Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αγορά Pod και boom για ανεμόπτερα  (Lu 14445 fois)
    billybo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 222


    WWW
    « Répondre #45 le: Jeudi, 11 Oct. 2012, 18:42:28 »

    Καλησπέρα σε όλους από την πόλη των Σερρών.
    Έχω μία απορία και θα ήθελα όποιος γνωρίζει να με βοηθήσει. Το pod από το Supra έχει σέλα και μάλιστα υπερυψωμένη για κάποια εκατοστά. Αυτό έχει δημιουργηθεί για κάποιο λόγο? Αεροδυναμικό?  Γιατί για την κατασκευή ενός καλουπιού για pod χωρίς σέλα το κόστος και η εργασία θα ήτανε λιγότερη. Βέβαια με σέλα που θα έχει μικρό μήκος θα μπορεί επίσης εκτός από αεροδυναμικούς λόγους να μπει και οποιαδήποτε αεροτομή επιθυμεί ο καθένας και επίσης δεν θα είναι αναγκαστικό το καλούπι να δέχεται μόνο μία αεροτομή, αν έχει σέλα.
    Φιλικά
    Μπονόβας Βασίλης
    Journalisée

    Καλές πτήσες, πάντα με ασφάλεια!!!!!
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #46 le: Jeudi, 11 Oct. 2012, 23:28:22 »



               Βασίλη η σέλα κατεβάζει το κέντρο βάρους και έτσι αυξάνει την ευστάθεια, χρήσιμο αν το φτερο  έχει μικρή δίεδρο .
     Ελαττώνει την περιοχή του φτερού που βρίσκεται στη σκιά της ατράκτου στις στροφές (και είναι και πιο μουράτο, δλδ εμπορικό). Ο ΝΑΝ δεν βάζει πυλωνες. Μπορεις στα 40ε να διαλέξεις  ανάμεσα σε 3 Ελληνικές , όποια σου ταιριάζει.
                                                                                                                   
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #47 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 08:52:54 »

    Σωστή η εξήγηση του Ανδρέα.

    Επι πλέον:

    Ας ξεκινήσουμε ότι ο σχεδιαστής επιλέγει συγκεκριμένη υψομετρική διαφορά μεταξύ φτερού και οριζόντιου πηδάλιου. Στη συνέχεια θα δεχτούμε ότι το οριζόντιο της ουράς θέλουμε να είναι όσο το δυνατόν προς το κέντρο του κάθετου σταθερού/πηδάλιου.

    Στο Supra, φέρνουμε έτσι την τοποθέτηση στην άτρακτο, ώστε να μην περισσεύει το κατακόρυφο από κάτω (όπως στο AVA).

    Επίσης κάθε συμβολή ατράκτου φτερών αυξάνει την οπισθέλκουσα. Η σχεδίαση και θέση της σέλλας του Supra, ελαχιστοποιεί την οπισθέλκουσα λόγω συμβολής.

    Τα ίδια θα μπορούσαμε να πούμε και για το Maxa.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #48 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 10:11:36 »

    καλημερα
    ενα  pod που  ειναι αρκετα  παραπλησιο με  του απλου supra  ειναι  αυτο κατασκευης παναγιωτη  σοφου  και επιπλεον στο κεντρο  ειναι  πολυ   πιο  ανοικτο  ετσι ωστε να μπορεις να   τοποθετησεις  τα σερβο   της ουρας  στο κεντρο βαρους.
    εγω εχω τρια  ειμαι στην αναμονη για το τεταρτο  και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    ζυγιζει 100-110γρ  και ειναι  35 γρ  πιο ελαφρυ  απο το original και το κυριοτερο  ειναι οτι αντεχει  σε  πτωσεις  απο κακεες προσγειωσεις
    Journalisée
    billybo
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 222


    WWW
    « Répondre #49 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 11:44:10 »



               Βασίλη η σέλα κατεβάζει το κέντρο βάρους και έτσι αυξάνει την ευστάθεια, χρήσιμο αν το φτερο  έχει μικρή δίεδρο .
     Ελαττώνει την περιοχή του φτερού που βρίσκεται στη σκιά της ατράκτου στις στροφές (και είναι και πιο μουράτο, δλδ εμπορικό). Ο ΝΑΝ δεν βάζει πυλωνες. Μπορεις στα 40ε να διαλέξεις  ανάμεσα σε 3 Ελληνικές , όποια σου ταιριάζει.
                                                                                                                   
    Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες. Μερικές φώτο για τα Ελληνικά pod θα βοηθούσανε.
    Journalisée

    Καλές πτήσες, πάντα με ασφάλεια!!!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #50 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 12:40:22 »

    Προς billybo

    Βασίλη, να εξετάσετε την περίπτωση να αντικαταστήσετε ολόκληρη την σπασμένη άτρακτο στο τρίμετρο, με Ελληνικό pod & boom.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #51 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 14:32:52 »


                     Εχεται δικιο
                   Φοτο και διαστάσεις για ολα εντος 2 ημερών.
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #52 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 15:40:21 »


                     Εχεται δικιο
                   Φοτο και διαστάσεις για ολα εντος 2 ημερών.

    Ανδρέα
    έμαθα ότι φτιάχνετε και boom για ηλεκτρικά ανεμόπτερα , που αντέχουν και στις πτώσεις  Χαμόγελο
    Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες ??
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #53 le: Vendredi, 12 Oct. 2012, 22:14:00 »



                Στον αγώνα του μισάωρου, μες τη παραζάλη, μετά από επαφή, αποφάσισε ένα παλιό μοντέλο μου να αυτοκτονήσει, έκλεισε μάτια και αυτιά και βούτηξε κάθετα από τα 30μέτρα.Αποτέλεσμα, ακόμα ψάχνω το σπίνερ, άτρακτος διαλυμένη, φτερό καθαρό και ο θρίαμβος : η καινούργια δική μας μπούμα μαζί με τα βάρη της ουράς, άθικτη αναμένει νέα ατρα το.
                                                 
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #54 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 21:11:14 »



                Και καποιες πρώτες φωτο:


    * DSC03220.JPG (79.79 Ko, 728x546 - vu 384 fois.)

    * DSC03226.JPG (91.84 Ko, 744x558 - vu 375 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #55 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 22:12:13 »


                   50γραμμαρια στο 1μετρο και ακαμπτες!
                Εποξικη L+L, της R&G


    * DSC03229.JPG (100.83 Ko, 826x620 - vu 380 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #56 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 22:23:17 »

    Το Pod από Kevlar η αεροπορικο γιαλι της R&G .


    * DSC02919.JPG (77.5 Ko, 750x563 - vu 374 fois.)

    * DSC02925.JPG (84.4 Ko, 740x555 - vu 382 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #57 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 22:28:45 »

    Βλεπω οτι υπαρχουν ανθρωποι που κανουν σωστη και αξιολογη δουλεια στο εργαστηριο αλλα οχι τοσο σωστη δουλεια στην προωθηση/παρουσιαση.
    Αυτο το θεμα το διαβαζουν 50-100 ατομα, μετα απο λιγο καιρο θα ξεχαστει, εαν καποιος θελησει να προμηθευτει μπουμα και ποντ απο ελληνα αμφιβαλλω εαν θα μπορεσει να εντοπισει ποτε την πηγη.
    Γιατι δεν ανοιγεται ενα νεο θεμα για να υπαρξει μια ενημερωση των ενδιαφερομενων;
    Τα παραπανω ειναι με την καλυτερη διαθεση. Μου εχει συμβει στο παρελθον να εχω διαβασει μια συζητηση και μετα απο καιρο οταν ψαχνω δεν βρισκω τιποτα.
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #58 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 22:34:30 »



           Ork , σε ευχαριστώ , μαλλον εχεις δίκιο.
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #59 le: Samedi, 13 Oct. 2012, 22:50:31 »

    δυο ακόμα και τέλος


    * DSC03217.JPG (80.07 Ko, 793x521 - vu 365 fois.)

    * DSC03221.JPG (76.78 Ko, 724x543 - vu 363 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Pages: 1 2 3 [4] 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Αγορά Pod και boom για ανεμόπτερα
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 25 requêtes.