Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 09:44:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 4 Mag 2024, 09:44:47

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304429
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 74
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 54
    Totale: 55
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Επεξεργασία μετάλλων - Το βάψιμο  (Letto 26862 volte)
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 312

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Risposta #30 il: Venerdì, 9 Feb 2007, 12:27:54 »

    Είμαι τυχερός η βέργα ήταν αποθηκευμένη στο πάτωμα και παρέμεινε ίσια.
    Loggato
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Risposta #31 il: Venerdì, 9 Feb 2007, 16:51:15 »

    Παναγιωτη,

    Καλη φαση με την βεργα.Για να την ψαξω λιγο τη δουλεια...
    Φιλε mrkaza,απλο μολυβακι θα την εκανε την δουλεια του... Wink

    later..
    Loggato

    Αίεν Υψικρατείν
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #32 il: Venerdì, 9 Feb 2007, 22:14:55 »

    Καλησπέρα στους Μηχανοπατέντες του forum.

    Για να δούμε τι ξέρω και εγώ για το θέμα.
    Θα φέρω το παράδειγμα με το κοπίδι,η αρχή και το τέλος.

    Αφού έχουμε δώσει την μορφή με σφυρηλάτηση πρέπει να το πυρώσουμε ολόκληρο και στη συνέχεια να το ρίξουμε σε κουτί με ασβεστόσκονη ή στάχτη ή άλλη δυσθερμαγωγό σκόνη,ώστε να κρυώση σιγά-σιγά.
    Αυτή η διαδικασία ονομάζεται ανόπτηση (ξεπύρωμα) και γίνεται για να επανέλθη το ατσάλι εσωτερικά στην φυσιολογική
    του κατάσταση.
    Έπειτα τροχίζουμε ή λιμάρουμε το κοπίδι στην γωνία του και ακολουθεί η βαφή (σκλήρυνση) της κόψης.Για να γίνει αυτό
    πυρώνουμε την μύτη ώσπου να πάρει βυσινί προς το κόκκινο χρώμα.Στη συνέχεια το βουτάμε σε δοχείο με νερό κατακόρυφα και το κινούμε με τρόπο, έτσι ώστε στο νερό να σχηματίζουμε το νούμερο 8.Αυτό το κάνουμε για να αλλάζει συνεχώς θέση το κοπίδι και κρυώνει πιο γρήγορα.
    Μετά την ψύξη πρέπει να του κάνουμε επαναφορά,έτσι ώστε να χάσει λίγη σληράδα, γιατί άν μείνει έτσι υπάρχει μεγάλη σκληρότητα και σπάει εύκολα.
    Η επαναφορά γίνεται με δύο τρόπους α) κρυώνουμε το κοπίδι και το αφήνουμε πάνω σε σιδερένια πλάκα πάχους 15μμ
    πλάτους 60μμ και μήκους 200μμ.Πυρώνουμε την πλάκα μέχρι να πάρει σκούρο κόκκινο χρώμα.Έν το μεταξύ έχουμε
    γυαλίσει την μύτη του κοπιδιού με σμυριδόπανο.Το κρύο λοιπόν κοπίδι θα αποροφήση την θερμότητα και θα αρχίσει
    η γυαλισμένη επιφάνεια να παίρνει χρώμα.Τους χρωματισμούς αυτούς που οφείλονται στην οξείδωση της επιφάνειας, τους
    ονομάζουμε χρωμαρισμούς επαναφοράς.Το πρώτο χρώμα που θα δούμε να παίρνει είναι το ξανθό(σαν άχυρο) και όσο
    περισσότερο απορροφά θερμότητα,τόσο θα σκουραίνει.Όταν το χρώμα φτάσει μεταξύ μπλέ και μελιτζανί τότε το ρίχνουμε στο νερό.
    β) Τρόπος λοιπόν ζεσταίνουμε το κοπίδι και  βουτάμε την μύτη του σε δοχείο με νερό.Το νερό μόλις έρθει σε επαφή με το πυρωμένο ατσάλι αρχίζει να βράζει γύρω απο την κόψη του κοπιδιού και το κρατάμε μέχρι να κρυώση η μύτη.Μόλις δούμε ότι σταμάτησε να βγάζει φυσαλίδες τραβάμε γρήγορα το κοπίδι και τρύβουμε σύντομα την μύτη με σμυριδόχαρτο.Αυτό γίνεται για να καθαρίσει και να δούμε τους χρωματισμούς επαναφοράς.Μόλις δούμε το μελιτζανί προς μπλέ το κρυώνουμε ολόκληρο μέσα στο νερό.

    Παραθέτω και τους βαθμούς με τα χρώματα ενδεικτικά.

    -κίτρινος βαθύς...................220C
    -χρυσοκίτρινος....................245C
    -ερυθροκαστανός................265C
    -κόκκινος............................275
    -γαλανός ανοιχτός................290
    -γαλανός βαθύς...................310
    -γκρί..................................325
    -ελαφρά κόκκινος.................500
    -σκοτεινός κόκκινος...............700
    -κόκκινος κερασί...................800
    -κόκκινος ανοιχτός................1000
    -πορτοκαλί..........................1100
    -κίτρινος σκοτεινός................1150
    -κίτρινος ανοιχτός..................1200
    -ισχυρά λευκός......................1350
    -λαμπρός λευκός....................1500
    Loggato
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 312

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Risposta #33 il: Lunedì, 12 Feb 2007, 11:20:15 »

    Παιδιά τι να πω!!! Το μπράβο είναι λίγο. Νομίζω ότι ξεπεράσαμε κατά πολύ της
    προσδοκίες κάποιου ο οποίος μας διαβάζει και θέλει να μάθει ένα δυο πραγματάκια για να προχώρηση στη μοντελιστική εργασία του. Προσωπικά  εκτυπώνω το θέμα και το βάζω στο ντοσιέ  Επεξεργασία μετάλλων - Το βάψιμο
    για να παίρνω πληροφορίες όταν θέλω να κάνω παρόμοια δουλεία.

     
    Dim sofos τι έκανες το ΣΚ? Άφησες της πτήσης και έβαφες μέταλλα  για να  μας το μεταφέρεις στο φόρουμ?


    Εύγε!
    Loggato
    panelpni
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 312

    Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


    « Risposta #34 il: Lunedì, 12 Feb 2007, 12:20:52 »

    Πάνο, ξέρεις ποιος έχει μικρά βιντια για μανέλες τόρνου. Θέλω τα πολύ-πολύ μικρά με την τρυπά στη μέση και δεν τα βρίσκω. 
    Loggato
    The machinist
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 299


    Λαμπράκης Πάνος


    « Risposta #35 il: Lunedì, 12 Feb 2007, 21:21:21 »

    Παναγιωτη,

    Δες την απαντηση στο πεδιο για τα μηχανουργικα.Μη μπερδευουμε τα θεματα! Wink
    Loggato

    Αίεν Υψικρατείν
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 296



    « Risposta #36 il: Lunedì, 12 Feb 2007, 22:06:50 »

    Αλλή μία ερώτηση:

    Το θέμα του βαψίματος το έχω ξανακούσει.... Θυμάμαι όμως να το έχω κάνει μόνο σε σίδηρο. Παρ' όλα αυτά έχω παρατηρήσει ίδια φαινόμενα και στον χαλκό, ενώ νόμιζα ότι δεν γίνεται σε αυτό το υλικό.

    Γενικά μπορεί κάποιος να με ενημερώσει τι γίνεται με τα υλικά? Ισχύουν αυτά σε όλα τα υλικά? δεν αλλάζει τίποτα? Θερμοκρασίες? Τι ακριβώς γίνεται Huh Huh
    Loggato
    melograno
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 54


    « Risposta #37 il: Domenica, 15 Apr 2007, 17:30:48 »

    παιδια τις πατεντας σας χαιρετω.λιγα πραγματα γνωριζω για τα μεταλλα και τις βαφες.εμεις (χρυσοχοοι) στο υγρο που σβυνουμε το μεταλλο ετσι ωστε μετα το πυρωμα να μπορουμε να το σφιρυλατισουμε χωρις να σπασει ειναι το οινοπνευμα(μπλε).η επαναφορα γινετε απαλα και σιγα χωρις να το σκληρενη.αυτο το κανουμε οταν θελουμε να δουλεψουμε ενα μεταλλο πολλες φορες χωρις να σπαει









    Loggato
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 72


    « Risposta #38 il: Venerdì, 12 Mar 2021, 13:18:36 »

    Πώς μπορώ να βάψω σκουριασμένη εξάτμιση?

    Αρχικά τρίψιμο με συρματόβουρτα να φύγουν τα πολλά.

    Μετά πέρασμα με μετατροπέα σκουριάς για ότι έχει απομείνει.

    Μετά πέρασμα με σπρέι υψηλών θερμοκρασιών? Θα αντέξει και δεν θα ξεφλουδίσει? Ή μήπως χρειαστεί και αστάρι πρώτα?
    Loggato
    Pagine: 1 2 [3]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Επεξεργασία μετάλλων - Το βάψιμο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.033 secondi con 30 queries.