμηλα αλλα τελικα ηταν απο
    μπαταρια που δεν αντεξε το κρυο
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #36 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 13:48:44 »

    Με την ευκαιρία να προσθέσω ότι οι δύο περιπτώσεις του συναθλητή Κώστα που δεν ξεκίνησε καθόλου το μοτέρ του, οφείλοντο σε σπασμένο πριζάκι. και όχι στο αλτίμετρο όπως μερκοί υπέθεσαν.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #37 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 13:59:38 »

    Πρόταση αλλαγής κανονισμών κατηγορίας F5J-GR

    Εισαγωγή:

    Η κατηγορία έχει εξελιχθεί. Οι αθλητές έχουν βελτιώσει την ικανότητά τους στον χειρισμό, αλλά έχουν και την δυνατότητα απόκτησης πολύ καλών αγωνιστικών αερομοντέλων.

    Αυτό έχει ως συνέπεια να επιτυγχάνεται εύκολα ο ζητούμενος στόχος, ήτοι η παραμονή εν πτήσει επί δεκάλεπτο, και να είναι δύσκολος ο διαχωρισμός του νικητή.

    Τα τελευταία πέντε έτη, ο νικητής ανακηρύχθηκε με επιπρόσθετο γύρου διαχωρισμού ισοβαθμίας (fly-off) στους περισσότερους αγώνες.

    Σκεπτικό:

    Απαιτείται η εφαρμογή δυσκολότερων παραμέτρων για την επίτευξη του στόχου, ώστε αυτός να επιτυγχάνεται από μικρότερο αριθμό αθλητών, και μετά από μεγαλύτερη προσπάθεια.

    Πρόταση:

    Προτείνω τη μείωση του ύψους διακοπής λειτουργίας του μοτέρ – έναρξης της ανεμοπορικής πτήσης, από τα 200 μ που ισχύει σήμερα, σε 130-150 μ. (το ακριβές μέγεθος προς επιλογή από την ολομέλεια των σωματείων).
    Η μείωση του ύψους εκκίνησης συμβαδίζει με το πνεύμα της νέας αντίστοιχης κατηγορίας της FAI, χωρίς όμως να απαιτεί την πολυπλοκότητα της διοργάνωσης και εκτέλεσης του αγώνα.

    Σημείωση:

    Θα παραμείνει αμετάβλητος ο χρόνος λειτουργίας του μοτέρ στα 30 δευτερόλεπτα όπως ισχύει σήμερα και στην F5J-GR και στην F5J FAI.

    Λοιπές ενέργειες:

    Θα απαιτηθεί η επιστροφή των συσκευών διακοπής λειτουργίας του μοτέρ, στον κατασκευαστή για αναβάθμιση. Αυτό είναι εφικτό και δεν απαιτεί πολύ χρόνο, σύμφωνα με τις υποδείξεις του κατασκευαστή.

    Σίγουρα δεν χρειάζεται να βιαστούμε να εγκρίνουμε αλλαγές . Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες ας αφήσομε να τρέξει το 2014 με τον ισχύοντα κανονισμό. Αλλά δεν θα ήταν άσκοπο να δρομολογήσουμε τις αλλαγές για το 2015.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #38 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 14:13:53 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η προταση μου αρεσει.
    Πιστευω ομως οτι και ο χρονος πρεπει να μειωθει αντιστοιχως.
    Π.χ. 120 μετρα / 20 δευτ.   150 μετρα / 25 δευτ.
    Αυτο για να μην εχουμε αεροπλανα με μοτερ να γυριζουν γυρω μας κατω απο το υψος κοψιματος για ανιχνευση  θερμικων.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #39 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 14:35:34 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η προταση μου αρεσει.
    Πιστευω ομως οτι και ο χρονος πρεπει να μειωθει αντιστοιχως.
    Π.χ. 120 μετρα / 20 δευτ.   150 μετρα / 25 δευτ.
    Αυτο για να μην εχουμε αεροπλανα με μοτερ να γυριζουν γυρω μας κατω απο το υψος κοψιματος για ανιχνευση  θερμικων.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Αγαπητέ Grele,
    και αυτή η τροποποίηση είναι εφικτή, και θα κάνει τον συναγωνισμό ακόμα πιό σφιχτό, απλά σκέφθηκα να κρατήσουμε την χρονική παράμετρο των 30δευτ. του διεθνούς κανονισμού.

    Αλλά η πρότασή σου έχει και ένα χαρακτηριστικό ασφάλεις, δεν πρέπει να φύγουν πολύ μακρυά τα ανεμόπτερα σε χαμηλό ύψος, μπορεί να χάσουν το σήμα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #40 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 19:58:21 »



       Η μικρή μου εμπειρία στον αγωνιστικό ανεμοπτερισμό δεν μου επιτρέπει να έχω και τόσο τεκμηριωμένη άποψη για το ποια θα μπορούσε να είναι η βελτίωση στο πρωταθλητικό  κομμάτι του αγωνίσματός μας. Η εμπλοκή μου για χρόνια στον αθλητισμό, από διάφορα πόστα και σε όλα τα επίπεδα μου επιβάλει να καταθέσω μια-δυο ιδέες-απόψεις που θα μπορούσαν ίσως να συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξή του.

       Είναι σαφές νομίζω στους περισσότερους από εμάς πως η είσοδος νέων αθλητών (και η συνεχής ανανέωση βέβαια), είναι καταλυτική και μόνο θετική για την αγωνιστική ανάπτυξη οποιουδήποτε αθλήματος. Άρα γίνεται επίσης σαφές ότι θα πρέπει να παρέχουμε συνέχεια κίνητρα στους νεότερους (από άποψης αρχάριου νεότερους) να συμμετέχουν σε κοινές δραστηριότητες και κυρίως (εφόσων βέβαια εμείς πέραν των σεμιναρίων του Θείου δεν έχουμε και άλλες κοινές, άρα το περιορίζουμε μόνο) σε αγώνες. Καλώς ή κακώς το πρώτο και συνήθως μοναδικό κίνητρο συμμετοχής για τους περισσότερους είναι ο ανταγωνισμός. Κατά προέκταση ποια είναι η κατάταξη του καθενός μετά το πέρας κάθε αγώνα.
     
        Από τη μία έχουμε ήδη ένα επίπεδο που επιβάλει την μεγαλύτερη δυσκολία στα task ώστε να γίνεται και ευκολότερα η διάκριση των κορυφαίων, αλλά συγχρόνως ανεβάζει αρκετά το βαθμό δυσκολίας ένταξης ενός νεότερου σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού. Πέραν των αντικειμενικών δυσκολιών δίνουμε και ακόμη μικρότερη ελπίδα διάκρισης, άρα και κινήτρου να διαγωνιστεί κάποιος λιγότερα έμπειρος (ή ακόμα και με ’’φτωχότερο’’ στόλο).
       
       Λαμβάνβντας υπ' όψιν τα παραπάνω,η πρώτη ιδέα που θα έθετα προς συζήτηση αφορά στη δημιουργία μιας ή δυο υποκατηγοριών (π.χ. R.E.S. ή 2Μ κλπ), που θα μετέχει κανονικά στο ίδιο αγώνισμα αλλά διευρύνοντας τη λίστα ’’νικητών’’. Χωρίς μεγάλες αλλαγές και δυσκολίες (μερικά έπαθλα ακόμη, αλλά περισσότερη ίσως δουλειά απο γραμματιακής πλευράς), νομίζω πως θα έδινε άμεσα κίνητρο σε πολύ περισσότερα άτομα να συμμετέχουν ανάμεσά μας.

       Το δεύτερο σημείο (που σοφά προαναφέρθηκε) που θα μπορούσε να συντελέσει επίσης στην εξοικείωση των νέων αθλητών με τις αγωνιστικές ανάγκες του αθλήματός μας, έχει να κάνει με την συμμετοχή στη χρονομέτρηση. Πέραν της μεγάλης εμπειρίας που μπορεί να αποκτηθεί από μια τέτοια εμπλοκή, το να δοθεί η δυνατότητα σε κάποιον να παρακολουθήσει από πού κοντά τους συναγωνιζόμενους του (συμμετέχοντας πιο ενεργά απ’ ότι η καλή θέληση επιβάλει), βοηθά σε μεγάλο βαθμό και στην εξοικείωση με τη διεξαγωγή του αγώνα, δεν αφήνει τον αθλητή σε έλλειψη εγρήγορσης (κοιλιά) κατά τη διάρκεια των γύρων, αλλά και συμβάλει νομίζω τα μέγιστα στην αγωνιστική βελτίωση του καθενός (προχωρημένων-αρχαρίων).

      Το κόστος απόκτησης μερικών απλών χρονομέτρων (10-12 ανά αγώνα) δεν νομίζω να είναι αποτρεπτικό, όπως επίσης και η βελτίωση της έντασης των ηχητικών της γραμματείας. Συγχρόνως δημιουργείται και ένα αίσθημα ’’υποχρέωσης’’ ανάμεσα στους αθλητές όσο αναφορά την παρουσία στον αγώνα που έχει δηλωθεί να συμμετέχει κάποιος (έστω και αν δεν μπορεί να πετάξει, ας είναι σαν χρονομέτρης).

       Τέλος μια μικρή αναφορά που θα ήθελα να κάνω σε σχέση με τα αλτίμετρα σχετίζεται με την ευχρηστία τους. Θα προτιμούσα να μου δίνει τουλάχιστον τις ελάχιστες δυνατότητες επέμβασης (-ελέγχου) από τον καθένα μας στις βασικές έστω λειτουργίες (time-limit control, altitude control, safe mode, logging), ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν εργαλείο και στις προπονήσεις μου, αλλά και να υπάρχουν περισσότερες δικλείδες ασφαλείας έναντι των μπαγαπόντηδων (να μην ακούμε δηλαδή πλέων για αφρούς, αλλά και αμφισβητήσεις για το αν κάνει cut-off στα 200 ή στα 190 κλπ).
     
       Μιλάω βέβαια εκ του ασφαλούς, διότι ούτε κάτοχος αλτίμετρου του GRELE είμαι (διαγωνίζομαι με την ευγενική χορηγία του Θείου μας, που μου παρέχει ένα κάθε φορά που θέλω να μετάσχω σε αγώνα) αλλά και κυρίως γιατί δεν διαγωνίζομαι με στόχο τη διάκριση, πολλοί είναι αυτοί όμως που καίγονται να βρούνε τρίχες να τους φταίνε και κατά τη γνώμη μου, μια τέτοια προσθήκη θα έκανε πολλά στόματα να κλείσουν (σίγουρα δεν εννοώ το δικό σου Δάσκαλε), αλλά και το ALTMR1 ακόμη πιο αδιαμφισβήτητο . 




     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #41 le: Mercredi, 11 Dιc. 2013, 22:46:11 »



                Πολυ μου αρεσει η ιδεα, μιας υποκατηγορίας 2,5 μέτρων.
    Χαμηλο κοστος, προσελκυει νέους ( και παλιούς).
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #42 le: Jeudi, 12 Dιc. 2013, 08:47:04 »

    Πολυ μου αρεσει η ιδεα, μιας υποκατηγορίας 2,5 μέτρων.
    Χαμηλο κοστος, προσελκυει νέους ( και παλιούς).

    Πως φαίνεται ότι κανένας από τους τρεις μάγους με τα δώρα δεν έχει διαβάσει τους κανονισμούς της F5J-GR

    Υπάρχει υποκατηγορία με άνοιγμα φτερών τα 2,35μ. Ο λόγος που δεν έγινε 2,5 μ, ήταν ότι σε αυτό το εκπέτασμα υπάρχουν ήδη πολλά καλουπάτα μοντέλα, ενώ το πνεύμα ήταν να μην συμμετέχουν τέτοια μοντέλα.

    Επειδή δεν έχουμε ακρίβεια προσγείωσης, η ύπαρξη πηδαλίων κλίσης (ailerons) δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα έναντι των REF, RES.

    Αν πάλι ο λαός ζητάει να αλλάξει αυτή η προδιαγραφή της υποκατηρογίας σε 2,5 μ, πείτε το (και αιτιολογήστε το) εγκαίρως και θα το εισηγηθούμε στην ολομέλεια.
    « Dernière édition: Jeudi, 12 Dιc. 2013, 09:28:23 par Γιάννης Κωνσταντακάτος » Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #43 le: Jeudi, 12 Dιc. 2013, 10:01:17 »



       Έχεις δίκιο Θείε. Θα έπρεπε να πω ’’ενεργοποίηση’’ κατηγορίας μικρότερου ανοίγματος φτερών ή τη δημιουργία κάποιας καινούργιας (R.E.S. ίσως). Δεν προτείνω όμως κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά την ένταξη κάποιας που μέσω της δυνατότητας διάκρισης θα δίνει κίνητρο σε περισσότερους αθλητές να μετέχουν σε αγώνα.

       Η διαφοροποίηση βάση ανοίγματος φτερού αφορά περισσότερο τη σχέση κόστους εξοπλισμού παρά ευκολίας για κάποιο αρχάριο, ενώ με την κατηγορία των R.E.S. νομίζω πως διευρύνονται περισσότερο οι ορίζοντες.

       Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ενεργοποιηθούν έστω και οι ήδη υπάρχουσες κατηγορίες (μιας και τα κριτήρια έχουν σοφός οριστεί), τουλάχιστον  σε επίπεδο προκηρύξεων και αναλόγως δηλώσεων συμμετοχής (μπορεί π.χ. να μπει όριο ελάχιστης συμμετοχής ανά κατηγορία τα 10 άτομα), να υπάρχει ξεχωριστή κατάταξη.






     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #44 le: Jeudi, 12 Dιc. 2013, 10:18:38 »

    Προκειμένου να ληφθεί απόφαση για την προκήρυξη περιφερειακού αγώνα εντός του 2014 στην υποκατηγορία της F5J-235-GR με μοντέλα που το άνοιγμα φτερών δεν υπερβαίνει τα 235 εκατοστά, παρακαλώ όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, να μας το γνωρίσουν, είτε με προσωπική επαφή, είτε απαντώντας στο εδώ φόρουμ.

    Και πριν καταθέσετε τις απορίες σας, παρακαλώ διαβάστε καλά τον κανονισμό.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 17     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.