Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:49

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 20
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Letto 49057 volte)
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #75 il: Sabato, 14 Dic 2013, 12:18:47 »

    Oσο αφορα εμενα δεν θα δοσω λογαριασμο σε κανεναν σε ποιους
    αγωνες θα παρω μερος και σε οποιον αρεσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    « Ultima modifica: Domenica, 15 Dic 2013, 12:48:39 da modeller2 » Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 296


    « Risposta #76 il: Sabato, 14 Dic 2013, 23:12:07 »

    Ρε παιδιά χαλαρώστε........ hobby είναι για να περνάμε καλά......

    Loggato

    Τερζήμπασης Σπύρος
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #77 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 18:33:42 »

    Λύκοι με θωριά προβάτου εισήλθαν στην κατηγορία F5J.
    Και είναι τόσο απροκάλυπτοι που γίνονται αντιληπτοί από πολλά χιλιόμετρα μακριά.
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #78 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 18:39:50 »

    Λύκοι με θωριά προβάτου εισήλθαν στην κατηγορία F5J.
    Και είναι τόσο απροκάλυπτοι που γίνονται αντιληπτοί από πολλά χιλιόμετρα μακριά.

    Από τα πιό ωραία του 2013.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    AIRCOSTAS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 479


    Ποτέ μην ανταλλάσσεις την τύχη με την ικανότητα


    « Risposta #79 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 18:50:56 »

    Λύκοι με θωριά προβάτου εισήλθαν στην κατηγορία F5J.
    Και είναι τόσο απροκάλυπτοι που γίνονται αντιληπτοί από πολλά χιλιόμετρα μακριά.

    επειδή ήταν η πρώτη συμμετοχη μου σε αγώνα f5j θα παρακαλούσα αν με θεωρείς και εμενα λύκο να με αναφέρεις με το όνομα μου.....δεν έχω πρόβλημα να με θεώρησης λύκο.
    διότι τα πρόβατα είναι πολλά οι λύκοι όμως λίγη....
    επίσης αν τελικά με θεωρείς παρακαλώ να το αιτιολόγησης
    δεν σε γνωρίζω και απότι καταλαβαίνω ούτε εσύ εμενα...άρα πιστεύω ότι δεν έχουμε κάτι το προσωπικό.

    aircostas (αρβανιτάκης κώστας)
    Loggato

    ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #80 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 19:07:21 »


       Οι νέοι είναι πονηροί και θέλουν τα πρόβατά (cumulus) μας.   devil


                                                                                                       knuppel2
       Έρχονται στην κατηγορία μας να φαν' τα θερμικά μας...  tickedoff knuppel2 tickedoffknuppel2
                                                                                                                        knuppel2
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #81 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 21:48:02 »

                         Τέλειο.
                 Ασύμμετρη απειλή, που λέει και το υπουργείο.

                              Βουκολικό θρίλερ.

                                      Η μόνη απειλή για το ανερχόμενο F5J είναι η αναπόφευκτη αύξηση του κόστους,
                                                                οσο θα εδραιώνεται διεθνώς και θα εμπλέκονται, όπως στο F3J οι φίρμες.

                                 Όσο δύσκολο είναι για έναν μη επαγγελματία να πάρει σήμερα μέρος στο F3J , τόσο θα είναι σε λίγα χρόνια το F5.
                          Καταλαβαίνω τον Αντώνη που θέλει να μας ανεβάσει , προς τα διεθν’η πρότυπα, αλλα δεν πρέπει
                                         να χαθούν οι συμμετοχές των μη εχόντων. Να μη γίνουν κομπάρσοι και χειροκροτητές μοντέλων των 3-4Κε !
        
                                             Γιαυτο θα υπάρξει μια κουβέντα , να κρατηθει το κόστος χαμηλα (για τους Ελληνικούς αγώνες)

    « Ultima modifica: Giovedì, 19 Dic 2013, 08:31:28 da eolos30 » Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Risposta #82 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 22:04:28 »



                         Τέλειο.
                 Ασύμμετρη απειλή, που λέει και το υπουργείο.

                              Βουκολικό θρίλερ.

                                      Η μόνη απειλή για το ανερχόμενο F5J είναι η αναπόφευκτη αύξηση του κόστους,
                                                                         οσο θα εδραιώνεται διεθνώς και θα εμπλέκονται, όπως στο F3J οι φίρμες.

                                      Όσο δύσκολο είναι για έναν μη επαγγελματία να πάρει σήμερα μέρος στο F3J , τόσο θα είναι σε λίγα χρόνια το F5.
                          Καταλαβαίνω τον Αντώνη που θέλει να μας ανεβάσει , προς τα διεθν’η πρότυπα, αλλα δεν πρέπει
                                                να χαθούν οι συμμετοχές των μη εχόντων. Να μη γίνουν κομπάρσοι και χειροκροτητές μοντέλων των 3-4Κε !




    αν και το φωνάζω αρκετό καιρό σε σημείο να με παρεξηγήσουν διότι και εγώ 'πολέμαγα' με 'τοξο' έναντι των super douper models που 'πυροβολούσαν' με κάτι ιδιοκατασκευές η τύπου ρετρό μοντέλα
    που φυσικό ήταν να υστερούν έναντι αυτών.

    τελικά για πισμα των καιρών είμαι και εγώ κάτοχος (κάποιοι το λοιδόρησαν  αυτό...)  ενός τέτοιου μοντέλου και η τσέπη μου ακόμα 'πονάει'

    γιαυτό Αντρέα λέω οτι με κάλυψες απόλυτα με τα λεγόμενα σου,ακομα και τωρα που έχω και εγώ πλέον ένα 'πυροβόλο'

    δάσκαλε  Thumbs up
    Loggato
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 172



    « Risposta #83 il: Mercoledì, 18 Dic 2013, 23:53:59 »

    Ελπίζω κάποιοι να συμφωνούν ότι τα προηγούμενα 5-6 μηνύματα με εξαιρεση του eolos30 και του zeteko δεν βγάζουν κανένα νόημα.

    Για αυτό και θα παραθέσω την ταπεινη μου γνώμη μόνο σε αυτά τα μηνύματα σχετικά με το κόστος ανεμοπτέρου για συμμετοχή σε αγώνες.

    Ας κάνουμε ένα θεωρητικό πείραμα:

    Η ατμόσφαιρα έχει πολύ λίγα θερμικά που εντοπίζονται δύσκολα.

    Ενας "μετριος" χειριστής πετάει ένα maxa (το ακριβότερο)  και ταυτόχρονα ένας πολύ "μάγκας" ένα ταπεινό φτηνό και αξιοπρεπές μοντέλο (ενα sparrow ας πούμε). Για πρακτικούς λόγους θεωρούμε ότι και οι δύο φτάνουν τα 200μ σε 30 δευτερα (εφικτό και με φτηνό μοτερ).

    Στον αγώνα ο μέτριος με το maxa δεν εντοπίζει θερμικό και βγάζει 8 λεπτά (μόνο από το λόγο ολίσθησης). Απ την άλλη ο μέτριος χειριστής εντοπίζει ένα θερμικό και καταφέρνει 7 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα. Κατα την προσγέιωση ο μέτριος παίρνει 10 βαθμούς (8 μέτρα από το στόχο) ενώ ο μάγκας που έχει προπονηθεί και πετάει καλυτερα παίρνει 45 βαθμούς (2 μέτρα από το στόχο).

    Αποτελέσματα στο F5J GR:
    - μέτριος με ακριβό ανεμόπτερο: 0 βαθμούς ποινής
    - μάγκας με φτηνό ανεμόπτερο: 1 βαθμό ποινής

    Αποτελέσματα στο F5J FAI
    - μετριος με ακριβό ανεμόπτερο: 390 βαθμούς
    - μάγκας με φτηνό ανεμόπτερο: 395 βαθμούς



    Αν δεν το καταλάβατε ας κάνουμε άλλο ένα πείραμα:

    Έχει πολλά θερμικά και καταφέρνουν όλοι 10λεπτα αλλα κάνουν την ίδια προσγείωση με το προηγούμενο πείραμα!!!

    Αποτελέσματα F5J GR
    - μέτριος με ακριβό ανεμόπτερο: 0 βαθμούς ποινής
    - μάγκας με φτηνό ανεμόπτερο: 0 βαθμoύς ποινής

    Αποτελέσματα στο F5J FAI
    - μετριος με ακριβό ανεμόπτερο: 510 βαθμούς
    - μάγκας με φτηνό ανεμόπτερο: 545 βαθμούς


    Ποιος κανονισμός τελικά βοηθάει τα ακριβά ανεμόπτερα μειώνοντας βαθμολογικά την ικανότητα του χειριστή  Huh

    Αν βάλουμε στην εξίσωση και τον κανόνα της ποινής αρχικού ύψους τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρα.

    Σημείωση: Σας παρακαλώ πολύ, αν απαντήσετε να είναι με λογικά επιχειρήματα στο θέμα που έθεσε ο eolos30: "Αν ο κανονισμός της FAI ευνοεί περισσότερο τα ακριβά ανεμόπτερα σε σχέση με τον κανονισμό F5J GR"



    Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις .....ειναι εντελως συμπτωματική
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #84 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 07:43:00 »

    Αγαπητοί φίλοι, όλα αυτά που λέτε για τη διαφορά κόστους στα ανεμόπτερά μας, την γνωρίζουμε.

    Καθίσαμε πριν μερικά χρόνια οι έχοντες γνώση και ενδιαφέρον για την κατηγορία και καταλήξαμε στον κανονισμό που τρέχει σήμερα. Αυτός ο κανονισμός έχει αποδείξει ότι καλύπτει τις Ελληνικές ανάγκες, όταν κάποτε χρειάστηκε αλλαγή, ακολουθήσαμε την νόμιμη οδό, έγιναν προτάσεις από τα σωματεία, ετέθησαν σε ψηφοφορία, και άλλες τροποποιήσεις πέρασαν άλλες όχι.

    Εσείς οι νέοι λέτε:

    - "Αυτό το σημείο πάσχει και θέλει αλλαγή".

    Κατ' αρχή, δεν διαφωνώ με το να ακούγονται τέτοιες παρατηρήσεις.

    ΑΛΛΑ....αυτό που εννοείτε είναι:

    _ "Την αλλαγή να την σκεφθούν και να την κάνουν οι ίδιοι που γνωρίζουν και ασχολούνται με τους κανονισμούς".

    Ενώ αυτό που έπρεπε να διαβάζουμε είναι: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #85 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 08:34:36 »

    Καλημέρα

    @ eolos30. Αντρέα, Όταν μιλάς για αγώνα FAI στο εξωτερικό όπου λίγο πολύ όλοι οι συμμετέχοντες είναι ενός επιπέδου και πάνω τότε σε πληροφορώ ότι το οτιδήποτε μοντέλο να χρησιμοποιήσουν οι συμμετέχοντες σε καμία περίπτωση δεν θα έχει σημασία στο τελικό αποτέλεσμα. Δεν έχω ακούσει ποτέ κανένα να λέει σε επίπεδο αγώνων FAI πάντα, ότι ο Wourts κέρδισε επειδή πετούσε το Maxa, ή ο Feigl επειδή πετούσε το Explorer. Το μοντέλο δεν είναι ο σκοπός αλλά είναι το μέσο για να αναδείξουν την ικανότητα τους και κυρίως τις ώρες ενασχόλησης. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Γιατί θα μου πείς τότε επιλέγουν αυτής της κατηγορίας των μοντέλων και όχι ένα πιο οικονομικό? Γιατί η σημερινή τεχνολογία τους επιτρέπει να έχουν μοντέλα που είναι ίδια άρα δεν έχουν πολύ να προσπαθήσουν μέχρι να το τριμάρουν και να το προσαρμόσουν στον τρόπο που πετάνε. Και πάλι το πρόβλημα του διαχωρισμού των αθλητών σε επίπεδο FAI και εκεί είναι υπαρκτό.

    Σε αγώνες δικούς μας όπου το επίπεδο των συμμετεχόντων κυρίως διαφέρει όχι σε επίπεδο μοντέλου αλλά σε επίπεδο ωρών που έχει βάλει ο καθένας σε προπόνηση δίνει την λαβή για συζητήσεις για τις διαφορές των μοντέλων. Απόδειξη των λεγομένων ο Τάσος Καζακλής. Πόσες φορές δεν έχει κερδίσει σε αγώνες πετώντας με το "τσικρίκι" που λέει ο Grele, δηλαδή με μοντέλο βασισμε΄νο στο Electra του Bridi? Ενας που έχει βάλει τις ώρες του τότε στα σίγουρα θα ξεχωρίσει ανεξάρτητα από το μοντέλο.

    Δεν νομίζω κανένας να σπρώχνει για να αλλάξουμε την F5J GR σε F5J. Αυτό είναι ανέφικτο και για λόγους χώρων και για λόγους έλλειψης χρονομετρών. Η φύση του αγώνα GR δεν πρόκειται να αλλάξει σε καμία περίπτωση. Για άλλη μια φορά επαναλαμβάνω ότι τον δικό μας τρόπο αγώνα τον χρησιμοποιούν ήδη και σε άλλα κράτη για τοπικούς αγώνες.

    @ zeteko Τσσσσσσκς  και όχι πολλά αίματα....

    @ twinspark Η θεώρηση σου με τα πειράματα της θα ήταν μία καλή βάση για συζήτηση αν έβαζες και μία ακόμα παράμετρο που αυτή την στιγμή δεν έχεις συμπεριλάβει. θεωρείς ότι ο αγώνας κρίνεται από ένα γύρο και μόνο, που δεν είναι η πραγματικότητα. Σε ένα γύρο θα μπορούσε κανείς να πεί ότι η τύχη μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο και ίσως σημαντικό. Σε ένα αγώνα όμως που έχει πολλούς γύρους σε μία μέρα, και αν είναι επίπεδο Πανελλήνιου πολλοί γύροι σε δύο μέρες όπου και οι συνθήκες του καιρού αλλά και η διαφοροποίηση των ομάδων ανά γύρο αλλάζουν τότε οι πιθανότητες που αναφέρεις για να συμβεί το τελικό αποτέλεσμα να συμπίπτει με τα πειράματα σου είναι ελάχιστες θα έλεγα.

    Σωστό είναι ότι όσα περισσότερα στοιχεία έχει ένας αγώνας για να κρίνει τις ικανότητες του αθλητή τόσο πιο εύκολο είναι να ξεχωρίσει ο πραγματικά καλύτερος αλλά από την στιγμή που υπάρχουν οι πολλοί γύροι στο τέλος νικητής θα είναι αυτός που πρέπει να είναι είτε με 1 βαθμό διαφορά είτε με 100. Δεν έχω ακούσει ποτέ μέχρι τώρα να αμφιβάλει κανένας για την τελική κατάταξη είτε σε επίπεδο FAI είτε σε επίπεδο ελληνικό.

    Θα ήταν χρήσιμο επίσης να αναφέρεις τα κριτήρια που έχεις κατά νου για τον διαχωρισμό του "μάγκα" από τον "μέτριο" .

    Σημείωση Αυτό "Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις .....ειναι εντελως συμπτωματική" τι το ήθελες στο τέλος? Αν έχεις κάτι να πεις πες το με το όνομα του από την αρχή και όχι να μπαίνεις στον κόπο των πειραμάτων και να αφήνεις για το τέλος τον πραγματικό λόγο, κατά την άποψη μου φυσικά, του μηνύματος σου. Εκτός αν μας θεωρείς "μετρίας" αντιλήψεως.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
     

    Loggato
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #86 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 09:08:41 »

    καλημερα
        
    Σημείωση: Σας παρακαλώ πολύ, αν απαντήσετε να είναι με λογικά επιχειρήματα στο θέμα που έθεσε ο eolos30: "Αν ο κανονισμός της FAI ευνοεί περισσότερο τα ακριβά ανεμόπτερα σε σχέση με τον κανονισμό F5J GR"

    θα ηθελα να πω οτι ο αγωνας τυπου FAI ειναι σιγουρα  ανταγωνιστικοτερος απο τον  F5J GR και αν δουμε και τα ανεμοπτερα που περνουν μερος σε  αγωνες FAI  σε γειτονες χωρες  πχ  ισπανια σλοβακια  ειναι καλουπωτα τα περισσοτερα και με aileron για να μπορουν ευκολοτερα να πιασουν στοχο.
    επισης εχουν 2 εως 3ανεμοπτερα για την περιπτωση αλαγης συνθηκων πτησης η βλαβης
       για τους δυσκολους καιρους που ζουμε ειναι δυσκολο να εχεις εστω και ενα καλουπωτο  οποται η κατηγορια  FAI θα ειναι μονο για λιγους και οταν θα  γινει    λιγοι θα μπορουν να συμετεχουν με την προοπτικη να ανταγωνιστουν αθλητες του εξωτερικου
    το f5jgr ειναι ενας ευκολος αγωνας για ολους και ολες τις ηλικιες που σκοπο εχει να βρεθουμε ολοι φιλοι του ανεμοπτερου  με οτι ανεμοπτερο εχει ο καθενας και να περασουμε καλα
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #87 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 09:53:39 »

    Citazione
    Δεν νομίζω κανένας να σπρώχνει για να αλλάξουμε την F5J GR σε F5J. Αυτό είναι ανέφικτο και για λόγους χώρων και για λόγους έλλειψης χρονομετρών. Η φύση του αγώνα GR δεν πρόκειται να αλλάξει σε καμία περίπτωση.

    Γιατί αν και το έχουμε πει αυτό πολλές φορές δεν έχει γίνει κατανοητό;

    Υπάρχουν προτάσεις για βελτίωση του -GR ?

    Από τα σωματεία Ε.Α.Α. και Ε.Α.Θ. υπάρχουν. Θα τις ανακοινώσουμε όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

    Στόχος να γίνει πιό δύσκολο το "δεκάλεπτο". Δεν πιστεύω ότι θα έχει κανείς αντίρρηση γι' αυτό;

     


    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #88 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 12:51:23 »

    Προσωπικα πιστευω οτι το "δεκαλεπτο" πρεπει να δυσκολεψει για
    να ανεβει και αλλο το επιπεδο των αθλητων, απο την πρωτη μου
    εμπειρια απο αγωνα F5J GR ομως πιστευω οτι πρεπει να γινει ο αγωνας
    πιο ασφαλης ωστε να μην σπανε ανεμοπτερα στο εδαφος η στον αερα
     
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #89 il: Giovedì, 19 Dic 2013, 13:32:15 »

    Αγαπητοι φιλοι

    Απόδειξη των λεγομένων ο Τάσος Καζακλής. Πόσες φορές δεν έχει κερδίσει σε αγώνες πετώντας με το "τσικρίκι" που λέει ο Grele, δηλαδή με μοντέλο βασισμε΄νο στο Electra του Bridi?

    Διευκρινιζω οτι για το εν λογω ανεμοπτερο του Τασου Καζακλη  εχω πει και γραψει οτι ειναι το "Μαγαρισι" και οχι το "τσικρικι".

    Μαγαρισι στις κουβεντες των παλαιων καπεταναιων του Βορειοανατολικου Αιγαιου ειναι το περασμα αναμεσα στην Λημνο και την Λεσβο μεχρι τα Δαρδανελια.Το ονομασανε ετσι διοτι "μαγαρισε" ακομα  και τους καλυτερους καπεταναιους με τους δυνατους καιρους που βγαζει.
    Ομοιως και αυτο το R.E.S. ανεμοπτερο ξεπερασε ("μαγαρισε") σχεδον ολα τα ακριβα καλουπωτα ανεμοπτερα σε αγωνες κατι που "οι παροικουντες την Ιερουσαλημ" εχουν διαπιστωσει πολλες φορες αποδεικνυοντας οτι "τα ρασα δεν κανουν τον παπα" .

    Για τον φιλο modeller2
    Για την προσγειωση προσφερεται απλετος χωρος (στα περισσοτερα μοντελοδρομια ειναι περιπου 5 στρεμματα) αρα ο καθενας μπορει να κανει το κουμαντο του.
    Νομιζω οτι ο αλυταρχης μπορει να υποδειξει την φορα της και οι διαγωνιζομενοι ωφειλουν να την τηρησουν.Εαν το ποινολογησουμε και αυτο τοτε τον δυσκολευουμε περισσοτερο.Ομως αν υπαρξει επισημη προταση τροποποιησης τοτε θα ψηφιστει και αναλογως θα πραξουμε.

    Διευκρινισε και το πως μπορουμε μεσω κανονισμου να αποφυγουμε τις συγκρουσεις στον αερα ?


    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    * MAGARISI.JPG (92.61 KB, 1468x775 - visto 152 volte.)
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 24 queries.